... להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של
מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להסתיר את החסרונות של הדבר ... עבודה?) / פגישה של דייט / הכרויות וכיו"ב, או כאשר אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג ללקוח
מוצר כלשהו, וברצונך להסתיר את החסרונות שלו שידועים לך. וכיו"ב במצבים שונים שבהם אתה מציג רעיון כלשהו, ואתה יודע שיש באותו הרעיון חסרונות כלשהם, וברצונך להסתיר ... דעת וכדי להסתיר ממנו את החיסרון האמיתי שאותו רוצים שהוא לא יגלה. ואחדד: שישנם מצבים, שבהם השומע יודע שיש
במוצר שלך חסרונות כלשהם, והוא מחכה לגלות את החסרונות שיש
במוצר שלך. וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא יודע שיש חסרונות
במוצר שלך, אבל הוא חושד שיש חסרונות
במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש
במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם הלקוח לא ייתן בך אמון, עד שהוא לא יגלה ולא ידע, מה החסרונות שיש
במוצר שלך.
והמוצר שלך זה יכול להיות גם אתה, כאשר אתה מנסה למכור את עצמך או כאשר אתה מנסה למכור רעיון כלשהו. ובמקרים כאלו לדוגמא אם ברצונך להסתיר חיסרון כלשהו, לשם כך לפעמים ... אותה בזמן אמת עבור השומע, לפי מה שאתה מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של
המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון
במוצר שלך. דהיינו, שהוא יאמין שרק אלו החסרונות של
המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על היתרונות של
המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של
המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של
המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך מוסר לו את כל המידע ולא מסתיר ממנו שום דבר. ושאתה מיוזמתך לא מנסה ליפות את
המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של
המוצר שלך. וזה צעד שיוצר אמון חזק אצל הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל הלקוח שלך ואצל השומע שלך. כי לפעמים השומע, כאשר הוא שומע שאתה מיוזמתך מספר לו על החסרונות של
המוצר שלך, זה גורם לו לחשוד, שאולי אתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כדי לרמות אותו, ושאולי אתה מנסה להסתיר משהו, על ידי זה שאתה חושף בפניו חסרונות כאלו ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של
המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול הלקוח ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע. ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר ללקוח מיוזמתך על החסרונות של
המוצר שלך, גם כאן יש שתי אפשרויות כיצד ומתי לספר ללקוח על החסרונות שיש
במוצר שלך, כדי להסתיר ממנו את החיסרון שאתה רוצה להסתיר ממנו. ואפשרות אחת היא על ידי זה שכאשר הוא שואל אותך, מה החסרונות שלך, אז אתה מספר לו על החסרונות שאתה מוכן ... אבל בכך בעצם אתה מסתיר את זה שאתה גם כן לפעמים יותר מידי לצד הנגדי של החיסרון שאותו הצגת. כי לפעמים
במוצר אחד יש חסרונות מנוגדים. כגון לדוגמא
מוצר שמצד אחד הוא יקר ביחס
למוצרים אחרים. ומצד שני
המוצר הוא לא מספיק איכותי, כי לא השקיעו בו מספיק כסף לצורך פיתוח
המוצר. דהיינו, חסכו כסף על פיתוח
המוצר, ובכך בעצם גרמו
למוצר להיות לא מספיק איכותי ועדיין יש בו חסרונות כלשהם. ובמקרה כזה לדוגמא, באפשרותך להסתיר את החסרונות היחסיים שיש
במוצר, על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש
במוצר. דהיינו, תודה בפני הלקוח שה