אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, מוצר, שכנוע, שידול, ללמוד למכור, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, nlp חינם, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ללמוד רטוריקה, nlp פסיכולוגיה, התנגדות במכירה, nlp לימוד חינם, הגדלת המכירות, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, תכנות התת מודע, NLP סוגסטיה, NLP מדריך, טיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע מישהו לקנות, NLP דימוי עצמי, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, שאלה איך לשכנע, NLP מאמרים, לשכנע אנשים לתרום, התנגדויות מכירות, לשכנע חבר להפסיק לעשן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מאמן אישי, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע אנשים לבחור בך, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע שכן,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ...17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
15:00לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... "אני מביא לך מיליארד דולר מצבך טוב כלכלית?", "כן" אתה אומר לו "אבל אם יש לך עכשיו מישהו מבני ביתך שכל יום שורף מיליונים לא משנה כמה כסף יש לך אתה תאבד את כל הכסף נכון", תגיד לו "אותו דבר יש מוצר יש רעיון, יש לקוחות יש זה ויש זה הכל לפי הספר אמור לעבוד מה לעשות אם ...
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
4:08יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
... כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של ... נעימה תברר עליו פרטים קבל איזה רקע כללי על הלקוח מי הוא מה הוא מחפש, רקע כללי לאו דווקא ברמה של מה הוא מחפש איזה מוצר הוא מחפש כי זה הגיוני לשאול אותו אלא יותר בקטע של כל מיני פרטים כלליים כאלה נשוי גרוש, איפה הוא גר כל מיני פרטים. עכשיו מה ... כזה. ואחד היתרונות הנוספים בלברר פרטים על הלקוח חוץ מהכימיה שאמורה להיווצר הוא בכך שאז עכשיו אפשר לעשות התאמה של המוצר ללקוח אם לדוגמא נגיד אנחנו יודעים שהוא נשוי נוכל לשלב שם דברים שקשורים למשפחה שלו, אם אנחנו יודעים שהוא גר בצפון אולי נוכל ... ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו, להתאים את המוצר להתאים לאיזה סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך. ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח "שלום המוצר הזה הוא ככה וככה" בלי שום תוספות, בלי "תספר לי על עצמך" או "מי אתה", או "אפשר לקבל" בלי השאלות האלה. לא תמיד צריך אותן כי ... שמנסים להתיידד איתו יותר מדי ולפעמים לקוחות דווקא לא אוהבים שמנסים להתיידד איתם כי הוא אומר "אני רוצה להתיידד עם המוצר שלך, בוא תספר לי על המוצר תן לי להתיידד עם המוצר, אני לא רוצה להתיידד איתך אני רוצה להתיידד עם המוצר". אוקי אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה. ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה. ... גם על דברים רעים. כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, למה? כי הוא עצוב רע לו ואז הוא רוצה "להתנחם" במוצר, יש גם מצבים הפוכים ולכן זה גם לא בהכרח יהיה נכון לומר שצריך לוודא שהלקוח יהיה במצב רוח טוב לפעמים זה בסדר לגרום ללקוח להיות בדיכאון שהוא רוצה להתאבד, אני מקצין את זה עד כדי רמה כזאת לפני שהוא בא לקנות את המוצר כי דווקא יש יותר סיכוי שתצליח למכור לו את המוצר אם יהיה לו ממש רע. אוקי לכן גם העניין של ליצור רק אווירה חיובית גם הוא לא בהכרח נכון, אוקי אבל אף על פי כן אני אומר גם מההיבט שאנחנו מנסים ליצור ... לדבר עם הלקוח אפילו על דברים שיגרמו לו ללקוח להרגיש רע לא נגדנו נגד מישהו אחר, יכול להיות שאם הוא ירגיש רע נגד מישהו אחר אז הוא דווקא ירצה לקנות מאיתנו את המוצר כי דווקא זה פותר לו את הבעיה שלו, הוא ירגיש שהוא בדיכאון ואז הוא ירצה דווקא לקנות את המוצר. זה אחד, שתיים גם אם אנחנו רוצים ליצור אווירה טובה לא חייבים לדבר רק על דברים לפעמים דווקא לדבר על איזו בעיה ולגלות אמפתיה או לפעמים לדבר על איזו ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
