... מנהלי
מכירות, איך לראיין איש
מכירות? סימולציה לאיש
מכירות? איך לראיין מנהל
מכירות? ראיון עבודה לאיש
מכירות? טיפול בהתנגדויות
מכירה? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, מה לשאול בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה בתור איש
מכירות? איך לעבוד
במכירות? איך לראיין עובדים? כאשר אנחנו רוצים לראיין איש
מכירות, אנחנו נרצה לתהות על קנקנו ובין השאר להבין האם ועד כמה הוא יודע לעשות איתור צרכי הלקוח ולטפל בהתנגדויות. כי איש
מכירות רע, ינסה
למכור את המוצר בלי שהוא מבין את צרכי הלקוח. והוא ינסה לטפל בהתנגדות
מכירה של הלקוח, בלי שהוא מבין לעומק את ההתנגדות של הלקוח. ולכן, בסימולציה של ראיון עבודה לאיש
מכירות, אנחנו נרצה לשאול אותו שאלות ולעשות לו ... וכולי. אבל המראיין צריך לדעת איך לשאול את השאלות הנכונות. וכאן נחדד את העניין. אם נשאל את המועמד למשרת איש
מכירות, שאלה מאוד ספציפית וחד משמעית, הסיכוי שנקבל ... פתוחה ולא ברורה, שאלה שיש לה כמה פירושים אפשריים, לדוגמא "מה לגבי המהירות של הרכב?" במקרה כזה נצפה מאיש
המכירות להשיב בשאלה של "למה אתה מתכוון לגבי המהירות ... יקר לי", שאז נצפה לשמוע תשובה של "למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהמוצר יקר". בקיצור, כשמראיינים עובד למשרת איש
מכירות, צריכים לדעת בסימולציה, לשאול שאלות לא ... כלליות שיש להן כל מיני פירושים אפשריים, כדי להגדיל את הסיכוי שנוכל להבין את דרך הפעולה של המועמד למשרת איש
המכירות. ועוד באותו עניין, כשנראיין איש
מכירות, נוכל להעלות התנגדות
מכירה כללית של "אני צריך לבדוק / לחשוב על זה". ואז כנראה שאיש
המכירות מורגל להגיב בתגובה של "על מה אתה צריך לחשוב". אבל אז אפשרי לסובב את איש
המכירות בתשובות שלא אומרות כלום, כגון "אני צריך לחשוב ... לחשוב על זה לראות אם אני רוצה את המוצר", כל מיני תשובות שלא אומרות כלום. ואז עלינו לראות, האם ועד כמה איש
המכירות? באמת ירצה לחקור ולהבין את ההתנגדות של הלקוח ולהבין מה באמת עובד בראש של הלקוח, או שמא איש
המכירות ירגיש שהוא כבר יצא ידי חובת שאלת שאלות ויישבר בלהמשיך לחקור את הלקוח שמוכן להמשיך לדבר עם איש
המכירות, אבל נותן תשובות מעורפלות וכולי. ...