אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שינוי עמדות ✔NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, שינוי עמדות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע בחורה לשכב איתך, NLP תבניות, לימודי דמיון מודרך, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, אימון מכירות, לשכנע אנשים לבחור בך, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, להשפיע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, nlp למתחילים, שיטת טיפול nlp, גישת NLP, טיפול בהתנגדויות, מומחה מכירות, ייעוץ אישי, פרסומות, יעוץ אישי למנהלים, להשפיע על אנשים, לשכנע את האקס לחזור, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מומחה בשיווק, מדריך אישי, אימון אישי למנהלים, טכניקות שכנוע, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירה, NLP שיטות, ללמוד איך לשכנע, לשכנע מורה, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, מסר שיווקי, nlp מטפל, nlp טכניקה,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?

וכאן אבאר עוד שיטת שכנוע ועוד טכניקת שכנוע, שהיא בעצם סוג של שכנוע עקיף שהוא לא פחות חזק משכנוע ישיר ולפעמים הוא אפילו יותר חזק משכנוע ישיר. ואבאר את הרעיון שעומד מאחורי הטכניקה הזאת ואיך לבצע אותה? ואבאר איך לבנות טיעונים? ומהי בניית טיעון נכונה? ואבאר איך להכריח מישהו להסכים איתך? ואיך לשפר את יכולת השכנוע שלך? ואיך להצליח לשכנע אנשים? ואיך להעביר מסרים ולשפר את יכולת השכנוע והעברת מסרים שלך? ועוד.

והרעיון הוא, שיש שכנוע ישיר, שבו באופן ישיר אתה מנסה לשכנע את האדם שמולך, לעשות דבר כלשהו ולחשוב בצורה כלשהי. שזה אומר, שאתה בצורה גלויה וברורה מדבר איתו על הנושא שאתה רוצה שהוא ישתכנע בו ואתה לא מסתיר את כוונות השכנוע שיש לך לגביו.

אבל יש גם שכנוע עקיף. שהוא אולי נראה כחלש יותר, אבל אם עושים אותו בצורה נכונה, הוא הרבה יותר חזק ויעיל מכל אמצעי שכנוע אחר. ושכנוע עקיף פירושו, שאתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, בלי לדבר איתו על אותו הנושא בצורה ישירה ובלי לחשוף בפניו את כוונת השכנוע שלך כלפיו. אלא, אתה כאילו מדבר איתו בצורה תמימה על נושאים שונים, שעובדים על תת ההכרה של השומע. ושהם אלו שאמורים לגרום לשומע להשתכנע מעצמו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, או על כל פנים, הם אמורים לעזור לך אח"כ "לסגור עסקה" עם השומע, כאשר תנסה לשכנע אותו באופן ישיר.

וההסבר הוא, שמאחורי כל רעיון שיש בעולם, מסתתרים מאחוריו רעיונות אחרים שהם בעצם הבסיס של אותו רעיון. לדוגמא: מאחורי הרעיון של "לעשות דיאטה", מאחוריו מסתתרים רעיונות שונים שמהווים את הבסיס שלו. שהם לדוגמא הרעיונות שאומרים, שכדאי להיות רזה, ושלא טוב אחוזי שומן גבוהים בגוף, ושצריך להיראות טוב, ושחשוב לשמור על תזונה בריאה וכיו"ב עוד רעיונות שונים, שהם מובילים את האדם למסקנה של לעשות דיאטה.

וכאשר רוצים לדוגמא לשכנע מישהו לעשות דיאטה, אז יש את השכנוע הישיר, שבו בצורה ישירה באים לאדם ומדברים איתו על הנושא של הדיאטה. ומנסים להסביר לו כמה זה חשוב לעשות דיאטה וכולי. אבל יש גם את השכנוע העקיף. שבו, במקום לדבר עם האדם על כמה חשוב לעשות דיאטה, לא מזכירים לו אפילו בחצי משפט את העניין של הדיאטה. אבל כן מדברים איתו בצורה ישירה / עקיפה, על הנושאים שבצורה עקיפה אמורים לגרום לו לרצות יותר לעשות דיאטה.

