אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, NLP, NLP תרגילים, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, שתילת מחשבה, שיטת nlp, NLP טכניקות, איך לשכנע את בן הזוג, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, דיבייט, לשכנע בת זוג, לשכנע את אמא, ייעוץ פוליטי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, NLP תת מודע, לשכנע את חברה שלך, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע גבר להתחתן, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, איך לשכנע טוב, התמודדות עם התנגדויות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות של לקוח, לשכנע אשה, השפעה סמויה, nlp להצלחה במכירות, יועץ אסטרטגי, שכנוע ומכירות, אומנות הפרזנטציה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, התנגדות מכירה, להתמודד עם התנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע את האקס לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, הרצאות nlp, להתראיין בטלוויזיה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
38:12כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום?

אליעד כהן מסביר תופעה מוכרת מתחום הכלכלה ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר שבו הציעו לאנשים שתי אפשרויות של קפה - קפה איכותי יותר וקפה איכותי פחות. בשלב הראשון הציעו את הקפה הטוב ב - 2 שקלים ואת הקפה הפחות טוב בשקל אחד בלבד. אנשים רבים הסכימו לשלם את השקל הנוסף כדי לקבל מוצר איכותי יותר, כי עבורם הערך של הקפה הטוב הצדיק את ההשקעה הכספית.

בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני כן היו מוכנים לשלם יותר עבור האיכות. אליעד מדגיש שהתוצאה הזו לכאורה לא הגיונית, שכן לפני רגע הם העריכו את הקפה הטוב בשווי גבוה יותר.

אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף בלבד, אלא משהו עמוק יותר: התחושה הרגשית של "לקבל משהו בלי להתאמץ". כשאדם מקבל מוצר בחינם, הוא מקבל "אקסטרה" תחושה של זכייה, של ניצחון על המערכת ושל "מגיע לי". לדוגמה, אדם שעובד קשה במשך כל היום ושומע כל הזמן ביקורות ("אתה לא מספיק טוב", "אתה לא מתאמץ מספיק") מקבל במוצר החינמי סוג של פיצוי רגשי. התחושה הזו מקזזת את תחושת המאמץ והלחץ שהוא חווה לאורך היום. במילים אחרות, לא מדובר רק בכסף אלא בתועלת רגשית סמויה - זה כמו לקבל בונוס של תחושת ערך עצמי גבוהה יותר, של "מגיע לי משהו בלי מאמץ".

האם תמיד אנשים יעדיפו מוצרים בחינם על פני מוצרים בתשלום?

אליעד מדגיש שאין זה נכון לומר שאנשים תמיד מעדיפים מוצרים בחינם. הוא מסביר שזה תלוי מאוד בהקשר ובמשמעות שהאדם מייחס למושג "בחינם". לפעמים דווקא אנשים יעדיפו מוצר שעולה יותר כסף כדי לא להיחשב כמי ש"אוכל חינם". למשל, אם לאדם מסוים אמרו בעבר שהוא "אוכל חינם" והוא לא רוצה שיתפסו אותו כך, הוא יעדיף דווקא לשלם כדי לחזק את התדמית שלו כאדם עצמאי ולא תלותי. לכן ההחלטה לקחת מוצר בחינם או בתשלום אינה אוטומטית, אלא תלויה בגורמים רגשיים, חברתיים ואישיים רבים.

בנוסף, הוא מסביר שאנשים לפעמים יעדיפו לקנות מוצרים אפילו אם הם לא חינמיים, אם ההנחה נראית "גדולה מספיק", כגון הנחה של 90%. במקרה כזה, התועלת הרגשית שלהם היא בתחושה שניצלו הזדמנות מיוחדת, שהצליחו להשיג יתרון מיוחד, וכך התחושה הטובה היא זו שמכריעה את הכף ולא המחיר עצמו בלבד.

למה אנשים מעדיפים סבל קצר וחזק לעומת סבל ארוך וחלש?

אליעד כהן מציג סיפור נוסף, של אדם שעבר תאונה והיה צריך להסיר תחבושות בבית חולים. לאחיות הייתה דילמה האם להסיר את התחבושות במהירות ובכאב עז, או לאט יותר בכאב מתמשך אך קל יותר. אותו אדם גילה במחקר שאנשים העדיפו דווקא את הכאב המתמשך, כי באופן כללי אנשים יעדיפו כאב מתמשך וקל על כאב קצר וחזק.

אליעד מדגיש שגם כאן יש לקחת בחשבון את ההקשר והפרמטרים האישיים. יש אנשים שדווקא יעדיפו כאב קצר וחזק כדי לסיים עם זה מהר, ויש כאלה שיעדיפו כאב מתמשך כי הוא מרגיש פחות טראומטי. לכן, אין תשובה אחת מוחלטת, והדבר תלוי במרכיבים אישיים רבים.

הוא מציע שהפתרון הטוב ביותר הוא לשאול את האדם מה הוא מעדיף, כי כאשר האדם בוחר, הוא מרגיש שהוא שולט במצב, וזה מקטין עבורו את הכאב הרגשי ואת תחושת חוסר האונים.

איך להתמודד עם החלטות קשות מבלי לפגוע באחרים?

