אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, מדריך ל nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפול בהתנגדות מכירה, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, לשכנע בנות, לשכנע את המפקד, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, nlp לאנשי מכירות, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, טיפול ב nlp, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע אנשים לבחור בך, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מה זה לשכנע, לשכנע אמא, ייעוץ תקשורתי, לשכנע משקיע, שכנוע ומכירות, NLP טיפים, לשכנע בן אדם, הצלחה בשכנוע, איך לשכנע גבר להיות איתך, אומנות הנאום, NLP תקשורת, טיפול בהתנגדויות במכירה, ללמוד לשכנע, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, איך לשכנע את אשתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, ראיון בתקשורת, לשכנע שכן,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
12:04פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
מדוע קמפיין "פרשת הבקבוקים" נגד נתניהו נכשל בשכנוע?

הקמפיין שהתמקד בפרשת הבקבוקים של אשת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, היה ניסיון להשפיע על דעת הציבור כך שלא יצביע לנתניהו. אלא שאליעד כהן מסביר בהרצאתו שהקמפיין נכשל ולא היה אפקטיבי מבחינת שכנוע הציבור. הוא מסביר לעומק מה הייתה מטרת הקמפיין המקורית, היכן הייתה הטעות העיקרית שלו, ומדוע דווקא המסר שהיה אמור לשכנע גרם לתוצאה הפוכה.

מה הייתה הטעות המרכזית במסר השכנועי של הקמפיין?

לדברי אליעד כהן, הטעות המרכזית בקמפיין פרשת הבקבוקים הייתה שהמסר המרכזי לא הובן על ידי הציבור. המסר שהקמפיין ניסה להעביר לא היה שמדובר בסכום קטן של כמה אלפי שקלים שלכאורה נלקחו, אלא מסר עמוק הרבה יותר על נהנתנות, חמדנות ותחושת הניצול של המשפחה על חשבון הציבור. הקמפיין התכוון להמחיש לאזרחים שנתניהו ומשפחתו נהנים על חשבונם, עד לרמה שבה אפילו סכומים קטנים כמו החזרת בקבוקים, שגם אדם מן השורה לא תמיד מתעסק בהם, הפכו למקור של תאוות בצע.

הטעות הייתה שלא הצליחו להסביר את המסר באופן ברור לציבור הרחב, וכך נוצר רושם שגוי כאילו כל ההתעסקות הייתה סביב 4,000 שקלים בלבד. הציבור פירש את המסר כפשוטו, ובמקום להבין שיש כאן אמירה על חמדנות כללית ונהנתנות, הם חשבו שמדובר בזוטות ובסכום כסף זניח. זה גרם לרבים בציבור דווקא להרגיש שמדובר בהתנכלות לא מוצדקת לביבי, והוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה.

כיצד היה אפשר להציג את הקמפיין באופן נכון?

אליעד כהן טוען כי אילו הקמפיין היה מוצג אחרת, הוא היה יכול להיות אפקטיבי מאוד. הדרך הנכונה להציג את הקמפיין, לדעתו, הייתה להסביר לציבור שמדובר בתופעה רחבה הרבה יותר מהסכום הכספי הקטן. הקמפיין היה צריך להבהיר לציבור שהבקבוקים הם רק סימפטום לחמדנות הכללית של המשפחה, ובעצם לומר משהו כמו: "תראו איך ראש הממשלה ומשפחתו מתנהלים על חשבונכם, תראו כמה הם חושבים קודם על עצמם, אפילו בדברים הכי קטנים." כך הציבור היה מבין שיש כאן דפוס רחב של ניצול המשאבים הציבוריים ולא סתם התעסקות ב - 4,000 שקלים.

לדבריו, כאשר הקמפיין הוצג רק בהקשר של הכסף הקטן מהבקבוקים, הציבור התקומם ולא הבין את המסר הרחב. הם הגיבו באופן של: "מה אכפת לי מכמה שקלים של בקבוקים?" ולכן הקמפיין איבד את עוצמתו.

מהי הדוגמה שאליעד כהן נותן לגבי טלוויזיה מקולקלת?