לדוגמא: מדברים איתו על כמה חשוב שהגוף יהיה בריא, ועל השפעות אחוזי השומן בגוף על בריאות הגוף, ומדברים איתו על זה שאנשים שנראים יותר טוב, בד"כ קל להם יותר ברמה החברתית וכיו"ב. כאשר הרעיון הוא, שככל שמדברים עם האדם יותר, על השורשים שמובילים למסקנה הרצויה, כך יהיה קל יותר אח"כ לשכנע את האדם לעשות את הדבר הראשי שרוצים לשכנע אותו.

ויש כאן עוד כמה רמות עומק בישום של הטכניקה הזאת. ואסביר אותן:

ומי שיתבונן יראה, שכפי שאמרתי, כל נושא שיש בעולם, יש מאחוריו רעיונות אחרים שמובילים אליו. כגון לדוגמא הרעיון אומר שחשוב להיראות טוב, שמאחוריו עומדים רעיונות כגון, שמי שנראה טוב החיים שלו יותר טובים, ומי שנראה טוב יש לו יותר ביטחון עצמי ויותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. ומי שנראה טוב, החברה הרבה יותר אוהבת אותו וכיו"ב. שהם אלו שמובילים אל הרעיון שאומר, שחשוב להיראות טוב.

וגם מאחורי הרעיונות האלו, גם מאחוריהם יש הנחות יסוד נוספות שמובילות אליהם. כגון לדוגמא שמאחורי הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים, מאחורי זה עומד הרעיון שאומר, שחשוב להצליח בחיים, ושמי שלא מצליח בחיים הוא אדם שרע לו, ושמי שמצליח בחיים יהיה יותר מאושר, ושבכלל קיימת הצלחה כלשהי שצריך לשאוף אליה וכיו"ב. שבלי להסכים על רעיונות כאלו, תהיה הרבה פחות הסכמה עם הרעיון שאומר שחשוב להיראות טוב, כי זה עוזר להצליח בחיים.

או לדוגמא הרעיון שאומר, שמי שנראה טוב, יותר קל לו לפתח קשרים חברתיים. שמאחוריו עומדות הנחות יסוד שאומרות, שכדאי לאדם לפתח קשרים חברתיים, ושקשרים חברתיים עושים טוב לאדם, ושחשוב שיהיו לאדם קשרים חברתיים. כי אם האדם לא מסכים עם הנחות היסוד האלו, אז ממילא הוא הרבה פחות יסכים, שכדאי לו לעשות דיאטה, כדי להיראות טוב, כדי לפתח קשרים חברתיים.

וכאשר באים לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים שוכחים שיכול להיות שכל השכנוע ייפול ולא יצליח, בגלל שהיסודות השורשיים יותר והעמוקים יותר של הטענה, עליהם עצמם האדם עדיין לא מסכים איתך. וכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו בשכנוע ישיר, אז לפעמים יש איזה הנחת יסוד מאוד בסיסית, שהרעיון שלך תלוי בה, ושהאדם שמולך לא מסכים עם הנחת היסוד הבסיסית שלך. ולפעמים אתה מנסה לשכנע מישהו ולא מצליח לשכנע אותו, בגלל שיש הנחת יסוד נסתרת, שעליה אתם לא מסכימים עדיין.

וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק עם עצמך, מהן הנחות היסוד שיש מאחורי הרעיון שאתה מנסה לשכנע את האדם האחר. ולא רק מהן הנחות היסוד ברמה הראשונה, אלא גם מהן הנחות היסוד הבסיסיות יותר שנמצאות ברמת עומק עמוקה יותר, בבסיס של הטענה שלך.

