אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הזדהות ✔יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הזדהות, איך לשכנע לקוח, שיפור כושר שכנוע, שיווק, התמודדות עם התנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, ניתוח טקסטים, איך לשכנע עובדת, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, אימון עסקי, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, ניתוח תוכן, לימודי דמיון מודרך, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, קורס מכירות, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, ראפור, NLP קשב וריכוז, שכנוע ושינוי עמדות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התנגדות לקוח, לשכנע מישהו לקנות, nlp למתקדמים, nlp גישת, איך לשכנע את המפקד, איך לשכנע בחורות, סדנאות nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp וחרדות, לשכנע סבתא, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע את, לשכנע אשה לחזור,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע

וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח?

והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר.

ואסביר: כי לכל אדם יש את ה"אני" שלו, דהיינו, הדבר שאליו האדם מתכוון כאשר הוא אומר את המילה "אני". ובכל מקום שאליו האדם מסתכל, הוא בעצם רואה דברים שהם רחוקים ושונים מה"אני" שלו. כגון לדוגמא אדם שרואה אנשים אחרים סביבו, שהאדם חווה את אותם האנשים, שהם נפרדים מה"אני" שלו.

ובכל מקום שהאדם רואה דבר שהוא לא ה"אני" שלו, זה יוצר סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין אותו הדבר שאותו הוא רואה. דהיינו, שהאדם מרגיש חוסר שייכות וריחוק, מאותו הדבר שהוא בעצם לא ה"אני" שלו, ושהוא נפרד מה"אני" שלו.

וכאשר האדם מסתכל לדוגמא במראה, אז בעצם האדם רואה את עצמו / את ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ה"אני" שלו.

ובין חווית ה"אני" לבין חווית ה"לא אני", יש באמצע טווח רגשי מאוד גדול. שבו האדם מתייחס לדברים מסוימים, כאילו הם ה"אני" שלו למרות שהם לא ממש ה"אני" שלו. כגון לדוגמא אדם שרואה את המשפחה שלו, שהוא מתייחס אליה כאילו זה ה"אני" שלו. למרות שבאמת, המשפחה שלך זה לא אתה ממש. וכאשר הילד נקלע לאיזו צרה, האדם מרגיש במקום מסוים, כאילו זה הוא עצמו נקלע לצרה הזאת. דהיינו, האדם רואה את ה"אני" שלו, בדברים שהם לא ה"אני" שלו.

ואחרי שהבנו את זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו. ובד"כ האדם מתייחס לדברים שהם ה"אני" שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. ז"א בד"כ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא ה"אני" שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא ה"אני" שלו.

וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיו"ב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא ה"אני" שלו. ובפרט כאשר בד"כ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיו"ב.

והנה, האדם בד"כ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני.

והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב כ"כ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמא ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבד"כ, או שהאבא נותן לילד את המוצר במתנה. או שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו.

וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיו"ב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו.

וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על ה"אני" שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק במוכר. ואז כל דבר שהמוכר אומר לו, הוא בודק האם זה טוב או רע וכולי. והכל משום שהאדם חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר.

וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את ה"אני" שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם ה"אני" שלו עצמו.

ומי שהוא מומחה לשכנוע ומומחה מכירות, הוא יודע להביא את הלקוח למצב רגשי כזה, שבו הלקוח כאשר הוא שומע אותך המוכר מדבר אליו, הוא בעצם מרגיש, שזה כאילו הוא עצמו מדבר אל עצמו, דרך הגוף שלך הלקוח. כמו לדוגמא שמקליטים בן אדם, ומשמיעים לו את עצמו. שהוא מרגיש שזה הוא עצמו מדבר. כמו לדוגמא מתחום הפיתומות, שבו האדם מדבר דרך בובה. ובעצם זה הוא עצמו מדבר, למרות שזה נראה שהבובה מדברת.

והרעיון הוא, פשוט ביותר, והוא לגרום ללקוח להרגיש שה"אני" שלו בכבודו ובעצמו, מדבר מתוך גרונך שלך זה שרוצה לשכנע אותו / לשנות את דעתו. וכאשר דבר כזה קורה, אז ממילא הרבה יותר קל לאדם להקשיב לעצמו בבחירה חופשית שלו עצמו, מאשר להקשיב לאדם אחר זר ממנו. וברגע שיש יצירת הזדהות טובה, אז ממילא מה שאתה אומר ללקוח לעשות, הוא מרגיש שזה הוא עצמו אומר לעצמו לעשות, ואז הוא משתכנע יותר בקלות, לעשות את זה.

ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שלפעמים יצירת הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמא במקרים הפוכים, שבהם יש ללקוח המון שנאה עצמית כלפי עצמו ושהלקוח עצמו, אין לו אמון בעצמו, והוא עצמו לא מעריך את עצמו, והוא עצמו היה מעדיף להיות אדם אחר וכיו"ב. שבמקרים כאלו לדוגמא, אם הלקוח ישמע את עצמו מדבר דרכך, זה עלול לגרום לכך שהוא לא ייתן בך אמון, משום שהוא עצמו שונא את עצמו וכיו"ב.

ויש מקרים לדוגמא, שבהם הלקוח שונא את עצמו ורוצה להיות אדם אחר. דהיינו, מקרים שבהם הלקוח היה מעדיף, שה"אני" שלו, יהיה "אני" אחר. ובמקרים כאלו לדוגמא, מי שהוא מומחה לתת מודע ומומחה לקריאת מחשבות, הוא יודע לזהות, כיצד הלקוח היה רוצה שה"אני" שלו יהיה. ואז הוא נכנס לתפקיד, לא של ה"אני" הנוכחי של הלקוח, כי את ה"אני" הזה, הלקוח שונא והלקוח מנסה להתרחק ממנו. ולכן הוא נכנס לתפקיד של ה"אני" שהלקוח היה רוצה להזדהות איתו.

דהיינו, הוא מאתר עם איזה "אני" הלקוח רוצה להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק ה"אני" שבו הלקוח רוצה לתת אמון. לדוגמא: נניח שהלקוח לא מרוצה מעצמו, בגלל שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור הזדהות עם...

איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, ... / הלקוח חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו לדוגמא, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או במילים אחרות, לפעמים הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. קונפליקט שהוא עצמו לא תמיד מודע לו. לדוגמא, שהוא מצהיר משהו אבל בתת המודע שלו הוא חושב אחרת. ועליך לדעת, עם איזו דעה שלו להזדהות? + כמה להזדהות עם כל אחת מהדעות שלו? כי בפועל, בכל צורה שלא תזדהה איתו, הרי שבעצם אתה גם לא מזדהה איתו, כי אתה בעצם יוצר ריחוק ממנו. כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, בלי שהוא עצמו מודע לכך. ... מבין אותו, כי אתה בעצם אמרת לו את מה שהוא באמת חושב על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, בין המודע לבין תת המודע שלו, הרי שצריך לקחת בחשבון, שהזדהות / חוסר הזדהות עם המודע / תת המודע של הלקוח, יוצרת בעצם גם את הפעולה הנגדית, עם רמת המודעות האחרת של הלקוח. ומומחה מכירות ומומחה שכנוע, אמור לדעת לזהות, מה האדם חושב ברמת המודע ומה האדם חושב ברמת תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב של אמון, למרות שבתוכו עצמו אין לו אמון בעצמו. ...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור ... מחשבה שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו'. אז בגדול ... ירגיש שהמוכר והוא הם "אני" אחד, זאת אומרת שיש להם "אני" משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי ... כאילו הוא אמר לעצמו "המוצר הזה מתאים לך". אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? ... שהאני שלך ושלו זה אותו דבר האני הכוונה התפיסה העצמית, על ידי יצירת הזדהות וכו'. איך את זה לדוגמא עושים? אז נגיד ... מקום" אז הלקוח ברגע שמספרים לו על דברים דומים הלקוח מתחיל להרגיש הזדהות אומר "מה זה כאילו אנחנו די דומים אז ... זה כאילו אני אמרתי לעצמי". וכאן בעצם אני רוצה לחדד איך בעצם ליצור הזדהות עם בן אדם אחר, אוקי והרעיון הוא, כזה הרעיון הוא שגם כאשר יוצרים הזדהות עם בן אדם אחר גם פה יש רבדים איך עושים ... מכולם אז זה אולי לגיטימי בעיני הלקוח דהיינו, זה פחות מפריע ליצירת ההזדהות עם הלקוח אבל אם אתה שונה בדברים שרוב ... אני אלבש בדיוק נעליים כמוהו" לא רק על זה בא ננסה אם אתה רוצה ליצור הזדהות ליצור אחדות איתו תנסה לבדוק לא רק במה ... מכולם ושבגללו הוא מרגיש זרות מכולם. במילים אחרות בעצם בשביל ליצור הזדהות עם "האני" של הבן אדם השני ולגרום לו ... עם הבעיה הזאת". אוקי ואני אומר שימו לב הרעיון זה יצירת חברות יצירת הזדהות, הבעת אמפתיה יצירת אחדות והאחדות נוצרת ... שזה המצב ובהנחה שאתה יכול לספר לו שזה ככה וכו' אז דווקא כן תיווצר הזדהות אבל צריך לשים לב מה קורה אם לדוגמא נגיד ... נגיד לו "אתה מרוצה מזה ?", כי שימו לב בגדול עוד פעם כשרוצים ליצור הזדהות עם הבן אדם החוק אומר תיצור הזדהות עם הבן אדם בדברים שבהם הוא אוהב בעצמו. ... בן אדם חושב משהו והוא חושב גם את ההפך ועכשיו צריך להביע את ההזדהות מה נגיד לו שאנחנו מסכימים לדבר הזה או ... להיראות כמוהו". ולכן צריך לשדר ללקוח שאתה כמוהו אבל כמוהו לא במובן הזדהות איתו מוחלטת אלא כמוהו במובן של כמה שיותר ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. ז"א כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח. וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא שגרתיים, שהאדם עצמו חושב שהם נכונים, ... האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה מכך שמסכימים איתו. כי זה מחזק אצל האדם ... המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו, במקומות שבהם הלקוח מרגיש שרוב ... שרק הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר. ושורש העניין הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה מקבל ומכיל אותו, עם ... "חלק מהמשפחה" של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו. ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנ"ל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך או ... עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ותקצין ותאמר את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. כגון לדוגמא שהלקוח היה רוצה לחשוב, שכל ... הוא טיפש וכיו"ב. אז במקרה כזה לדוגמא, באפשרותך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם הלקוח, על ידי זה שתראה לו שאתה חושב כמוהו ומסכים איתו + על ידי זה שתשדרג את ההזדהות שלך איתו, באמצעות זה שתוסיף ותחדד ותאמר, את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. דהיינו, לא רק שתביע הסכמה לדבריו, ... קולט שאתה בעצם מפרגן ללקוח עצמו. ועל ידי זה נוצרת הזדהות עוד יותר חזקה. ולפעמים יש לאדם חוסר ביטחון עצמי כ"כ גדול, שאם ברצונך לרכוש את אמונו, עליך לדעת לזהות את הדבר שהוא הכי ...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
... בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה וכאן אבאר עוד דרך כיצד ... הדגש הוא, שעליך לנסות לראות את המציאות, מנקודת המבט של זה שמתלונן עליך. ואחרי שאתה חושב שהבנת את הצד השני, עכשיו עליך להביע הזדהות, עם הדעה שלו, שהיא מנוגדת לדעה שלך. דהיינו, עליך להראות לו שאתה מסכים גם עם הדעה שלו, שהוא טוען שהוא נפגע וכיו"ב. ואפילו באפשרותך להתנצל על זה שהוא נפגע ממך, כדי להביע הזדהות עם התלונה שלו. אבל, כדי לגרום לו לשנות את דעתו ולהתייחס למציאות בצורה מאוזנת, שבה הוא רואה את כל הצדדים, לשם כך עליך לגרום לו להבין ... לו להרגיש רחוק ממך (שגם זה שימושי במקרים מסוימים, שצריך לזעזע את האדם השני, כדי להעיר אותו מהשינה שלו). ולכן עליך להביע הזדהות עם הדעה הנגדית של האדם השני. ועליך לנסות לגרום לו להבין את עצמו. ולהבין למה באמת הוא חושב כך ולא אחרת. ולגרום לו לראות את כל התמונה ... כך באפשרותך לשלול לגמרי את הצד הנגדי, ולגרום לאדם השני, לחיות בהכחשה ובהדחקה של הדעה שלו. אבל בו זמנית באפשרותך גם, להביע הזדהות עם הדעה הנגדית, ולנסות לראות את המציאות, מנקודת המבט הנגדית לדעה שלך. ואפילו להראות לאדם השני, שגם אתה מסכים איתו ברמה כזו או אחרת. ... קל לשכנע את האדם לראות גם את הצד הנגדי, כי הוא פחות מאוים וכולי. ואוסיף, כי לפעמים נראה לך, שאין שום אפשרות בעולם שאתה תביע הזדהות עם הצד הנגדי. ולפעמים נראה לך שהצד הנגדי הוא רק טועה ושאין שום דרך בעולם שתזדהה איתו. ובמקרה כזה, עליך לדעת, שאף אחד בעולם לא רק ... לחשוב שהדעה שלך מחוייבת, ושרק אתה צודק. ע"פ השיטות של הפיכת האפשרי למחוייב, שכבר ביארתי אותן במקומות אחרים. ועוד אוסיף, כי ההזדהות שלך עם הצד הנגדי, גורמת לצד הנגדי להרגיש, שהוא זה אתה. כי אם אתה מראה לו שאתה לא מסכים איתו, זה מרחיק אותו ממך והוא מרגיש שאתה והוא ... של הדעה האישית שלו, כי ה"אני" שלו והאני שלך, נראים לו מחוברים וכולי כנ"ל. ועוד אוסיף, כי לפעמים יש גם חיסרון בכך שאתה מביע הזדהות עם הצד השני. והחיסרון הוא בכך, שלפעמים זה גורם לו עוד יותר להתחפר ולהיאחז בדעה שלו. ולפעמים האדם עצמו לא מאמין לעצמו, ואם הוא רואה שאתה מביע הזדהות איתו, זה גורם לו עוד יותר להתחיל להאמין בעצמו, ואז לפעמים עוד יותר קשה לגרום לו לשנות את עמדתו. ולכן צריך להיות מודע ליתרונות ולחסרונות שיש בכל דרך. ולדעת שלפעמים יותר טוב להביע חוסר הזדהות מוחלט עם הצד השני, כדי לזעזע אותו לראות גם את הצד השני. דהיינו, גם אם אתה חושב שהוא גם צודק, עדיין לפעמים יותר קל לומר לו שהוא רק ...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך מצב 1 - חוסר הזדהות מוחלט עם הרצון של הלקוח. לראות בלקוח, רק ארנק זז, שבמקום לשדוד אותו, מוכרים לו מוצר. הלקוח לא מעניין. הכסף של הלקוח הוא המטרה ולא טובת הלקוח. מצב 2 - הלקוח מעניין ברמה ... טוב ללקוח. מחובר רגשית לרצון של הלקוח. אוהב את הלקוח, רוצה שיהיה לו טוב. יתרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות עם הלקוח. יותר קל לעשות כסף מהלקוח. יותר קל לסגור עסקה, מההיבט שרוצים יותר את הכסף של הלקוח, מאשר שללקוח יהיה טוב. איש המכירות, יותר ממוקד מטרה בלסגור את הלקוח. חסרונות במצב 1 - של חוסר הזדהות, במקרה כזה העבודה עשויה להיות הרבה יותר מתישה. כי היא הרבה יותר "עבודה" מאשר אינטראקציה של חברות / אהבה. רמת הקונפליקט הרגשי מול הלקוח עשויה לעלות. איש המכירות עשוי ... רוצה ממך משהו / שיחות יוצאות = אתה יותר רוצה מהלקוח משהו, מאשר הוא רוצה ממך). יתרונות במצב 2 - של הזדהות רגשית עם הלקוח. אווירה פחות עוינת. איש המכירות מרגיש שהוא עם חברים. מרגיש הרמוניה, רוצה לעשות טוב