אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, סודות הסוגסטיה, התמודדות עם התנגדויות לקוח, nlp וחרדות, nlp עבודה, לשכנע ילדים, NLP לעסקים, nlp למתחילים, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, NLP תוצאות, NLP שפת גוף, NLP מטרות, שיטות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע הורים, לשכנע ללכת לפסיכולוג, איך לשכנע לקוחות לקנות, nlp הדרכה, לשכנע אבא, NLP טיפול, כישורי שכנוע, איך לגרום למישהו, איך לגרום לאנשים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לשכנע את ההורים, ייעוץ לאנשי מכירות, מדריך ל nlp, איך לשכנע את החברה, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לגרום לבחור, איך לשכנע גבר לחזור, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP הסבר, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע למכור,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:33כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
האם באמת כל אחד יכול ללמוד למכור?

אליעד כהן מסביר שבניגוד לתפיסה הרווחת לפיה יכולת המכירה היא כישרון מולד או דבר שיש או אין לך, האמת היא שכל אחד יכול ללמוד למכור. הוא מתייחס לטעות הנפוצה שאנשים עושים כאשר הם מנסים ללמוד מכירות באמצעות קורסים ושיטות שמתבססים על סטטיסטיקות, טכניקות מכירה או NLP, וטוען ששיטות אלו אינן מדויקות ולא תמיד יעילות. על פי אליעד, הלמידה האמיתית והעמוקה של מכירות צריכה להיות אחרת לחלוטין, ומי שרוצה להיות איש מכירות טוב צריך להבין לעומק את המניעים האמיתיים של בני אדם.

מה הבעיה עם לימודי מכירות באמצעות שיטות וסטטיסטיקות?

אליעד כהן מסביר שהבעיה בשיטות שלומדים בקורסים נפוצים של מכירה, היא שהן מבוססות בעיקר על סטטיסטיקות כלליות. לדוגמה, מלמדים שאם נאמר מילה מסוימת, אז 70% מהאנשים יגיבו בצורה מסוימת, אבל המציאות מראה שב - 30% מהמקרים זה לא עובד. הוא נותן דוגמה לכך שאם מחקר קובע ש - 70% מהאנשים יאהבו מילה מסוימת, אז למה 30% לא אוהבים אותה? מדוע זה לא עובד תמיד? אליעד מדגיש שחוקים נכונים חייבים להיות מדויקים בכל מקרה ומקרה, וכאשר משהו לא תמיד עובד, זה מעיד על כך שהשיטה לא נכונה בבסיסה.

דוגמה נוספת שהוא נותן היא על אדם שממליץ שיהיה בבית פטיש רק כי סטטיסטיקות הראו שאנשים משתמשים בו הרבה. אבל במציאות, לפעמים אדם לא זקוק לפטיש אלא למברג או קיסם. מכאן עולה ששיטות וסטטיסטיקות אינן מייצגות את המציאות באופן מוחלט ולכן לא יכולות להיות השיטה הנכונה ללימוד מכירות.

מהי הדרך הנכונה ללמוד למכור ולשכנע?

אליעד כהן טוען שהדרך הנכונה ללמוד למכור היא לא ללמוד "מכירות" באופן ישיר אלא להבין באופן עמוק את התהליך הפסיכולוגי מאחורי מכירה. התהליך העיקרי שאדם צריך להבין הוא התהליך שבו בני אדם מחליטים מה טוב להם ומה רע להם. לפי דבריו, בני אדם קונים מוצר כאשר הם חושבים שהמוצר יעשה להם טוב יותר מהאפשרויות האחרות. לכן, מי שרוצה להיות מומחה במכירות, צריך להתמחות בהבנה מדויקת של מה שגורם לאנשים לחשוב שמשהו טוב או רע.

מה צריך ללמוד לעומק כדי להצליח במכירות?

