אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, התנגדויות מכירות, NLP תת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP דיכאון, nlp עוגנים, איך לשכנע את עצמי, התנגדות לקוח, מה זה לשכנע, אומנות המכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, שיטת ה nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע לקוח לקנות מוצר, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, שיפור יכולת שכנוע, לשכנע את הבעל, NLP דימוי עצמי, התמודדות עם התנגדות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירה, ללמוד לשכנע אנשים, איך אפשר לשכנע אנשים, NLP מטרות, אימון nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לגרום למישהו, NLP לימוד עצמי, להתמודד עם התנגדות במכירות, איך לשכנע את, ניתוח תוכן של טקסטים, שליטה בתת מודע, עבודה ב nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
12:04פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
מדוע קמפיין "פרשת הבקבוקים" נגד נתניהו נכשל בשכנוע?

הקמפיין שהתמקד בפרשת הבקבוקים של אשת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, היה ניסיון להשפיע על דעת הציבור כך שלא יצביע לנתניהו. אלא שאליעד כהן מסביר בהרצאתו שהקמפיין נכשל ולא היה אפקטיבי מבחינת שכנוע הציבור. הוא מסביר לעומק מה הייתה מטרת הקמפיין המקורית, היכן הייתה הטעות העיקרית שלו, ומדוע דווקא המסר שהיה אמור לשכנע גרם לתוצאה הפוכה.

מה הייתה הטעות המרכזית במסר השכנועי של הקמפיין?

לדברי אליעד כהן, הטעות המרכזית בקמפיין פרשת הבקבוקים הייתה שהמסר המרכזי לא הובן על ידי הציבור. המסר שהקמפיין ניסה להעביר לא היה שמדובר בסכום קטן של כמה אלפי שקלים שלכאורה נלקחו, אלא מסר עמוק הרבה יותר על נהנתנות, חמדנות ותחושת הניצול של המשפחה על חשבון הציבור. הקמפיין התכוון להמחיש לאזרחים שנתניהו ומשפחתו נהנים על חשבונם, עד לרמה שבה אפילו סכומים קטנים כמו החזרת בקבוקים, שגם אדם מן השורה לא תמיד מתעסק בהם, הפכו למקור של תאוות בצע.

הטעות הייתה שלא הצליחו להסביר את המסר באופן ברור לציבור הרחב, וכך נוצר רושם שגוי כאילו כל ההתעסקות הייתה סביב 4,000 שקלים בלבד. הציבור פירש את המסר כפשוטו, ובמקום להבין שיש כאן אמירה על חמדנות כללית ונהנתנות, הם חשבו שמדובר בזוטות ובסכום כסף זניח. זה גרם לרבים בציבור דווקא להרגיש שמדובר בהתנכלות לא מוצדקת לביבי, והוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה.

כיצד היה אפשר להציג את הקמפיין באופן נכון?

אליעד כהן טוען כי אילו הקמפיין היה מוצג אחרת, הוא היה יכול להיות אפקטיבי מאוד. הדרך הנכונה להציג את הקמפיין, לדעתו, הייתה להסביר לציבור שמדובר בתופעה רחבה הרבה יותר מהסכום הכספי הקטן. הקמפיין היה צריך להבהיר לציבור שהבקבוקים הם רק סימפטום לחמדנות הכללית של המשפחה, ובעצם לומר משהו כמו: "תראו איך ראש הממשלה ומשפחתו מתנהלים על חשבונכם, תראו כמה הם חושבים קודם על עצמם, אפילו בדברים הכי קטנים." כך הציבור היה מבין שיש כאן דפוס רחב של ניצול המשאבים הציבוריים ולא סתם התעסקות ב - 4,000 שקלים.

לדבריו, כאשר הקמפיין הוצג רק בהקשר של הכסף הקטן מהבקבוקים, הציבור התקומם ולא הבין את המסר הרחב. הם הגיבו באופן של: "מה אכפת לי מכמה שקלים של בקבוקים?" ולכן הקמפיין איבד את עוצמתו.

מהי הדוגמה שאליעד כהן נותן לגבי טלוויזיה מקולקלת?

אליעד כהן משתמש בדוגמה מעולם המכירות כדי להסביר את טעות הקמפיין: דמיינו שאתם נכנסים לחנות לקנות טלוויזיה ורואים טלוויזיה שבורה ומקולקלת. כששואלים אתכם מדוע אינכם קונים את הטלוויזיה, אתם אומרים שיש לה שריטה קטנה בצד. מיד יגידו לכם, "מה אכפת לכם מהשריטה, זו שטות קטנה, " אבל בפועל הטלוויזיה בכלל לא עובדת. הדוגמה נועדה להמחיש איך הקמפיין נכשל: הוא התמקד בשריטה הקטנה (הסכום הקטן) ולא בעובדה שהטלוויזיה (המדינה, בהקבלה) שבורה ומקולקלת תחת שלטונו של נתניהו.

מהי המניפולציה שאליעד כהן מזהה בתגובת נתניהו?

