אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע אשה להיות איתך, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע את המפקד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ראפור, סדנת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע את ההורים, סודות המכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לימוד nlp, טיפול בשיטת nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, NLP שפע, לשכנע את חברה שלי, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, הצלחה במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, יעוץ תקשורתי, איך למכור, איך לשכנע גבר להתחתן, NLP עקרונות, סודות השכנוע, nlp מטפל, דמיון מודרך ו nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות, לשכנע לקנות מוצר, NLP עיגון, NLP המלצות, לשכנע בת זוג, טיפול זוגי nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה

וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה.

וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח.

ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמא שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמא בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח.

והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. ז"א הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר.

אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע בצורה גלויה לכך שהוא חושב כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, לא הגיעה "מתוכו", אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה.

וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת הגיע ממקום חיצוני לו, אז ממילא זה יוצר תחושה של נפרדות וחוסר הזדהות, בין המחשבה הזאת, לבין הלקוח עצמו. כי ברגע שהלקוח מבין שהמחשבה הזאת לא באה ממנו, ושהמחשבה הזאת היא "לא שלו", אז ממילא הוא מטיל בה ספק, וזה עלול ליצור אצלו חוסר אמון, בינו לבין המחשבה שהוא רוצה לקנות את המוצר.

ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואח"כ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה הוא לא רצה את המוצר, אז הוא מביע התנגדות לכך שהוא כן צריך את המוצר, למרות שהוא באמת צריך את המוצר.

והלקוח עלול להתנגד לכך שהוא צריך את המוצר, למרות שהוא מבין שהוא צריך אותו, כדי לשמור על האגו שלו. או משום שלא נוח לו להודות שהוא טועה. או משום שהוא רוצה לצאת צודק, ואם הוא אכן ישנה את דעתו בצורה גלויה, זה יכול לפגוע לו בתדמית של השיפוטיות שלו וכיו"ב.

כגון לדוגמא בחינוך ילדים. שלפעמים אומרים לילד לעשות משהו. והילד מבין שהוא צריך לעשות את הדבר. ולפעמים הוא מסרב לעשות את אותו הדבר, רק משום שאמרו לו לעשות את זה, ושהוא מרגיש שכאילו הדעה נכפתה עליו ללא בחירה חופשית שלו.

ולפעמים האדם מתנגד לדבר שהוא עצמו מבין שהוא נכון, רק משום שהוא מודע לכך שאותו רעיון, הגיע ממקור חיצוני לו, ושהוא מודע לכך שהוא משנה את דעתו. ולפעמים לא נוח לאדם לקבל את זה שהוא טעה, ושהוא משנה את דעתו. ואז הוא מתעקש לצאת צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו.

ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמא אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיו"ב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר.

לדוגמא: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר.

ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית ומתוך רצונו החופשי. ואז ללקוח יש הזדהות גדולה יותר, עם המחשבה החדשה שלו, שאומרת לו שהוא כן רוצה את המוצר.

כי לפעמים האדם מאמין לעצמו, יותר ממה שהוא מאמין לאנשים אחרים. וכאשר המחשבה שאומרת לו שהוא צריך לקנות את המוצר, כאשר הלקוח חושב שהמחשבה הזאת מגיעה מתוכו בצורה אוטנטית, בלי שהוא מבין שהמחשבה הזאת נשתלה אצלו על ידי המוכר, על ידי זה הוא מביע יותר אמון והזדהות עם אותה המחשבה.

וכמובן שיש גם מקרים הפוכים, כגון בחוסר בטחון עצמי של הלקוח וכיו"ב, שהוא דווקא יותר יאמין למחשבה, אם היא תגיע ממקור חיצוני לו. ובמקרים כאלו, הלקוח לא סומך על עצמו, והוא מעדיף שיגידו לו מה לעשות. וצריך בכל מקרה, להתאים את המסרים, לפי המצב של הלקוח באותו הרגע.

כך ששליטה בתת המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנ"ל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח חושב, שהמחשבה שלו מגיעה ממנו ושהוא עצמו רוצה לרכוש את המוצר, ולא שמישהו אחר גורם לו לחשוב כך או אחרת, אלא שהוא עצמו חושב כך או אחרת. ואז הלקוח מביע יותר אמון, באותה המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר...

איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
...הוא משפט קונטרה פלוס למשפט "ביבי חזק בבטחון" אבל, המשפט שאומר: "ביבי חזק בבטחון, רק בהבטחות" או "ביבי חזק בביטחון של עצמו" או "ביבי חזק בביטחון של הטרור" כי הרי ביבי רוצה שיהיה טרור בשביל שהוא יוכל להילחם בו כדי שיבחרו בו. משפט כזה או אחר, בעצם הוא משפט שמכיל את האמירה של ביבי ומנטרל אותה. מה היתרון של זה? שגם כשאח"כ השומע ילך ברחוב ויראה נגיד שבנאדם אומרים לו מאה פעם ביום "ביבי חזק בביטחון" ומאה פעם ביום "ביבי חלש בביטחון", במי הוא יבחר? לא יודע...
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
יעוץ לחברות סטארט אפ, איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? האם להשקיע בפיתוח המוצר או בשיווק המוצר? איך לנהל סטארטאפ מוצלח? איך להצליח בסטארטאפ? המדריך ליזם, המדריך לסטארטאפיסט המתחיל, פיתוח עסקי, פיתוח מוצר
...סטארטאפים, למה חברות סטארטאפ נכשלות? קשיים של סטארטאפים, דילמות של סטארטאפים, השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ, לקבל תשלום על המאמץ, לקבל תשלום על התוצאה, שכר על המאמץ, שכר על התוצאה, פיתוח טכנולוגיות וניהול עסקי, יעוץ לסטארטאפים, פיתוח עסקים, איך לפתח עסקי? איך להתקדם מבחינה עסקית? האם לצבור עוד ידע? האם לעשות תואר אקדמי? האם להוציא עוד תעודה מקצועית? האם לסיים את הלימודים? האם להשקיע בשיווק המוצר או בפיתוח המוצר? אימון עסקי, אימון לעסקים, אימון...
טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
...פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו? כאשר מדברים עם מישהו, וכאשר מטרת השיחה היא לגרום לו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשים לב, שבמהלך השיחה לא נאמרים דברים שגורמים לאדם השני להרגיש רע. במהלך כל השיחה, תת המודע של השומע, מדרג במשך כל הזמן, פרמטרים שונים לגבי "איכות השיחה". כאשר אחד מהפרמטרים הוא, עד כמה השיחה עושה לשומע טוב או רע. ובסוף כל שיחה, תת המודע של השומע, שומר אצל עצמו, דירוג כללי...
איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך להתחיל עם בחור? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לבחור לרצות אותך? מערכות יחסים, קשר רציני, קשר לא רציני, זוגיות
איך לגרום לגבר לרצות אותך? איך להתחיל עם בחור? איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך לגרום לבחור לרצות אותך? מערכות יחסים, קשר רציני, קשר לא רציני, זוגיות
...לשם, זה לא מה שנאמר לה אמרתי לה את זה, אמרתי לה תזמיני אותו לאכול איתו לא אמרתי לה תעשי עכשיו כל מה שהוא רוצה. ש: אמרת לה שתמלא את הרצון שלו. אליעד: באופן יחסי. ש: מהניסיון של החיים שאם לדוגמא היא הייתה עכשיו כאילו מפסיקה ללכת איתו והיא הכירה איזה מישהו שהיא פתאום התאהבה ואז הוא כאילו מפיל את זה וזה נגמר ואז כאילו יש רווח ואז היא פתאום כאילו חוותה עוד דברים זה לא כאילו. אליעד: אבל זה לא מה שהיא רוצה היא בסך הכל רצתה שהבחור הזה יבוא שימשיכו לצאת ביחד...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...למרות שהוא עצמו חושב כך. ואם הוא יחשוב שאתה טועה, זה יגרום לו לא לרצות להסכים איתך, גם אח"כ כאשר תציג דעה אחרת. כי הוא כבר איבד בך את האמון. ונמצא אם כן, כי היתרון בכך שאומרים לאדם שהוא רק צודק, זה ש"מרדימים" אותו ואת הגאווה שלו ואת הרצון שלו לצאת צודק, ואח"כ יכול להיות יותר קל, לגרום לו לשנות את דעתו ולחשוב אחרת. וכמובן, שבדרך הזאת יש גם חיסרון. והוא, שכאשר אומרים לאדם שהוא רק צודק, לפעמים זה מחזק את הבטחון העצמי של האדם בעצמו, יותר מידי. ולפעמים...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈2 ב 200  👈4 ב 250     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא להשפיע, טיפים, קאוצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 21_10_2021 השעה 16:04:10 - wesi28