אליעד מדגיש שעל אדם שרוצה להצליח במכירות ללמוד את הנושאים הבאים:
  • איך נוצרים רצונות אצל אנשים?
  • למה הרצונות של אנשים משתנים?
  • איך לשנות את התפיסה של אנשים על מה טוב ומה רע?
  • מה גורם לאנשים לחשוב שדבר מסוים הוא אמת או שקר?
  • איך עובד המוח האנושי וההבנה האנושית?
  • כיצד להפוך חסרונות ליתרונות ויתרונות לחסרונות?
  • איך לשכנע את עצמך ואחרים שמשהו טוב או רע, נכון או לא נכון?
הוא נותן דוגמה כיצד לקחת משהו שנראה רע ולמצוא בו את הטוב, או לקחת משהו שנראה טוב ולגלות את הרע שבו. הוא מסביר שהיכולת להפוך דבר שנראה הגיוני ללא הגיוני ולהפך, היא יכולת יסודית והכרחית למי שרוצה להיות מומחה במכירות ושכנוע.

האם למידה כזו הופכת אדם לכל יכול בתחום השכנוע?

אליעד כהן מציין שלאדם שלמד לעומק את כל סודות השכנוע תהיה היכולת העקרונית לשכנע כל אחד בכל דבר, אך זה לא אומר בהכרח שהוא ירצה להשתמש בידע הזה תמיד. הוא מסביר שבשכנוע קיימים שיקולים אתיים וערכיים שונים, כמו הבחירה החופשית והרצון שהאדם השני יעשה משהו מתוך בחירה אמיתית ולא מתוך מניפולציה. לכן, אפילו אם יש לאדם את היכולת הטכנית לשכנע, לא תמיד יהיה לו הרצון להשתמש בה.

מה ההבדל בין למידה שטחית ללמידה עמוקה של מכירות?

אליעד כהן מבחין בין שתי דרכים ללמוד מכירות: מלמטה למעלה - לפי סטטיסטיקות כלליות וטריקים שטחיים, ומלמעלה למטה - הבנה עקרונית של טבע האדם והמנגנונים הפסיכולוגיים שמניעים אותו. הלמידה מלמעלה למטה כוללת הבנה של נושאים עמוקים כגון אמונות, רגשות, רצונות, ומחשבות, ואיך הם נוצרים ומשתנים. רק אחרי שהאדם מבין באופן מעמיק את כל הנושאים האלה, המכירות והשכנוע הופכים לדבר פשוט וברור, משום שהאדם מבין איך לגרום לאחרים להרגיש או לחשוב בצורה מסוימת.

לסיכום - מה הדרך הטובה והנכונה ללמוד מכירות?

לפי אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר ללמוד מכירות היא להבין את טבע האדם, את הסיבות שבגללן אנשים מחליטים החלטות, ואת הדרך שבה נוצרים ומשתנים רצונות ורגשות. ברגע שאדם מבין את הדברים האלה לעומק, כל הנושאים הקשורים לשכנוע, מכירות, שיווק ורטוריקה הופכים להיות פשוטים הרבה יותר, כי האדם יודע בדיוק מה המנגנון שמפעיל את תהליך המכירה והשכנוע, ויכול לשלוט בו בצורה טובה ומדויקת.
האם כל אחד יכול למכור? מה הדרך הנכונה ללמוד למכור?

בקטע זה, אליעד מסביר את התפיסה לגבי יכולת המכירה וטוען שכל אדם יכול ללמוד למכור, אך הדרך הנכונה ללמוד היא קריטית. הרבה פעמים אנשים טועים לחשוב כי מכירות הם דבר מולד, או שיש לך את זה או שאין לך את זה. אליעד טוען שזו גישה שגויה, ובפועל כל אחד יכול ללמוד ולדעת למכור.

הסיבה לכך היא שאין עקרונות נכונים למכירה שנשארים עקביים בכל המקרים. רבים בוחרים ללמוד מכירות דרך קורסים ושיטות שמבוססות על מחקרים וסטטיסטיקות, כמו למשל "מחקרים הראו ש - 70% מהאנשים מגיבים בצורה כזו או אחרת". אולם, אליעד מציין שסטטיסטיקות אלו לא תמיד נכונות לכלל המקרים, ולא תמיד עובדים כפי שמתואר. בנוסף, בשיטות כאלה אין הסבר אמיתי למבנה המחשבה שמניע את התגובה של הלקוח, מה שמוביל לתוצאה לא אחידה במכירה.

