אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת אמון ✔לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, יצירת אמון, אומנות הראיון, לשכנע עובדת, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP פיתוי, לשכנע גבר להתחתן, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, מניפולציה, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע את עצמי, טיפול זוגי nlp, ניתוח רטורי, לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע עובדים, NLP שתילת מחשבות, שיטת ה nlp, התמודדות בראיון, nlp מטפל, nlp לצפייה, לשכנע מישהו, טיפים למכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, אומנות המכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, להתכונן לראיון, הצלחה בשכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, שכנוע עצמי, איך לשכנע אשה להיות איתך, יעוץ מנהלים, איך לשכנע את החברים, מסר שיווקי,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1

להלן רשימת טיפים לשכנוע ועקרונות שכנוע / חוקי שכנוע / העברת מסרים / שתילת מחשבות וכולי, שנכתבו כניתוח של שיחת שכנוע, שבוצעה כדי לשכנע מישהו לחשוב ולעשות דברים כלשהם.

הטיפים לשכנוע, לא נכתבו כאן ע"פ סדר החשיבות שלהם, אלא הם מוצגים ע"פ הסדר שלהם במהלך השיחה שנותחה. השיחה המקורית לא מוצגת כאן, מסיבות ברורות.

כמו כן, בכל אחד מהטיפים שיוצגו כאן, ניתן להרחיב ולהעמיק בו ולהבהיר לעומק את העיקרון שעומד מאחוריו ולפרט תתי מקרים של שימוש נכון בטיפ ובחוק השכנוע. ובכל מקרה, הטיפים נכתבו עבור המתבונן, כחומר למחשבה ולצורך העמקה נוספת.

ומי שיהיה יותר חכם וילמד את הדברים לעומקם / יעמיק בהם וכולי, הוא יוכל לעשות את כל הטריקים האלו, אפילו תוך כדי שיחה בזמן אמת (-:

להלן רשימת טיפים לשכנוע ואיך לשכנע אנשים:


בתהליכים של שכנוע, יש המון אפשרויות כיצד לשכנע את השומע. ולכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה. והחוכמה האמיתית היא, לדעת את האפשרויות ואת היתרונות והחסרונות של כל אפשרות. ולדעת מה האפשרות הטובה ביותר, בכל רגע נתון של השיחה. ולשכנע את השומע, בהתאם לאפשרות שהכי נכונה לאותו הרגע.

ולכן, צריך להכיר כמה שיותר דרכים. וצריך לדעת גם, מה היתרונות אבל גם מה החסרונות של כל שיטה. כדי לדעת להיות גמיש במהלך השיחה. וצריך לדעת לזהות אצל השומע, את המצב שבו הוא נמצא. ולדעת לצפות מראש את התגובה שלו, ולשכנע אותו בהתאם.


נניח שאתה רוצה לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי, ואתה יודע שהוא יביע התנגדות, ואז אתה תגיד לו אח"כ, תראה אולי בכל זאת אתה טועה, תחשוב שנית. במקרה כזה לדוגמא באפשרותך מראש כאשר אתה מציג את עמדתך, מראש אתה כבר יכול לומר לו, תחשוב על האפשרות שאולי כך או אחרת... כאשר המילה אולי, בעצם היא התשובה לתגובה המיידית שלו, לחוסר ההסכמה איתך. ובכך בעצם חסכת מראש קונפליקט מעל פני השטח.


כאשר אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך, נסה ליצור אווירה טובה בינך לבינו במהלך השיחה. כגון לדוגמא על ידי שימוש בביטויים שיצרו ביניכם תחושת קרבה. זה יגרום לו להרגיש קרוב אליך, ולרצות יותר להסכים איתך.

ויש כמובן גם את ההפך, שלפעמים דווקא אם תהיה פורמאלי, דווקא אז יסכימו איתך יותר. והכל לפי הנסיבות.


אם אתה אומר למישהו משהו, ואתה רואה שהוא לא מאמין לך / מתקשה לקבל את דבריך, באפשרותך להסתייג / לצמצם את הסיפור שאתה מספר, לגירסה שתשדר לשומע יותר אמינות ושתקטין את הקונפליקט שלך מולו בשיחה.


אם אתה רוצה לגרום למישהו להרגיש קירבה ותחושה של קשר אישי, תשאל אותו שאלות אישיות ותתעניין ותביע עניין גם בחיים האישיים שלו, הן באופן יזום והן כתגובה לדברים שהוא משתף או כדרך אגב בהקשרים שקשורים לחיים האישיים שלו.

