הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, החסרונות של המוצר, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, nlp שינוי, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע גבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע את בעלי, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות קניה, nlp לחינוך ילדים, לשכנע בראיון, השפעה על התת מודע, פרסומות, ניתוח טקסט טיעוני, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, מטפל אישי, להתמודד עם התנגדות מכירה, טכניקות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, לשכנע את עצמי, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה, לשכנע הורים, nlp לימודי, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, הכוח לשכנע, NLP לימוד באינטרנט, שיווק ומכירות, איך לשכנע לקוחות לקנות, איך לשכנע אנשים, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע את אשתי, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, הצלחה במכירות, לשכנע בחורה לצאת איתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון,
יעוץ אישי לכל נושא בחיים!
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
רשימת > הרצאות + מאמרים על החסרונות של המוצר...
הרחב חיפוש:
תקציר⬅ ... העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של הלקוח למוצר שלך. והשאלות שעליך לשאול כדי לגלות את החסרונות של המוצר שלך, הן: איזה חסרונות יש במוצר שלי? איזה עלויות המוצר שלי יוצר ללקוח? איזה חסרונות / עלויות / בעיות / נזקים לטווח המיידי / בינוני / רחוק, קיים / עלול / אפשרי שהלקוח / מישהו אחר, יחשוב שיש אפשרות אפילו תיאורטית שהמוצר שלי יגרום ללקוח, בדרך ישירה / עקיפה? איזה חסרונות המתחרים שלי, היו אומרים שיש במוצרים שלי? איזה ... בהצלחה! ועכשיו, אחרי שענית תשובות מלאות ונכונות, לכמה שיותר שאלות מהשאלות שהוצגו לעיל, עכשיו בעצם אתה יודע ומבין יותר טוב את המוצר שלך. אתה יודע ומכיר יותר טוב את היתרונות של המוצר שלך. את החסרונות של המוצר שלך. את המתחרים של המוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות אפשריות למוצר שלך. ועכשיו מה שעליך לעשות, זה להתמקד ביתרונות של המוצר שלך. לחשוב על היתרונות של המוצר שלך. לחשוב על איזה טוב המוצר שלך יעשה ללקוחות שלך. לחשוב על איך המוצר שלך יכול לעזור ולשמח את הלקוח שלך. ואיך כל החסרונות שיש, אם בכלל יש במוצר שלך, איך הם בכלל לא ... ⬅לקריאת המשך המאמר על החסרונות של המוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... בוחר מוצר יש הרבה פעמים שאתה צריך, נאלץ להגיד ללקוח דברים שאתה לא רוצה להגיד לו. נכון, לפעמים יש גילוי נאות שאתה צריך, חייב להגיד או לפעמים הוא שואל שאלה ואתה חייב לתת תשובה. אתה לא רוצה לתת את התשובה, אתה צריך לתת, מה למה אתה לא רוצה לתת את התשובה כי אתה בעצם מדבר על החסרונות של המוצר. עכשיו, השאלה היא מה לעשות במקרה כזה, מה לעשות? מה עושים במקרה כזה כשאתה צריך לתת מידע ואתה לא רוצה לתת אותו אבל אתה חייב לתת אותו? ש: יש לך שתי אפשרויות. אליעד: ואתה לא משקר, אתה לא אמור לשקר. ש: ואני לא משקר, אני יכול להעצים את החיסרון בצורה חסרת פרופורציה שזה יהיה כמו צחוק ואני יכול להקטין. אליעד: מה זה אומר? ש: לדוגמא, אם יש לי, סתם לדוגמא, יש לי נגיד מוצר ויש לו חיסרון, "או בדיוק הגעת לחיסרון אז זהו הוא כל כך רע", כאילו מעצים את ... ⬅לצפייה בהרצאה על החסרונות של המוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... להגיד בראיון עבודה בראיון עבודה שואלים אותך מה החסרונות שלך. מה אתה אומר? ש: פרפקציוניזם. אליעד: או במילים אחרות. אומרים לך איזה חסרונות נוספים יש לך חוץ מפרפקציוניזם. עכשיו תקשיב, נניח שאתה תגיד "אוקי כדי לצאת מהלופ הזה אני לא שכיר, אני