הבעיה בשיטות כאלה היא שהן נשענות על תיאוריות לא תמיד נכונות. לדוגמה, אם מלמדים שכשאומרים למישהו מילה מסוימת, הוא יגיב כך, יש לבדוק למה הוא מגיב כך במקרים שונים. אם זה היה נכון, המילה הייתה פועלת תמיד. מה שנכון ב - 70% מהמקרים לא בהכרח יעבוד תמיד.

מה הדרך הנכונה ללמוד מכירה?

לפי אליעד, הדרך הנכונה ללמוד מכירה היא לא דרך מחקרים סטטיסטיים או טכניקות מכירה שטחיות, אלא דרך הבנת התהליך העמוק של מכירה. כאשר אדם מבין את הרצונות האנושיים לעומק, הוא יכול למכור בצורה טבעית. כל אדם רוצה להרגיש טוב, וזהו המניע העמוק שמוביל את כל תהליך המכירה. כשאדם חושב שמוצר כלשהו יגרום לו להרגיש טוב יותר מאופציות אחרות, הוא יבחר בו.

הצעד הראשון ללמוד מכירה הוא להבין איך נוצרים הרצונות האנושיים: מה גורם לאנשים לחשוב שדבר מסוים טוב או רע? איך תודעה משתנה? איך אפשר לשנות את הרגשות והמחשבות של אנשים? מה הסיבה שהלקוח חושב שמשהו טוב, ואם לא, איך לשנות את דעתו?

מה חשוב לדעת כדי להיות איש מכירות טוב?

אליעד מציין שמה שצריך ללמוד הוא את ההתמודדות עם רע וטוב. אם אדם יכול להבין ולשנות את תפיסותיו לגבי טוב ורע, הוא יכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר שהוא מציע הוא טוב עבורו. כל אדם שנלמד את התהליך העמוק הזה, כמו איך להבחין בין טוב לרע, יצטרך את השיטות האמיתיות לשכנוע שיביאו אותו להצלחה במכירות.

האם זה מספיק ללמוד את השיטות האלו?

לא. למי שלומד איך לשנות את המחשבות והרגשות של עצמו או של אחרים, חשוב גם להיות מודע לאתיקה ולבחירה חופשית. לא תמיד אדם ירצה לשכנע מישהו למכור לו משהו, גם אם יש לו את הידע הטכני איך לעשות זאת. בסופו של דבר, אם אדם מבין את תהליך השכנוע לעומק, הוא יוכל להפעיל את הידע הזה, אך על פי שיקול דעתו האישית.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לענות לשאלה הבאה והיא: האם כל אחד יכול למכור? האם כל אחד יכול לדעת למכור? או האם כל אחד יכול לדעת לשכנע אנשים? וכמובן, מה הדרך הטובה ביותר ללמוד למכור ולדעת למכור?

והתשובה היא כזאת: יש כאלה שאומרים: 'מכירות, או שיש לך את זה, או שאין לך את זה', או שאתה יודע למכור או שאתה לא יודע למכור. אוקי? וזה בדרך כלל אנשים שלא יודעים למכור לאנשים את הרעיון שכל אחד יכול למכור.

ואני אסביר: בגדול, וגם בקטן, כל אחד יכול לדעת למכור וללמוד למכור. אוקי? במה זה תלוי? מה הדרך הכי טובה לבנאדם שרוצה להיות איש מכירות טוב? מה הדרך הכי טובה ללמוד למכור?

אז יש כאלה שבטעות מה שהם עושים, הם הולכים ולומדים בכל מיני בתי ספר למכירות, איך להצליח למכור? שיטות מכירה, NLP למכור, NLP למכירה, כל מיני תאוריות כאלה ואחרות, ויש אנשים שיגידו שהם למדו את הקורסים האלה וזה עזר להם. עכשיו, מה האמת? שנכון. הם עשו את הקורסים האלה, למדו את זה וזה עזר להם.

יש הרבה אנשים שלא ידעו לקרא ולכתוב, הלכו לכיתה א', והם יודעים לקרא ולכתוב. כיתה ב' הם כבר יודעים לקרא ולכתוב, אבל האם שייך לומר, או שמי שרוצה ללמוד לקרא ולכתוב, "מה שיעזור לי ללמוד לקרא ולכתוב, זה כיתה א'? זה כיתה ב'?" לא בהכרח. כי מצד שני, אם בנאדם לומד במקומות הגבוהים יותר, אז הוא יודע לקרא ולכתוב פי 100 יותר טוב מאשר מה שמלמדים בכיתה א' ובכיתה ב'.