28:49יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... מבטאים דבר שיכול להיות ככה. מה זאת אומרת כל רעיון נגיד לקוח נגיד חושב שהמוצר טוב אז המחשבה שלו יכולה לבוא בתור "אני חושב שהמוצר טוב בוודאות" או "אני חושב שהמוצר אולי טוב אולי לא טוב", זה מאוד פשוט כל רעיון כל מחשבה בעולם או שהיא מבטאת את ... יותר וודאית עבורו. אם עכשיו אנחנו ניקח את המחשבה שאומרת "אני צריך את המוצר" הלקוח חושב לעצמו בראש "אני צריך את המוצר", האם אתה מחשבה הזאת שהוא צריך את המוצר האם הוא צריך לחשוב אותה בצורה אפשרית דהיינו, "אני אולי צריך את המוצר" או שהוא צריך לחשוב אותה בצורה מחויבת "אני חייב את המוצר", מה התשובה תהיה? ככל שהוא יחשוב יותר "אני חייב את המוצר" כך יש יותר סיכוי שהוא יקנה. אז בגדול שימו לב אחר כך ניתן עוד דוגמאות, אבל ... שהילד יחשוב שמשהו מסוים, אנחנו רוצים שהלקוח יחשוב שהוא רוצה לקנות את המוצר אנחנו צריכים לקחת את המחשבה הזאת שאומרת "אני רוצה לקנות את המוצר" ולגרום לה להציג אותה כמחויבת. זאת אומרת צריך לגרום לכך להתנסח בניסוחים ותכף אני אתן כל מיני דוגמאות, להתנסח בניסוחים שמבטאים שזה חייב לקנות את המוצר, שהבן אדם רק את המוצר הזה צריך שבטוח שהוא צריך את המוצר הזה שאין אפשרות שהוא לא צריך את המוצר הזה, אוקי מחויב. יחד עם זאת יש מקרים שבהם צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, ... לדוגמא אוקי גם וגם. עכשיו צריך לשים לב אם בן אדם בטעות מנסה למכור את המוצר שלו באמצעות דיבור של אפשרי, מה זאת אומרת? שהוא יגיד ללקוח "אתה יודע המוצר הזה יכול להתאים לך, המוצר זה נראה לי שהוא טוב לך, המוצר הזה יש אפשרות שהוא מתאים לך זה יכול לעזור לך" כל מיני מילים כאלה שהן לא ... שכן". עוד פעם יש גם מקרים כאלה ויש גם מקרים שבהם בשביל למכור ללקוח את המוצר אי אפשר להגיד לו "אתה חייב את זה" צריך לשדר לו שזה יכול להתאים לו, אוקי אבל ... במבטאים "גם", וזה לדוגמא אחד הדברים שצריך לשים לב כשבאים למכור את המוצר צריך לדבר לשים לב שכל המילים, בגדול אני מסביר את העיקרון לשים לב לזה שכל המילים שמדברים על המוצר מדברים ב - "רק" לא מדברים במילים של "גם", זאת אומרת אסור לבטא שהלקוח לא צריך את המוצר. יש לנו "גם" יש לנו "רק" בן אדם מביע התנגדות אומר "אתה יודע אני לא צריך את ... אותו דבר לדוגמא המחויב והאפשרי אותו דבר נגיד וודאי וספק כשאתה רוצה למכור מוצר כשרוצים לסגור עסקה, כשרוצים לבטא רעיון כשרוצים שמישהו ילך אחריך דבר בצורה ...
טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
20:45טעויות של NLP, טעויות של שכנוע, טעויות של מכירות, איך ללמוד NLP? איך ללמוד לשכנע? ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד NLP? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד שכנוע? איך ללמוד נכון? לימוד NLP
... יש תהליכים של מכירה, בסופו של דבר אם נגיד ניקח תהליך בן אדם קנה מוצר, אוקי עכשיו איך למכור לו את המוצר? אפשר ככה אפשר מפה אפשר משם אבל בסוף כל השיטות מכירה מתנקזות לזה שבסופו של דבר הבן אדם צריך לקנות את המוצר, זאת אומרת בסופו של דבר התרחשה המכירה. עכשיו מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שיש איזה תהליך שבהתחלה שלו הוא רב ערכי ובסוף שלו הוא חד ערכי, מה זאת אומרת חד ערכי? זאת ... העניין יכוונו אותנו לדבר החד ערכי שבו בסוף הבן אדם רכש את המוצר כי רכישת מוצר זה דבר מוגדר הוא רכש את המוצר או לא רכש את המוצר, שכנעת אותו לא שכנעת אותו עשה שיעורים לא עשה שיעורים, אוקי זה חד ערכי לעומת זאת איך להגיע לאותו דבר חד ערכי? אז בכל מיני דרכים תעשה מפה תעשה משם. ועכשיו מה שאני מנסה ... חוק ואומרים לו "תקשיב אם אתה מדבר ללקוח בצורה כזאת הוא יקנה את המוצר", עכשיו אתה בתור אחד בתור בן אדם שהולך ללמוד שכנוע מכירות NLP או כל שטות אחרת, למה אני קורא לזה שטות? כי בסופו של דבר מי שמבין את הפרינציפ אז זה כבר נחשב לשטות, מי ...
טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
6:52טיפים לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור?
... לאנשי מכירות, טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, יותר טוב מרע, שכנוע באופן יחסי, שכנוע באופן מוחלט, יתרונות יחסיים, למכור מוצר עם חסרונות, איך להצליח לשכנע? איך להצליח למכור? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של מכירות ושכנוע והטיפ הולך ככה הרבה פעמים בן אדם שואל את עצמו "איך אני יכול לשכנע את הבן אדם השני במוצר שלי יש יתרונות ואין חסרונות", הרבה פעמים מוכרים מוצר ובמוצר יש גם חסרונות לא רק יתרונות, אין מוצר רק עם יתרונות כל מוצר יש לו גם חסרונות ומצד שני גם אין מוצר בלי יתרונות כי מוצר יש לו איזה יתרון כלשהו. בין כך ובין כך הרבה פעמים המוכר שבא למכור את המוצר שואל את עצמו "איך אני יכול להראות ללקוח רק את היתרונות ולא להראות לו את החסרונות?" והדבר הזה לא תמיד מצליח, לא תמיד יש אפשרות כזאת. לפעמים רוצים לשכנע מישהו לעשות משהו ושואלים ... יבצע פעולה הוא צריך לחשוב שהפעולה הזאת בסך הכל תעשה לו ב1% יותר, אפילו ב1% יותר של טוב מאשר רע. כדי שהלקוח ישתכנע לקנות מוצר הוא לא צריך לחשוב שהמוצר הזה אין שום חסרונות בלקנות אותו הוא גם לא צריך לחשוב שהמוצר הזה יש בו רק יתרונות בלקנות אותו, הוא צריך לחשוב שבסך הכל הסופי יש בו יותר יתרונות מחסרונות. כדי שהבן אדם יסכים לאיזה רעיון הוא לא צריך לחשוב שהרעיון הזה רק נכון ושההפך של ... מספיק שנשכנע אותו שיש עבורו יותר חסרונות מיתרונות הוא לא יעשה את הדבר הזה. החידוד פה והדגש הוא שכאשר באים למכור ללקוח מוצר, כאשר באים לשכנע מישהו במשהו לא צריך להסתיר ממנו את החסרונות לא צריך לפחד מזה שיש חסרונות במוצר, לא צריך לפחד מזה שמה שאתה אומר יעשה לו גם רע לא לפחד מזה שאתה גם לא צודק, לא צריך לפחד מזה שאתה גם אולי אפילו טועה במה שאתה אומר לא צריך לפחד מזה וגם לא צריך להתמקד ב - "אני ... הסופי יותר טובות מרעות. וצריך לזכור שיותר טוב מרע זה גם ביחס לשאר האפשרויות, זאת אומרת אם יש לדוגמא בן אדם קונה איזה מוצר והמוצר הזה שווה לו את הכסף, זאת אומרת שהמוצר הזה מביא לו יותר תועלת מאשר נזק מאשר העלות של הכסף אבל אם הוא יכול לקנות את זה במקום אחר ביותר זול בדיוק את אותו מוצר לדוגמא אז זה אומר בעצם שהתועלת שלו קטנה והנזק שלו גדל. זאת אומרת הרעיון של יתרון וחיסרון הוא לא רק ביחס למוצר עצמו אלא ביחס למוצר עצמו ביחס לשאר האלטרנטיבות של אותו לקוח ולכן כשרוצים לשכנע מישהו במשהו צריך לשכנע אותו שהמוצר שלך הוא יותר טוב מאשר רע, הרכישה של המוצר תעשה ללקוח יותר טוב מאשר רע ביחס גם משאר האלטרנטיבות. אז עוד פעם אתה רוצה למכור את עצמך אתה רוצה לשכנע את עצמך, בן אדם רוצה לשכנע את עצמו באיזה רעיון הרבה פעמים בן אדם לא לא ... שהעסקה טובה אבל בשביל שהעסקה תתבצע לא צריך לשכנע אותו במאה אחוז שהעסקה טובה מספיק שתשכנע אותו שהיא יותר טובה מאשר רעה, המוצר לא צריך להיות מושלם ואתה לא צריך להיות מושלם ולא צריך להיות מושלם מספיק שהוא יותר טוב מאשר רע והוא יתבצע. אז שיהיה לכולם בהצלחה תודה. ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
