הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן

להצטרף לחברים באתר!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה! יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, NLP דיכאון, ללמוד nlp באינטרנט, NLP שיווק, תורת המשחקים, שתילת מחשבה, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לשכנע את הילד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיפור מכירות, לימוד nlp, איך להשפיע על התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp techniques, הדרכת מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, הצלחה במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, NLP ודמיון מודרך, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, איך למכור מוצר, איך לשכנע, התמודדות עם התנגדויות במכירות, איך לשכנע את החברה, לימוד דמיון מודרך, nlp לימודי, לשכנע לקוח לקנות מוצר, איך לשכנע את החברים, לשכנע עובדת, יכולת שכנוע, טקטיקת מכירות, מה זה לשכנע, שתילת מחשבות, איך לשכנע את חברה שלך,
יעוץ אישי לכל נושא בחיים!
050-3331-331
הדפסה שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות ...
הדף Facebook
הקבוצה Facebook
הדף Facebook
הקבוצה Facebook

שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת

וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת קיימת דרך שהיא הטובה ביותר לשכנע אנשים? ואם כן, מהי הדרך הזו? ועוד.

והאמת צריכה להיאמר, והיא, שלא קיימת שום שיטת מכירות מוגדרת ושום שיטת שכנוע מוגדרת, שנחשבת לשיטה הטובה ביותר שקיימת. ובהחלט כן קיימת שיטה לא מוגדרת, שהיא השיטה המנצחת למכירות ולשכנע אנשים. אבל זאת שיטה לא מוגדרת, כפי שיתבאר להלן.

והרעיון הוא, שמי שיתבונן בעין אמיתית על העניין, יראה, כי בכל שיטה ושיטה של מכירות, תמיד יש בה ויהיו בה, גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים אחרים. כי האדם שאותו רוצים לשכנע, הוא מורכב ממכלול שלם של רעיונות ושל דעות שונות. וכאשר רוצים לשכנע אדם אחר לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בצורה כלשהי, לשם כך צריכים לתת מענה שלם, לסך כל הצרכים של אותו האדם, שאותו רוצים לשכנע.

וכדי לגרום לאדם להחליף את צורת המחשבה שלו ולאמץ צורת מחשבה אחרת, לשם כך, יש המון אסטרטגיות שכנוע ואסטרטגיות מכירה שונות. ולכל שיטה ולכל אסטרטגיה מכירתית, יש את היתרונות וגם את החסרונות שלה. אבל האמת היא, שאין בעולם שלנו, שום שיטה מוגדרת שיכולה להיות השיטה הטובה ביותר שקיימת, כדי להצליח בתחום כלשהו באופן כללי, או כדי לשכנע אנשים ולהגדיל מכירות וכיו"ב, באופן פרטי.

והדבר דומה, לעולם אומנויות הלחימה. שאין בעולם שלנו, שום שיטה ושום תרגיל בשום אומנות לחימה, שהוא התרגיל הטוב ביותר, כדי להכניע את היריב שלך. כי כל תרגיל, נועד עבור מצב אחר. ולכל מצב ומצב, יש כמה וכמה תרגילים אפשריים וכמה אסטרטגיות שונות, איך להכניע את היריב שלך. אבל בו זמנית, לכל שיטה ושיטה, יש גם את החסרונות שלה. כידוע לכל מי שעוסק בתחום אומנויות הלחימה לעומקו.

ובעולם אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיו"ב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון.

ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה לחלוטין, לדו קרב בעולם אומנויות הלחימה. משום, שתהליך של שכנוע, הוא תהליך, שבו שתי דעות שונות ושני רעיונות שונים, נלחמים אחד בשני. וכל נקודת מבט, מנסה להכניע את נקודת המבט השנייה. וכל דרך חשיבה, מנסה להתגבר על דרך החשיבה הנגדית.

והרצון של המוכר, מנסה להתגבר על הרצון של הלקוח. כי המוכר, רוצה להפיק מקסימום תועלת, שהיא מגיעה על חשבון המשאבים של הלקוח. והאינטרס של הלקוח, הוא מנוגד באופן חלקי, לאינטרס של המוכר. כי למרות שגם המוכר וגם הלקוח יכולים להיות מרוצים מהעסקה (win win situation). הרי שבפועל, אף אחד מהצדדים, לא יכול להיות מרוצה ב 100% מהעסקה. כי כל אחד נאלץ לוותר על משאב (כסף / מוצר) כלשהו, למען השגת התועלת מהעסקה המשותפת.

וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, בעצם מתנהל כאן דו קרב, בין החשיבה של המוכר, לבין החשיבה של הלקוח. כי הלקוח מנסה להקטין את ערך המוצר, כדי להקטין את העלות שלו לרכוש את המוצר. והמוכר מנסה להגדיל את ערך המוצר, כדי להגדיל את התועלת שהוא יקבל מהלקוח, על רכישת המוצר. וכיו"ב בכל תהליך של משא ומתן, שהוא תהליך של דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים.

ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת כדי לשכנע אנשים. אלא, לכל שיטה ושיטה, יש את היתרונות היחסיים ואת החסרונות היחסיים שלה, והכל לפי העניין.

ואעפ"כ, כן קיימת שיטת שכנוע ושיטת מכירות שהיא לא מוגדרת, שהיא אכן השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח לשכנע אנשים וכדי להצליח במכירות. ובעולם אומנויות הלחימה, השיטה הזאת נקראת, אומנות לחימה משולבת (MMA - Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב.

וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות לחימה שונות, וככל שהלוחם מודע טוב יותר ליתרונות ולחסרונות היחסיים שיש בכל שיטת לחימה, וככל שהלוחם יודע בזמן אמת לנתח במהירות את המצב, ולהחליט בצורה נכונה, מה המהלך שנראה לו הכי טוב לעשות באותו הרגע, כך גדלים סיכוייו של אותו לוחם, לנצח את היריב שלו בדו קרב.

וכמובן שצריך לזכור, שגם היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע.

וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם.

וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר את שיטות המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה יותר כל שיטת מכירה. ולדעת, כיצד להחליט במהירות בזמן אמת, איזו שיטת מכירה היא הטובה ביותר לשימוש, באותו הרגע ובאותו המצב.

והמסר הוא, שאין בעולם שלנו, שום שיטת מכירות מוגדרת שיכולה להיחשב לשיטת המכירות הטובה ביותר שקיימת. אבל בהחלט, כן קיימת שיטת מכירה ושיטת שכנוע, שהיא השיטה הטובה ביותר שקיימת. והיא, שיטת מכירות משולבת, ושיטת שכנוע משולבת. שבה האדם לומד את המנגנון של השכנוע ושל המכירות, לעומקו ולרוחבו. והאדם לומד להכיר את כל אסטרטגיות המכירה ואסטרטגיות השכנוע, האפשריות.

ולמרות שלפעמים נראה שיש אין סוף אסטרטגיות מכירה ואסטרטגיות שכנוע, הרי שבפועל קיים מספר מוגבל, של אסטרטגיות מכירה ואסטרטגיות שכנוע. שהן באות לידי ביטוי באין סוף צורות שונות. דהיינו, אי אפשר לדעת את כל צורות ושיטות המכירה השונות האפשריות. אבל בהחלט אפשר לדעת, את השורש ואת הלוגיקה ואת הרעיון העמוק ביותר, שעל בסיסו מושתתות כל שיטות המכירה הקיימות. כפי שביארתי את כל הדברים האלו, במקומות אחרים.

ועל האדם להכיר היטב, את השורש הראשון ואת נקודת המבט העמוקה ביותר, על התהליכים של המכירה ושל השכנוע. ועל האדם להתנסות ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות משולבת, ובשיטת שכנוע משולבת. שבה יש לאדם סוג של מפה רעיונית, עם דרכים סלולות, איך לעבור מכל רעיון אחד לכל רעיון אחר. ואז בזמן אמת המוכר, יכול לשכנע את הלקוח, בצורה הטובה ביותר. וכפי שביארתי את הנושא הזה במקום אחר.

ואעפ"כ נאמר, שגם בשיטת מכירות משולבת וגם בשיטת שכנוע משולבת, גם בה יש חסרונות ויתרונות. והיתרונות, התבארו לעיל. שכאשר האדם מומחה למכירות בשיטת מכירות משולבת, אז הוא יכול בזמן אמת, להתאים את עצמו, לכל מצב ומצב כנ"ל. אבל בשיטת מכירות משולבת, יש גם חיסרון יחסי.

והוא, שכאשר האדם מכיר המון שיטות מכירה שונות, עם החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן, אז לפעמים, המוכר הופך להיות: לא ממוקד ולא יעיל. כי לפעמים, מרוב זה שהאדם מכיר כ"כ הרבה...