אליעד כהן משתמש בדוגמה מעולם המכירות כדי להסביר את טעות הקמפיין: דמיינו שאתם נכנסים לחנות לקנות טלוויזיה ורואים טלוויזיה שבורה ומקולקלת. כששואלים אתכם מדוע אינכם קונים את הטלוויזיה, אתם אומרים שיש לה שריטה קטנה בצד. מיד יגידו לכם, "מה אכפת לכם מהשריטה, זו שטות קטנה, " אבל בפועל הטלוויזיה בכלל לא עובדת. הדוגמה נועדה להמחיש איך הקמפיין נכשל: הוא התמקד בשריטה הקטנה (הסכום הקטן) ולא בעובדה שהטלוויזיה (המדינה, בהקבלה) שבורה ומקולקלת תחת שלטונו של נתניהו.

מהי המניפולציה שאליעד כהן מזהה בתגובת נתניהו?

אליעד כהן מציין שנתניהו עצמו השתמש בטעות השכנוע של הקמפיין כמניפולציה נגדית. נתניהו אמר לציבור: "תראו איך מנסים להפיל אותי בגלל כמה אלפי שקלים של בקבוקים." הציבור השתכנע שההתנכלות לא הוגנת, וכך נתניהו בעצם ניצל את הכישלון של מתנגדיו כדי לחזק את התמיכה בו.

המניפולציה הזאת עובדת כך: אם מנסים לשכנע אדם לא לבצע פעולה מסוימת (כמו להצביע לביבי) מהסיבה הלא נכונה, אז ברגע שהוא מזהה שזו סיבה לא טובה או לא רצינית, הוא מתעלם מכל שאר הסיבות החשובות באמת שהיו יכולות לשכנע אותו. כלומר, דווקא כשהציבור השתכנע ש"הבקבוקים הם לא סיבה מספיק טובה" לא להצביע לנתניהו, הוא שכח את כל הסיבות הרציניות האחרות, וכך נוצר האפקט ההפוך.

מה המסקנה העיקרית שאליעד כהן מציג לגבי שכנוע?

המסקנה שאליעד כהן מציג היא שכשמעבירים מסר שכנועי, חייבים לוודא שהמסר ברור וישיר, ושלא ניתן לפרש אותו באופן מוטעה. ככל שהמסר מתוחכם או מורכב מדי, הוא עלול להיות מובן בצורה הפוכה לגמרי. הסיכון הוא גדול במיוחד כשהקהל אינו מבין את התחכום, ובמקום לקבל את המסר שרוצים להעביר לו, הוא מבין את ההיפך בדיוק, וכך משיגים את התוצאה ההפוכה מזו שרצו.

