... / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות
לקנות את המוצר שלך? מחוייב או אפשרי? כאן במאמר אבאר את אחד מהעקרונות הבסיסיים ביותר של שכנוע לקוחות. ויתבאר, כיצד באפשרותך כמוכר, להגדיל מכירות, באמצעות העברת מסר לתת המודע של ... המוצר שלך יכול לספק לו את מה שהוא רוצה. לקוח כזה, יש סיכוי גדול יותר שהוא
ירכוש את המוצר שלך, אם יש לו את היכולת לעשות זאת. מאחר שהוא חושב, שרק המוצר שלך הוא הטוב ביותר עבורו. ולעומת זאת, הלקוח יכול גם להתייחס למוצר שלך, כאל דבר שהוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, הלקוח חושב, שזה רק אפשרי בלבד שהוא
ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב
לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כ"גם". דהיינו, הוא מוכן לרכוש "גם
" את המוצר שלך, והוא לא יסרב שיהיה לו
גם את המוצר שלך. אבל הוא לא חושב שהוא חייב להשיג
רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך יכול לעזור לו. ולכן, במקרה כזה לדוגמא, יש פחות סיכוי שהלקוח
ירכוש את המוצר. מאחר שהוא חושב שזאת רק אפשרות בלבד שהוא
ירכוש את המוצר, ושהוא לא חייב לרכוש את
רק את המוצר שלך. והמשמעות של זה היא, שכאשר אתה מדבר עם הלקוח, עליך כמוכר, להשתדל להעביר לו את המסר, שהמוצר שלך, הוא מחוייב עבורו, ושהוא לא רק אפשרי בלבד עבורו. ושהוא צריך
"רק" את המוצר שלך, ולא "גם
" את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך
רק את המוצר שלך, ושהוא חייב
להשיג את המוצר שלך, כך יש סיכוי גדול יותר, לכך שהעסקה תתבצע. ...