6:16איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ולהסביר את אחד העקרונות החשובים ביותר במכירות והנושא הולך ככה בעיקרון רוצים למכור ללקוח מוצר, מה הלקוח מחפש? הלקוח מחפש לקנות את המוצר, הלקוח רוצה את המוצר גם לקוח שקונה מוצר נגיד לצורך העניין ניקח לקוח שקונה מוצר האם הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה לקנות את המוצר או שאולי הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה להשיג ממנו את התועלות האישיות שלו כלקוח מכך שהוא יקנה את המוצר. מה זה אומר בעצם פרקטית? זה אומר שהרבה מאוד פעמים כשמוכר בא למכור מוצר ללקוח כאשר המוכר בא לתאר את המוצר ללקוח המוכר מתמקד בלספר על המוצר, יש מקרים שהמוכר מספר על עצמו יש מקרים שהמוכר מספר כל מיני סיפורים כאלה ואחרים ויש מקרים שהמוכר חושב שכדי למכור טוב הוא צריך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב על המוצר, "תקשיב הטלוויזיה הזאת היא כזאת וכזאת". אוקי וזה לדוגמא מי שמוכר בצורה כזאת עושה טעות, למה? כי הלקוח לא באמת רוצה לקנות את המוצר והלקוח גם לא יקנה את המוצר בגלל שאתה חושב שהמוצר הזה מגניב, הלקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יכול למלא לו את התועלות האישיות שלו. אוקי ולכן ברגע שמוכרים מוצר ללקוח או ברגע שעושים פרזנטציה ללקוח, מציגים מוצר ללקוח במקום להתמקד בלספר על המוצר אתה המוכר תנסה להתמקד בלספר ללקוח על התועלות האישיות שהוא אישית כלקוח ישיג מהמוצר. במקום לדוגמא להגיד לו "הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' " תשאל את עצמך "אוקי הטלוויזיה הזאת היא נגיד 80 אינץ' האם אתה חושב שהלקוח ישיג ... יראה תמונה מאוד ענקית" אז תגיד ללקוח "תקשיב הטלוויזיה הזאת אתה תראה בה תמונה מאוד ענקית כי היא ורק היא 80 אינץ' ". כנ"ל לגבי כל תיאור של המוצר קח את הפרטים שיש לך על המוצר "המוצר הזה הוא יש לו נגיד אחריות 5 שנים", מה זה נותן ללקוח שיש למוצר אחריות 5 שנים הלקוח רוצה אחריות 5 שנים? זה לא אכפת ללקוח כמה זמן אחריות יש על המוצר, מה הלקוח צריך? הלקוח צריך לדוגמא ראש שקט "תראה אם ל
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
37:18טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
... לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את ... שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, ... והוא עדיין צריך למכור מוצר שיקר. השאלה היא זה מה עושים האם מחויב, ... עם זה שהוא חושב שהמוצר שהוא מוכר ללקוח יקר מדי זאת השאלה. זה ... לו למכור כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי נלך על המקרה הקלאסי שבמדובר בשכיר שאמרו לו תמכור מוצר והוא אומר המוצר יקר. ש: צריך לשכנע את הקונה שזה מחיר ... מרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח, הבנת הלקוח אין לו בעיה ... שמרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי. ש: אז שיגדיל את היתרונות של המוצר הזה בפני עצמו ואז. אליעד: ולמה הוא חושב ... את היתרונות? ש: לא שיש במוצר הזה משהו, אתה נותן איזה שירות יותר טוב ... אז קודם כל שמחויב שאם המוצר יקר מדי לדעתו הוא לא יכול למכור אותו ... למה אתה לא רוצה למכור מוצר, עכשיו דרך אגב הרבה אנשים לדוגמא לא ... מישהו שמבקש על אותו מוצר אפילו פחות טוב מחיר יותר יקר הוא