כאשר אתה מתעניין באדם שמולך ברמה האישית, הוא מרגיש בתת המודע שלו שאתה אדם קרוב אליו, שמתעניין בו גם ברמה האישית ולא רק ברמה הטכנית של נושא השיחה שלכם. ובנוסף, המוח של האדם חושב, שרק אדם קרוב באמת, רק הוא מביע עניין אישי בחיים האישיים שלך.

וכמובן, שצריך לדעת לעשות את זה בצורה מאוד עדינה ורגישה, שהשומע לא ירגיש מאויים, שלא ירגיש שאתה חטטן ושאתה דוחף את האף שלך למקומות לא רצויים ושלא ירגיש כלפיך דווקא תחושה של זרות.

אבל באידיאל, עליך להגיע למצב של פתיחות מול האדם השני, כדי שהוא ירגיש כמה שיותר קרבה רגשית אליך. במידה וזו אכן אסטרטגיית השכנוע המתאימה לסיטואציה, לשכנע באמצעות יצירת קרבה רגשית (ראפור).

וניתן לעשות כאן גם את הטריק הבא (ראפור), שאומר שאתה יכול לספר לו על דברים אישיים שלך, ובכך לשדר לו שאתה רואה בו דמות קרובה אליך ברמה האישית. וזה בעצמו גם עוזר בפני עצמו + זה גם יכול לגרום גם לו להיפתח מולך ברמה הרגשית האישית וליצור תחושה קרבה גדולה עוד יותר.


לכל בן אדם יש תפישת מציאות כלשהי. וכל בן אדם, יש חלקים בתפישת המציאות שלו שהוא אוהב אותם ויש חלקים בתפישת המציאות שלו שהוא לא אוהב אותם. החוכמה היא לדעת לזהות את החלקים שאותם האדם אוהב / לא אוהב, ולדעת להתאים את עצמך אליו לפי החלקים האלו. וזה כדי ליצור מולו אמון.

ואחדד, שלפעמים האדם לא אוהב רעיון מסוים שהוא חושב על המציאות, אבל עדיין הוא אוהב היבטים מסוימים מהרעיון הזה. או להיפך, שלפעמים האדם אוהב רעיון מסוים שהוא חושב אותו, אבל עדיין הוא לא אוהב היבטים מסוימים של הרעיון הזה. והחוכמה היא לדעת לזהות את החלקים האלו, ולהתאים את עצמך בהתאם.


כשאדם מספר על עצמו, מתוך הסיפור שלו אם אתה מקשיב היטב לסיפור שלו, אתה יכול לדעת מה הוא חושב על עצמו, מה הוא רוצה לחשוב על עצמו ומה הוא לא רוצה לחשוב על עצמו. ובהתאם, לתמרן אותו לפי הרצונות שלו ע"פ הצורך.


לפעמים האדם רוצה משהו והוא לא מבטא את זה, כי הוא חושב שאין אפשרות להשיג את זה. ולכן, כדי לדעת מה האדם השני רוצה, תן לו את התחושה שהכל אפשרי להשגה, ואז יהיה לו יותר קל לבטא את הרצון הפנימי שלו, בלי להגביל את עצמו רק לרצונות שהוא חושב שהוא יכול להשיג אותם.

לדוגמא: "אם היית יכול להשיג הכל / אם היית סופרמן / אם הכל היה יכול להשתנות / אם היה לך כוח בלתי מוגבל, מה אז היית רוצה לשנות / היית רוצה שישתנה". וכיו"ב, ניסוחים שמכניסים את האדם לאווירה שהכל אפשרי, ואז קל לו יותר לבטא את הרצון שלו.


לפעמים, כדי לנהל שיחה עם מישהו, צריך לדעת לשדר לו שמסכימים עם השטויות הלא הגיוניות שהוא אומר, כדי שיהיה אפשר להמשיך לשוחח איתו.

ז"א לפעמים השומע אומר איזה שטות ואיזה דבר לא הגיוני, שהוא חושב שהוא יודע שאתה לא תסכים איתו, ובכך בעצם הוא יצור מולך קונפליקט ויצליח לברוח מהשיחה ולהפסיק את השיחה. כי אחת הדרכים להתחמק משיחה, היא לפעמים על ידי זה שמעלים לשיחה איזה נושא, שאתה יודע מראש שלא תהיה עליו הסכמה מסיבה כלשהי, ובכך בעצם אתה גורם לפיצוץ של השיחה.

