... מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את
המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את
המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? ... בכיף וליהנות ממנה" הוא ניסוח בזמן עתיד, סוג של הבעת בקשה. וכאשר אתה עוטף בחזרה את
המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש ... הדבר, כדי להשיג את הרצון הסופי שלו. ומצד אחד, זה אומר שכדאי שתעטוף ותציג ללקוח את
המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של הרצון הסופי שלו ... אם אתה יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג בסופו של דבר מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את
המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את
המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם
המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא ... לגמרי. ואז, אם תשנה את הניסוח המקורי של הלקוח, אז יצרת בעצם מרחק גדול יותר, בין
המוצר שלך, לבין מה שהלקוח באמת רוצה. או ... לי משחק, עבור הילד הקטן שלך, שהוא גם ייהנה ממנו וגם יתפתח ממנו". דהיינו, מציגים את
המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית ... המילים האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי
המוצר. לדוגמא: המילים "הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק" המילים האלו גורמות ללקוח לאהוב את
המוצר שלך. כי הלקוח עצמו השתמש בהן, כדי לספר לך למה הוא רוצה לאהוב את
המוצר שלך. כמו אדם שמחפש זוגיות, שאומר מה הוא ... כך הלקוח שלך אמר, מה הוא מחפש במוצר שלך. וככל שיש התאמה זוגיות גדולה יותר, בין
המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש, כך יש סיכוי ... זה "מוצא". ואם תשמש בהיפוך המשלים של מה שהלקוח ביקש, זה יוצר התאמה גדולה יותר בין
המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש. ועוד אוסיף, שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את
המוצר שהוא מחפש, אעפ"כ לפעמים צריך גם לדעת ... מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר אפשרי בלבד. ועליך להשמיט את המילים של הלקוח, שמציגות את
המוצר שלך כמוצר אפשרי בלבד. ועליך לדעת להפוך ... על לקוח פוטנציאלי / לקוח מתעניין, שרק עושה סקר שוק, כדי להשוות מחירים וכיו"ב, בין
המוצר שלך לבין המוצרים של המתחרים שלך, כדי ... ללקוח סוגסטיה ודמיון מודרך, ותקבל את ההחלטה שלו במקומו. ותחליט לו שהוא רוכש את
המוצר שלך. ותעשה את זה על ידי זה שאתה הופך את ... אמר שהוא לא אוהב אותה ולא רוצה אותה, חפש את ההפך ואת הניגוד שלה. ותעטוף ללקוח את
המוצר שלך, במילים שמנוגדות למילים שמהן הלקוח ... כי זה עלול לגרום ללקוח לחשוד בך שאתה עושה עליו מניפולציה כלשהי, ושאולי בכלל
המוצר לא מתאים לו, ושאתה רק מציג את הדברים, כאילו
המוצר מתאים לו. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בצורה טבעית והגיונית, שיראה ללקוח שבאמת
המוצר שלך, מתאים בדיוק למה שהוא מחפש. ואתה, ...