אליעד כהן מציין שנתניהו עצמו השתמש בטעות השכנוע של הקמפיין כמניפולציה נגדית. נתניהו אמר לציבור: "תראו איך מנסים להפיל אותי בגלל כמה אלפי שקלים של בקבוקים." הציבור השתכנע שההתנכלות לא הוגנת, וכך נתניהו בעצם ניצל את הכישלון של מתנגדיו כדי לחזק את התמיכה בו.

המניפולציה הזאת עובדת כך: אם מנסים לשכנע אדם לא לבצע פעולה מסוימת (כמו להצביע לביבי) מהסיבה הלא נכונה, אז ברגע שהוא מזהה שזו סיבה לא טובה או לא רצינית, הוא מתעלם מכל שאר הסיבות החשובות באמת שהיו יכולות לשכנע אותו. כלומר, דווקא כשהציבור השתכנע ש"הבקבוקים הם לא סיבה מספיק טובה" לא להצביע לנתניהו, הוא שכח את כל הסיבות הרציניות האחרות, וכך נוצר האפקט ההפוך.

מה המסקנה העיקרית שאליעד כהן מציג לגבי שכנוע?

המסקנה שאליעד כהן מציג היא שכשמעבירים מסר שכנועי, חייבים לוודא שהמסר ברור וישיר, ושלא ניתן לפרש אותו באופן מוטעה. ככל שהמסר מתוחכם או מורכב מדי, הוא עלול להיות מובן בצורה הפוכה לגמרי. הסיכון הוא גדול במיוחד כשהקהל אינו מבין את התחכום, ובמקום לקבל את המסר שרוצים להעביר לו, הוא מבין את ההיפך בדיוק, וכך משיגים את התוצאה ההפוכה מזו שרצו.

אליעד כהן מסכם כי המסר השכנועי צריך להיות ברור, ישיר וחד - משמעי. ככל שמסר השכנוע מתוחכם מדי או לא ברור מספיק, הוא עלול להוביל לכישלון מוחלט, ואף לחזק את העמדה המנוגדת.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו להתאהב ללמוד לשכנע אנשים איך ליצור סוגסטיה? לגרום למישהו להתחייב לך שביעות רצון הלקוח יחסי לקוח ונותן שירות לגרום למישהו להירגע למה המשפך השיווקי לא עובד? להשפיע על אנשים חזקים הצגת מחיר ללקוח הדגמה ללקוח לשדר מקצועיות מול לקוח קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך מניפולציות של גורואים לכסף לשכנע בוחרים להצביע שיווק לטווח ארוך מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיקוף והשפעה על אדם אחר יכולת ללמד מישהו למכור מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? טכניקות nlp ראיון עבודה במכירות איך למכור מוצר במחיר יותר יקר? למכור פגישה האם כל אחד יכול ללמוד למכור? לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר הדרכת מכירות ושירות להזדהות יותר מידי סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה עלות מוצר לכתוב נאום משכנע למכור ביעילות אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן למכור סמים לשכנע את האקסית זיהוי כאב של הלקוח איך לשכנע לקוחות? לשכנע כל בן אדם בעולם לגרום למישהו לרצות לעשות משהו לא מצליח לשכנע לגרום ללקוח להסכים איתך איך למכור לנכון? למכור כמה שיותר מה הכי קל לשכנע? לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה מסרים תת הכרתיים בפרסומות לעשות ייסורי מצפון ללקוח להיות החבר הכי טוב של הלקוח למכור לעובדים שלך להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה לתת אמון איך להתחיל תהליך שיווקי? התמודדות של אנשי מכירות לגרום למישהו לא לפחד מזוגיות האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... ליצור באז שיווקי על ידי יצירת פרובוקציה שאלה של לקוח התועלת של הלקוח מהמוצר למכור ביוקר לשכנע גבר לקוח רווחי לשכנע מישהו לא לענות לקוח מתלונן על המחיר מה הכאבים של הלקוח? להשתמש במוצר הוצאת הצעת מחיר ללקוח להתיידד עם לקוח אופי גרוע של איש מכירות לגרום למישהו להסכים איתך תשובה ללקוח מחיר ממש לא הגיוני ללקוח חייב לעשות איתור צרכי הלקוח דרך החשיבה של הלקוח מוצרים באיכות בינונית איך להשיג לקוחות? למכור עסק להסתדר בלי חומרי שיווק לשכנע לקוח לרכוש מוצר שלקוח אחר לא רצה להגדיל סיכוי לשכנע לשכנע מישהו להיות בטוח nlp סוגסטיה לשכנע אנשים איך ליצור הזדהות עם לקוח? לשכנע מישהו להביא שיטות שכנוע לעצור את השיווק יותר קל לשכנע איך לבקש בקשה משכנעת? לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? להתעלם מהשאלה של הלקוח שיווק עסק לגרום ללקוחות לרצות לקנות לשכנע אנשים בפייסבוק איך לרכוש מוצר יקר? להציע ללקוח אפשרויות גרועות האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? לגרום למישהו לסלוח על בגידה תהליך של הפצת חומרי שיווק לתת ללקוח להחליט עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, קאוצינג, מאמן עיסקי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1563 שניות - עכשיו 22_12_2025 השעה 09:23:44 - wesi28