...
מכירות, הצבת יעדים, מוטיבציה
למכירות, תוכנית אימון, השגת מטרות ויעדים, איך ליצור מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לא להציב מטרות? חוסר מוטיבציה, יצירת מוטיבציה לעובדים, מוטיבציה
למכירות ועכשיו הנושא של הצבת יעדים של
מכירות הצבת יעדי
מכירות, בן אדם נגיד שאומר "היום אני
אמכור ככה וככה בסכום כזה וכזה" זה טוב זה לא טוב? ש: גם טוב ... היא האם זה הכי טוב, זאת אומרת בן אדם נגיד שרוצה להעלות לעצמו את המוטיבציה הוא אומר לעצמו "היום נגיד אני מציב לעצמי רף
למכור אלף דולר" נגיד. ש: אם הוא מצליח זה עולה לו חבל על הזמן. ... מקבל כל כך הרבה פניות שאתה כבר. אליעד: מה הקשר רגע בא נניח שאתה מקבל כל היום פניות אז אתה לא יכול להציב לעצמך רף יעד של
מכירות? ש: אתה יכול אבל העניין הוא שהרף אתה כבר לא מגיע למצב ... שיפנו אלי אנשים שמוכנים לתת לי כפול כסף" אז אתה גם יכול להציב רף. השאלה שלי אם יש משהו יותר טוב מאשר להציב רף יעד של
מכירות של מספר מה האמת? ש: רף האמת יש. אליעד: מה זה אומר? ש: זה אומר בן אדם נכנס עם רעש מסוים אבל האמת היא שאני יכול להגיע נגיד למקסימום שלי עם מקסימום מאמץ לשמונים
מכירות אז אם זאת האמת ואני רואה אותה אז אני אעשה את המקסימום שלי. אליעד: הבן אדם קם בבוקר אומר לעצמו "אני עכשיו מציב לעצמי יעד
למכור כל יום x" האם זה טוב לא טוב כן טוב אידיאלי לא אידיאלי? ... לו נגיד מאה פניות והוא יכול לשכנע ברמה תשעים שיעשה את המקסימום ומה שיצא זה הרף, הרף הוא המאמץ. אליעד: נכון ולהציב יעד של
מכירות? ש: להציב יעד של
מכירות זה כאילו משהו זה מה יש בזה. אליעד: אז בדיוק אז מה האמת להציב יעד של
מכירות זה טוב אם אתה רוצה להציב יעד של
מכירות לעובד שלך שאתה לא יודע כמה הוא יכול להתאמץ אז אתה מציב לו איזה יעד כדי לראות מה הוא יכול ומה הוא לא יכול אבל מול עצמך כבן אדם עדיף לך לא להציב יעד של
מכירות עדיף לך להציב יעד של מאמץ "אני היום רוצה להתאמץ עד שאני אתעלף אני היום רוצה להתאמץ עד שיכאב לי הראש היום, אני היום רוצה להתאמץ עד ש...". היעד הוא המאמץ הוא לא היעד
מכירות היעד
מכירות זה לא אומר כלום אם אתה מציב רף גבוהה מדי אתה שקרן ואתה ... לו את זה או משהו כזה" אבל הרף צריך להיות לפי מאמץ. עכשיו אם אתה לא יכול לפקח על המאמץ של הבן אדם כגון לדוגמא שזה איש
מכירות שלך שמה יש הגיוני שתציב לו יעד אבל בעולם אידיאלי הרי ... ש: קשה למדוד את זה בדיוק. אליעד: אז בגלל שאתה לא יכול למדוד אז אתה מציב יעד. עכשיו באיזה מובן זה כן הגיוני לשים יעד של
מכירות באיזה מובן זה כן הגיוני, אז במה זה כן טוב בכל זאת? ש: ... צריך להציב לעצמך רף של מאמץ "אני היום רוצה להתאמץ יותר היום אני אתן מאה אחוז להתאמץ" אז באיזה מובן זה כן הגיוני לשים יעד
מכירות? ש: כדי לגרום לבן אדם להתאמץ בלהגיע. אליעד: לא לעצמך ... נשים את היעד שלוש מאות שזה יסחוף אותי במאמץ כאילו שאני לא אשאר על השישים שאני אתאמץ שבעים. אליעד: אבל אז בעצם היעד של
המכירות הוא בעצם דרכו גרמת לעצמך לרצות להתאמץ יותר. ש: כן זה רק ... להתאמץ עד שאני אשיג x אם לא הצלחתי אז לא הצלחתי אבל אם הצלחתי אני רוצה לעצור שם" יש בזה נגיד היגיון אתה אומר "אני רוצה
למכור עד x כי מבחינתי אני מתאמץ את המאה אחוז שלי עד שאני משיג ... יותר ואם אתה לא יכול להתאמץ את זה ואתה תעשה אתה סתם תיפצע אז מה התכלית שבזה. הבנו את הסיפור ולכן באידיאל אם אתה רוצה
למכור כמה שיותר אתה צריך להחליט "אני רוצה היום
למכור כמה שיותר" זה הכל. הבנו? ...