עצמאי", בסדר? נניח, נכון? אבל בזה לא יצאת מהלופ. בא לקוח ואומר לך "מה החסרונות של המוצר?", זה אותו דבר. באה בחורה שואלת אותך "מה החסרונות שלך?", מה עושים? בהנחה שאתה צריך להציג את החסרונות שלך מה אתה עושה? מה הדרך הכי נכונה לענות על זה? בהנחה שאתה לא רוצה שיראו את החסרונות שלך מה עושים? ש: התשובה היא "תן חיסרון אמיתי אבל לא את החיסרון הגדול". אליעד: זה נכון אבל איזה חסרון תיתן? היא אמרה את התשובה הנכונה. אתה צריך לקחת חסרונות שהם גם יתרונות. שכדי שאם המטרה שלי חיסרון הוא יגיד לך "לא ... אותם כחיסרון, שלא בהכרח שהשומע יחשוב שהם חיסרון, שיכול להיות שהשומע גם יחשוב שהם יתרון. עכשיו, ודבר נוסף כשאתה מציג את זה אל תציג את זה בצורה מוחלטת אלא תציג את זה בצורה עדינה כזה, "אני לפעמים יותר מדי", "אני צריך עוד קצת פחות", כל מיני כאלה. גם בצורה יחסית וגם להציג חסרונות שיכולים להתפרש כיתרונות. נגיד, "מה החסרונות של המוצר?" נניח ששואלים אותך על מוצר, מה החסרונות שלו? אתה אומר נגיד "שאין לו ככה וככה כי רצינו לחסוך לך כסף". אז הוא יגיד "אה, זה יתרון חסכת לי כסף". כל מיני לדוגמא. אתה לוקח את החסרונות ואתה מציג אותו כיתרון כאילו אתה צריך להביא חיסרון שהוא גם יתרון. וזה הרעיון, תחפש חסרונות שהם גם יתרונות. עכשיו, היה אחד שאמר לי, ישבתי עם איזה מישהו והוא כששאלו אותו מה החסרונות הוא מבחינתו אמר את החסרונות אבל בצורה ... ⬅לצפייה בהרצאה על החסרונות של המוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שזה עצמו מניפולציה, כדי לשדר שהוא כבר לא מסתיר מידע, למרות שהוא עדיין אולי כן מסתיר מידע. והלוגיקה היא, שעליך לנסות להבין, למה שהאדם השני יחשוב שאני מסתיר ממנו מידע? איזה דברים רעים, האדם השני חושב, שאני חושב שיקרו לי, אם אספר לו את המידע? לדוגמא, בתהליך מכירה, שהלקוח שלך חושב, שאם תספר לו את כל האמת על החסרונות של המוצר, אז הוא לא ירצה לקנות את המוצר. שאז באפשרותך לספר לו על החסרונות של המוצר שלך, אבל רק על החסרונות שאתה מוכן שהוא ידע אותם. ובכך בעצם לשתול לו מחשבה, כאילו אתה לא מפחד לספר לו על החסרונות של המוצר שלך. ובכך בעצם להסתיר ממנו, את זה שיש חסרונות אחרים במוצר, שאותם אתה כן מפחד לספר לו עליהם. כי בשיתוף האמת, יש 3 גורמים. 1 - לומר את האמת. 2 - לומר את כל האמת. 3 - לומר רק את האמת. ולפעמים באפשרותך לומר את האמת ואת כל האמת, אבל להוסיף דברים שהם לא אמת. ... ⬅לקריאת המשך המאמר על החסרונות של המוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... שלך מביא מה שזה לא יהיה. במקרים כאלה מה שאתה צריך לעשות כדי לסגור את העסקה, צריך להגיד ללקוח "תקשיב יש דברים שאתה לא יודע על המוצר, המוצר הזה יש בו ככה וככה", את היתרונות של המוצר שלך, מאוד פשוט למה? כי את החסרונות של המוצר של המתחרים הוא כבר יודע. לעומת זאת יש מצבים שבהם הבן אדם יודע את היתרונות של המוצר שלך אבל בטעות הוא חושב שגם למתחרים יש את היתרונות האלה, בטעות הוא גם חושב שהמוצר של המתחרים יותר טוב משלך, בטעות הוא גם לא יודע מה קורה אצל המתחרים והוא לא יודע שהמוצר שלך יותר טוב משלהם ולא בגלל שהוא לא יודע כמה המוצר שלך טוב אלא בגלל שהוא חושב שהמוצר של המתחרים יותר טוב ממה שהוא באמת. במקרה כזה לדוגמא זה לא יעזור שאתה המוכר תספר ללקוח על היתרונות של המוצר שלך כי הוא כבר יודע אותם, מה שאתה צריך לעשות זה לספר לו על החסרונות של המוצר של המתחרים שלך כי בסופו של דבר יתרון וחיסרון זה רק ביחס למשהו אחר. אם לך במוצר שלך יש יתרון שיש אותו גם אצל המתחרים זה לא נקרא יתרון ואם יש למתחרים חיסרון וגם לך יש את החיסרון אז זה גם כן לא נקרא חיסרון. בסופו של דבר יש לכולם את אותו חיסרון וגם את אותו יתרון והלקוח יקנה את המוצר איפה שהוא יחשוב שיש יותר יתרונות והכי פחות ... ⬅לצפייה בהרצאה על החסרונות של המוצר - לחץ כאן...
