אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות לקוח ✔טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדות לקוח, זוגיות nlp, הכוח לשכנע, NLP שיווק, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, איך לשכנע מישהו, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, טיפול בהתנגדויות במכירה, גישת ה nlp, שיטות לשכנוע, מכירות ושיווק, לשכנע אבא, כלים לטיפול בהתנגדויות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, מיומנות רטורית, התמודדות בראיון, שפת גוף, לשכנע לקוחות, NLP שיטות, להתראיין בתקשורת, nlp להצלחה במכירות, איך לשכנע את עצמי, טיפול בהתנגדות לקוח, NLP הפסקת עישון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע לקוחות בטלפון, איך להשפיע על התת מודע, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע אשה להתחתן, זיהוי מניפולציות בטקסט, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, NLP מה זה, אסטרטגיה שיווקית, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, אומנות הראיון, ייעוץ אישי,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע

כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח?

והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. ז"א שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק סובייקטיבית בלבד, אך היא לא התנגדות אובייקטיבית באמת.

ונסביר: כי יש התנגדות אובייקטיבית ויש התנגדות סובייקטיבית. והתנגדות אובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אובייקטיבית. ז"א הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אמיתית שכולם מסכימים עליה. כגון לדוגמא, שהמוצר פגום ושכל אדם שפוי בדעתו, לא היה רוצה לקנות את המוצר הזה. והתנגדות סובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא עצמו חושב בטעות שהמוצר לא מתאים לו וכיו"ב.

ואובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, ושכולם מסכימים עליו בלי להטיל בו ספק. וסובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, אבל רק בעיני המתבונן בלבד. אך בני אדם אחרים, יכולים לחשוב אחרת על אותו הדבר.

ובפועל זה אומר, שכאשר הלקוח מעלה התנגדות לרכישת המוצר, כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני לא צריך את המוצר הזה" או "המוצר הזה לא מתאים לי" וכיו"ב. במקרה כזה לדוגמא, הלקוח מדבר כאילו בצורה אובייקטיבית. דהיינו, הלקוח אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה, כמו שהוא אומר שיש מולו קיר. וכאן צריך להפוך את ההתנגדות האובייקטיבית שלו, להתנגדות סובייקטיבית.

שזה אומר, שכאשר הלקוח אומר לדוגמא "אני לא צריך את המוצר הזה", צריך לחזור אחרי המשפט שהוא אומר, ולהוסיף לו מילה שתהפוך את המשפט לסובייקטיבי בלבד, וזה עושה אצל הלקוח סוגסטיה, למה שאתה רוצה שהוא יחשוב. לדוגמא "אתה חושב שאתה לא צריך את המוצר הזה". כאשר הוספנו בעצם את המילה "חושב" למשפט, ובכך בעצם הפכנו את האמירה של הלקוח, לאמירה סובייקטיבית בלבד, והחלשנו את האחיזה שלו בדעה שלו.

והכי מומלץ, זה להוסיף מילת שאלה + להוסיף מילה סובייקטיבית לאותו המשפט. לדוגמא הלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". כדאי לומר לו "למה אתה אומר שאתה חושב שאולי אתה לא רוצה את המוצר הזה?".

וכאן בעצם הוספנו גם מילת שאלה בהתחלת אותו המשפט, דהיינו, הטלנו ספק באותו המשפט. וגם הוספנו את המילה "חושב" לתוך המשפט, שגם היא הופכת את אותה הדעה, לדעה סובייקטיבית. וגם הוספנו את המילה "אולי" לתוך אותו המשפט, ובכך בעצם הפכנו את ה"לא רוצה את המוצר" ל"*אולי* לא רוצה את המוצר".

ואם הלקוח אומר, "אני לא צריך את המוצר הזה". אפשר לשאול אותו, "אשמח שתסביר לי למה אתה חושב שאתה לא צריך את המוצר הזה". וכאשר אומרים ללקוח "אשמח שתסביר לי", בעצם בכך מחניפים לאגו שלו, וגורמים לו להרגיש אדם חשוב, שבעצם רוצים להבין אותו ושהדעה שלו מעניינת. ובאותו המשפט עצמו, גם מטילים ספק בדעה שלו, וגם גורמים לו להתבונן בשנית על הדעה שלו, ואז ממילא היא הופכת להיות סובייקטיבית ולא אובייקטיבית.

והרעיון הוא, שישנם דברים אובייקטיבים וישנם דברים סובייקטיביים. ודברים אובייקטיבים, הם לדוגמא כגון זה שיש קיר ושיש כדור הארץ וכל שאר הדברים שכולם מסכימים עליהם. ולפעמים הלקוח מתנגד למוצר, בהתנגדות אובייקטיבית. שהוא חושב שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, כמו שהוא חושב שהוא מדבר איתך באותו הרגע.