ולפעמים מישהו מכניס מוקש לשיחה, והוא בטוח שלא תסכים איתו, כדי שהוא יוכל לפוצץ את השיחה. ולפעמים החוכמה היא לדעת לזהות את המצבים האלו, ולדעת האם באמת אתה מוכרח להתעקש על האמת לגבי המוקש הזה, או שמא ניתן לבלוע את הצפרדע ובאפשרותך להתמקד בעיקר ולא לתת תוקף לפעולת ההסחה שמבצע הצד השני.

ולפעמים זה כרוך בכך, שאתה צריך גם לשדר שאתה מסכים עם דברים לא הגיוניים ושאינם יכולים להיות אפילו לא ברמה הלוגית. כגון כל מיני רעיונות פרדוקסאליים או רעיונות עם סתירות פנימיות. ועליך לדעת לזהות את המהות של השיחה, ולדעת לא להתעקש על מה שלא צריך להתעקש, כדי שתוכל להמשיך את השיחה, אל המטרה המרכזית שלה.


כאשר אתה מדבר עם מישהו, באפשרותך לשנות את קצב הדיבור (אינטונציה) שלך, לצורך העברת המסרים השונים. לדוגמא, כאשר אתה רוצה שהשומע יתמקד יותר במה שאתה אומר, אז לפעמים באפשרותך לדבר יותר לאט מקצב הדיבור הרגיל שלך, כדי שהשומע יתבונן יותר במה שאתה אומר. ולפעמים אם אתה רוצה לומר משהו, ושהשומע לא יתעמק בו יותר מידי, באפשרותך להעלות ולהאיץ את קצב הדיבור שלך, כדי שהשומע לא יתעמק יותר מידי במה שאתה אומר.

ולפעמים באפשרותך להאיץ את קצב הדיבור שלך, ותכף לדבר קצת יותר לאט, כדי לגרום לשומע להתרכז במה שאתה אומר לו כרגע, כדי שהוא יפסיק לחשוב על מה שאמרת לו קודם.

רק שצריך לשים לב גם לכך, שכאשר אתה מדבר לאט יותר, יש לשומע יותר הזדמנות לעבד את המידע שאתה מוסר לו, לטוב ולרע.


לפעמים אתה מציע למישהו לעשות משהו, כדי להשיג מטרה כלשהי. ולפעמים השומע יכול להביע התנגדות, להשגת המטרה שאתה אומר שהוא ישיג כאשר הוא יבצע את מה שאתה מציע. ואז באפשרותך להבהיר לפני / אחרי מה שאתה אומר, שמדובר על לתת לו אפשרות שאינה מחייבת אותו לממש אותה. ובד"כ אנשים מוכנים / רוצים שתהיה להם עוד אפשרות.

לדוגמא, נניח שהמוכר אומר ללקוח: "כשתקנה את הטלביזיה הזאת, אתה תחבר אותה גם לאינטרנט ותראה דרכה סרטים". ואז הלקוח יכול / עלול להביע התנגדות של "אבל אני לא רוצה / לא צריך / לא מעוניין לחבר את הטלביזיה לאינטרנט". או "אני בכלל לא רואה סרטים באינטרנט" וכיו"ב.

ואז לדוגמא ניתן לנסח את המשפט למשהו כגון", כשתקנה את הטלביזיה הזאת, תוכל / תהיה לך האפשרות / אם תרצה יתאפשר לך לחבר אותה לאינטרנט כדי לראות בה סרטים און ליין". וזה בעצם אומר ללקוח, שאתה מוכר לו אפשרות שהיא לא מחייבת ולא מגבילה אותו למשהו מסוים.

ואחדד: לפעמים אפילו בצורה עקיפה השומע חושב שאתה מגביל אותו במה שאתה מציע לו. לדוגמא "אנשים שרוכשים את הרכב הזה, נוסעים איתו לטיולים גם בשטח". ואז השומע / הלקוח יכול לומר לך / לעצמו, אבל אני בכלל לא נוסע לטיולים בשטח. ולכן מראש / אחרי אפשר להבהיר ולומר "אנשים שרוכשים את הרכב הזה, יש להם את האפשרות אם הם רוצים לנסוע לטייל איתו גם בשטח".

ז"א שיש לשים לב, שאפילו באופן עקיף אתה לא מגביל את הלקוח / השומע, בצורה שבה אתה מציג לו את הדברים. דהיינו, שהוא לא ירגיש שהוא עכשיו מתחייב לאיזה צורה ספציפית, אלא שרק מתאפשרת לו עוד אפשרות כלשהי.

