אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הלקוח, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, nlp להצלחה במכירות, שיטת ה nlp, לשכנע בחורה לצאת איתי, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, NLP פיתוי, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, nlp למתקדמים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע בחורה לצאת איתך, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, סודות המכירה, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, שיטת טיפול nlp, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, לנסח טקסט משכנע, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, nlp לצפייה, פסיכוקיברנטיקה, NLP שכנוע, שינוי הרגלים nlp, nlp למתחילים, לשכנע אנשים לבחור בך, לשכנע ללכת לפסיכולוג, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, nlp קורס, טיפים למכירה, התמודדות עם התנגדויות מכירות, התמודדות עם התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, השפעה סמויה, NLP טיפול בחרדה, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, הרצאות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 RSS
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
13:59איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
... רוצה לקנות את הדירה היא לא טובה לי" מה שצריך לעשות המוכר שרוצה למכור את הדירה, המוכר שרוצה למכור את המוצר צריך לשאול את עצמו האם המשפט שהלקוח אמר "הדירה הזאת לא מתאימה לי" האם הוא נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים שבהם הדירה הזאת כן מתאימה לו שבהם המוצר הזה כן מתאים שבהם הוא ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
8:58איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... שהוא פשוט יתנגד לרכישת המוצר ולכן מה שבעצם קורה זה שלפעמים יש אנשים מוכרים שיוצרים את הקונפליקט עם הלקוח בלי שהם יהיו חייבים ליצור את הקונפליקט עם הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא שהרבה מאוד פעמים כשבאים למכור מוצר לאיזה לקוח באים לשכנע אותו לבצע את העסקה, לסגור את העסקה מה שזה לא יהיה בעצם ניתן לקחת את הדבר שאנחנו רוצים שהלקוח יסכים עליו, אוקי וניתן לעשות את זה להפוך את זה להסכמה חלקית והסכמה מלאה. לדוגמא נגיד שבן אדם רוצה לקנות דירה באיזה בית נגיד באיזה בניין אוקי חדש מקבלן יש את כל הדירות בבניין, עכשיו מה אנחנו רוצים בסוף מה איש המכירות רוצה? הוא רוצה שהלקוח יגיד לו "כן אני רוצה לגור בדירה הזאת והזאת, בדירה הזאת והזאת בקומה הזאת והזאת בוא נחתום עכשיו תגיד לי מתי אפשר להיכנס לדירה" זה מה שאיש המכירות רוצה. עכשיו אפשר ... בעצם יש לנו הסכמה מלאה על מה שאנחנו רוצים בסוף שיקרה, זאת אומרת שהסכמה מלאה מתארת את מה שהמוכר רוצה שהלקוח יסכים איתו בצורה מלאה על כל מה שהמוכר רוצה שהלקוח יקנה זה נקרא הסכמה מלאה. יחד עם זאת יש דבר שנקרא הסכמה חלקית, מה זאת אומרת הסכמה חלקית? הסכמה חלקית פירושה החלקים של ההסכמה המלאה. לדוגמא נגיד שהלקוח