אליעד כהן מסכם כי המסר השכנועי צריך להיות ברור, ישיר וחד - משמעי. ככל שמסר השכנוע מתוחכם מדי או לא ברור מספיק, הוא עלול להוביל לכישלון מוחלט, ואף לחזק את העמדה המנוגדת.
ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
...אופציה אחרת, בעצם נותנים תוקף ולגיטימציה לאותה אופציה. בנוסף, גם החיבור בין הליכוד לביבי יצר בלבול - היה עדיף להתמקד באנחנו ובזהות הקולקטיבית של הבוחרים ולא בפרסונליזציה. מדוע הקמפיין של יאיר לפיד על השר בלי תיק נכשל בשכנוע? בקמפיין של יאיר לפיד הטעות העיקרית הייתה להתמקד בכך שלשר בלי תיק אין עבודה. אליעד כהן מסביר כי הבעיה האמיתית היא לא שאין לשר עבודה, אלא שהוא לא מביא תועלת. לפיד היה צריך להדגיש שהשר חסר התועלת ממומן על חשבון האזרח, כך שהתחושה תהיה של ניצול וגזל, ולא להתמקד בעבודה עצמה. בנוסף...
טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
...טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו רוצים לשכנע מישהו שיחשוב משהו, אז העיקר הוא שהוא יחשוב כמה שיותר מהר את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. וזו טעות שאינה נכונה. כי יש תזמון ספציפי שבו אנחנו רוצים שהאדם השני יסכים איתנו ובמינונים שונים. מהסכמה חלקית ועד הסכמה מלאה. והעיקרון הזה אומר, שכאשר אנחנו רוצים שמישהו יחשוב משהו, צריך לדעת מתי התזמון הנכון שבו...
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שכנוע לא נכון, איך לא לשכנע? איך לשכנע נכון? איך ליצור הסכמה? איך לפתור קונפליקט? איך לשכנע מישהו? איך לא לריב? איך לא ליצור סכסוך? שיטות שכנוע
...שהוא חייב להסכים איתך, זה ייצור אצלו תחושת כפייה שתוביל אותו להתנגדות גדולה יותר. לכן הדרך הטובה ביותר לשכנע היא דווקא להראות לאדם שהוא לא חייב להסכים, שיש לו את הזכות לחשוב אחרת. כשאדם מרגיש שהוא לא חייב לקבל את דעתך, דווקא אז הוא פתוח יותר לחשוב על הדברים ולהגיע למסקנות חיוביות. מתי עדיף להשאיר דברים ללא פתרון? לפעמים אנשים מתעקשים לפתור כל בעיה באופן מיידי, אך אליעד מציין שלעתים עדיף להשאיר בעיה ללא פתרון. למה? כי לעיתים הניסיון לפתור בעיה אחת יוצר בעיה אחרת, חמורה יותר. לכן צריך לשקול אם עדיף...
שיטת המקל והגזר, טעויות בשכנוע, איך לא לשכנע? יתרון גדול מידי, חיסרון גדול מידי, שכנוע שגוי, איך לשכנע את עצמך? לא רוצה זוגיות, לא מצליח להתאהב, לא מצליח לאהוב, רוצה את מי שלא רוצה אותי
שיטת המקל והגזר, טעויות בשכנוע, איך לא לשכנע? יתרון גדול מידי, חיסרון גדול מידי, שכנוע שגוי, איך לשכנע את עצמך? לא רוצה זוגיות, לא מצליח להתאהב, לא מצליח לאהוב, רוצה את מי שלא רוצה אותי
...משמעות בעיניו, והוא מאבד עניין במה שמוצע לו. אליעד מדגים זאת בעזרת משל: אם תרצה למשוך רכב בעזרת כבל מתוח מדי, הכבל עלול להיקרע והמשיכה לא תתבצע. באותו אופן, הבטחה גדולה מדי עלולה לגרום לשבירת הכבל הנפשי, ולחוסר פעולה מוחלט מצד האדם אותו ניסית לשכנע. מדוע אנשים מתקשים להתאהב או למצוא זוגיות? אליעד כהן מציג שני מצבים הפוכים בהם אנשים מתקשים לפתח מערכות יחסים: מצב שבו האדם מרגיש טוב מאוד עם עצמו, עד כדי כך שאף אדם אחר לא יכול לספק לו תועלת נוספת משמעותית. במצב כזה, אין לו חסרונות משמעותיים, ולכן אף...
בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע
...שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך. אלא כן תכתוב אני פונה אליך כי אני חושב שהבקשה שלי לא תפגע באינטרסים שלך - במקום: אני פונה אליך רק כי אני יודע חושב שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך. כאשר השמטתי גם את המילים אפילו לא טיפה וגם במקום יודע ש שינית לחושב ש. ואני אסביר: זה נכון שאתה רוצה שהוא יחשוב שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בו. אבל אם תכתוב שאתה מבקש את הבקשה שלך, רק כי אתה יודע שהבקשה שלך לחלוטין לא תפגע בצד השני, הוא יחשוב שאתה מבלבל את המוח. גם כי הוא יודע שיש לך עוד סיבות לבקשה...