ולמה אני מתכוון? מי שיראה הרבה מאוד מהשיטות שמלמדים איך למכור מבוססות לדוגמה על מחקרים: "מחקרים הראו ש70% מהאנשים מגיבים ככה", "מחקרים הראו שב80% מהמקרים, לפחות ב72% מהמקרים, אנשים מגיבים ככה כשאומרים להם ככה", "מחקרים הראו שככה וככה סטטיסטיקות שהם ביצעו מראות שככה וככה". וכל מיני סיפורים כאלה ואחרים.

עכשיו, מה הבעיה בסיפורים האלה ואחרים? שיש 30% מהמקרים שזה לא עובד. אם 70% מהמקרים זה עובד, זה אומר ש30% מהמקרים זה לא עובד.

אז מה הבעיה? בנאדם אומר: "אוקי, אז אני, 70% מהמקרים אני אצליח". אז קודם כל, מה לעשות שזה גם לא 70% מהמקרים, זה גם הרבה פחות. מה לעשות שגם הרבה פעמים המחקרים האלה שנעשו, בכלל נעשו לאוכלוסיות מסוימות, בתנאים מסוימים, במקרים מסוימים, והדברים האלה לא תמיד עובדים במציאות. ומה לעשות שגם רוצים למכור ל100% מהמקרים? לא ב70%, ולא ב50% מהמקרים.

שימו לב, כל הסיפור הזה של ללמוד למכירות דרך כל מיני מחקרים שנעשו, הראו ש... כל מיני קשקושים כאלה, הם בעצם מראים שזה שמלמד אתכם איך למכור, לא מבין איך באמת עובד התהליך של המכירה.

מה זאת אומרת "איך באמת?"? נגיד שהם אומרים: "מחקרים הראו שאנשים אוהבים לשמוע את המילה... 'מילה כלשהי'", זה מה שמחקרים הראו. עכשיו, נשאל את אותו מלמד, אותו מרצה, אותו חוקר: "תגיד לי, למה אנשים אוהבים לשמוע את המילה הזאת? מאיזה סיבה?", אז הוא יגיד: "כי... לא יודע", או שהוא יגיד: "כי ככה וככה וככה", "אוקי, אז אם זה ככה וככה, למה רק 70% מהאנשים הגיבו בחיוב? למה רק 80%? למה רק 90%? למה לא 100% מהאנשים?", "אהה... תראה..." פה כבר אין תשובה.

אוקי? כי אם זה נכון, אז למה זה לא עובד תמיד? חוקי פיזיקה הם תמיד עובדים. כשחוק נכון הוא תמיד עובד. כשהוא לא תמיד עובד זה אומר שהוא לא נכון. זה כמו אלה שאומרים: "יש לי שיטה שעובדת ב99% מהמקרים, 97% מהמקרים, 98% מהמקרים". כי ה97 כבר נהיה נדוש אז כבר העלו את זה ל98. מה 98 אדוני? אם השיטה שלך הייתה נכונה, היא הייתה עובדת ב100% מהמקרים. לא ב99% ולא ב95%, 100%, כי אם זה נכון, זה נכון, אם זה לא נכון, זה לא נכון.

ואחד החסרונות בשיטות האלה שמלמדים היא: שאף אחד מאלה שמלמדים לא יודע למה זה ככה? ולמה הלקוח מעדיף שככה וככה? ולמה יש מקרים שהלקוח מעדיף אחרת? ולמה זה ככה? "כי: ככה וככה" ולמה זה ככה? וזה למה ככה? ולמה זה ככה? ומתי זה ככה? ואיך עדיין זה ככה? זה תמיד ככה? זה לא תמיד ככה, אז למה זה לא תמיד ככה? אז מתי זה ככה ומתי זה ככה? זה דברים שאותם לא חוקרים.

