אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום ללקוח? ✔שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לגרום ללקוח?, טיפים למכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות מכירות בטלפון, nlp להורדה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, ללמוד דיבייטינג, איך לשכנע את החברה, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע לקוחות בטלפון, לשכנע בנות, NLP שתילת מחשבות, ללמוד איך לשכנע, לשכנע את עצמי לעשות ספורט, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, חוקים בשכנוע והשפעה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה, לשכנע בן זוג, טריקים לשכנוע בטקסט, להתמודד עם התנגדויות לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, ראפור, טיפול בהתנגדויות לקוח, שאלות קשות בראיון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, להתמודד עם התנגדויות מכירות, התנגדויות במכירה, NLP לימוד באינטרנט, להצליח במכירות, לשכנע מישהו לעשות משהו,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לגרום למישהו להסכים איתך, בדבר שלא בטוח שהוא היה מסכים איתך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר רצף של הסכמות בינך לבין אותו האדם. ואבאר כאן, גם איך ליצור רצף של הסכמות, וגם איך לגרום לשומע לרצות להסכים איתך? ז"א לא רק איך להכניס אותו למצב תודעתי שהוא מסכים איתך, אלא להכניס אותו למצב תודעתי שבו הוא רוצה להסכים איתך ומעדיף להסכים איתך?

ויצירת רצף של הסכמות בינך לבין השומע, פירושו שאתה מעביר ללקוח מידע, שהוא חושב שהוא נכון. ז"א אם תתחיל להעביר לו מידע שהוא לא בטוח שהוא נכון, אז מיד הוא יתחיל להטיל ספק במידע שאתה מעביר לו. ולכן עליך להתחיל להעביר ללקוח, מידע שללקוח עצמו אין ספק לגבי הנכונות של אותו המידע. ורק אח"כ להעביר ללקוח את המידע שבו הלקוח לא כ"כ בטוח. שאז קל יותר ללקוח להשתכנע בנכונות של הדברים, שבהם הוא לא בטוח.

והדרך הזאת אפשר לשדרג אותה, כי יש בה חיסרון. והחיסרון הוא, שברגע שאתה מעביר מידע ללקוח, הוא בתת המודע שלו על כל מידע שהוא שומע ממך, הוא שואל את עצמו, האם אני כבר יודע את המידע הזה? האם זה מידע חדש? האם זה מידע שכבר ידוע לי? וכאשר אתה מעביר ללקוח מידע שהוא כבר יודע אותו, אז הלקוח בתת המודע שלו, בכל פעם שהוא מסכים איתך, ההסכמה שלו יש לה נקודת תורפה כלשהי, והיא, שהלקוח יודע, שבעצם לא חידשת לו שום דבר שאיתו הוא מסכים.

ז"א ההסכמה של הלקוח עם מה שאמרת לו, ההסכמה הזאת לא נוצרה באופן אישי בזמן המכירה ובתוך תהליך השכנוע, אלא ההסכמה של הלקוח למה שאתה אומר לו, ההסכמה הזאת כבר הייתה קיימת בעבר, עוד לפני שהוא פגש אותך. כי בעצם אמרת ללקוח, דברים שהוא כבר ידע אותם בעבר. והוא לא הסכים איתך על שום דבר, אלא בינתיים הוא בעיקר הסכים עם מה שהוא כבר ידע בעבר.

וכדי ליצור הסכמה חזקה יותר בינך לבין הלקוח, עליך לנסות ליצור חוויית הסכמה בינך לבין הלקוח, חוויית הסכמה שתיווצר בזמן המכירה עצמה ובזמן של תהליך השכנוע עצמו. דהיינו, עליך לנסות לאתר משהו שהלקוח לא בטוח שהוא נכון, אבל שאתה חושב שיהיה לך מאוד קל לשכנע את הלקוח שהדבר הזה הוא נכון.

ועליך להציג ללקוח את ההתלבטות ואפילו את הצד הנגדי למה שאתה חושב, ואח"כ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך לבינו, בזמן אמת בזמן תהליך המכירה, אמון שהוא חווה אותו כמשהו ממשי יותר, ואישי יותר בינך לבינו כלקוח שלך.