הסכים הסכמה מלאה לגור בבניין בקומה 6 בדירה מספר 22 נניח, אוקי אם אנחנו בעצם ניקח את ההסכמה המלאה הזאת שלו אנחנו בעצם נראה שההסכמה המלאה הזאת מורכבת מהמון הסכמות ... מוצר מה שהוא עושה, הטעות שהוא עושה היא שהוא מנסה להשיג הסכמה מלאה לפני שיש לו הסכמה חלקית, זאת אומרת הלקוח בכלל עוד לא בטוח שהסכימו איתו על כל מיני דברים בסיסיים שצריך להסכים והוא כבר אומר לו "טוב בוא נסכים עכשיו על הדירה הזאת והזאת", נניח לצורך העניין אבל הבן אדם עוד ... על הדברים הבסיסיים מה אתה רוצה ממנו הסכמה מלאה ואז הוא אומר ללקוח "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" ואז הלקוח אומר לו "לא זה לא מתאים לי" ובזה נגמר הדיון או ובזה מסתבך הדיון. למה מסתבך הדיון? כי או שנגמר הדיון כי הלקוח אמר "לא מתאים לי" או שמסתבך הדיון כי בעצם כבר הלקוח לא הסכים איתך עכשיו אתה צריך לנסות לבדוק "טוב אז למה אתה לא מסכים איתי?", "כי ככה וככה", "אז בוא נסכים קודם על זה" וזה כמובן טעות. למה? כי למה להגיע עם הלקוח למצב של הסכמה, למה להגיד ללקוח "תסכים איתי הסכמה מלאה ואז או שהוא לא יסכים או שאחר כך נצטרך להסכים איתו על ההסכמות החלקיות ומראש אפשר לוודא שיש הסכמות חלקיות. ... פי כן יש הרבה מאוד מקרים שבהם אי אפשר ואסור מההיבט שרוצים לשכנע ולמכור ללקוח, מההיבט הזה אסור לבקש מהלקוח להסכים הסכמה מלאה למה כי הוא עוד לא בשל בכלל להסכמה מלאה קודם כל צריך להסכים איתו על הסכמות חלקיות. כשבאים לשכנע מישהו במשהו קודם כל צריך לפני שמשכנעים אותו לטוס ... כי זה דווקא יצור את ההתנגדות, זה דווקא יצור תוצאה הפוכה אם נגיד לו "בוא תסכים" לפני שהוא התבשל לפני שהלקוח התבשל אז או שזה יגרום לו להגיד "לא מסכים" ובזה נגמר הדיון או שזה יגרום לו להביע התנגדות ואז נצטרך להתחיל מהתחלה לבדוק "למה אתה לא מסכים בא נתחיל לעבור סעיף ... שיש מקרים שבהם אם אנחנו יותר מדי נכנס לפרטים של ההסכמות הקטנות אנחנו בסוף נפסיד את ההסכמה הגדולה כי הלקוח בעצם יגלה מה לא מתאים לו בפרטים הקטנים, זאת אומרת אם נגיד למישהו "תראה אם אתה בטוח שככה ואתה בטוח שככה אז ככה וככה" יכול להיות שהוא יגיד "לא אני לא רוצה את זה, ...
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
13:35איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... היא לא מתאימה לי". מה עושים? מה שצריך לעשות זה לנסות להגיע עם הלקוח להסכמה. לנסות ליצור תחושת הסכמה עם הלקוח בתחומים אחרים. לדבר אתו, וזה לא כל כך משנה על מה כרגע, לצורך העניין, זה יכול להיות על ... לקנות את המוצר, יכול להיות כל דבר. ולהגיע אתו להסכמה. להגיע למצב שהלקוח יגיד: "נכון, אני מסכים אתך", הקונה יגיד: "כן אני מסכים אתך", הבנאדם השני יגיד: "כן אני ... נכון, זה טוב לי", "כן, אני מסכים". עכשיו, ברגע שהצלחנו להביא את הלקוח לתחושה של הסכמה, עכשיו אפשר לנסות שוב פעם למכור לו את מה שרצינו כי כבר עכשיו הוא מסכים ... לו את אותו רעיון עוד פעם, אבל הרעיון הוא שלפני כן צריך להכניס את הלקוח לחוויה של הסכמה. אז עוד פעם אני אחזור: אם הלקוח לא מסכים, אז, מה שצריך לעשות זה לנסות להגיע אתו