... טוב, ראפור רע, לא
להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ... לכולם הפעם אני רוצה לדבר על הנושא של יצירת
הזדהות עם לקוח האם ליצור
הזדהות עם הלקוח או לא ליצור
הזדהות עם הלקוח והנושא הולך כדלקמן זה מאוד פשוט, בן אדם מה רוצה? להרגיש טוב לקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר ... המסקנה המתבקשת מכך היא שבעצם צריך ליצור
הזדהות הלקוח. מה זאת אומרת ליצור
הזדהות עם הלקוח? הלקוח בראש שלו חושב שהוא רוצה לעשות לעצמו טוב יותר ממה שאחרים רוצים לעשות לו טוב, הלקוח מעניין ... מהיבט הזה בעצם משדרים ללקוח יש יותר יצירת
הזדהות עם הלקוח, יותר יצירת אחדות עם הלקוח יותר יצירת הרמוניה עם הלקוח. ואז כביכול זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח בעצם ... ועכשיו אני רוצה להסביר בעצם מתי לא לשדר
הזדהות עם הלקוח, מתי אסור לך לשדר ללקוח שאתה כמוהו ומתי אתה חייב לשדר ללקוח שאתה לא כמוהו אתה הפוך ממנו וזה כמובן ... זה דווקא דבר שהלקוח אתה לא אמור להביע איתו
הזדהות לגבי הדבר הזה לעומת זאת אם נגיד הלקוח אומר "אתה יודע אני למדתי באוניברסיטה הזאת והזאת אני מאוד מבין בתחום ... יודעים משהו על הלקוח לא תמיד צריך ליצור
הזדהות עם הלקוח, כן צריך ליצור
הזדהות עם הלקוח בהנחה
שההזדהות היא עם תכונות חיוביות שהלקוח אוהב בעצמו, תכונות שהלקוח סומך עליהן בתהליך המכירה. נגיד שלקוח חושב שהוא משהו ... לא סומך. הבנו? ולכן צריך לשים לב כאשר יוצרים
הזדהות עם הלקוח לשים לב שמדובר רק על
הזדהויות חיוביות שגורמות ללקוח לסמוך עליך יותר טוב ולא פחות. ולשים לב לעוד דבר שלפעמים הלקוח לא סגור על עצמו אם ... כמוך אני מגלה אמפתיה כלפיך, אני מביע איתך
הזדהות גם אני כמוך" אבל לשים לב שהלקוח גם לא אוהב את זה ואז דווקא צריך לשקף ללקוח את המקום של "כן אבל גם אני רוצה ... אבל השורה התחתונה לשים לב לא תמיד צריך לשדר
הזדהות עם הלקוח ולפעמים מאוד כדאי לשדר
הזדהות עם הלקוח, לפעמים בשביל לסגור עסקה מה הלקוח אמר שהוא תגיד לו שגם אתה תראה לו שגם אתה כמוהו ואז הוא יגיד "אז ...