ונחדד: אם תציג ללקוח גם את הדעה המנוגדת לדעה שלך, ולאחר מכן תשכנע אותו בדעה שלך, זה יצור אמון עוד יותר חזק בינך לבין הלקוח. כי הלקוח חווה ספק יותר גדול, ואפילו סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב עכשיו שהוא נכון. ואתה הצלחת לשכנע אותו ולעזור לו לראות את האמת, ולשכנע את הלקוח, בדבר שהוא עצמו לא כ"כ היה בטוח בו קודם לכן.

וכמובן, שלהציג ללקוח את הדעה הנגדית של מה שאתה הולך לשכנע אותו, זה כמובן מסוכן. כי זה יכול לגרום לו דווקא לא להאמין לך, ואפילו להטיל ספק במה שאתה אומר. ואעפ"כ יש בזה תועלת מאוד גדולה, אם למרות שהוא עצמו חשב הפוך, אעפ"כ הצלחת עכשיו לשכנע אותו לשנות את דעתו.

והרעיון הכללי הוא, שלא מספיק ליצור אמון בינך לבין הלקוח על דברים שהוא כבר ידע אותם לפני שהוא פגש אותך, כי זו תחושת אמון טובה, אבל חלשה מידי. ועליך ליצור אמון אישי בינך לבין הלקוח, על ידי יצירת הסכמות חדשות בינך לבין הלקוח. הסכמות שנוצרות בזמן הפגישה עצמה, באופן אישי בינך לבין הלקוח.

שזה בעצם אומר גם, שיצירת אמון חזקה יותר מתרחשת, כאשר אתה מסכים עם הלקוח, על רעיון שפחות אנשים מסכימים איתו / על רעיון שרק הלקוח חושב כך או אחרת. כי אז יצירת האמון הופכת להיות עוד יותר אישית, ומחזקת את הקשר האישי בינך לבין האדם שאותו אתה רוצה לשכנע.

ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך "לשחד" את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של הלקוח, לרצות להסכים איתך על מה שאתה אומר?

והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מאתר רעיונות שהשומע רוצה להזדהות איתם, אבל הוא מפחד וחושש להזדהות איתם. כי כל אדם, יש דברים שהוא היה רוצה לחשוב על עצמו / על החיים, אלא שהוא מפחד וחושש להזדהות עם הרעיונות האלו. ועליך לדעת לאתר את הדברים שהאדם השני רוצה לומר ורוצה לחשוב ולא מעיז לחשוב ולומר, ועליך לומר אותם ללקוח, ולגרום ללקוח להסכים איתך לרעיונות האלו.