להסכמה בכל תחום שהוא, בכל הקשר, תסכים ... אחדד עוד כמה היבטים: היבט אחד אומר שבעולם אידיאלי עדיף להגיע עם הלקוח להסכמות ולתחושה שהוא מסכים, עוד לפני שמנסים להגיע אתו להסכמה הסופית. אוקי? ואז אם ... אז חזרתי עליו עוד פעם. ועכשיו, אני אוסיף עוד דבר, בהקשר הקודם של: הלקוח שלא מסכים לקנות את המוצר, מה שצריך לעשות זה: המוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מצב אני המוכר חושב שהלקוח היה מוכן להסכים לקנות את המוצר? לדוגמה, אם נגיד המוצר היה עולה חצי מחיר, הלקוח היה מוכן להסכים לקנות אותו. אז מה שצריך לעשות ברגע שלקוח אומר "אני לא מוכן, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה", שואלים את הלקוח "תגיד לי, ואם זה היה עולה לך חצי, היית מוכן לקנות אותו? היית רוצה לקנות אותו? היה יכול ... חצי, הוא עולה כפול מהחצי, אבל קודם כל יצרנו הסכמה, עכשיו, אחרי שהלקוח אמר שהוא מסכים לקנות בחצי, עכשיו, בא נדבר על המחיר. אבל, יצרנו הסכמה. כנ"ל לגבי כל ... "אם הייתי נותן לך את הרכב במתנה, היה מתאים לך הרכב?" בא נביא את הלקוח למצב שהוא קודם כל מסכים שהוא רוצה את המוצר, שהסכים שהוא רוצה את המוצר, אחרי שהוא מסכים ... עוד פעם, המוכר צריך לשאול את עצמו: "באיזה מקרים אני יכול לשכנע את הלקוח להסכים שהוא רוצה את המוצר הזה שהוא רוצה את הדבר הזה. באיזה מקרים אני ההורה, יכול לשכנע ... "אם היה ככה וככה, אז הייתי קונה את המוצר", התת מודע של השומע, של הלקוח היה: שהוא רוצה לקנות את המוצר הזה. נכון שהוא אמר 'בתנאי ש', נכון שהוא אמר 'רק אם', ... נקרא לעשות את זה גרוע? זה להביע יותר מדי הזדהות עם ההתנגדות של הלקוח למצב שאליו אנחנו רוצים להוביל אותו בסוף. נגיד שלקוח אומר: "אין לי 100 שקלים" ואז ... הייתי קונה, נכון אתה צודק". עכשיו, לכאורה המוכר השיג הסכמה של הלקוח, הלקוח אומר "נכון, תראה, המוכר הבין אותי, הוא הבין באמת ש100 שקלים זה יקר, ... שלא מתאים לו. ולכן, שימו לב, אם אנחנו רוצים למכור ללקוח פרה, והלקוח אומר "לא רוצה פרה". "תגיד לי, ואתה רוצה כל בוקר לשתות חלב?" כן, רוצה כל בוקר לשתות ... למכור לו את הפרה. מה המהות? הרעיון הוא כזה: כך את ההתנגדות של הלקוח, תראה למה הוא לא רוצה, תגיד לו, הרי יש התנגדות מלאה והתנגדות חלקית, יש בנאדם, שעקרוני ...
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
15:03איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
... פרינציפ הפרינציפ הוא או אחד ההיבטים פה של הסיפור הוא לקחת את מה שהשומע אמר מה שהבן אדם המתנגד, הלקוח עם ההתנגדות של הלקוח מה שהוא אמר המוכר צריך לשאול את עצמו באיזה מקרה המשפט הזה יכול להיות נכון כי הקונה ... חושב שאולי יכול להיות שבסיטואציה מסוימת זה לא יתאים לך" צמצמנו את זה הקטנו את רמת ההתנגדות של הלקוח למה שניסינו להגיד לו לרעיון שניסינו למכור לו. אוקי ולכן אותו דבר כמובן לכיוון ההפוך ... אני יכול לתקוף אותו?" אז הרבה פעמים אם רוצים לתקוף מישהו שמישהו טוען איזו תענה מישהו אומר אמירה, הלקוח אומר "אתה יודע המוצר הזה לא יכול להתאים לי כי אני חושב שככה וככה" אוטומטית על מה הוא ...