והחיסרון של זה הוא, שככל שאתה מציג את הדברים יותר כאפשרות בלבד, כך בעצם אתה גם מחליש את החיסרון שהדבר נותן לאדם. כי לומר למישהו, תעשה X ואז תעשה Y, זה בעצם לשתול מחשבה בראש שלו, שמשדרת שלו, אתה צריך / חייב לעשות Y ולכן תעשה X למען השגת המטרה Y. אך אם אתה מציג את השגת המטרה Y כאפשרית בלבד, ממילא זה גם מוריד מהחשיבות של עשיית הפעולה X.

ולכן יש לשים לב לדוגמא, ש: "אם תעשה X, זה יאפשר לך לעשות Y", זה שונה בעוצמה שלו מ "אם תעשה X, זה יאפשר לך אם תרצה לעשות Y" וזה שונה גם מ "אם תעשה X, אז אולי אם תרצה, זה יאפשר לך לעשות Y" וכיו"ב, שבניסוחים האחרונים, התוצאה של Y, מוצגת בצורה הרבה יותר אפשרית ופחות מחוייבת. וכמובן שזה שונה מ "אם תעשה X, אז תעשה את Y", שזה בעצם מעביר מסר ש Y יותר הכרחי.

וגם יש לשים לב לדוגמא, לכך ש "אם תעשה X, אז תעשה את Y", זה שונה מ "אם תעשה X, אז תעשה גם את Y", וזה שונה גם מ "אם תעשה X, רק אז תעשה את Y" וכיו"ב, שלכל ניסוח יש את היתרונות והחסרונות שלו, לפי ההקשר של המשפט. ולכל ניסוח יש לדעת מה המשמעות שלו, ומתי ואיך להשתמש בו עבור השומע.

ואוסיף, שיש גם אפשרות להציג את הדברים בצורה שתעביר מסר לשומע, כאילו הוא חייב להשיג את מטרת המשנה, ואח"כ להבהיר לו שהוא לא חייב להשיג את המטרה הזאת, אלא הוא רק יוכל להשיג את המטרה הזאת. ובכך בעצם נאמר לו ג"כ שהוא כן חייב להשיג את המטרה.

ז"א שלפעמים דווקא יש יתרון לשדר לשומע שהוא חייב, כגון "אם תעשה X, אז תעשה / יקרה Y"...

חלק 2
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
חלק 3
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 3 אם אתה ...
חלק 4
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך ...
חלק 5
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה ...
חלק 6
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 6 תן לבן אדם תחושה שאתה מתלהב לדבר איתו. זה יגרום לו להרגיש שאתה אוהב אותו. וזה יגרום ליצירת אמון שלך מולו. מה שיגרום לך להיות מסוגל לשכנע אותו יותר בקלות. בפועל, דבר איתו, כאילו אתה מדבר עם מישהו שאתה שמח מאוד לדבר איתו. אבל לא מוגזם מידי, ...
חלק 7
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / ...
חלק 8
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 8 כאשר אתה ...
חלק 9
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 9 X ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ... גם לא מזדהה איתו, כי אתה בעצם יוצר ריחוק ממנו. כי הוא חושב את שתי הדעות הסותרות, בלי שהוא עצמו מודע לכך. ונסביר: באופן כללי, יצירת אמון נעשית, על ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון? וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון ... יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח. שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו / על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של ...
ראפור / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית?
... / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם ... בצורה הנכונה, היא יוצרת אמון חזק ביותר. ואסביר, כי יצירת אמון פירושה לגרום לאדם השני לראות ... שהוא מסתיר בתת המודע של עצמו. ועוד אוסיף ואומר, שיצירת אמון על ידי השלמת משפטים, היא ... אישית חזקה ביותר. ובסיכומו של דבר, אחת מהדרכים ליצירת אמון בינך לבין אדם אחר, היא גם על ... המשפט כנ"ל. והדברים האלו, גם הם גורמים סוג של יצירת אמון, שהאדם מרגיש שה"אני" שלו, ...
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
... באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים - פרומו ש: יצירת אמון בין מוכר לקונה בין ספק ללקוח בשתי צורות, צורה אחת כאשר קרתה טעות נגיד מצד הספק עכשיו הטעות יכולה להיות במכוון או שלא במכוון עכשיו ברגע ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: יצירת אמון, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, יצירת אמון, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, מכירות, פרסומות בתחום יצירת אמון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1875 שניות - עכשיו 16_04_2024 השעה 21:34:33 - wesi28