אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, ייעוץ אסטרטגי, NLP דיאטה, טיפול בהתנגדויות לקוח, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, ייעוץ לאנשי מכירות, NLP שכנוע, אומנות המכירה, איך לשכנע את חברה שלך, איך לשכנע את עצמי לעשות ספורט, לשכנע לקוחות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מטפל אישי, NLP טיפול בחרדה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, הבסיס למכירות nlp, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, איך לגרום לבחורה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שליטה בתת מודע, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך ליצור הזדהות, מומחה מכירות, קורס מכירות, אומנות התקשורת, NLP הרצאות, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, איך לשכנע את החברה, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מניפולציות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
12:04פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
מדוע קמפיין "פרשת הבקבוקים" נגד נתניהו נכשל בשכנוע?

הקמפיין שהתמקד בפרשת הבקבוקים של אשת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, היה ניסיון להשפיע על דעת הציבור כך שלא יצביע לנתניהו. אלא שאליעד כהן מסביר בהרצאתו שהקמפיין נכשל ולא היה אפקטיבי מבחינת שכנוע הציבור. הוא מסביר לעומק מה הייתה מטרת הקמפיין המקורית, היכן הייתה הטעות העיקרית שלו, ומדוע דווקא המסר שהיה אמור לשכנע גרם לתוצאה הפוכה.

מה הייתה הטעות המרכזית במסר השכנועי של הקמפיין?

לדברי אליעד כהן, הטעות המרכזית בקמפיין פרשת הבקבוקים הייתה שהמסר המרכזי לא הובן על ידי הציבור. המסר שהקמפיין ניסה להעביר לא היה שמדובר בסכום קטן של כמה אלפי שקלים שלכאורה נלקחו, אלא מסר עמוק הרבה יותר על נהנתנות, חמדנות ותחושת הניצול של המשפחה על חשבון הציבור. הקמפיין התכוון להמחיש לאזרחים שנתניהו ומשפחתו נהנים על חשבונם, עד לרמה שבה אפילו סכומים קטנים כמו החזרת בקבוקים, שגם אדם מן השורה לא תמיד מתעסק בהם, הפכו למקור של תאוות בצע.

הטעות הייתה שלא הצליחו להסביר את המסר באופן ברור לציבור הרחב, וכך נוצר רושם שגוי כאילו כל ההתעסקות הייתה סביב 4,000 שקלים בלבד. הציבור פירש את המסר כפשוטו, ובמקום להבין שיש כאן אמירה על חמדנות כללית ונהנתנות, הם חשבו שמדובר בזוטות ובסכום כסף זניח. זה גרם לרבים בציבור דווקא להרגיש שמדובר בהתנכלות לא מוצדקת לביבי, והוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה.

כיצד היה אפשר להציג את הקמפיין באופן נכון?

אליעד כהן טוען כי אילו הקמפיין היה מוצג אחרת, הוא היה יכול להיות אפקטיבי מאוד. הדרך הנכונה להציג את הקמפיין, לדעתו, הייתה להסביר לציבור שמדובר בתופעה רחבה הרבה יותר מהסכום הכספי הקטן. הקמפיין היה צריך להבהיר לציבור שהבקבוקים הם רק סימפטום לחמדנות הכללית של המשפחה, ובעצם לומר משהו כמו: "תראו איך ראש הממשלה ומשפחתו מתנהלים על חשבונכם, תראו כמה הם חושבים קודם על עצמם, אפילו בדברים הכי קטנים." כך הציבור היה מבין שיש כאן דפוס רחב של ניצול המשאבים הציבוריים ולא סתם התעסקות ב - 4,000 שקלים.

לדבריו, כאשר הקמפיין הוצג רק בהקשר של הכסף הקטן מהבקבוקים, הציבור התקומם ולא הבין את המסר הרחב. הם הגיבו באופן של: "מה אכפת לי מכמה שקלים של בקבוקים?" ולכן הקמפיין איבד את עוצמתו.

מהי הדוגמה שאליעד כהן נותן לגבי טלוויזיה מקולקלת?

אליעד כהן משתמש בדוגמה מעולם המכירות כדי להסביר את טעות הקמפיין: דמיינו שאתם נכנסים לחנות לקנות טלוויזיה ורואים טלוויזיה שבורה ומקולקלת. כששואלים אתכם מדוע אינכם קונים את הטלוויזיה, אתם אומרים שיש לה שריטה קטנה בצד. מיד יגידו לכם, "מה אכפת לכם מהשריטה, זו שטות קטנה, " אבל בפועל הטלוויזיה בכלל לא עובדת. הדוגמה נועדה להמחיש איך הקמפיין נכשל: הוא התמקד בשריטה הקטנה (הסכום הקטן) ולא בעובדה שהטלוויזיה (המדינה, בהקבלה) שבורה ומקולקלת תחת שלטונו של נתניהו.

מהי המניפולציה שאליעד כהן מזהה בתגובת נתניהו?

