אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להשפיע על אנשים? ✔איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך להשפיע על אנשים?, אסטרטגיות משא ומתן, מומחה שיווק, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את חברה שלי, התמודדות עם התנגדות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כיצד לשכנע אנשים, מיומנויות מכירה, nlp למומחים, ללמוד לשכנע, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, לשכנע מורה, לשכנע אנשים בכל דבר, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, אימון מכירות, nlp קורס, איך לשכנע את החברה, NLP המלצות, שיטת nlp, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, nlp לצפייה, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה, להתמודד בראיון, לשכנע לקנות, NLP סרטונים, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע עובדים, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה, דיבייט, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות במכירות, טיפול בהתנגדות במכירה, זוגיות nlp, יועץ אסטרטגי, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:13איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
מה עדיף: שכנוע מהיר או שכנוע איטי?

אליעד כהן מסביר על סוגי שכנוע שונים ומתמקד בשאלה המרכזית: איזו אסטרטגיה של שכנוע עדיפה, האם שכנוע מהיר וחד או שכנוע איטי והדרגתי? הוא מסביר שהתשובה תלויה בהקשר ובמטרות הספציפיות של האדם המבקש לשכנע. הוא מדגיש כי ללא הבנה ברורה של המטרה שאותה רוצים להשיג, לא ניתן להחליט איזו שיטה היא הטובה ביותר.

למה חשוב להגדיר את מטרת השכנוע?

לפי אליעד כהן, לפני שניתן להחליט איזו אסטרטגיית שכנוע לבחור, חייבים לדעת במדויק מהי המטרה שרוצים להשיג. לדוגמה, אם המטרה היא להכניע את האדם השני בוויכוח ולהוביל אותו להסכים עם הטענה שלכם, יש להבין האם המטרה היא שהאדם ישנה את דעתו כי הוא השתכנע באמת ובתמים, או שהוא פשוט מפסיק להתווכח מסיבות אחרות (כמו התעייפות או תועלת אישית).

מה מניע אנשים לשנות את דעתם?

אליעד כהן מציג שני מניעים עיקריים שמשפיעים על אנשים לשנות את דעתם:
  • האדם משוכנע שדעה מסוימת נכונה מבחינה עובדתית (האמת).
  • האדם חושב שדעה מסוימת משתלמת או מועילה לו יותר (התועלת האישית).
לדוגמה, אם רוצים לשכנע מישהו להפסיק לומר או לעשות משהו, ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: או לשכנע אותו שהפעולה לא נכונה עובדתית, או לשכנע אותו שהפעולה לא מועילה לו. למשל, אם מישהו חושב שצריך להרוג אותך, אפשר לשכנע אותו שהדעה שלו לא נכונה מבחינה מוסרית או עובדתית, או לחילופין שהוא יסבול או ייפגע אם יבצע את המעשה.

איזו אסטרטגיה לבחור - שכנוע מהיר או שכנוע בשלבים?

אליעד כהן מבהיר שאין אסטרטגיית שכנוע אחת שטובה לכל המצבים. הוא מדגיש שהשאלה אם עדיף שכנוע מהיר וחזק או איטי ובהדרגה תלויה בכמה גורמים:
  • האופי והפסיכולוגיה של האדם אותו רוצים לשכנע.
  • התוכן והמורכבות של הטיעונים שעומדים לרשות המשכנע.
  • היכולת של המשכנע להסביר ולפרט את הטיעונים בצורה משכנעת.
לדוגמה, הוא מתאר מצב בו מישהו דורש מכם כסף שאתם לא רוצים לתת לו. במקרה כזה, או שתגרמו לאותו אדם לחשוב שהבקשה שלו לא מוצדקת (שכנוע עובדתי), או שתשכנעו אותו שיהיה לו משתלם יותר לוותר (שכנוע תועלתי). אליעד ממליץ במצבים מורכבים להעדיף גישה של שכנוע בשלבים. בשיטה זו, בכל שלב מעלים טענה אחת ובודקים את התגובה של האדם. אם הטענה הראשונה לא עובדת, עוברים לטענה הבאה. לעומת זאת, בשכנוע מהיר וחד נותנים את כל הטענות בבת אחת, וזה יכול לגרום להתנגדות מיידית או לחוסר שיתוף פעולה מצד האדם המשוכנע.

האם אנשים תמיד מחפשים את האמת או רק אינטרס אישי?

אליעד כהן טוען כי בכל אדם קיימים שני כוחות מנוגדים: הרצון לדעת את האמת והרצון להרגיש טוב או להפיק תועלת אישית. לכן, כאשר אנשים מתווכחים או מתלבטים לגבי החלטה מסוימת, חשוב להבין ששני המניעים האלה משפיעים עליהם. לדוגמה, כאשר אדם מאמין בדעה מסוימת, הוא יכול להיות מושפע הן מהאמונה שהדעה נכונה (אמת) והן מהאמונה שהדעה הזאת תועיל לו אישית (תועלת). ההחלטה האם לשנות דעה או להחזיק בה, מושפעת מהאיזון בין שני המניעים האלה.

