אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום למישהו להסכים ✔תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחוייב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לגרום למישהו להסכים, לשכנע בעל לעוד ילד, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, כישורי שכנוע, איך לשכנע את המנהל, לשכנע את בן הזוג, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, התמודדות עם התנגדות במכירות בטלפון, לשלוט בתת מודע, איך לשכנע אנשים בטלפון, מכירות ושיווק, לשכנע את ההורים, התנגדות מכירות, לשכנע שוטר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP מה זה, NLP שפת גוף, איך לשכנע בנות, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות nlp, איך אפשר לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, שיטת טיפול nlp, לשכנע לקוח לקנות, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP ומכירות, טיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות במכירה בטלפון, NLP תבניות, אימון nlp, טיפול בהתנגדות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, יעוץ אסטרטגי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחוייב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?

וכאן אבאר, איך אפשר להפוך את האפשרי למחוייב. דהיינו, איך אפשר לקחת רעיון כלשהו, שהוא לא חייב להיות נכון, אלא שהוא רק יכול להיות נכון. ואיך אפשר לגרום למישהו אחר, להיות בטוח שאותו הדבר הוא מוכרח להיות נכון, למרות שיש רק אפשרות שהוא נכון.

הסבר: אפשרי המציאות = דבר שהנכונות שלו, אינה מחוייבת, אלא רק אפשרי שהוא נכון ואפשרי גם שהוא לא נכון. מחוייב המציאות = דבר שהנכונות שלו היא מחוייבת, ושהיא אינה יכולה להיות לא נכונה.

בכל תהליך של מכירה ושכנוע, יש המרה של דבר שהוא אפשרי לדבר שהוא מחוייב. כי מצד האמת האובייקטיבית לגמרי, שום דבר אינו מחוייב, ושום דבר אינו הכרחי בצורה כלשהי. אלא כל הרעיונות יכולים להיות אפשריים מנקודת מבט כלשהי. ושום דבר הוא לא אך ורק נכון, אלא הכל זה רק סובייקטיבי בלבד, ותמיד יכולה להיות נקודת מבט נגדית לדעה שלך. גם אם היא לא הגיונית בעיניך, עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד.

וכאשר אתה מנסה לדוגמא לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך.

וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך.

ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את הסיכוי לכך שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא ייעשה.

ותהליך של מכירה הוא תהליך יחסי, שבו רוצים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, ולהיצמד לאמת יחסית ומוגדרת כלשהי. ובתהליך כזה צריך בעצם להפוך את האפשרי למחוייב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחוייבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך.

והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחוייב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה יחסית, להיראות כאילו הוא נכון בצורה מוחלטת.

ונקדים ונאמר, שככל שהאדם מבין טוב יותר, כיצד להפוך את המחוייב לאפשרי, דהיינו, ככל שהאדם מבין טוב יותר את התהליך ההפוך, שבו הוא יכול לקחת כל דבר שהאדם בטוח שהוא נכון, ולשכנע אותו שהוא לא נכון, ושהוא לא רק נכון, שזה תהליך של הפיכת המחוייב לאפשרי. שלאדם נראה שדבר כלשהו הוא מחוייב. ויש דרכים לגרום לאדם, להבין שהדבר הוא רק אפשרי וסובייקטיבי בלבד. וככל שהאדם יודע טוב יותר, להפוך את המחוייב לאפשרי, כך הוא ממילא יודע טוב יותר, גם איך להפוך את האפשרי למחוייב.

ובאופן כללי אומר, שהכי טוב זה האדם יבדוק עם עצמו על כל דבר תמיד, האם הדבר הוא מחוייב או אפשרי. ועל ידי זה הוא ידע אח"כ בזמן אמת, איך להפוך כל דבר לאפשרי או למחוייב, לפי רצונו החופשי. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים.

ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחוייב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה רק צודק ושאך ורק אתה צודק, ושאין שום אפשרות בעולם שגם הוא צודק, אלא שרק אתה צודק. ואסביר כאן את קו החשיבה הכללי, של איך הופכים דבר שהוא אפשרי, לדבר שהוא מחוייב.

ובגדול יש להבין את מערכת החוקים של האפשרי מול המחוייב. והאפשרי, מטבעו הוא רק יחסי ולא מוחלט. בניגוד למחוייב, שהוא מוחלט ולא יחסי. וזה לדוגמא אומר, שכאשר אתה רוצה להפוך דבר אפשרי לדבר מחוייב, עליך להתחיל את המהלך בצורה יחסית, ורק אח"כ לעבור לצורה מוחלטת.

ז"א אם בהתחלה תגיד בצורה מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את האמת. כי האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם טועה, מנקודות מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה מוחלטת, אלא להתחיל לדבר בצורה יחסית. ואח"כ לאט לאט מתחילים לדבר על העניין בצורה מוחלטת, ובשימוש במילים שמבטאות מוחלטות ושאינן מטילות ספק.

ועוד דבר שיש להבין, שהדרך לעבור ממחוייב לאפשרי, היא על ידי זה שמטילים ספק ומחפשים את השורש העמוק של הרעיון. דהיינו, שלוקחים רעיון, ושואלים למה הוא נכון, ועל ידי זה מגלים בסוף שהוא לא רק נכון.