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
...אמר: מרגע קמתה, לפני 63 שנה, ישראל הושיטה את ידה לשלום. הוא הסביר איך המילה מרגע משנה את המסר. אם נתניהו היה אומר לפני 63 שנה, המשפט היה משדר תחושת זמן שונה. השימוש במילה מרגע יוצר תחושה של ציר זמן ברור ומצמצם, כלומר, ישראל תמיד רצתה שלום, וכך הוא מנע את האפשרות להבין שמדובר בשלב מאוחר יותר בהיסטוריה של המדינה. בנוסף, הוא הסביר כיצד המילים לפני 63 שנה תורמות לכך שהמסר נשמע כמו זיכרון היסטורי, בעוד מרגע קמתה נותן תחושה של פעולה מיידית, מאז הקמת המדינה ועד היום. מה היתרון שבשימוש במילים כמו מרגע ולא...
מנהיגות מהי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, פוליטיקה, ראש ממשלה, במי לבחור? בוזי הרצוג, ציפי ליבני, למי להצביע? מניפולציות שכנוע, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, אופי של מנהיג, ניתוח טקסטים
מנהיגות מהי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, פוליטיקה, ראש ממשלה, במי לבחור? בוזי הרצוג, ציפי ליבני, למי להצביע? מניפולציות שכנוע, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, אופי של מנהיג, ניתוח טקסטים
...במונח ישראל ולא מדינת ישראל? אליעד מסביר שנתניהו מעדיף להשתמש במילה ישראל במקום מדינת ישראל כי לישראל יש הקשרים רגשיים חזקים יותר כמו תרבות ישראל, עם ישראל, והיסטוריה יהודית. המונח מדינת ישראל לעומת זאת, נשמע בירוקרטי ורחוק יותר מהאזרח הממוצע. שימוש במילה ישראל יוצר הזדהות רגשית חזקה יותר, ובכך מגביר את אפקטיביות השכנוע. האם מנהיגות מחייבת ביטחון עצמי מוחלט? אליעד כהן מנתח גם את האופציה שמנהיג לא חייב להיות בעל ביטחון עצמי מוחלט. הוא משתמש בדוגמה של יצחק הרצוג (בוזי) וציפי לבני שהסכימו מראש על רוטציה...
איך לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו
איך לכתוב נאום משכנע? ניתוח נאום בנימין נתניהו, איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו
...איך לכתוב נאום בחירות? איך לכתוב מסר משכנע? לדבר מול קהל, לשתול מחשבות, איך להעביר מסרים? פרזנטציה משכנעת, סודות השכנוע של ביבי נתניהו איך לכתוב נאום משכנע לפי אליעד כהן? כדי לכתוב נאום משכנע, יש צורך להקפיד על דקויות רבות בניסוח ובצורת ההגשה. אליעד כהן מנתח באופן מפורט נאום שנשא ראש הממשלה בנימין נתניהו, תוך שהוא מצביע על טעויות רבות ודרכים לתקן אותן, על מנת להפוך את הנאום למשכנע יותר, יעיל יותר, וממוקד במסר ברור וחזק. מדוע חשוב לדבר בגוף ראשון ולא שלישי? כשנתניהו אומר קיומה של מדינת ישראל, הוא...
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
...שמגיעות לו ממנו. כללים חשובים לשיווק ומכירות אל תמכור מוצר - תמכור פתרון לבעיה של הלקוח. אל תדבר על החברה שלך - דבר על איך הלקוח ירוויח מהמוצר. הימנע משכנוע על בסיס ערכים כלליים - התמקד במה שזה אומר ללקוח עצמו. יצר תחושת דחיפות אישית - אנשים נוטים לפעול כאשר יש להם תחושת סכנה או הזדמנות מיידית. גרום ללקוח להרגיש שהבחירה היא חלק מזהותו - כך הוא יהיה מחויב יותר. סיכום המסקנה המרכזית מהשוואת הקמפיינים היא שכדי לשכנע מישהו למשהו, צריך להפוך את ההליך לאישי. כל אחד רוצה לדעת איך זה משפיע עליו באופן אישי...
למי להצביע בבחירות? לאיזה מפלגה להצביע? סודות השכנוע של ביבי נתניהו, נתניהו ילחם בטרור, הטרור ילחם בנתניהו, האם הטרור טוב לנתניהו? שיטות שכנוע, שיטות מניפולציה, פוליטיקה, מנהיגות, פוליטיקאים