דהיינו, חפש ומצא איזה דברים האדם השני היה רוצה לשמוע ולחשוב, אבל הוא מפחד לחשוב אותם, למרות שהוא מאוד רוצה לחשוב אותם. איזה דברים האדם השני מחכה שמישהו יגיד לו אותם, כדי לגרום לעצמו לחשוב אותם, אלא שהוא רק מחכה לחיזוק חיצוני לאותם הרעיונות. ועכשיו...
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי
למה הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לשתף אותך? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של הלקוח, להיות החבר של הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי והפעם אסביר, למה הרבה פעמים ... לא ירצה לרכוש את המוצר, אבל יגיד לך שהוא צריך לחשוב על זה בגלל אי נעימות. ואם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח, לשתף אותך מה באמת עובר לו בראש, מה ההתלבטות שלו וכיוב, הרי שכדאי שתגרום ללקוח להרגיש ...
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או ... למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי תקלה יזומה. האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר? ... אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא ... אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה ... לסחוט לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון. איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? מוצר מתכלה או מוצר קבוע? האם כדאי למכור מוצרים מושלמים? למה לא כדאי למרוח לקוח בפגישות? ... אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת. לסיכום במקום לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות שלו, תנו להם את המוצר והשירות הכי טובים שאתם יכולים. כך תיצרו ... למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il. למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה ... יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? ... לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, מניפולציות של נותני שירות, מניפולציות של מנטורים, לסחוט לקוחות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת ... איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם כך נתחיל מהתחלה ונסביר באופן עקרוני את כל העניין של חומרי שיווק ... אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי ... ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר ... כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. ... לחלק ל 3 סוגים: 1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה מדבר עליו. לדוגמה: אם אתה עורך דין לענייני תעבורה, ואתה מסביר כל ... אם תביא איזה חידוש, לדוגמה: לנפץ מיתוס או מידע מקצועי שאינו טריוויאלי, מידע מקצועי שאינו ברור מאליו, הרי שזה יגרום ללקוח להבין, שאתה לא רק מבין עניין בתחום שלך, אלא שאתה סוג של מאוד מקצועי בתחום שלך. לדוגמה: ניפוץ מיתוסים ... ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה? והמידע המקצועי הזה, ... ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם ... שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר. במילים אחרות, אם הלקוח ... תיקח טעויות של המתחרים שלך, טעויות של אנשי מקצוע בתחום שלך ותסביר בצורה חכמה, את הטעות וכולי. הרי שזה יגרום ללקוח להבין שאתה יותר טוב מאחרים. וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי ... שאינם שחור או לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ... המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום?
לקוח שצריך לחשוב על זה, איך למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח לא להיות צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, ... ספק יש לו. אבל בעצם זה אומר, שאם איש המכירות לאורך השיחה, יעודד את הלקוח לשאול כמה שיותר שאלות ויגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות ולהביע ספקות ולהביע התנגדויות, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא יגיד בסוף שיחת ... כבר הכל ברור, אז ממילא המשפט אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך שאם הוא יטיל ספק במכירה, אז אתה תפעיל עליו לחץ. שזה עוד נושא בפני עצמו, איך לגרום ללקוח להרגיש בנוח ואיך ליצור אמון עם לקוח ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך, בכל מקרה אם תדע לעשות את זה, הרי שאתה תגרום לכך שבדינאמיקה שלך מול הלקוח, יהיה ברור ...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות וכאן אסביר, נקודה חשובה ביותר, איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו בתהליך מכירה. וזה כמובן נכון לגבי כל תהליך שמנסים לשכנע מישהו? אבל כרגע נתמקד בתהליך מכירה. אז כאשר באים לגרום ללקוח לשנות את דעתו, עלינו לשים לב, מה בדיוק אנחנו מנסים לגרום ללקוח לחשוב? האם אנחנו מנסים לגרום לו לחשוב שהמוכר צודק? או שמנסים לגרום ללקוח לחשוב שהוא הלקוח לא בטוח צודק. ואני אסביר. נניח שהמוכר אומר שהמוצר מתאים ללקוח והלקוח אומר שהמוצר לא מתאים ... שהוא המוכר בטוח צודק. וזאת עצה שדורשת דיוק בחשיבה ובמילים. כי בדרך כלל המוכר ירצה להאיץ את התהליך וירצה לגרום ללקוח כמה שיותר מהר להסכים איתו. כגון שהמוכר ינסה לשכנע את הלקוח שהמוצר כן מתאים ללקוח. אבל מצד האמת, המוכר חייב לרכז את המחשבה שלו, שהוא, לא, מנסה לשכנע את הלקוח שהוא המוכר צודק, אלא אך ורק לנסות לגרום ללקוח להבין שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק. כי הספק של הלקוח שהוא עצמו צודק, קודם לוודאות של הלקוח שהמוכר ...