אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? ✔איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך אסור לאתר את צרכי הלקוח?, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp עבודה, טריקים לשכנוע בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות מכירות, לדעת לשכנע, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP שיווק, לשכנע בן אדם, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, NLP איך זה עובד, טכניקות nlp, NLP דיכאון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע את חברה שלי, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP טיפולים, שיטות לטיפול בהתנגדות קניה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לימוד nlp, לשכנע בנים, סודות ההשפעה הסמויה, NLP הרזיה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות של לקוח, NLP תבניות, NLP עובד, אימון עסקי, NLP טיפול בחרדה, nlp ביטחון עצמי, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע את האקס לחזור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
וכאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ולהכשלת העסקה ממגוון סיבות. וכאן נסביר גם על אחת הסיבות שרוב אנשי המכירות לא מודעים אליה כדלקמן.

והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום לעסקה להיכשל, היא משום שמצד הלקוח יש חשדנות טבעית כלפי איש המכירות. כי בדרך כלל יש ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה או לפחות כך מאמינים רוב הלקוחות. ומאחר שהדרך של איש המכירות לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות כנה ולספר על הצרכים שלו. כי הוא לא רוצה שישתמשו בנשק הזה כנגדו.

כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את המוצר ללקוח, ברמה כזאת שיהיה קשה מאוד ללקוח להתנגד לתהליך הרכישה ולכן באופן מובנה, לקוח בפרט כזה שמודע לכך שאפשרי לעשות עליו מניפולציה ובפרט לקוח שחושד בכך שיש ניגוד אינטרסים, לקוח כזה לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות לגבי הצרכים שלו.

לדוגמה, לקוח בד"כ לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות מה התקציב שלו כלקוח, בגלל שהרבה פעמים המחיר של המוצר, מותאם לתקציב של הלקוח. והלקוח מאמין, שאם הוא יגיד לאיש המכירות מה באמת התקציב האמיתי שלו כלקוח, אז אולי יציעו לו לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיו"ב.

כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה מאוד עדינה לגבי הצרכים שלו כלקוח, כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות.

אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את העסקה בצורה מאוד קריטית.

ולשם כך יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, לעולם המוצר לא באמת יתאים במאה אחוז לצרכים הלקוח. כי אין שום מוצר מושלם וכל מוצר יש לו את החסרונות שלו. ובמאה אחוז, ששום מוצר בעולם לא באמת מתאים במאה אחוז לשום לקוח כלשהו בעולם.

וכל האנשים בעולם שרוכשים מוצר מסויים, זה רק בגלל שהמוצר גם מתאים להם לדעתם אבל לא בגלל שהוא רק מתאים להם במאה אחוז, אלא רק בגלל שהלקוח חושב שהמוצר גם מתאים לו, יותר מתאים לו מאשר לא מתאים לו. וכל רכישת מוצר, נעשית למרות החסרונות של המוצר בגלל היתרונות של המוצר. והכל כמובן בעיני הלקוח, שהלקוח חושב שזה שהוא ירכוש את המוצר, זה יעשה לו כלקוח יותר טוב מאשר רע, שהיתרונות שהלקוח חושב שיש ברכישת המוצר, גדולים על החסרונות שהלקוח חושב שיש במוצר.

וזה בעצם אומר, שאם איש המכירות יותר מידי יחקור את הלקוח על הצרכים של הלקוח, הרי שבוודאות של מאה אחוז, שכל מוצר בעולם, במאה אחוז שהוא לא יתאים לשום לקוח. או במילים אחרות, אם נחקור את הלקוח על כל הצרכים שלו, הרי שבכך בעצם אנחנו מציפים מול הלקוח גם את החסרונות של המוצר עבור הלקוח ביחס לצרכים של הלקוח.

כי שוב, שום מוצר לא באמת מתאים לשום לקוח במאה אחוז. ואם ניקח את רשימת צרכי הלקוח האמיתית במלואה ונציב אותה אל מול רשימת המאפיינים המלאה של המוצר ושל רכישת המוצר, הרי שיתברר בוודאות שהמוצר גם לא מתאים ללקוח וזה בעצם מציף אל מול עיניו של הלקוח רשימה של סיבות למה שהמוצר לא יתאים לו.

וזה בעצם אומר, שכאשר שואלים לקוח על הצרכים שלו כלקוח וכאשר נכנסים לתהליך של איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא לשאול שאלות שעליהן התשובה של הלקוח, תהיה כזו שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ללקוח להציף אל תהליך המכירה, את צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק.

ולכן, כמו שצריכים לדעת לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה...
חלק 1
... למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של ...
חלק 2
... צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 2 אז למה בעצם לאתר את צרכי הלקוח? למה חשוב לאתר את צרכי הלקוח? כאשר איש המכירות רוצה לבצע תהליך של מכירה, עליו לאתר את ...
חלק 3
... מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3 ואיך לאתר את צרכי הלקוח? כאן זה חלק יותר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך אסור לאתר את צרכי הלקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך אסור לאתר את צרכי הלקוח?, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא משא ומתן, להשפיע, קואצינג בתחום איך אסור לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 28_06_2025 השעה 10:02:08 - wesi28