תקציר⬅ ... או לא. ובמידה שלא, האם כאשר הוא מנסה לגלות את החסרונות שלך, האם עליך לגלות לו אותם מיד, או לא. וכמובן, שכמו בכל דבר בחיים, גם כאן יש יתרון וחיסרון בכל צורת התנהגות. וצריך להתאים אותה בזמן אמת עבור השומע, לפי מה שאתה מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על היתרונות של המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל המידע ולא מסתיר ממנו שום דבר. ושאתה מיוזמתך לא מנסה ליפות את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל הלקוח שלך ואצל השומע שלך. כי לפעמים השומע, כאשר הוא שומע שאתה מיוזמתך מספר לו על החסרונות של המוצר שלך, זה גורם לו לחשוד, שאולי אתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כדי לרמות אותו, ושאולי אתה מנסה להסתיר משהו, על ידי זה שאתה חושף בפניו חסרונות כאלו ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע. ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר ללקוח מיוזמתך על החסרונות של המוצר שלך, גם כאן יש שתי אפשרויות כיצד ומתי לספר ללקוח על החסרונות שיש במוצר שלך, כדי להסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר ממנו. ואפשרות אחת היא על ידי זה שכאשר הוא שואל אותך, מה החסרונות שלך, אז אתה מספר לו על החסרונות שאתה מוכן לספר לו. ואתה מספר לו עליהם בצורה שמראה שאתה לא מתנגד לספר ... ⬅לקריאת המשך המאמר על החסרונות של המוצר - לחץ כאן...
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 200 ש"ח   4 הספרים 250 ש"ח   050-3331-331
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: החסרונות של המוצר, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, החסרונות של המוצר, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות - ראשי זוגיות - כל הנושאים בגידות - כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה - ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון - ראשי חרדות / פחדים - כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה - ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע - ראשי איך לשכנע מישהו - כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול למנהלים - כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות - ראשי החלטות ולהחליט - כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - כל הנושאים רגשות / תחושות - כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון - כל הנושאים עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים - כל הנושאים סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים - ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר - ראשי חשיבה חיובית - ראשי אהבה - ראשי אהבה והתאהבות - כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים פרנויות הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות - ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים - ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה - ראשי הצלחה / להצליח - כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף - ראשי כסף - כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים - ראשי בריאת העולם - ראשי בחירה חופשית - ראשי להיות אלוהים - ראשי אלוהים - כל הנושאים בחירה - כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות - כל הנושאים רצונות - כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות - ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: טיפול - כל הנושאים טיפול cbt טיפול nlp טיפול ocd טיפול בדמיון מודרך טיפול בהיפנוזה טיפול בהצפה טיפול בחשיפה טיפול דינמי טיפול היפנוטי טיפול הכרתי טיפול התנהגותי טיפול נפשי טיפול עצמי טיפול פסיכדלי טיפול פסיכולוגי טיפול פסיכותרפי טיפול פסיכיאטרי טיפול קוגניטיבי טיפול קצר מועד טיפול רגשי טיפול שכלי טיפול תרופתי Nlp אימון אישי תת מודע גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי האופונופונו טיפול זוגי פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה סיינטולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, שינוי עמדות, פרסומות, מומחה במכירות, שכנוע, תורת המשחקים, קאוצינג, אימון אישי, לקוחות בתחום החסרונות של המוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4219 שניות
עכשיו 17_08_2019 השעה 18:05:01
wesi28