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו והפעם ... אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה ... שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע. ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד ... לסמוך עליך. כי הוא לא מבין מה אתה אומר לו. ולכן צריך לשים לב, שהמטרה שלך היא לא רק לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, כי יתכן שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל הוא יחשוב גם שהוא לא מבין אותך או שאתה לא מבין אותו ובכך זה מגדיל את הסיכוי שלא תהיה עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך וכולי. ולכן בשורה התחתונה, צריך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח כפי ...
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
... משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? איך לכתוב דף נחיתה, שמטרתו לייצר לידים של אנשים שרוצים לכתוב הסכם ממון, עבור עורך דין ... אפשרי להראות ללקוח איפה הסכם הממון יכול להסתבך בבא היום בבית משפט, במגוון רחב של דברים. המידע הזה אמור לגרום ללקוח להבין שהוא מדבר עם איש מקצוע, שרואה את העתיד. וזה אמור לגרום לו לרצות להגיע לפגישת יעוץ, שאמורה להוביל ... המשכנתא? האם חשבתם מה יקרה למניות שלכם במקרה של גירושים? מה יקרה לכספים שחסכתם ביחד? הוא מדגיש שהמטרה היא לגרום ללקוח להבין שהוא לא יודע מספיק, ולכן הוא זקוק לפגישת ייעוץ מקצועית. כאשר לקוח מבין את המורכבות של הנושא, הסיכוי ...
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
... הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח ... ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שהמוצר איכותי וכיוב? תשובה: זה תלוי בכל מיני גורמים. כאשר חומרי השיווק בעיקרון אמורים לעזור לגרום ללקוח לחשוב מחשבות כלשהן על המוצר. אבל ישנם מצבים לדוגמה, שבהם איש המכירות מספר סיפור כלשהו ללקוח. והלקוח בספק לגבי ... ההרזיה הזה וכיוב? תשובה: עצם זה שהלקוח חושב שיש מחקרים שהוא כלקוח יכול לקרוא אותם ולהעמיק בהם, עצם זה גורם ללקוח להאמין יותר לאיש המכירות. דהיינו, אם איש המכירות אומר משהו ללקוח והלקוח יודע שיש לו חומר שיווקי שהוא יכול ... לו איש המכירות, הרי שעצם ההבנה של הלקוח שיש לו את האפשרות להעמיק בחומר השיווקי הנוסף, עצם זה עצמו גורם ללקוח להאמין יותר לטענה של איש המכירות. וזה גם אם מצד האמת לצורך העניין במחקר בכלל כתוב את ההפך של ...
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה?
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך לסגור עסקה במקום? איך לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל ... לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה? וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח ... לחשוב על זה / אני צריך להתייעץ עם אשתי / אני צריכה להתייעץ עם בעלי וכיוב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה? אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסגור ... אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול? אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום, לסגור עסקה בלי להתלבט ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה? אז העניין הוא, שבמוח של ... וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה ... על המחשבה שלו, שהוא חושב שהמוצר שלך כן הכי טוב עבורו. ולכן, במהות יש רק אפשרות אחת איך אפשרי לגרום ללקוח לסגור עסקה במקום כאן ועכשיו. והיא, להעלות את רמת הוודאות של הלקוח לגבי העסקה. דהיינו, לגרום ללקוח להיות יותר בטוח שהוא רוצה את העסקה איתך. ואת זה אפשרי לעשות ב 2 דרכים. דרך 1 תהיה, לשקר ללקוח, להגיד ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע, לאיים על הלקוח, לגרום ללקוח להרגיש רע עם עצמו, לעשות מניפולציות על הלקוח, להפחיד את הלקוח, ליצור ללקוח תחושת החמצה, ליצור ללקוח תחושת FOMO, לספר ללקוח את מה שהוא רוצה לשמוע ולעשות את הכל, כדי לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, עסקה בכל מחיר. זאת אפשרות אחת, שאותה אני לא אסביר איך לעשות. אני לא אסביר ... ואיך לשכנע את הלקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, מתוך הפחדה. מה כן אני אסביר כאן? אני אסביר כאן איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו, באמצעות הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה באופן ישר. שאת זה, רוב ככל אנשי המכירות לא ... חבר של הלקוח ולא להיות איש מכירות. אתה צריך לדעת איך ליצור אמון עם הלקוח, איך להתחבר ללקוח ואיך לגרום ללקוח להתחבר איתך. ובאופן כללי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך. כי במהות, ככל שאתה סומך יותר על המוכר, שהוא חבר שלך ובא לייעץ לך ואכפת לו ממך, ... את הנושא של איתור צרכי הלקוח ואיך להבין את הלקוח. אתה צריך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח, ולגרום ללקוח להבין שאתה מבין את הצרכים שלו. כי בלי זה, יתכן שיהיה ללקוח ספק, לגבי התאמת המוצר שלך לצרכים שלו. ... לו, ככה הטראומות של הלקוח וכיוב, פחות יקשו על הלקוח לקבל החלטה כאן ועכשיו. לסיכום: אתה רוצה לדעת, איך לגרום ללקוח לסגור עסקה כאן ועכשיו. אבל מה יגרום לך לסגור עסקה כאן ועכשיו? האם אתה רוצה שאלמד אותך איך לשקר ...