...לפחות אמינה. אליעד הציג את הדוגמה שבה נתניהו נוהג להדגיש שוב ושוב שהוא הגן על ישראל, אך בשטח ישנם עדיין פיגועים ופחד מתמיד. כדוגמה לכך, הוא תיאר שאחרי פיגוע בבית הכנסת בירושלים המדינה קראה לאזרחים לשאת נשק להגנתם, מה שמעיד שהמדינה בעצם מודה שהיא לא מסוגלת לספק את ההגנה שהבטיחה, ומטילה את האחריות חזרה על האזרחים עצמם. למי כדאי להצביע בבחירות, למפלגת השלטון או לאופוזיציה? בהקשר זה הסביר אליעד כהן בהרחבה כי למי שנמצא בשלטון קל יותר לשכנע אנשים לבחור בו מחדש, כי הוא יכול לטעון שכל מצב טוב הוא בזכותו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
המשמעות של לתת הנחה ללקוח מסר סמוי לתת מודע לתת ללקוחות שירות בחינם לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון פגישה פרונטאלית עם לקוח למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? לשווק מוצרי יוקרה איך לגרום למישהו לא לפחד? מוצר בלי תקלות איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? זיהוי כאב של הלקוח לגרום ללקוחות לרצות אותך ללמוד שכנוע לקבל חשיפה ללקוחות תכנות התת מודע התנגדות בשיחת מכירות איך לדבר בצורה משכנעת? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? איך לקוח חושב? מניפולציה טובה איך ליצור סוגסטיה? למה קשה לי למכור? להיפגש עם לקוח התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון שינוי עמדות מה זה תת מודע? לגרום למישהו לחשוב על משהו הוצאות שיווק איך למכור לידים של לקוחות? לעשות אוטומציה ללקוח לגרום למישהו לרצות לעזור לך לעשות מבצע ללקוח איך לנצח בדיבייטינג? למכור גם מוצרים סוג ב... טיימינג של שכנוע עקיף לשקר ללקוח להביע הזדהות להפחיד לקוח כמה מוצרים? זיהוי שיטות שכנוע הלקוח לא קונה לשכנע ילד לעשות שעורי בית הלקוח הכי טוב שלך לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות לשכנע מישהו לרצות לחיות כריזמה במכירות לשכנע בחורות שאני רוצה לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות הנחה ללקוחות מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? לבדוק את איכות השיווק איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום? סוגסטיה ושתילת מחשבות לעבוד עם לקוח בעייתי לדפוק את הלקוח משימות של איש מכירות בוס כלקוח הצלחה בתור איש מכירות מוח של איש מכירות האם לגייס איש מכירות? תכנון חומרי שיווק לבנות אמון עם שותפים איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? לקוח עם בקשות מוזרות שינוי עמדות ושכנוע למכור חוסר ידיעה כידיעה איך לנהל משא ומתן על המחיר? הרגשה של זרות עם לקוח איך לבנות מחדש אמון? איך לגרום למישהו להקשיב? שיטות שכנוע גלויות בצורה משכנעת מתי להציג את המידע ללקוח? לגרום ללקוח לתת בך אמון לקוח מאוכזב של המתחרים טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח שיפור תהליכי השיווק טכניקות nlp ליצור ביקושים למוצר שלך בונה אמון לקוחות מזדמנים להציג מחיר ללקוח מכירות לאנשי מכירות איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? דעה ייחודית של לקוח ניתוח התנהגות לקוחות שיווק לטווח מיידי תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה שיטות לשיווק עצמי למה לדעת מראש את התנגדויות הלקוח? לאהוב לעבוד במכירות למכור כשאתה עייף להעביר מסרים משכנעים שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי לבחור את הלקוחות השיווק כתוצאה של המכירות טעויות בשכנוע מה לעשות כשאין לקוחות? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, שיפור מכירות, מומחה בשיווק ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1250 שניות - עכשיו 16_09_2025 השעה 07:03:06 - wesi28