...
הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור
הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת
הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. ז"א כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל
להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע
הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת
הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר
הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר
הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח. וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא שגרתיים, שהאדם עצמו חושב שהם נכונים, ... אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור
הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה מכך שמסכימים איתו. כי זה מחזק אצל ... הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת
הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו, במקומות שבהם הלקוח מרגיש ... הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור
הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר
הזדהות חזקה ביותר. ושורש העניין הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה מקבל ומכיל אותו, ... מהמשפחה" של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי
הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר
הזדהות חזקה כנ"ל, אבל יש דרך לגרום ליצירת
ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך ... עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור
הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת
ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ותקצין ותאמר את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. כגון לדוגמא שהלקוח היה רוצה לחשוב, ... טיפש וכיו"ב. אז במקרה כזה לדוגמא, באפשרותך ליצור
הזדהות רגשית חזקה עם הלקוח, על ידי זה שתראה לו שאתה חושב כמוהו ומסכים איתו + על ידי זה שתשדרג את
ההזדהות שלך איתו, באמצעות זה שתוסיף ותחדד ותאמר, את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. דהיינו, לא רק שתביע הסכמה ... קולט שאתה בעצם מפרגן ללקוח עצמו. ועל ידי זה נוצרת
הזדהות עוד יותר חזקה. ולפעמים יש לאדם חוסר ביטחון עצמי כ"כ גדול, שאם ברצונך לרכוש את אמונו, עליך לדעת לזהות את הדבר שהוא ...