... והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב,
שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא
לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב
שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר ... מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה / דומה של המתחרים? במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים? למה כדאי ללקוח
לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים ... עלולים להיות חיסרון עבור הלקוח שלי? איזה תירוצים / סיבות, אמיתיות / שקריות / דמיוניות, יכול הלקוח שלי / מישהו אחר, לטעון שבגללן הוא לא רוצה / מהסס
לקנות את המוצר שלי? איזה סוגי התנגדויות ... המתחרים, יותר טובים מהמוצר שלי? כאשר בעצם השאלות האלו, תכליתן היא לגרום לך להעלות מראש את רשימת ההתנגדויות לקוח האפשריות שהלקוח יכול להעלות, כדי לא
לקנות את המוצר שלך ולא לסגור עסקה. ועליך ... הזה הוא קריטי במוצר? האם הלקוח באמת לא יכול להסתדר איתו? האם החיסרון הזה, אולי בכלל ניתן לראות אותו כיתרון? האם החיסרון הזה, מחייב את הלקוח שלא
לקנות את המוצר? האם באמת אין שום אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר עם החיסרון הזה? האם באמת הלקוח לא רוצה
לקנות את המוצר הזה, בגלל החיסרון הזה? האם אין שום דרך בעולם לגרום ללקוח
לקנות את המוצר עם החיסרון הזה? האם באמת ...