לאנשים, מרגיש נחמד עם האנשים שסביבתו. מרגיש פחות ב"עבודה", מרגיש יותר בחברת אנשים שהוא אוהב אותם ורוצה בטובתם. ממילא יותר כיף לעבוד ופחות שחיקה. חסרונות במצב 2 - של הזדהות עם הלקוח. במצב כזה, יכול להיות שלא יסגור עסקה עם הלקוח, וירוויח פחות כסף, כי הלקוח לא באמת צריך את המוצר. יקח מהלקוח פחות כסף ממה שהוא יכול. יתן הנחות ללקוח, על חשבון ... שלהם. שהם הופכים להיות אויבים של הלקוחות שלהם. שהם פחות אוהבים את הלקוחות שלהם. מצד שני, כשאין הזדהות עם הלקוח, זאת אחת הסיבות המרכזיות שבגללן אנשי מכירות מרגישים שחיקה. כי הם מרגישים כמו גנבים / שודדים, שהם כל היום בקונפליקט רגשי מול הלקוח. תחושה של עויינות. ובהיבט ... ללקוח לפתור את הבעיות האישיות / עסקיות שלו (יעוץ אישי / אימון אישי / טיפול רגשי וכיו"ב), במקרה כזה הזדהות רגשית עם הלקוח / מטופל, עלולה בנוסף ליצור גם בעיות רגשיות אצל המטפל עצמו. כי הוא לוקח ללב את הבעיות של המטופל שלו וכולי. ובהיבט של מקומות עבודה באופן כללי (מנקודת המבט ...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
... עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, ... ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה שאתה אומר? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מאתר רעיונות שהשומע רוצה להזדהות איתם, אבל הוא מפחד וחושש להזדהות איתם. כי כל אדם, יש דברים שהוא היה רוצה לחשוב על עצמו / על החיים, אלא שהוא מפחד וחושש להזדהות עם הרעיונות האלו. ועליך לדעת לאתר את הדברים שהאדם השני רוצה לומר ורוצה לחשוב ולא מעיז לחשוב ולומר, ועליך לומר ... אותו לחוויה שבה הוא מאוד רוצה להסכים איתך, ושבה הוא מאוד שמח שאתה אומר את מה שהוא היה מפחד לומר. חוויה שבה הוא מאוד רוצה להזדהות איתך ושהוא מאוד רוצה שאתה תהיה צודק, כדי בעצם לחזק את מה שהוא רוצה לחשוב, ושאתה אמרת את זה. לדוגמא, אדם שלא ...
ראפור / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית?
... / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית? וכאן אבאר עוד דרך איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר. והדרך היא על ידי זה שאתה משלים לו את המשפטים שהוא רוצה לומר, בפרט במקומות שבהם כאילו ... ואיזו מילה הוא רוצה לומר ולא אומר אותה. אבל העיקרון הוא, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לתת בך אמון וליצור אמון בינך לבין מישהו, אז באפשרותך להעצים את חווית ההזדהות שבינך לבינו, על ידי זה שאתה משלים לו את המשפטים שלו, בדיוק במילים שהוא רצה לומר. כי כאשר אתה משלים למישהו את המשפט ואת הרעיון שהוא רצה לומר, הוא ממש מרגיש שזה הוא בעצמו מדבר דרכך. וזה יוצר סוג של הזדהות רגשית חזקה, בינך לבינו. עד כדי כך שהוא מרגיש כאילו זה הוא עצמו מדבר דרכך. ועל ידי זה קל לו יותר לתת בך אמון, יותר מאשר לתת אמון באדם שהוא מרגיש ... יש צורת ביטוי אישית שלו. ולפעמים יש לאדם רעיונות ומילים שמייחדות את ה"אני" שלו. וכאשר אתה משלים לו משפט שלו, בביטוי שלקוח מהעולם האישי שלו, זה יוצר חווית הזדהות אישית חזקה ביותר. ובסיכומו של דבר, אחת מהדרכים ליצירת אמון בינך לבין אדם אחר, היא גם על ידי זה שאתה משדר לו שה"אני" שלו ושאתה, זאת ישות אחת. וזה ...
חשדנות / בניית אמון / יצירת אמון - איך ליצור אמון, על ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות
... ידי נתינת אמון? איך בונים אמון? איך לבנות אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע אנשים / בניית אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, ש אתה עצמך נותן ... ולעשות לעצמו רע וכיו"ב. שזה בעצם אומר, שאם אתה מראה למישהו שאתה חושד בו, הרי שבעצם אתה מראה לו, שאתה עצמך לא חושב שיש הזדהות מלאה בינך לבינו. כי אם היית בחוויית הזדהות מלאה מולו, עד כדי כך שכאשר היית מסתכל עליו, היית רואה את עצמך ממש, הרי שהיית נותן בו אמון, בדיוק כמו שאתה מאמין לעצמך. ואם אתה מראה למישהו, שאתה לא נותן בו ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הזדהות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הזדהות, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, אימון מכירות, שיפור מכירות בתחום הזדהות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 18_04_2024 השעה 06:53:50 - wesi28