אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, לשכנע חברים לצאת, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע בטיעון, ייעוץ לאנשי מכירות, NLP פיתוי, לשכנע חברה, NLP דיאטה, nlp לחינוך ילדים, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, איך לשכנע את החברים, לנהל משא ומתן, טיפול בהתנגדויות לקוח, NLP אימון אישי, פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע את המפקד, NLP טיפולים, אומנות הראיון, איך לשכנע את עצמי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, טיפול בהתנגדויות מכירות, איך לשכנע בנות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את המנהל, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, איך לשכנע בנים, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, איך להצליח למכור, לשכנע את עצמי, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, שיווק, לשכנע את חברה שלי, ראיון קשה, לשכנע שכנה, nlp גישת, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
12:04פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
מדוע קמפיין "פרשת הבקבוקים" נגד נתניהו נכשל בשכנוע?

הקמפיין שהתמקד בפרשת הבקבוקים של אשת ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, היה ניסיון להשפיע על דעת הציבור כך שלא יצביע לנתניהו. אלא שאליעד כהן מסביר בהרצאתו שהקמפיין נכשל ולא היה אפקטיבי מבחינת שכנוע הציבור. הוא מסביר לעומק מה הייתה מטרת הקמפיין המקורית, היכן הייתה הטעות העיקרית שלו, ומדוע דווקא המסר שהיה אמור לשכנע גרם לתוצאה הפוכה.

מה הייתה הטעות המרכזית במסר השכנועי של הקמפיין?

לדברי אליעד כהן, הטעות המרכזית בקמפיין פרשת הבקבוקים הייתה שהמסר המרכזי לא הובן על ידי הציבור. המסר שהקמפיין ניסה להעביר לא היה שמדובר בסכום קטן של כמה אלפי שקלים שלכאורה נלקחו, אלא מסר עמוק הרבה יותר על נהנתנות, חמדנות ותחושת הניצול של המשפחה על חשבון הציבור. הקמפיין התכוון להמחיש לאזרחים שנתניהו ומשפחתו נהנים על חשבונם, עד לרמה שבה אפילו סכומים קטנים כמו החזרת בקבוקים, שגם אדם מן השורה לא תמיד מתעסק בהם, הפכו למקור של תאוות בצע.

הטעות הייתה שלא הצליחו להסביר את המסר באופן ברור לציבור הרחב, וכך נוצר רושם שגוי כאילו כל ההתעסקות הייתה סביב 4,000 שקלים בלבד. הציבור פירש את המסר כפשוטו, ובמקום להבין שיש כאן אמירה על חמדנות כללית ונהנתנות, הם חשבו שמדובר בזוטות ובסכום כסף זניח. זה גרם לרבים בציבור דווקא להרגיש שמדובר בהתנכלות לא מוצדקת לביבי, והוביל לתוצאה ההפוכה מהרצויה.

כיצד היה אפשר להציג את הקמפיין באופן נכון?

אליעד כהן טוען כי אילו הקמפיין היה מוצג אחרת, הוא היה יכול להיות אפקטיבי מאוד. הדרך הנכונה להציג את הקמפיין, לדעתו, הייתה להסביר לציבור שמדובר בתופעה רחבה הרבה יותר מהסכום הכספי הקטן. הקמפיין היה צריך להבהיר לציבור שהבקבוקים הם רק סימפטום לחמדנות הכללית של המשפחה, ובעצם לומר משהו כמו: "תראו איך ראש הממשלה ומשפחתו מתנהלים על חשבונכם, תראו כמה הם חושבים קודם על עצמם, אפילו בדברים הכי קטנים." כך הציבור היה מבין שיש כאן דפוס רחב של ניצול המשאבים הציבוריים ולא סתם התעסקות ב - 4,000 שקלים.

לדבריו, כאשר הקמפיין הוצג רק בהקשר של הכסף הקטן מהבקבוקים, הציבור התקומם ולא הבין את המסר הרחב. הם הגיבו באופן של: "מה אכפת לי מכמה שקלים של בקבוקים?" ולכן הקמפיין איבד את עוצמתו.

מהי הדוגמה שאליעד כהן נותן לגבי טלוויזיה מקולקלת?

אליעד כהן משתמש בדוגמה מעולם המכירות כדי להסביר את טעות הקמפיין: דמיינו שאתם נכנסים לחנות לקנות טלוויזיה ורואים טלוויזיה שבורה ומקולקלת. כששואלים אתכם מדוע אינכם קונים את הטלוויזיה, אתם אומרים שיש לה שריטה קטנה בצד. מיד יגידו לכם, "מה אכפת לכם מהשריטה, זו שטות קטנה, " אבל בפועל הטלוויזיה בכלל לא עובדת. הדוגמה נועדה להמחיש איך הקמפיין נכשל: הוא התמקד בשריטה הקטנה (הסכום הקטן) ולא בעובדה שהטלוויזיה (המדינה, בהקבלה) שבורה ומקולקלת תחת שלטונו של נתניהו.

מהי המניפולציה שאליעד כהן מזהה בתגובת נתניהו?