אליעד כהן מציין שנתניהו עצמו השתמש בטעות השכנוע של הקמפיין כמניפולציה נגדית. נתניהו אמר לציבור: "תראו איך מנסים להפיל אותי בגלל כמה אלפי שקלים של בקבוקים." הציבור השתכנע שההתנכלות לא הוגנת, וכך נתניהו בעצם ניצל את הכישלון של מתנגדיו כדי לחזק את התמיכה בו.

המניפולציה הזאת עובדת כך: אם מנסים לשכנע אדם לא לבצע פעולה מסוימת (כמו להצביע לביבי) מהסיבה הלא נכונה, אז ברגע שהוא מזהה שזו סיבה לא טובה או לא רצינית, הוא מתעלם מכל שאר הסיבות החשובות באמת שהיו יכולות לשכנע אותו. כלומר, דווקא כשהציבור השתכנע ש"הבקבוקים הם לא סיבה מספיק טובה" לא להצביע לנתניהו, הוא שכח את כל הסיבות הרציניות האחרות, וכך נוצר האפקט ההפוך.

מה המסקנה העיקרית שאליעד כהן מציג לגבי שכנוע?

המסקנה שאליעד כהן מציג היא שכשמעבירים מסר שכנועי, חייבים לוודא שהמסר ברור וישיר, ושלא ניתן לפרש אותו באופן מוטעה. ככל שהמסר מתוחכם או מורכב מדי, הוא עלול להיות מובן בצורה הפוכה לגמרי. הסיכון הוא גדול במיוחד כשהקהל אינו מבין את התחכום, ובמקום לקבל את המסר שרוצים להעביר לו, הוא מבין את ההיפך בדיוק, וכך משיגים את התוצאה ההפוכה מזו שרצו.

אליעד כהן מסכם כי המסר השכנועי צריך להיות ברור, ישיר וחד - משמעי. ככל שמסר השכנוע מתוחכם מדי או לא ברור מספיק, הוא עלול להוביל לכישלון מוחלט, ואף לחזק את העמדה המנוגדת.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בוס איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט סוגי מוצרים להציע ללקוחות תהליכי שכנוע פרסומות בטלוויזיה להסביר ללקוח את התמחור משפך שיווקי ממומן למכור לידים של לקוחות לקוחות פוטנציאלים חדשים בחירת מילים מול לקוח מה כדאי להסביר ללקוח? מי הלקוח רוצה שימכור לו? לענות ללקוח מה רע בהצבת יעדי מכירות? להתמודד עם לקוח שמתלבט להשתפר בתור איש מכירות מסרים שיווקים לנתח משפך שיווקי שלא עובד המניפולציה של הפחד מניפולציות אמיתיות להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה מכירות ושכנוע לגרום ללקוח לסגור עסקה סודות השכנוע של בנימין נתניהו איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? לשכנע בוס לקדם אותך מה גורם למוצר להיות יקר? איש מכירות מקצועי איך לשפר את אנשי המכירות? לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך לגרום למישהו לפרש קושי למכור מוצר לא מושלם ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר לקוח משלם לגרום למישהו לקבל ממך ביקורת לקוחות שמכירים אותך לפתח מוצר על חשבון הלקוח שיטות השכנוע של ביבי ממי לא ללמוד למכור? למכור בצורה אישית למכור עגבניות למכור קרח לאסקימואים איך לשכנע שופט בבית משפט? מוצרי יוקרה לקמצנים למכור את עצמך בראיון מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? מוצר לא שווה את הכסף לקוחות סרק לגרום למישהו להבדיל איך לשכנע מישהי? אמון בזוגיות להשיג המלצות של לקוחות להתאים את התשובה ללקוח שיווק למתחילים סודות ההשפעה של מנטורים מוצרים סוג א למכור כשאתה בלי מצב רוח להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות אסטרטגיית שיווק טובה איך לשכנע לקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? לגרום למישהו לאהוב את החיים לשכנע מישהו לשנוא משהו מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? ניתוח שיחת שכנוע לגרום למישהו להתרחק לשכנע מישהו להתאהב בך שכנוע עצמי לא מצליח למכור ללקוחות את המוצר לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע למכור גם מוצרים פגומים איך להציג מוצר ללקוח? יתרונות מוצר סודות השיווק באינטרנט להסכים עם לקוח איך לנסח משפט משכנע? הדרכת מאמני מכירות להציג ללקוח מוצר לדוגמה לשכנע מישהי להרגיש שחסר לבקש הנחה על מוצר להבין נכון את הלקוח להאמין במוצר תכנים שיווקיים מקצועיים לשכנע עובד לבצע בעיני הלקוח מוצר לדוגמה לייעץ ללקוח התאמת המוצר לצורך למה מוצר זול? כולנו אנשי מכירות יכולת ללמד מישהו למכור ניהול משא ומתן למכור בצורה מסתורית מענה ללקוח מניפולציות על אנשים מרגיש שאני גונב את הלקוחות פרסומות בתשלום איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, אוטוסוגסטיה, טיפים ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1719 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 11:19:11 - wesi28