ולכן, כדי לעשות המרה מאפשרי למחוייב, צריך לשים לב שלא מסבירים יותר מידי, למה הדבר הוא נכון. כי להסביר קצת למה הדבר נכון, זה כדאי. כי זה הופך את הדבר מאפשרי למחוייב. כי דבר שהוא אפשרי, ברגע שמסבירים למה הוא נכון, זה גורם לו להיראות כאילו הוא מחוייב. כי ההסברים למה הדבר הוא כך ולא אחרת, הם גורמים לרעיון לטעת שורשים במציאות של השומע. אבל אם מסבירים לאדם יותר מידי טוב למה הדבר הוא כך ולא אחרת, אז בסופו של דבר הוא יכול לראות את הדברים, גם מנקודת המבט, שבה הדבר הוא רק אפשרי בלבד, אך לא מחוייב.

ועוד עניין נוסף בין המחוייב לבין האפשרי, הוא, שאפשרי הופך להיות מחוייב, על ידי אמונה. כי כדי להפוך דבר שנראה כמחוייב, לדבר שהוא רק אפשרי, לשם כך צריך לא להאמין לשום דבר, אלא להטיל ספק בכל דבר, ואז הדבר הופך להיות רק אפשרי בלבד.

ולכן, כדי להפוך דבר אפשרי לדבר מחוייב, בהחלט כן צריך להשתמש באמונה, ולא רק בשכל. דהיינו, אם תחפש את המוחלט, ותדבר רק בהיגיון, אז ממילא לא תוכל להסתכל על הדבר היחסי כעל דבר מוחלט. ולכן צריך לא להתעקש רק על שכל והיגיון, אלא אפשר גם קצת לא לדבר בהיגיון מוחלט, וכך אפשר להפוך דבר יחסי, שיראה כאילו הוא מוחלט.

ומי שהוא מספיק חכם, הוא יודע לדבר בצורה הגיונית, דברים שהם רק אמונה. ואז השומע חושב שהסבירו לו הסבר שכלי, למרות שבאמת בסך הכל מכרו לו אמונה שנראית בצורה של שכל.

כי ברגע שאומרים לאדם דבר של אמונה, אז הוא קולט שאולי מרמים אותו ואז הוא מטיל ספק בדבר. ולכן, הכי טוב, זה לקחת את מה שרוצים שהאדם יאמין, ולעטוף לו את זה בצורה הגיונית ושכלית, בלי להזכיר שום מילה של אמונה. כאשר בעצם מוכרים לו אמונה, בעטיפה של שכל.

ועוד נקודת התבוננות בעניין, והיא, שכאשר רוצים לשחרר את האדם מהאחיזה שלו בדעה הנגדית, שם כן צריך להפעיל טכניקות של המרה ממחוייב לאפשרי. דהיינו, בלי שום אמונה, רק שכל נקי, ורק אמת מוחלטת, עם הטלת ספק בכל דבר. ואח"כ עושים את הפעולה ההפוכה, של יותר אמונה ופחות שכל, ופחות מוחלטות ויותר יחסי, וכך גורמים לאפשרי להפוך להיות מחוייב.

ועוד הבדל יש בין אפשרי למחוייב, והוא, שהאפשרי הוא נכון מבחינה סובייקטיבית, והמחוייב הוא...

תכנות התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
... התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות שעושים לפעמים אנשי מכירות והטעות היא כדלקמן בסופו ...
איך להסביר משהו? איך לשכנע מישהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע, יכולת שכנוע
איך להסביר משהו? איך לשכנע מישהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע, יכולת שכנוע
... להסביר משהו? איך לשכנע מישהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע, יכולת שכנוע עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא ...
איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
... שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך? וכאן אבאר את אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר של אנשים, שמבקשים ממישהו משהו ולא מקבלים את התגובה ...
אמפטיה ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפטיה? להסביר למישהו את עצמו
אמפטיה ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפטיה? להסביר למישהו את עצמו
... ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפטיה? להסביר למישהו את עצמו - פרומו הרצאה על אמפטיה ושכנוע, אמפטיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפטיה? איך לגלות אמפטיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפטיה? להסביר למישהו את עצמו ... לטפל במשוגעים? תקשורת בין אישית, שיטות ליצירת הסכמה, איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק? איך לשכנע מישהו להסכים איתך? מתי לא לגלות אמפטיה? הבעת הזדהות, טיפים לניהול שיחה, טיפים לויכוח, איך לשכנע ...
איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך
איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך
... ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך הרצאה על איך ליצור הסכמה בוויכוחים? איך להגיע להסכמה? איך לנהל דיונים יעילים? איך יוצרים הסכמה? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתווכח נכון? איך לא לריב? איך מסכימים על משהו? לבדוק על מה כן מסכימים, לבדוק למה לא מסכימים, להסביר את עצמך ועוד יצירת הסכמה, ניהול דיונים, תקשורת בין ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחוייב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: לגרום למישהו להסכים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, לגרום למישהו להסכים, איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, הדרכת מכירות, מומחה מכירות בנושא לגרום למישהו להסכים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1729 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 04:00:11 - wesi28