ובשכנוע עקיף, מאמצי השכנוע מתמקדים בלחזק אצל האדם השני את השורשים ואת היסודות העמוקים של הטענה שלך, ורק אח"כ לאט לאט להגיע אל הטענה הסופית שלך. בצורה כזו, שבה לאדם השני לא יהיה להיכן לברוח מלהסכים איתך.

ויש כאן עוד רמת עומק נוספת, והיא שגם בתוך היסודות של הטענה שלך, גם בהם יש יסודות מחוייבים יותר ביחס לטענה שלך, ויש יסודות אפשריים יותר ביחס לטענה שלך. ז"א שאם ניקח לדוגמא עץ, ונסתכל על השורשים שלו, אז נראה שלמרות שיש לו הרבה מאוד שורשים בקרקע, עדיין יש שורשים חזקים יותר ויש שורשים חלשים יותר.

ובאנלוגיה לעניין שלנו, כל רעיון, עומדות לפניו הנחות יסוד כלשהן, שמובילות אליו ושגורמות לו להיות נכון. אבל, מי שיתבונן יראה, שבתוך כל הנחות היסוד האלו, יש הנחות יסוד שהן יותר מחייבות את האדם שמסכים איתן, להסכים עם הטענה שלך. ויש הנחות יסוד כלשהן, שאומנם האדם חייב להסכים עליהן, כדי להסכים איתך, אבל גם אם הוא יסכים עליהן, זה עדיין לא אומר שהוא יסכים איתך.

שזה אומר, שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לבדוק מהן הנחות היסוד ההכרחיות שעליהן הוא מוכרח להסכים איתך, כדי שהוא יהיה מסוגל להסכים עם הטענה הסופית שלך. אבל אח"כ עליך לבדוק ולראות, איזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן רק יאפשרו לו להסכים איתך על הטענה הסופית. ואיזה הנחות יסוד, אם הוא יסכים איתך, הן כמעט יאלצו אותו להסכים איתך על הטענה הסופית שלך, ושם כמובן עליך לתת את הדגש של השכנוע שלך ואת עיקר מאמצי השכנוע שלך.

ויש כאן עוד רמת עומק עמוקה עוד יותר, והיא שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, עליך לנסות לאתר את הרעיונות המחוייבים ביותר אצל האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ז"א למצוא את הדברים שהאדם שאתה רוצה לשכנע אותו, שהוא הכי בטוח בהם ושהוא הכי רוצה אותם / הערכים שהוא הכי מזדהה איתם / הרצונות החזקים ביותר שלו.

ועליך לנסות לגלות ולמצוא את הקשר הסיבתי שיש, בין הרצון החזק ביותר שלו ובין הרעיון שהוא הכי בטוח בו כרגע, לבין הרעיון שאותו אתה רוצה לשכנע אותו. כגון אם לדוגמא ברצונך לשכנע מישהו לעשות פעולה כלשהי, עליך לזהות את הרצונות החזקים ביותר שלו, שהם יכולים לדוגמא להיות, הרצון להיות בעל ערך עצמי / הרצון להרגיש אהבה / הרצון להצליח בחיים וכיו"ב. ועליך לחשוב עם עצמך, כיצד זה שהוא יעשה את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, כיצד זה משרת את הרצון החזק ביותר שלו.

ואח"כ עליך לחשוב, כיצד אפשר להציג את הדברים, בצורה כזו שתוביל אותו למסקנה, שכדי להשיג את הרצון הגדול ביותר שלו, לשם כך עליו לעשות את מה שאתה רוצה.

ואז, כאשר אתה משכנע מישהו בשכנוע עקיף, עליך ראשית כל מתוך כל הנחות היסוד שאתה בונה אצלו, עליך לחזק אצלו את הנחת היסוד שאם הוא יסכים איתה, הוא יהיה מחוייב להסכים איתך על הטענה הסופית שלך.