מה דעתך ומה אתה חושב? תגובות / שאלות / הארות - זה המקום...



תכנים נוספים לעיונך...


תכנים נוספים שיכולים לעניין אותך ועוד...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
...וכיו"ב. וכאשר אתה גורם לאדם האחר להבין שאתה עצמך כן נותן בו אמון, אתה בעצם משדר לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה חושב שיש לכם אינטרס משותף ושאתה עצמך לא מרגיש שהוא אדם זר, אלא אתה מרגיש שהוא אדם קרוב, שאתה יכול לסמוך עליו. ועיקר המסר שעובר לתת המודע של האדם השני, הוא המסר שאתם לא אנשים זרים, ושאין ביניכם ניגוד אינטרסים, אלא שאתם שני אנשים קרובים, ושיש לכם אינטרס משותף. והמסר הזה עובר על ידי זה שאתה משדר לצד השני שאתה סומך עליו. שהמשמעות של זה היא, שאתה בעצם אומר לו, שתפישת המציאות שלך, היא שאתם אנשים קרובים שיכולים לסמוך אחד על השני. ואם אתה משדר לאדם השני ביטחון מלא, דהיינו, שאתה בוטח בו באופן מלא. הרי שבכך בעצם אתה משדר לו, שמבחינתך מחוייב המציאות שאין לכם ניגוד אינטרסים, אלא ששניכם יש לכם אינטרס הדדי ואינטרס משותף, ושאתם יכולים לסמוך אחד על השני. כי האדם השני, יש לו שתי אפשרויות איך להתייחס אליך. האם להתייחס אליך בחשדנות, או לתת בך אמון. ואפשרויות האלו נשענות על הספק הטבעי שיש לאדם,... לחץ להמשך...
האקסית לא רוצה אותי למרות שהשתנתי, למה האקסית לא רוצה אותי? מה האקסית רוצה? שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, שינוי אופי, לא מספיק רומנטי, איך לגרום לה לחזור אלי? איך לשתול מחשבות לאקסית? למה היא לא אוהבת אותי?
האקסית לא רוצה אותי למרות שהשתנתי, למה האקסית לא רוצה אותי? מה האקסית רוצה? שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, שינוי אופי, לא מספיק רומנטי, איך לגרום לה לחזור אלי? איך לשתול מחשבות לאקסית? למה היא לא אוהבת אותי? - פרומו הרצאה על האקסית לא רוצה אותי למרות שהשתנתי, למה האקסית לא רוצה אותי? מה האקסית רוצה? שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, שינוי אופי, לא מספיק רומנטי, איך לגרום לה לחזור אלי? איך לשתול מחשבות לאקסית? למה היא לא אוהבת אותי? - פרומו ועוד... לחץ להמשך...
איך למכור למישהו רעיון? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לשכנע מישהו? איך ליצור הסכמה? איך ליצור אינטרס? איך ליצור רצון? איך להשפיע על מישהו? שיטות שכנוע, איך לשתול מחשבה?
...הזה, אז התשובה אומרת כזה דבר כשאתה רוצה למכור למישהו רעיון תנסה למכור לו את הרעיון דרך סיטואציה שהוא גם רוצה לקנות את הרעיון. מה זאת אומרת תבדוק מה הרעיון שאתה רוצה להגיד לו באיזה מקרה יש לו אינטרס לחשוב שזה נכון ותמכור לו את זה דרך הדבר הזה, לדוגמא מהמקרה הספציפי שלנו אתה נגיד שאני רוצה למכור לו את הרעיון שהוא יכול לשנות את הרצון שלו ולא רק את המציאות, נגיד זה מה שאני רוצה למכור לו את הרעיון הזה. למה אני רוצה למכור לו מסיבה כלשהי מה שצריך לדוגמא לעשות זה לחכות שמישהו יתלונן עליו וכשהוא יספר לי שמישהו מתלונן עליו וכשהוא יספר לי שהוא מרגיש רע מזה שמישהו מתלונן עליו ואז אני אגיד לו "תקשיב אתה לא צריך להרגיש רע מזה שהוא מתלונן עליך אתה לא חייב לשנות את ההתנהגות שלך, זאת בעיה שלו אתה לא אשם שהוא רוצה את זה שהוא ישנה את הרצון שלו לא אתה את ההתנהגות שלך, תבין כשרע לו אתה לא חייב כשהוא אומר לך למה אתה עושה לי רע שיסתדר שילמד לקבל את הרעש". ואז הוא אומר "נכון בן אדם לא חייב לשנות את המציאות הוא... לחץ להמשך...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
