... חושב כך, כמו הלקוח. אם לא, למה לא? ולמה
הלקוח חושב כך? ואיך אני כן יכול להסביר זאת גם ללקוח? ואם כן, שגם אתה ... הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם זה מחייב אותו שלא ... הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם יכול להיות שאני ... הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן ... המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם זה מחייב ... המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם יכול להיות ... הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר, האם יש דרך לראות ... המוצר, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם זה מחייב אותו שלא ... המוצר, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם יכול להיות שאני לא ... הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא אוהב / לא רוצה את המוצר, האם יש דרך לראות שהן לא ... טוב, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם זה מחייב אותו שלא לקנות את ... לא טוב, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם יכול להיות שאני לא יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהמוצר הזה גרוע / לא טוב, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח ... הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר ... הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר ... הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר ... הזה, זה רק תירוץ שמסתיר סיבה אחרת? האם זה
שהלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על ... הזה, מכריחה אותו שלא לקנות את המוצר? למה
הלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על ... הזה? האם הוא חייב לחשוב כך? מה הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על ... הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן
הלקוח חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על ...