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
13:18איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
... הוא הרבה יותר "חזק" מאשר המשפט שאומר "ביבי חזק" שהמשפט הזה הוא הרבה יותר חלש. זאת אומרת אם מישהו נגיד אומרים לו: "תקנה את המוצר", נגיד הלקוח אומר: "אני לא רוצה לקנות את המוצר" אז אומרים: "תקנה את המוצר". מישהו אומר לו "אל תקנה", מישהו אומר לו "כן תקנה", מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו: "תקנה את ... לו את הטענה של עצמו? ע"י שהמוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מקרה, מה שהקונה אמר יכול להיות נכון ושזה לא מפריע לי כמוכר? לדוגמה: נגיד שהלקוח אומר "אני לא צריך לקנות את הרכב הזה". הלקוח אומר "לא רוצה לקנות את הרכב הזה", אז המוכר צריך לשאול את עצמו "מתי גם אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה?" לדוגמה: "אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה אם כבר יש לו רכב כזה" אז מה עושים? אומרים ללקוח, נגיד הלקוח אומר: "לא אני לא רוצה לקנות את הרכב הזה", "תקשיב אתה צודק, אל תקנה את הרכב, אם כבר יש לך רכב כזה, אל תקנה רכב כזה, אבל אם לא, אתה חייב לקנות את הרכב" או "אבל אתה ... בסדר לא לקנות את הרכב כאילו כשאתה חושב עם עצמך לא לקנות את הרכב, תבין שזה נכון, אבל רק אם כבר יש לך רכב כזה". בכל דבר אחר, נגיד לדוגמה: הלקוח אומר "המוצר הזה יקר", סתם, "המוצר הזה יקר", עכשיו אנחנו רוצים לשאול: מתי זה בסדר שהלקוח יגיד על המוצר הזה "יקר", אוקי? אז מה עושים? אנחנו רוצים לגרום ללקוח שכשהוא יחשוב "המוצר הזה יקר" שהוא ייתן לזה איזה פירוש מסוים שלא יפריע לו לקנות את המוצר. אז ... עכשיו, צריך לשים לב שלא מלכתחילה לעשות את זה, זאת אומרת לא מראש צריך להגיד לבנאדם "ההתנגדות שלך נכונה אם...". זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר: " אני לא רוצה לקנות את המוצר", לא צריך מראש לבוא להגיד לו "טוב, אל תקנה את המוצר אם..." למה? כי עדיף לנו מראש למחוק לו מהמח את המחשבה: "אל תקנה את המוצר". ...
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
6:27איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
... המוכר כשהוא רוצה לשקר את הבן אדם, מוכר שרוצה לשקר את הלקוח מה שקורה בעצם זה שלמוכר יש בעיה, מה הבעיה של המוכר? הבעיה של המוכר היא שהלקוח לא בהכרח יאמין לו הלקוח אוטומטית כשאומרים לבן אדם משהו הלקוח מטיל ספק הוא אומר "מי אמר שזה נכון אולי זה לא נכון?". אז בעצם כדי לשקר את הבן אדם ... צהוב?" המוכר אומר לו "כן זה צהוב", עכשיו בא נניח נגיד שהלקוח אומר לעצמו "מי אמר שזה צהוב אולי זה לא צהוב?". עכשיו למוכר יש פה שתי משימות 1. זה ... צורך רגשי לשאול "האם עבדו עלי או לא?" אבל הבעיה היא שכשהלקוח שואל את עצמו "האם עבדו עלי או לא?" אז בעצם הוא לא כל כך מאמין למוכר. אז בעצם ... היא די פשוטה מה שצריך לעשות המוכר זה לקחת את מה שהלקוח רוצה לשמוע להקצין את זה ולהלביש את זה בעובדה אחרת שמבוססת על מה שהוא המוכר רוצה שהלקוח יאמין לו ולהגיד את זה ללקוח. לדוגמא נגיד שהלקוח, בא נגיד נחזור לסיפור הרכב נגיד הרכב הזה עושה מאפס למאה בעשר שניות והמוכר נגיד ... מאפס למאה בחמש שניות", ואז אוטומטית מה קורה בראש של הלקוח? בראש של הלקוח, הלקוח אומר "מי אמר שזה נכון?" ואז המוכר צריך להגיד ללקוח "ולא רק זה ... לזכות בקטגוריה במקום הראשון ביותר, ואז בעצם מה קורה? הלקוח עדיין יכול להטיל ספק "האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון?" אבל כשהלקוח מטיל ספק "האם הרכב זה באמת זכה בקטגוריה במקום הראשון?" תוך כדי זה הלקוח הוא בעצמו מאמין שבעצם הרכב הזה הוא מאוד מהיר. ועכשיו אני אתן נגיד דוגמא אחרת, ... לסיפור הרכב נגיד שזה רכב שנוסע 2x4 רק הנעה רגילה והלקוח נגיד רוצה 4x4 ונגיד רוצים לשקר את הלקוח נניח שרוצים לשקר את הלקוח כי זאת לצורך העניין הדוגמא ואז אומרים ללקוח "הרכב הזה לא רק שהוא 4x4 ה - 4x4 ... מרגע שאומרים לו "הוא נבחר ל - 4x4 הכי טוב" אוטומטית הלקוח שואל את עצמו במוח שלו "רגע באמת הוא נבחר ל - 4x4 הכי טוב?" וכשהוא שואל את עצמו את זה הוא בעצם צריך להניח שהרכב הזה הוא 4x4 ואז בעצם הלקוח גם מניח שמה שאמרו לו זה נכון וגם הוא מרגיש שעדיין הוא הטיל ספק. זאת אומרת כשהלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו "האם באמת הרכב הזה הוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר?" ...
כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
13:33כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
... לא ב99% ולא ב95%, 100%, כי אם זה נכון, זה נכון, אם זה לא נכון, זה לא נכון. ואחד החסרונות בשיטות האלה שמלמדים היא: שאף אחד מאלה שמלמדים לא יודע למה זה ככה? ולמה הלקוח מעדיף שככה וככה? ולמה יש מקרים שהלקוח מעדיף אחרת? ולמה זה ככה? "כי: ככה וככה" ולמה זה ככה? וזה למה ככה? ולמה זה ככה? ומתי זה ככה? ואיך עדיין זה ככה? זה תמיד ככה? זה לא תמיד ככה, אז למה ...
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
7:43טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
... בעצם זה טוב צריך וכדאי שהמוכר ישדר בטחון עצמי? אז בהנחה שהלקוח לא רוצה שירמו אותו אז כמובן שכאשר המוכר אומר מידע מסוים והוא צריך לשדר ללקוח שמה שהוא אומר זה נכון, בדרך כלל כשמישהו אומר משהו נכון הוא בטוח ... או שהוא מתאים ללקוח או שהוא לא מתאים ללקוח לא כל דבר או שהלקוח צריך אותו או שהוא לא צריך אותו ולכן אם המוכר ידבר בעודף בטחון "כן אתה צריך את זה ואת זה, זה מתאים לך לזה ולזה כדאי לך זה וזה" זה דווקא יכול ... יש דברים שאתה לא יכול להיות בטוח בהם וגם אם אתה בטוח בהם הלקוח לא בטוח שאתה יכול להיות בטוח בהם או הלקוח חושב שאתה לא יכול להיות בטוח בהם. לדוגמא כשהמוצר מתאים ללקוח לדוגמא שהמוצר הזה יעשה טוב ללקוח, לדוגמא כל טריק אחר כשאתה כאיש מכירות לפעמים מנסה לשקר את הלקוח כי אתה לא בטוח בזה אז למה אתה מדבר בבטחון. אז מהיבט מסוים נגיד שלקוח מתלבט "המוצר הזה מתאים לי או לא?" המוכר אומר לו בבטחון "כן זה מתאים לך" בביטחון, מהיבט מסוים זה קונה את הלקוח "כי המוכר אמר לי בבטחון שזה מתאים לי", מהיבט אחר "מה המוכר הזה בכלל מבלבל את המוח מאיפה הוא, מה הוא אומר כן זה מתאים לך למה יש מצב שהוא יגיד ... ללקוח יש התלבטות והמוכר צריך לדעת להכיל את ההתלבטות של הלקוח ולהזדהות עם ההתלבטות של הלקוח ולשדר ללקוח שהוא מסכים עם הספק שלו, זאת אומרת לפעמים הלקוח בהתלבטות וכדי לסגור את המכירה צריך לדבר ללקוח בבטחון הלקוח לא יודע אם כן או לא ואנחנו רוצים לשכנע אותו שכן, הלקוח לא בטוח אם כך או כך אבל אנחנו רוצים לדבר בבטחון שככה כי אם אנחנו נישאר בהתלבטות של הלקוח יכול להיות שהעסקה הזאת תברח. יחד עם זאת יש מצבים שהלקוח בהתלבטות וצריך לשדר לו שמסכימים עם ההתלבטות שלו כי אם הלקוח בהתלבטות ואנחנו נגיד "מה פתאום זה בטוח ככה וככה" אז הלקוח בתת מודע שלו אומר "מה המוכר הזה מבלבל את המוח מה הוא לא מבין שיש פה התלבטות מה הוא לא מבין את הספק, המוכר הזה סתם מנסה למכור ולא מבין מימינו ... דבר עכשיו מהצד ההפוך, מה זה אומר מהצד ההפוך? זה אומר שהלקוח כלקוח כשמנסים למכור לך מוצר אתה צריך לשים לב שלפעמים המוכר מדבר בביטחון והוא מדבר בבטחון רק כי הוא מרמה אותך, הוא לא באמת בטוח בזה הוא רק אמרו ...
למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
8:28למי יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש
... יותר קל למכור? למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, סוגים של לקוחות, מצב הרוח של הלקוח, לשכנע לקוח עצוב, לשכנע לקוח שמח, עצבות של לקוח, שמחה של לקוח, אכילה רגשית, דיכאון, ייאוש שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה למי ... שלו לבטא את הכעס שלו שיש לו על המציאות ולכן דווקא מההיבט הזה יותר קשה למכור מוצר ללקוח כשהוא עצוב משום שהלקוח העצוב נמצא במצב שבו הוא רואה הרבה חסרונות ואז הוא גם יראה את החסרונות במוצר שלנו והוא לא ירצה את המוצר והוא יאשים את המוצר, והוא יוציא את ... לו את המוצר בגלל שיותר קל לשכנע אותו "אתה יודע המוצר הזה יעשה לך, " מה יעשה לי טוב? יאללה תביא אותו". ואז הלקוח פחות בודק אם המוצר הזה באמת טוב או לא למה כי הוא כל כך רוצה להרגיש טוב עד כדי כך שגם אם נמכור לו משהו שהוא לא באמת צריך אותו או שהוא לא באמת ... של "המוצר הזה מתאים לך"? "המוצר הזה מתאים לך" זה בעצם להגיד יש במציאות משהו שיכול לעשות לך טוב. מרגע שהלקוח אומר לעצמו "לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה" בעצם באותו רגע הלקוח מרגיש רע, למה הוא מרגיש רע גם רע? אפשר להגיד שהוא מרגיש גם טוב כי הוא בעצם אומר "אני יכול להסתדר בלי המוצר הזה, אני לא חייב לקנות את המוצר הזה" אבל כרגע אני לא מתמקד בהיבט הזה, אני כרגע מתמקד בהיבט של ברגע שהלקוח אומר "המוצר הזה לא טוב לי המוצר הזה לא מתאים לי" בעצם הוא מרגיש רע" הלקוח בתת מודע שלו, למה? כי הוא בעצם אומר "יש במציאות הזאת משהו שהוא לא טוב לי משהו שלא ממלא לי את החסרונות שלי". ומה שקורה זה שבן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו, זה תהליכים שקורים בתת מודע של הלקוח בן אדם שהוא שמח הוא יכול להרשות לעצמו להעביר ביקורת על המוצר בלי להרגיש רע, "כן המוצר הזה לא טוב לי לא מתאים לי, לא רוצה את המוצר" והרע שהוא ... ואומרים לו "אתה יודע יש פה משהו שיכול לעזור לך, יש פה מוצר שיכול לעשות לך טוב" ואז ברמת האנרגיה בתחושה של הלקוח אין לא כוח להגיד "לא זה לא נכון המוצר הזה לא מתאים לי" הוא פשוט מנסה בלית ברירה להגיד "כן המוצר הזה מתאים לי" למרות שהמוצר הזה לא בהכרח מתאים ...
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ...12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הלקוח
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הלקוח, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, הלקוח, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, מאמן עיסקי, למכור בתחום הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 28_03_2024 השעה 14:52:27 - wesi28