...ולכן מה אנחנו עושים? אנחנו בעצם שואלים אותו שאלה שהשאלה עצמה יש בה יתרון עבורו. זאת אומרת המהות היא כזאת אנחנו אומרים לבן אדם חיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו מהחיסרון ואנחנו רוצים להסיח את דעתו באמצעות שאלה לדוגמא, כי מה יותר מסיח את דעתו של בן אדם שמספרים לו משהו או ששואלים אותו שאלה? כששואלים אותו שאלה, למה? כי כששואלים אותו שאלה הוא בעצם צריך לחשוב על תשובה, הוא צריך לחשוב על תשובה בעצם צריך יותר להתרכז במה ששאלנו אותו, להתרכז במה ששאלנו אותו זה אומר להתרכז פחות בחיסרון. אבל אנחנו גם רוצים למכור לו את הסחת הדעת, אנחנו רוצים לגרום לו לרצות לחשוב על הדבר שבאמצעותו אנחנו מנסים להסיח את דעתו ולכן לדוגמא אנחנו נשאל אותו שאלה שהשאלה עצמה תעשה לו טוב. לדוגמא כמטאפורה נגיד סתם דוגמא, נגיד אמרנו לבן אדם "אתה יודע המוצר הזה יש לו אחריות רק שבועיים אבל אתה בן אדם מאוד חשוב, תגיד לי איך אתה רוצה שנארוז לך את זה ככה או ככה?", אמרנו לו שהוא בן אדם מאוד חשוב ואמרנו לו שבגלל שהוא בן אדם מאוד חשוב אנחנו... לחץ להמשך...
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
...לא מוחלט ולכן כשאתה שואל שאלה אתה צריך לעשות חשבון שאם אתה רוצה שהשני יאהב אותך בהנחה אתה יכול להגיד גם אני רוצה שהוא לא יאהב אותי אתה יכול להתעניין במישהו ולגרום לו להרגיש רע באופן מודע, אתה אומר הוא חולה אני אשאל אותו "טוב אתה כבר בריא" ועכשיו אתה אומנם התעניינת בו אבל מצד שני עשית לו רע כי עכשיו הוא עוד יותר מרגיש רע מזה שהוא לא בריא אוקי אז אתה יכול בהפוך על הפוך אבל בהנחה שאתה רוצה לעשות לו טוב אתה צריך להגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לך כן שלא יגיד לך לא. עכשיו אם אתה שואל אותו נגיד "מצבך משתפר יותר טוב" יש יותר סיכוי שהוא יגיד כן ואם אתה אומר לו "מצבך טוב" יש יותר סיכוי שהוא יגיד לך לא כי טוב ורע זה יותר מוחלט, יותר טוב כן יותר טוב במשהו ולכן אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שיגידו לך כן דהיינו, ואז ממילא ליצור כימיה מה שזה לא יהיה תשאל על יחסי תשאל שאלות באופן יחסי. ש: אתה יכול להגיד לו מה איך אתה מרגיש פחות גרוע. אליעד: טוב רגע הבנתם עוד פעם המהות היא לשאול שאלות באופן יחסי ואז להגדיל את... לחץ להמשך...
גישות טיפוליות, למה הטיפול לא מחזיק מעמד? למה הטיפול לא עובד? טיפול cbt, טיפול נלפ, טיפול רגשי, שינוי חשיבה, טיפול פסיכולוגי, טיפול סי בי טי, טיפול nlp, שינוי התנהגותי, טיפול קוגניטיבי, טיפול התנהגותי
...וחזרת. הלכת לטיפול להפסיק לעשן, הפסקת, וחזרת. הלכת ליפול להפסיק לכעוס, הפסקת, ושוב חזרת לכעוס. בטיפול הפסיק לעבוד. ממה זה נובא שהטיפול מספיק לעבוד? עכשיו, מה זה אומר? קודם כל יש לנו שני סוגרי טיפולים: יש טיפולים של שנוי התנהגותי, ויש טיפולים של שנוי חשיבה. אוקי? אם בן אדם הולך לשינוי התנהגותי בא נניח, שבחלק גדול מהמקרים זה עובד. הצרה הגדולה בשינוי התנהגותי היא, שאם שנית רק את ההתנהגות שלך, ולא את החשיבה שלך מתישהו, זה לא יעבוד לך. אם אתה לא הבנת מה החשיבה שגורמת לך לעשות את זה, ושנית רק את ההתנהגות רוב סיכוים שזה לא יחזיק לך מעמד כי לא שנית את, החשיבה שמובילה אותך לזה. רוב הסיכויים. ולכן, מה זה אומר? שבעיקרון, מה עדיף? שינוי התנהגותי? או שינוי מחשבתי? שינוי מחשבתי. זה יכול להיות יותר אחרון אבל, זה יחזיק לך לאורך זמן. כי שינוי התנהגותי זה נורא פשוט, אתה רוצה להפסיק לעשן? זרוק את הסיגריה לפח. הנה, הפסקת לעשן. אבל, רק שנית את ההתנהגות, לא את החשיבה. עכשיו, מה קורה עם בן אדם הלך ועשה שינוי מחשבתי... לחץ להמשך...
עבור לדף >> 1 2 3 4 5 6 ...7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
לזמן מוגבל!   1 ספר 125 ש"ח   2 ספרים 225 ש"ח   4 הספרים 300 ש"ח 050-3331-331
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ocd / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...

לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

זוגיות ומערכות יחסים: זוגיות ראשי זוגיות - רשימת כל הנושאים בגידות / בוגדים / נבגדים - רשימת כל הנושאים זוגיות טיפול זוגי בעיות בזוגיות גירושים להתגרש לגרום לבחורה פרידה לשכוח מישהו בגידות אחרי בגידה אקסים - רשימת כל הנושאים אקסים והחזרת אהבה ראשי לגרום למישהו לאהוב אותך להתחיל עם בחורה פחד גישה דייטים למצוא זוגיות התאמה זוגית סקס מיניות חשק מיני משיכה פורנו התמכרות למין גמילה מסקס זהות מינית נטייה מינית הומוסקסואליות טרנסקסואליות טיפולי המרה א מיניות
חרדות ופחדים: חרדות ודיכאון ראשי חרדות / פחדים - רשימת כל הנושאים חרדות פחדים פוביות פרנויה התקף חרדה תרופות נגד חרדה פחד קהל חרדת בחינות פחד מדחייה חרדת מוות פחד למות פחד מנטישה חרדה חברתית חרדה דתית פחד גישה פחד להתחיל עם בחורה פחד מכישלון
ביטחון הערכה ואהבה עצמית: ביטחון והערכה ראשי אהבה עצמית הערכה עצמית ביטחון עצמי כעס עצמי שנאה עצמית קבלה עצמית אמונה עצמית ביישנות רגשות אשם אמונה עצמית
שכנוע / מכירות: שכנוע ראשי איך לגרום למישהו / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים שכנוע לשכנע לקוחות מוצר למכור מכירות לקרוא מחשבות מניפולציות התנגדויות מכירה למכור מוצר יקר לשתול מחשבות להשפיע רטוריקה לגרום ללקוח הזדהות אנשי מכירות שכנוע עצמי דיבייטינג סוגסטיות לשכנע בחורות לשכנע ילדים התניה ראפור Nlp
ניהול למנהלים: ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול עובדים ניהול עובדים לשכנע עובדים לפטר עובדים משכורת לקוחות לשכנע לקוחות לסגור עסקה מוצרים לתמחר עסקים הקמת עסק לראיין ולהתראיין קריירה יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי ניהול משא ומתן קבלת החלטות ראשי החלטות / קבלת החלטה / להחליט - רשימת כל הנושאים איך לקבל החלטה
יום יומי: התמודדות / להתמודד - רשימת כל הנושאים רגשות / תחושות - רשימת כל הנושאים להרגיש טוב / להרגיש רע - רשימת כל הנושאים רגשות הרגלים שינוי התנהגות שינוי הרגלים שינוי חשיבה אובססיות התמכרויות גמילה מחשבות טורדניות עישון דיאטה ספורט תזונה בריאות התמכרות למין Ocd טורדנות כפייתיות דחיינות עצלנות שעמום סמים ייאוש כעס לחץ מתח נפשי עצבנות דיכאון התאבדות אובדנות בדידות בעיות התמודדות כאבים אובדן התמודדות עם בעיות עצבות שליליות חשיבה שלילית ביקורת החלטות איך להחליט
חינוך ילדים והורות: חינוך ילדים ראשי הדרכת הורים הורים יחסי הורים וילדים לחנך ילדים לשכנע ילדים להביא ילדים ילדים מתבגרים הפרעות קשב וריכוז של ילדים התנהגות של ילדים ענישה אלימות ילדים חרדות ילדים אוטיזם
אושר חיוביות ואהבה: אושר ראשי חשיבה חיובית ראשי אהבה ראשי אהבה / לאהוב / להתאהב - רשימת כל הנושאים שמחה אושר להיות מאושר הנאה חיוביות חשיבה חיובית אהבה לאהוב אהבה עצמית התאהבות לגרום למישהו לאהוב אותך להתאהב להפסיק לאהוב החזרת אהבה