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
... עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את עצמם? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח ומנסה ... לרכוש ממך את המוצר. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו, אלא גם בהשפעה שאתה, המוכר, משדר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים עסקית? איך לפתח כישורי מכירה טובים יותר? איך לשכנע אנשים בצורה חכמה? ... להצליח במכירה, עליך לא רק להתמקד בתכונות של המוצר אלא גם בבניית האמון של הלקוח כלפיך. הנה כמה דרכים לגרום ללקוח לראות בך אדם אמין ומקצועי: להפגין ידע - ככל שתדע יותר על המוצר, כך תוכל לתת ללקוח מידע שיגרום ... כשאתה בשיחת מכירה, אל תחשוב רק על איך למכור את המוצר, אלא גם על איך למכור את עצמך. איך לגרום ללקוח לתת בך אמון, איך לשכנע אותו שאתה איש מקצוע רציני ואמין. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו אלא גם באופן שבו הלקוח תופס אותך כמוכר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים עסקית? איך לפתח כישורי מכירה טובים יותר? איך לשכנע אנשים בצורה חכמה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום ללקוח?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לגרום ללקוח?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
יחס ההמרה ללקוחות משלמים איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו לשכנע מישהו לאהוב אותך מחדש נקודת המבט של הלקוח להבין את צרכי הלקוח למכור שירות יקר לאבד את האמון של הלקוח לראיין מנהל מכירות איך לעבור ראיון עבודה במכירות? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה למה הלקוח לא רוכש? לספק ללקוח שירות תלונות של לקוחות לנתח משפך שיווקי שלא עובד לשכנע אישה לאהוב אותך לגרום למישהו להודות מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות השפעה על אחרים לשכנע מישהו לרצות משהו איך לשכנע שופטים? לגרום ללקוח להאמין קושי למכור מוצר לא מושלם איך לשכנע את האקסית? תפישת העובד כלקוח האם כדאי לעבוד במכירות? ליצור חוסר אמון ניהול משא ומתן מתוחכם איך להצליח במשא ומתן? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך המוצר עוזר ללקוח? להתעלם משאלה של לקוח לקוח שעושה בעיות עם התשלום לגרום למישהו לומר איש מכירות עשיר חסרונות המוצר של המתחרים הרמוניה עם לקוח מעורבות רגשית מול לקוח לנהל משא ומתן לשכנע את המשוכנע אין פתרון ללקוח מה זה לשכנע? לגרום למישהו לרצות לחיות לקנות מוצר איך לפתח מוצר על חשבון הלקוח? אימון לאנשי מכירות האם תמיד צריך לעשות שיווק? איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? לשכנע מישהו ברעיון איך למכור מוצר ללקוח? סוגים של שכנוע מוצר מושלם לקוח שלא תמיד משלם איך למכור כשאתה בלחץ? הדרכת אנשי מכירות גרועה מהן 3 המטרות של השיווק? להתעשר מעבודה במכירות להצליח למכור את עצמך מוצרי מזון מוצר באיכות בינונית לשכנע אנשים שאתה חכם איך ליצור קמפיין שיווקי? למכור את המוצר הכי גרוע להכריח את הלקוח לסגור עסקה למה הוא לא רוצה למכור? מניפולציות שכנוע לשכנע ילדים לאכול בריא לשכנע מישהו לשנוא אדם איך למכור בלי התנגדויות לקוח? ליצור ללקוח כאב לאבד לקוח שכנוע עצמי לשכנע מישהו לספר לך למכור מוצר יותר יקר מוטיבציה למכירות מכירות באמצעות שיווק להסכים עם לקוח בצורה נכונה לגרום למישהו להגיד את האמת איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר? מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק איך למכור מוצרים יקרים? איך לגרום למישהו לעזור לך? הלקוחות שלך צריכים לבחור טעויות של מנהלי שיווק ומכירות לזהות הזדמנויות לשכנע איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? לתת ללקוח לבחור כמה להיות כנה עם הלקוח? מה הדרך למכור משהו? איך להשפיע על הבן שלי? יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים תסריט שיחה עם לקוח איך להתמודד עם תחרות שיווקית? למה המוצר לא מתאים ללקוח? עמלת מכירות חומרי שיווק כתובים אגרסיביות כלפי לקוח ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג, שינוי עמדות, אוטוסוגסטיה בתחום איך לגרום ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1406 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 04:43:37 - wesi28