אליעד כהן מציין שנתניהו עצמו השתמש בטעות השכנוע של הקמפיין כמניפולציה נגדית. נתניהו אמר לציבור: "תראו איך מנסים להפיל אותי בגלל כמה אלפי שקלים של בקבוקים." הציבור השתכנע שההתנכלות לא הוגנת, וכך נתניהו בעצם ניצל את הכישלון של מתנגדיו כדי לחזק את התמיכה בו.

המניפולציה הזאת עובדת כך: אם מנסים לשכנע אדם לא לבצע פעולה מסוימת (כמו להצביע לביבי) מהסיבה הלא נכונה, אז ברגע שהוא מזהה שזו סיבה לא טובה או לא רצינית, הוא מתעלם מכל שאר הסיבות החשובות באמת שהיו יכולות לשכנע אותו. כלומר, דווקא כשהציבור השתכנע ש"הבקבוקים הם לא סיבה מספיק טובה" לא להצביע לנתניהו, הוא שכח את כל הסיבות הרציניות האחרות, וכך נוצר האפקט ההפוך.

מה המסקנה העיקרית שאליעד כהן מציג לגבי שכנוע?

המסקנה שאליעד כהן מציג היא שכשמעבירים מסר שכנועי, חייבים לוודא שהמסר ברור וישיר, ושלא ניתן לפרש אותו באופן מוטעה. ככל שהמסר מתוחכם או מורכב מדי, הוא עלול להיות מובן בצורה הפוכה לגמרי. הסיכון הוא גדול במיוחד כשהקהל אינו מבין את התחכום, ובמקום לקבל את המסר שרוצים להעביר לו, הוא מבין את ההיפך בדיוק, וכך משיגים את התוצאה ההפוכה מזו שרצו.

אליעד כהן מסכם כי המסר השכנועי צריך להיות ברור, ישיר וחד - משמעי. ככל שמסר השכנוע מתוחכם מדי או לא ברור מספיק, הוא עלול להוביל לכישלון מוחלט, ואף לחזק את העמדה המנוגדת.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: שיטות מכירה, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות שיפור ביצועי קמפיין שיווקי הצבת גבולות ללקוח למכור נכון ולהרוויח זיהוי שתילת מחשבות שכנוע אובייקטיבי איך לקוח מפרש? להחליף את איש המכירות איך למכור לנכון? איך להציג ללקוח שירות? להכין מצגת ללקוח מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? לקוח אומר שהמוצר יקר להציג ללקוח הטבת מחיר לגרום למישהו לחשוב על משהו איך לתמחר מוצר? לשפר את כושר השכנוע לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון ליצור אמון בשיחה מה התפקיד של השיווק? טכניקת שיווק איך ניתן לשכנע? שיטות שכנוע ומכירות שיטות פרסום למוצרי יוקרה הנחה משפיעה על החלטת הלקוח חומרי שיווק עקיף לתת אמון מחדש אחרי בגידה לקוחות במהירות למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה לקוחות בעייתיים להציג ללקוח מחיר מוצר לשכנע מישהו לא לאהוב משהו איך לדבר עם לקוח? שכנוע בצורה לוגית למכור ביעילות האם להיות כנה עם הלקוח? איזה חומר שיווקי חייבים להכין? פחד מהעתקת חומרי שיווק מי הלקוח האידיאלי שלך? ראפור עם התת מודע איזה מוצרים לא למכור? שיווק גלוי לגרום למישהו להיות מחויב למכור הרבה מניפולציות של מנטור איך להשיג מכירות? להסכים עם לקוח לסגור עסקה עם לקוח לאהוב להתווכח עם לקוח שתילת מחשבות לאקס ניתוח ראיון איש מכירות עשיר הכפשות של לקוחות מניפולציה על לקוחות לעודד עובדים למכור לשכנע לקוחות לקנות שכנוע שכלי השפעה חיצונית לכתוב מכתב בצורה משכנעת איך לשכנע? איך לעשות אוטוסוגסטיה? השפעה שלילית לקוחות בפייסבוק להכניס עיזים במשא ומתן לשכנע מישהו לאהוב רק אותך עלות השיווק משרת איש מכירות בחירת מילים מול לקוח למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך פודקאסט כחומר שיווקי מניפולציות של מורים רוחניים למה חשוב ללמוד למכור? שתילת מחשבות לאקסית שיווק עצמי בפייסבוק איך למכור את עצמך לאקס? הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה למדוד את ביצועי מנהל השיווק לנהל שיחה משכנעת אימון למכירות ארגון המידע של מחלקת המכירות לפעמים לקוח איש מכירות אנושי לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום שאלות של סינון ראשוני של הלקוח ליצור אמון עם אנשים הזמן הנכון לשכנע למה חשוב ללקוח? לתת הצעת מחיר ללקוח לעשות ייסורי מצפון ללקוח נקודות התורפה של הלקוח מניפולציות של נותני שירות הזדהות מלאה לעשות מבצע מכירות לשכנע מישהו להפסיק להאמין לגרום למישהו לא לקנא התאמה של מוצר הלקוח צריך או רוצה איך לדבר עם הלקוח? למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? לדבר בצורה משכנעת עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, לקוחות, דיבייטינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1406 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 08:05:54 - wesi28