הפרעות נפשיות: הפרעות נפשיות - רשימת כל הנושאים הפרעות נפשיות פסיכיאטריה מחלות נפש פסיכוזה סכיזופרניה הפרעת אישיות טראומה פוסט טראומה אוטיזם טיפול תרופתי כדורים אישיות גבולית פיצול אישיות דה פרסונליזציה דיסוציאציה שמיעת קולות קשב וריכוז מאניה דיפרסיה ניתוקים הפרעת...
רוחניות ומודעות: רוחניות ומודעות ראשי רוחניות מודעות עצמית הארה הארה רוחנית מורים רוחניים מורה רוחני תת מודע חומריות גשמיות חיפוש רוחני משמעות החיים ראשי משמעות החיים מטרת החיים משחק החיים תכלית החיים צמחונות
התפתחות והצלחה: הצלחה ראשי הצלחה / להצליח - רשימת כל הנושאים לפתח את השכל התפתחות אישית מוטיבציה כישלון מטרות הצלחה להצליח התמדה השגת מטרות יצירתיות לפתח שיחה תקשורת בין אישית
כסף ולהתעשר: כסף ראשי כסף - רשימת כל הנושאים כסף אושר וכסף לעשות כסף להתעשר כסף בקלות להרוויח שוק ההון בחירת קריירה
סודות החיים: אלוהים ראשי בריאת העולם ראשי בחירה חופשית ראשי להיות אלוהים ראשי אלוהים - רשימת כל הנושאים בחירה - רשימת כל הנושאים אלוהים להיות אלוהים האם יש אלוהים מי ברא את אלוהים בריאת העולם המפץ הגדול פיזיקה החושים מי ברא את העולם יקומים מקבילים בחירה חופשית האם יש בחירה דטרמיניזם הספר להיות אלוהים מה זה להיות אלוהים
מושגים כללי: מילון מושגים מחשבות / מחשבה - רשימת כל הנושאים רצון / רצונות - רשימת כל הנושאים אין הבדל בין יש לאין מהות מהות וצורה מחוייב ואפשרי הנחות יסוד להטיל ספק אחדות ונפרדות אחדות שקרית שלמות אין סוף זמן ומקום הרצון שורש הרצון הכל אחד חסרונות ויתרונות מוחלטות צמצום פרדוקס קבלה מחוייב המציאות אפשרי המציאות עובדה ופירוש סיבה ותוצאה סיבתיות אקראיות ניתוח סיבתיות לוגיקה אמת שקר להיצמד לאמת אמת מוחלטת אובייקטיביות וודאות מציאות אחדות נפרדות טוב ורע יש ואין הפכים פוטנציאל
יהדות ודת: דת ויהדות ראשי יהדות שמירת מצוות שכר ועונש חזרה בתשובה חזרה בשאלה דתיים אמונה באלוהים אתאיזם אמיתות התורה תורה מול מדע מי כתב את התורה
רבי נחמן וברסלב: רבי נחמן מברסלב ליקוטי מוהרן סיפורי מעשיות ברסלב
שיטות טיפול: Nlp אימון אישי גישור הילד הפנימי חשיבה חיובית ביירון קייטי טיפול קוגנטיבי האופונופונו סיינטולוגיה טיפול בהצפה טיפול פסיכולוגי טיפול תרופתי טיפול רגשי טיפול זוגי טיפול התנהגותי טיפול cbt פסיכולוגיה פסיכיאטרים היפנוזה מיסטיקה גרפולוגיה אסטרולוגיה תקשור נומרולוגיה


נושאים מומלצים לעיונך...





קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, משא ומתן, סוגסטיה, למכור, פרסומות, NLP, מכירות, קואצ'ר, מומחה שיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0469 שניות
עכשיו 20_02_2019 השעה 05:09:17
wesi28