אליעד משתמש בדוגמה מתכנית "הישרדות", בה אדם נאלץ להדיח מישהו אחר מהמשחק. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת מבלי לפגוע ברגשות האחרים היא להציג את ההחלטה כאילו היא מקרית, למשל על ידי הטלת מטבע או בחירת מספר באופן אקראי. כשמישהו חושב שהבחירה נעשתה באקראי, הוא פחות נפגע ברמה האישית, כי הוא מבין שאין כאן פגיעה מכוונת נגדו. הטכניקה הזו יכולה לעזור גם בתחומים אחרים בחיים, כמו בתחום הרפואי או בתחום העבודה, שבהם צריך לקבל החלטות לא פשוטות שיכולות לפגוע ברגשות הזולת.

למה מדענים לא שואלים "למה" ומפספסים את ההבנה האמיתית של התופעות?

אליעד כהן מסביר שבעיה נפוצה במחקרים מדעיים ובכלכלה התנהגותית היא שהחוקרים מתמקדים בתופעות ולא שואלים "למה" התופעות האלה מתרחשות. כשחוקרים רק תופעה בלי לשאול "למה", הם מקבלים תשובות שטחיות ולא מדויקות. לעומת זאת, אם החוקרים היו שואלים "למה", הם היו מגלים גורמים עמוקים וסיבתיים יותר. לדוגמה, אם היו שואלים למה אנשים אוהבים מוצרים בחינם, הם היו מבינים את הגורמים הרגשיים והחברתיים מאחורי ההתנהגות הזו, ולא רק את התוצאה הסופית. הוא מדגיש שחקירת ה"למה" היא זו שמאפשרת להבין לעומק ולהימנע משגיאות והנחות שגויות.

לסיכום, אליעד כהן מציג הסברים מעמיקים ומפורטים לתופעות מתחום הכלכלה ההתנהגותית והפסיכולוגיה של הצרכנים, ומראה שהבנת ההקשר הרגשי והחברתי מאחורי קבלת ההחלטות היא המפתח להבנה אמיתית של ההתנהגות האנושית.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לשכנע?, איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות איש מכירות טוב טעויות בניהול משא ומתן איך להשיג לקוחות? יעדי מכירות מלחיצים ליצור משפך שיווקי אורגני לגרום למישהו לרצות להתאמן לגרום למישהו להימשך יחסי לקוח ונותן שירות לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות לא לקנות את ההתנגדות של הלקוח איך ליצור הזדהות רגשית? התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות לתכנת את התת מודע לתת יעוץ ללקוח לקוח מתלבט עבודה בתור איש מכירות ניהול משא ומתן מתוחכם לשכנע מישהו להבין דברים יכולות השכנוע של ברק אובמה נוסחה לגרום למישהו להיות מכור אליך הצעת מחיר כמסמך שיווקי למכור בכל מחיר לא להזדהות עם מישהו תשובה שלילית ללקוח לשכנע מישהו שיש סיבה השפה של הלקוח לשקר את הלקוח לענות ללקוח ששואל מיינדסט של איש מכירות למכור מוצר אין למוצר שלי מתחרים חומרי שיווק שאמורים להביא עוד לקוחות למה צריך לשקר את הלקוח? להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון תגמול יעדי מכירות האם להתעקש עם לקוח? קושי למכור מוצר איך בונים אמון מחדש? לשכנע בבית המשפט להתמודד עם לקוח עצבני להתאים מוצר לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לגלות ללקוח סודות שינוי עמדות תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח לקוח שואל בשיחת הטלפון שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי השקעה בשיווק ובמכירות בחברות סטארטאפ לגרום למישהו ברעיון להבין לקוח לבחור משרד שיווק לגרום ללקוח להאמין לך לומר את האמת ללקוח לשכנע את הקולות הצפים לגרום למישהו לא לחשוב שאתה מנסה לשכנע אותו מניפולציות והשפעה על אנשים חומרי שיווק מפודקאסט לשקר כדי לשכנע למכור את עצמך בשיחת מכירה לשכנע בת זוג לגרום למישהו לשנוא אדם איך ליצור לקוח חוזר? שאלות של סינון ראשוני של הלקוח הרחבת המשפך השיווקי איש מכירות טיפש איך למכור שירות יקר? לשכנע מישהו לבקש יצירת חומרים שיווקיים שיווק מסרים שכנועים שכנוע קשה איך לשכנע עובד? איך להציג ללקוח? מה זה מוצר? נקודת המבט של הלקוח להשפיע על אנשים חזקים ראיון עבודה למשרת איש מכירות לגרום למישהו להיקשר למשהו למכור קרח לאסקימואים למכור מוצר בזול לאהוב לעבוד במכירות לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה חרדת מכירות לתת ללקוח אפשרות לבחור לקוחות חמים נוסחה לגרום למישהו לרצות אותך מוצר בהתנגדות למכור רק מוצרים איכותיים מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? לשכנע מישהו לחשוב מחשבה משפך שיווקי רחב אסטרטגיה שיווקית בעיות של אנשי מכירות איך לגרום למישהו לא לחשוב עליך? לטפל בהתנגדויות של לקוח חוויית הלקוח חסרונות ללמוד nlp לגרום למישהו לשכוח אותך שיקולים בבחירת חברת שיווק מה זה תת מודע? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, השפעה, אוטוסוגסטיה בנושאי איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0000 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 14:23:22 - wesi28