וצריך לגרום לאותו לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, כעל דברים סובייקטיביים בלבד. דהיינו, לגרום להתנגדות שלו, להיות התנגדות סובייקטיבית. ואת זה עושים על ידי סוגסטיה שבה מוסיפים למשפט שלו, מילים שהופכות את מה שהוא אומר, לרעיון סובייקטיבי בלבד.

לדוגמא, כאשר הלקוח אומר, "המוצר הזה הוא מוצר גרוע". אמור לו "למה נראה לך שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע?". כי לשאול אותו, "למה אתה אומר שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע", זה פחות טוב. ויותר טוב לשאול אותו, "למה אתה אומר שנראה לך / שאתה חושב שהמוצר הזה הוא מוצר גרוע?" ואז בעצם גורמים ללקוח להתייחס אל הרעיון שלו, כאל רעיון סובייקטיבי בלבד...

התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך ... "אני לא רוצה את המוצר הזה". צריך לומר לו "למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?". והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני לא רוצה את המוצר הזה". אז אפשר פשוט לשאול אותו "איזה מוצר אתה כן רוצה". דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח. אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא מוצאים שום נקודת התאמה רצויה, בין דעתו של הלקוח, לבין דעתך. או ... אחר. או שאתה רוצה לנסות לגרום לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל הלקוח תחושה של חוסר נעימות. שהיא דווקא יכולה לגרום ללקוח, לרצות לא ... שלו, אלא שואלים אותו שאלה על ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר", זאת הטלת ספק גלויה. ואפשר לומר לו. "אשמח שתסביר לי את מה שאמרת ... אבל הוא יצטרך להוסיף מידע של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. ואם הלקוח לא מסביר למה הוא לא רוצה את המוצר, אז אפשר במקום לשאול אותו ... הסיבה שאמרת לכך שאתה לא רוצה את המוצר". ואת המילה "למה" הסתרנו אותה בתוך המילים "מה הסיבה". ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ספק סמויה באופן יחסי. כי היא בצורה עקיפה ולא בצורה ישירה. ועוד יש לשים לב, כי לפעמים הלקוח לא באמת אמר ... לדעת, שאם הלקוח נותן סיבות למה הוא לא רוצה את המוצר, אז לפעמים אפשר להטיל ספק גם בסיבות עצמן. כדי לגרום להתנגדות של הלקוח להתבטל. או על כל פנים, להפוך להיות התנגדות סובייקטיבית במקום התנגדות אובייקטיבית. והמסר הכללי הוא, שכאשר רוצים להחליש דעה והתנגדות של לקוח, צריך לגרום לו להטיל ספק במה שהוא אומר. כי הטלת הספק, דהיינו, הצורך להסביר למה הדבר הוא כך ולא אחרת, היא בעצם מחלישה את הכוח של אותו הדבר. כי סיבות צריך לתת, רק לדבר ...
הדרכת אנשי מכירות שטח, דוגמא לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה הלקוח לא רוצה לקנות? איך למכור את המוצר שלי? מכירות מדלת לדלת, מכירות דור טו דור, יעוץ לאנשי מכירות
... מכירות שטח, דוגמא לניתוח וטיפול בהתנגדות לקוח, איך לנתח התנגדות לקוח? איך לטפל בהתנגדות מכירה? מה לענות ללקוח? איך למכור ללקוח? איך להבין את הלקוח? למה הלקוח מתכוון? למה ... לאנשי מכירות להלן דוגמא לניתוח התנגדות לקוח באמצעות ניתוח סיבתיות. התנגדות לקוח: אני לא מעוניין לקנות את המוצר, כי אין לי אפשרות לתקופת ניסיון לשימוש במוצר. ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים אז הנושא הוא "איך צריך לפתור וויכוחים". דבר ראשון צריך לדעת שאין פתרון דבר שני צריך להגיד "טוב מאוד שאין פתרון" ועכשיו לנסות לפתור. עכשיו, אני אסביר את זה ...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ ... ולכן אני אסכים איתו, ולכן אני אגיד לו כן זה יכול להתאים לי". זאת אומרת שהניסוח שדיבר ברובד של הפוטנציאל הוא מכיל את ההתנגדות של הלקוח הוא נותן ללקוח להרגיש אמפתיה כלפיו וכן את ההתנגדות ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
... למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות והשאלה היא כזאת איך למכור מוצר עם חסרונות, מהרגע נגיד שמוכרים איזה מוצר ...
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח שלום ... היבט בנושא של איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח. אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך את ההתנגדות שלו מאובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי פירושו ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדות לקוח, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדות לקוח, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, מכירות, שכנוע בתחום התנגדות לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 07:18:45 - wesi28