אבל בנוסף לכל, עליך לנסות לשתול בתוך הנחות היסוד שאתה משכנע אותו, גם את הרצון החזק ביותר שלו, וגם את הערכים החזקים ביותר שלו. ז"א עליך לא סתם לחזק את הנחות היסוד שמובילות אותו למסקנה שלך. אלא עליך לנסות לקחת את הדברים שהאדם השני הכי בטוח בהם, ולנסות להפוך אותם להנחות היסוד שיובילו אותו להסכים איתך על הטענה שלך.

ז"א אתה לוקח את הדבר שהאדם השני הכי בטוח בו, ואתה מציג אותו כהנחת יסוד שמובילה את האדם השני להסכים איתך על מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך. ובאנלוגיה לשורשים של העץ, עליך לא רק להשקות ולחזק את השורש החזק ביותר של העץ, אלא עליך לחפש איזה שורש אחר ממקום אחר, שורש שהוא חזק ביותר מכל השורשים הקיימים של העץ. ועליך לחבר אותו לגוף העץ שאתה רוצה שיצמח.

דהיינו, אתה לוקח את הרצון החזק ביותר של האדם, ואתה מוצא קשר סיבתי בין הרצון שלו לבין הרצון שלך שאתה רוצה שהוא ירצה ויסכים איתך. ואתה מוצא את הדרך לגרום לאדם השני להבין, שכדי להשיג את הרצון החזק ביותר שלו, לשם כך עליו להסכים איתך.

וכמובן, שלא מדובר כאן על שכנוע ישיר. ז"א אין הכוונה לומר, שתנסה לשכנע אותו באופן ישיר שכדי להשיג את הרצון החזק ביותר שלו, לשם כך עליו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. כי זה נחשב לשכנוע ישיר, שהאדם רואה ומרגיש שאתה מנסה לשכנע אותו, ואז הוא מנסה לברוח מהשכנוע שלך.

אלא מדובר כאן על טכניקה מאוד מתוחכמת, שבה אתה לוקח את הרצון החזק ביותר שלו, ומעביר לאדם השני מסרים עקיפים ומסרים סמויים בשכנוע עקיף, שבהם אתה בונה אצלו את הרעיון שאומר, שכדי שהוא ישיג את הרצון...

שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ... שהוא רוצה להתמקצע רוצה לדעת למכור רוצה לדעת לשכנע וכו'. והטיפ שלי הוא כזה אם אתה רוצה לדעת איך למכור במקום להתמקד בשיטות מכירה תתמקד בשיטות לשינוי עמדות ושינוי רעיונות. מה זאת אומרת? זאת אומרת תהליך של מכירה בן אדם בא ... "אני אגיד לקוח הוא יקנה" הוא לא יקנה כן יקנה השאלה היא מי שמסתכל על זה לעומק רואה שבעצם ניתן להסתכל תהליך של מכירה כעל תהליך של שינוי רעיונות שינוי עמדות. מה זאת אומרת? זאת אומרת שבסופו של דבר כשהלקוח קונה את המוצר אז זה ... בעולם שלנו הרבה דעות מה טוב מה רע מה נכון מה לא נכון, עכשיו אפשר לראות את תהליך המכירה לא רק כאקט של מכירה ברמה החיצונית אלא כאקט של שכנוע ושינוי עמדות. זאת אומרת הבן אדם חושב איזה רעיון בראש שלו יש לו רעיון שאומר "אני ... חושב ככה איך אתה יכול לשכנע אותו שכולם חושבים ככה כשמישהו אומר שכולם חושבים ככה איך אתה יכול לשכנע אותו שרק הוא חושב ככה. בקיצור המפתח הוא שינוי עמדות ושינוי דעות מי שרוצה עוד פעם להיות מומחה במכירות שיתמקד באופן כללי ... הפוך אפילו להקצין יותר מישהו אומר שזה יפה תשכנע אותו שזה לא יפה, מישהו אומר שזה יפה תשכנע אותו שזה פחות יפה תשכנע אותו שזה יותר יפה, לא משנה שינוי עמדות בכל תחום כל דעה שבן אדם אומר "אני רוצה ככה תביא לי ככה, אני חושב ... אחד ולשנות אותה הפוך לכיוון השני כי כל דבר יש לו גם אפשר להקצין אותו ליותר וגם אפשר להחליש אותו פחות "איך אני עושה את זה?". בקיצור להתמחות בשינוי עמדות באופן כללי ולא רק במכירות כי תזכרו למכור למישהו משהו זה ביטוי של זה שהצלחנו לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישת המוצר, זה הסיפור אתה רוצה שמישהו ירכוש את המוצר אתה צריך לשנות את העמדה שלו ביחס לרכישה אבל זה שינוי עמדות זה לא "ללמוד מכירות" זה ללמוד שינוי עמדות איך לשנות עמדות של אנשים ויש אין סוף מידע בדברים האלה שצריך ללמוד ...
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
... / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך ... חוקי השכנוע. וגם אפילו עבור מי שחי כל חייו לבדו במדבר, בלי חברת בני אדם, גם הוא יקבל תועלת, מלימוד והבנה של חוקי השכנוע ושינוי עמדות. והמהות של שכנוע היא, שאדם שנוקט בעמדה אחת, מסכים לחשוב בצורה אחרת. כי יש בעולם שלנו אין סוף רעיונות שונים ודעות שונות. ... העצמית שלו, לעשות דברים כאלו ואחרים. ובנוסף על כל זה, יש עוד תועלת שיכולה לצמוח לאדם, מכך שהוא לומד את הנושא של שכנוע ושינוי עמדות. והוא, שהאדם לומד ויודע, גם איך לא להשתכנע מדעות של אנשים אחרים, ואיך לא להיות מושפע מדעות של אחרים. כי האדם, מוקף סביבו ... כושר שכנוע, בלי שהוא עצמו, מודע לכך שהוא עושה מניפולציה ופסיכולוגיה הפוכה על האדם האחר. אבל מי שלומד את הנושא של שכנוע ושינוי עמדות לעומקו, והוא מכיר טכניקות שכנוע, אז ממילא הוא יודע לזהות כאשר מפעילים עליו טכניקת שכנוע, ואז ממילא הוא יודע להיזהר ממנה. ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים ש: אני קורא בספר שלך עכשיו כמה זמן, חרדה. אליעד: אוקי. ש: כתוב שם שהאדם מחויב מהרצון שלו. אליעד: האדם מחויב מהרצון שלו, אוקי ...
לקבל העלאה במשכורת / לבקש העלאה בשכר / לנהל משא ומתן על שכר עבודה / רוצה לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע / מכירות / NLP / שינוי עמדות / לשכנע
... / לנהל משא ומתן על שכר עבודה / רוצה לקבל העלאה במשכורת - לבוס אין מספיק כסף - שכנוע / מכירות / NLP / שינוי עמדות / לשכנע וכאן אתן דוגמא של אסטרטגיה לניהול משא ומתן על ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה כ"כ ...
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג ...
יצירת אמון - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות
... - באמצעות עטיפה של הספק בוודאות - איך ליצור אמון? איך לבנות אמון? איך לשכנע אנשים? איך נוצר אמון? איך ליצור הזדהות עם לקוח? איך לנצח בויכוח? שינוי עמדות / מניפולציות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך ליצור אמון ולגרום למישהו להאמין לך ולמידע שאתה מעביר לו. והדרך היא על ידי ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP - שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - טכניקות שכנוע והעברת מסרים, בניית טיעון, איך לבנות טיעון? טכניקת מניפולציה, שכנוע ושינוי עמדות, שיפור יכולת שכנוע, שכנוע אנשים, שכנוע מכירות, איך להצליח לשכנע?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שינוי עמדות, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, שינוי עמדות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, קואצינג, מכירות בנושא שינוי עמדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0781 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 17:21:34 - wesi28