... בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח,
הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, ... לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של
הלקוח בנוסחא הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. ... את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן
הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? ... X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה
שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות
שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה
שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה
שהלקוח כן יקנה את המוצר? 3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן ... בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את
הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחא ... לדוגמא טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמא, נניח
שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז ... אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה
שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד ... ע"פ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של
הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר ... נכונות ש צריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של
הלקוח. לדוגמא: האם אכן
הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה
שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא השתמש בדיוק? האם אני בטוח שהבנתי את
הלקוח במאה אחוז? אולי לא הבנתי את
הלקוח עד הסוף? האם
הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב
שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי
הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות
שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי
שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?
כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של
הלקוח, למוצר יקר? האם יש רמות של יקר? האם המוצר רק יקר בעיני
הלקוח? האם יש בעיני
הלקוח מוצרים יותר יקרים? האם
הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים? מה הופך את המוצר ... אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב
שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?
כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח
שהלקוח הבין מהו המוצר? האם אני בטוח
שהלקוח הבין נכון מהו המוצר? האם אני בטוח שהסברתי את ...