אומר ... לך פרסומת "משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי אני אתן לך אותו ב - 70% ... "רגע אם הוא חושב שזה מוצר צריכה בסיסי למה רק עכשיו הוא עושה את זה ... הוא היה אומר משקפיים זה מוצר בסיסי אז כל הזמן זה זול. ש: אבל הוא הפך ... "לא, עכשיו יש מבצע זה מוצר צריכה בסיסי" ובשאר השנה אז מה הרווחת עליה עוד 70% אבל זה מוצר צריכה בסיסי. ש: למי אולי בשבילו זה ... לפי כמה באמת עולה המוצר וכמה ערכים של זה אלא לפי כמה בן אדם ... ש: שאתה לא מוכר לו את המוצר ספציפי שכמה הוא עולה והעלויות שלו אלא ... אתה לא מוכר? אני רגיש שהמוצר יקר מדי", מה אנחנו יודעים שאם מישהו קשה ... יכול, נגיד לדוגמא קנית מוצר באלף שקל בדקת אלף שקל ואז איך שקנית ... עצמו, ברגע שבן אדם קנה מוצר נגיד באלף ומתברר לו שהוא יכול היה לקנות ...
זוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, לגרום למישהו לאהוב רק אותך, התאהבות, לא לבגוד בך, לגרום למישהו להתאהב בך, לגרום למישהו להימשך אליך, משיכה אישית, בגידה, בוגד בי, לחשוב עליך
28:09זוגיות, לגרום למישהו לרצות רק אותך, לגרום למישהו לאהוב רק אותך, התאהבות, לא לבגוד בך, לגרום למישהו להתאהב בך, לגרום למישהו להימשך אליך, משיכה אישית, בגידה, בוגד בי, לחשוב עליך
... חושב שכל שאר הבחורות עוד פחות. אליעד: זה לא מחויב בהנחה שהוא חושב שיש בחורות אחרות שיכולות למלא לו, מה אתה אומר? "אתה יודע למה הוא לא הולך למכולת השנייה כי הוא יודע שגם שם אין את המוצר הזה". ש: שבו יש הכי הרבה ...
אומנות הפיתוי, מה נשים רוצות? לגרום לבחורה לרצות אותך, מה בחורות רוצות? מה נשים אוהבות? לגרום לאישה לאהוב אותך, מה נכון לומר? איך נכון להתנהג? להתחיל עם בחורה, להשיג בחורה, מה בחורה רוצה?
1:09:50אומנות הפיתוי, מה נשים רוצות? לגרום לבחורה לרצות אותך, מה בחורות רוצות? מה נשים אוהבות? לגרום לאישה לאהוב אותך, מה נכון לומר? איך נכון להתנהג? להתחיל עם בחורה, להשיג בחורה, מה בחורה רוצה?
... שיהיה מרוצה. ש: תראה הם בונים את הדברים האלה זה כמו מוצרים. אליעד: מי זה הם? ש: אומנות הפיתוי. אליעד: כן אומנות הפיתוי אומרת כזה דבר אם אתה תשב בבית ולא תעשה ... יודע. ש: המחויב נראה לי שלהם או בכלל גם כשהם מוכרים מוצרים זה שהלקוח יחשוב שלמוצר יש ערך שהוא שווה. אליעד: ברור לכן אומרים שזאת נוסחה. ש: אני לא יודע איך להגיע לדבר הזה אבל זה המחויב וזה ... בהקשר. ש: בסדר אבל המחויב אצל כולם זה כמו איך למכור מוצרים זה אותו דבר אז איך למכור למי שאתה רוצה. אליעד: נכון הכל נכון מה עדיף עם לקוח להיות בהומור או לא בהומור? ש: במקרה הזה אתה המוצר כאילו. אליעד: נכון ומה עדיף כשמוכרים מוצר ללקוח עדיף למכור לו את זה בהומור או לא? ש: תלוי. אליעד: תלוי נכון אז? ש: סתם אז אני חושב שהחלק של ...
1 ...2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ...17 18 19 20 21 22 23 24 25 RSS
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: מוצר, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מוצר, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה שיווק, מומחה במכירות, מכירות בנושאי מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1709 שניות - עכשיו 25_04_2024 השעה 01:30:51 - wesi28