... בהתנגדויות לקוח, איך לענות
ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום
ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק? וכאן אבאר, כי איש מכירות טוב, יש לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה, שמסבירה
ללקוח, למה עליו לקנות את המוצר הזה, דווקא בגלל ... עם זאת, יש לציין ולהסביר, כי לא משנה כמה אתה כאיש מכירות, חושב שאתה חכם / צודק / יודע מה טוב
ללקוח / מבין את הלקוח יותר טוב ממנו וכולי. ולא ... אתה צודק, וגם אם הלקוח טועה. וגם אם הלקוח טיפש גמור ואתה חכם מוחלט, ואתה יודע בדיוק מה נכון
ללקוח וכולי, אעפ"כ אין מצווה להראות
ללקוח שהוא טועה. המטרה בתהליך מכירה, היא למכור
ללקוח את המוצר. ולא בהכרח שאם תראה
ללקוח שהוא טועה ושאתה צודק, לא בהכרח שזה ישרת את ... דווקא משום שהראית לו שהוא טועה. ולכן עליך כאיש מכירות לזכור, שגם אם אתה יכול בשלוף להביא
ללקוח תשובה להתנגדות שלו, וגם אם אתה יכול בקלות להראות
ללקוח שהוא טועה, אעפ"כ אתה לא חייב ולא צריך ולא בהכרח נכון שתעשה את זה. כן נכון שתדע מראש מה לענות
ללקוח לכל טענה שלו. אבל בשטח, צריך לבדוק ולדעת, מה הכי נכון לענות
ללקוח, כדי שהעסקה תתבצע בסופו של דבר. ...