... כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור
ללקוח שמח, למכור
ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, ... עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור
ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני ... ברמה של "אנחנו אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור
ללקוח תחושה טובה. זאת אומרת לדוגמא אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא ... כן המחויב זה לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו
ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה ... את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל
שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור
ללקוח שהוא עצוב או
ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור
ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" ... גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום
ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה ... מזדהה עם מה שדיברנו איתו נגיד שיש צרה משותפת בעיה משותפת, מה שזה לא יהיה גם בדברים רעים גם אז זה יכול לגרום
ללקוח דווקא ליצור אווירה נעימה ואווירה של קרבה מול הלקוח וזה דווקא ... לא הכוונה לריב עם הלקוח זאת לא בהכרח המטרה, הכוונה ללא נעימה הכוונה לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו
ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש ...