... שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך. שלב 3: למד איך להסביר את
היתרונות של המוצר שלך! עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך, אלא גם צריך להבין איך גורמים ללקוח שלך להבין ... / הדגמות / טריקים) יש לי, כדי להסביר ללקוח את כל אחד ואחד
מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות מתאימות יותר ללקוחות ספציפיים? האם ואיך ניתן לזהות את סוג הלקוחות האלו מראש? מה היתרונות ... כל אפשרות מתאימה הכי טוב? מתי כדאי להשתמש בכל אפשרות? עם איזה
יתרונות של המוצר, אני יותר מזדהה? איזה
יתרונות של המוצר שאני מוכר, היו חשובים לי יותר, אם אני הייתי המשתמש של המוצר שאני מוכר? איזה יתרונות נראה לי שהלקוח שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות? איזה ... עומד מול מתחרה שלך, ועושה פרזנטציה ללקוח שלך, איך היית מציג את
היתרונות של המוצר שלך? מה המתחרה שלך היה אומר על זה? מה היית עונה לו? ובנוסף לכל הנ"ל, עליך לקחת רשימה מסודרת של כל היתרונות שיש במוצר שלך, ועליך לעבור יתרון ... ללקוח. כמו כן, את כל השאלות הנ"ל, עליך לשאול על כל אחד ואחד
מהיתרונות של המוצר שלך. דהיינו, לכל יתרון אתה אמור להכיר מספר דרכים להסביר אותו / מספר אפשרויות / ניסוחים וכולי. ולדעת ולהבין, איזה ניסוח יותר טוב וכולי. ... יהיה יותר טוב ללקוח, בלי החיסרון הזה? האם באמת בסך הכל הסופי,
היתרונות של המוצר, בהכרח שהם לא עולים על
היתרונות של המוצר? האם יכול להיות שלמרות כל החסרונות שיש במוצר, עדיין היתרונות שיש במוצר גדולים יותר? ואולי כן ניתן להציג את הדברים שהלקוח יראה שעבורו אפשרי ... יודע ומבין יותר טוב את המוצר שלך. אתה יודע ומכיר יותר טוב את
היתרונות של המוצר שלך. את החסרונות של המוצר שלך. את המתחרים של המוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות אפשריות למוצר שלך. ועכשיו מה שעליך לעשות, זה להתמקד
ביתרונות של המוצר שלך. לחשוב על
היתרונות של המוצר שלך. לחשוב על איזה טוב המוצר שלך יעשה ללקוחות שלך. לחשוב על איך המוצר שלך יכול לעזור ולשמח את הלקוח שלך. ואיך כל החסרונות שיש, אם בכלל יש ...