אליעד מסביר שבכל דיון או ויכוח, חשוב מאוד לזהות איזה מהמניעים משפיע יותר על האדם שאותו רוצים לשכנע. אם ברור שהאדם מונע בעיקר מתועלת אישית, צריך להתמקד בטיעונים של תועלת. אם הוא מונע יותר מהרצון לדעת את האמת, צריך להתמקד בטיעונים הגיוניים או עובדתיים.

למה אסור להשתמש בנוסחה אחידה לשכנוע?

אליעד כהן מדגיש שאין נוסחה אחת ויחידה שמתאימה לכל מצב שכנוע. הוא מסביר ששכנוע הוא למעשה סוג של "הימור", מכיוון שהוא תלוי בפסיכולוגיה האישית של האדם, בנסיבות הספציפיות של השיחה, וביכולת של המשכנע לזהות את הטיעונים הנכונים לכל מצב. הוא מסביר שלפעמים האדם יעדיף להשתכנע לאט ובשלבים, ולפעמים הוא יעדיף לקבל את כל הטיעונים בבת אחת.

בסיכום, אליעד ממליץ שהבחירה בין שכנוע מהיר לשכנוע איטי תיעשה בהתאם להיכרות עם האדם אותו רוצים לשכנע, ובדיקת התגובות שלו לטענות הראשוניות.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איזה שיטת שכנוע עדיפה? שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, שכנוע מהיר, שכנוע איטי, שכנוע בבת אחת, שכנוע בשלבים, איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך להשפיע על אנשים?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להשפיע על אנשים?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
משא ומתן עסקי להפיץ חומרי שיווק לבחור את הלקוחות שלך איזה סל מוצרים להחזיק? לגרום למישהו לחשוב שהשתנית לעזור ללקוח שכנוע גלוי או שכנוע סמוי לכתוב הסכם עם לקוח איך לתגמל אנשי מכירות? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? למה המוצר לא מתאים ללקוח ספציפי? יכולות שכנוע למרות שהמוצר גרוע ניהול משא ומתן בשוק תחרותי טעויות בשכנוע לחשוב על טובת הלקוח לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים רטוריקה ניהולית ניתוח טקסט משכנע ליצור אמון באמצעות מחיר שוק של מוצר למכור רק מוצרי פרימיום חומר שיווקי ניתוח תהליכי שיווק איך לא להזדהות? תגמול לפי המכירות הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים למכור שירותי יעוץ לזהות הזדמנויות לשכנע איך לשכנע את עצמך? להתמודד עם חוסר הצלחה למכור דיבייט השפעה של שילוב צבעים התאמת סגנון המכירה למוצר מוצר ממשי לעשות טוב ללקוח האם איש מכירות צריך ללמוד לקבל לא... איך מודדים קמפיין שיווקי? ליצור הסכמה עם לקוח להסביר את התמחור ללקוח לשווק מוצרי מידע לגרום למישהו להשתכנע ברעיון לא אוהב לעבוד במכירות לגרום למישהו לעזוב אותך פרזנטציה משכנעת כתיבת טקסט שכנוע שיטות השכנוע של ביבי נתניהו לקוח אידיאלי לקוח עוין לתת הנחה ללקוחות לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח לשתול מחשבה ללקוח איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך ללמוד לשכנע? לקוח רע איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים לגרום ללקוחות לקנות לשכנע אנשים לחשוב שאתה צודק ללמוד על שתילת מחשבות לקוחות שמכירים אותך לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח לבנות איש מכירות רובוטי מניפולציות בשיווק חוסר הבנה מול לקוח למכור למינימליסט מוצרי יוקרה לתת ללקוח לחפש לקוחות לשכנע אישה לרצות אותך מה אפשרי לעשות כשאין מכירות? שכנוע מניפולטיבי לשכנע את הפקיד למכור למינימליסט למכור את המספרים של הלוטו מוח של איש מכירות לגרום למישהו להיפרד מניפולציות שכנוע לעניין לקוחות ליצור לקוחות מרוצים להציג ללקוח מחיר זול איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך לעשות מניפולציה? מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? איך למכור מוצר בינוני? ללקוח קשה להחליט להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח תפקידו של מנהל מכירות לעשות הרבה כסף כאיש מכירות עמידה ביעדי מכירות ליצור הזדהות רגשית חזקה טכניקת שכנוע טיפול בהתנגדות לקוח להתמודד עם התנגדויות לקוח לגרום ללקוח להבין אותך לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך למכור למישהו משהו מנהל המכירות חושש ממנהל השיווק תוכנית של הכנת חומרי שיווק אובדן לקוחות לשכנע עובדים להקשיב לך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, דיבייטינג, שינוי עמדות בנושא איך להשפיע על אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0156 שניות - עכשיו 24_12_2025 השעה 20:38:29 - wesi28