זה כמו נגיד שהיה אחד שאמר להמליץ לאנשים: "אני ממליץ לכם שיהיה לכם פטיש בבית". אמרו לו: "למה פטיש?" כי הוא אמר: "כי בממוצע משתמשים הרבה בפטיש". אבל מה לעשות שלפעמים צריכים מברג, לא צריך פטיש. לפעמים צריך משהו אחר, לא צריך פטיש. מה זאת אומרת? "מחקרים הראו שהרבה מאוד אנשים משתמשים בפטיש, לכן כשאתה צריך משהו, תשתמש בפטיש", "אבל אדוני, אני לא צריך פטיש, אני צריך קיסם, מה קשור פטיש?".

אוקי? ולכן, כל התאוריה הזאת שאומרת: "בא תלמד דרך למכור לפי סטטיסטיקות, לפי טריקים, לפי כל מיני מחקרים, לפי תאוריות..." זו שיטה שגויה.

זה כמו בנאדם שאמר: "אם כשאנחנו זורקים משהו לרצפה, אז הוא נופל לרצפה, מסקנה, כל מה שזורקים למטה, מגיע לרצפה" וזה לא נכון כי כוח המשיכה, מי שיודע איך זה עובד, כוח המשיכה הוא הרבה יותר, הנוסחה האמתית שלו היא לא כזאת, החוק שאומר שכל הדברים מגיעים לכדור הארץ הוא לא בהכרח נכון. יש מצבים שבהם זה לא עובד ככה.

עכשיו, למרות שהלוואי שכל מה שהיו מלמדים היה עובד כמו כוח המשיכה, כמובן שזה לא בדיוק עובד ככה כי יש פחות מקרים שזה עובד ביחס לכוח המשיכה.

בין כך ובין כך, השיטה הנכונה ללמוד למכור, השיטה הנכונה ללמוד מכירות היא אחרת. היא באמצעות הבנה עקרונית של תהליך המכירה ואני אסביר בפשיטות.

מכירה פירושו: מה אנשים רוצים בגדול, למה אני אומר בגדול? כי גם את זה מי שרוצה למכור, גם את זה הוא צריך לדעת היטב היטב, לעומק, מכל הפרטים, מכל הזוויות. אבל בגדול, מה אנשים רוצים? להרגיש טוב. יש מי שיקרא לזה רוצים ליהנות, יש מי שיקרא לזה להרגיש טוב, יש מי שיקרא לזה להיות מאושרים, יש מי שיקרא לזה להרגיש סיפוק, להרגיש הנאה, זה לא משנה, בסוף רוצים להרגיש טוב. להחליף, לדחוף את זה למילה "טוב".

בנאדם קונה מוצר כאשר הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע, כשהוא חושב שהעסקה הזאת של המוצר תעשה לו יותר טוב מרע, ביחס לשאר האלטרנטיבות שלו, אז הוא מבצע את העסקה, אם הוא חושב שיש אפשרות אחרת לקנות מוצר אחר, שיהיה יותר טוב, הוא יקנה את המוצר האחר. אין אפשרות אחרת, הוא חושב ששווה ויקנה את המוצר.

בפשיטות, אנשים רוצים שיהיה להם טוב. בשביל לקנות, הם רוצים לחשוב שהמוצר הזה עושה להם טוב.

ולכן, מי שרוצה לדעת למכור, מה שהוא צריך לעשות זה לא ללמוד מכירות באופן ישיר, הוא צריך ללמוד משהוא אחר שכשהוא ילמד אותו, ממילא הוא ידע למכור, ממילא הוא יהיה מומחה במכירות, מומחה בשכנוע, מומחה ברטוריקה, מומחה בכל שאר ההיבטים והסיפורים של העניינים האלה.

מה הדבר הזה? פשוט ללמוד את כל הנושא של טוב ורע. מה גורם לאנשים לחשוב שדבר מסוים הוא טוב? מה גורם לאנשים לחשוב שדבר מסוים הוא רע? מה גורם לך, עצמך, לחשוב שדברים מסוימים טובים? מה גורם לך עצמך לחשוב שדברים מסוימים רעים? כאשר אתה חושב, כאשר אתה עצמך וגם אנשים אחרים, אבל כאשר אתה עצמך חושב שמשהו מסוים הוא טוב, איך אתה עצמך יכול לשכנע את עצמך שזה רע? כאשר אתה עצמך חושב על משהו שזה רע, איך אתה יכול לשכנע את עצמך שזה טוב? כאשר אתה חושב שמשהו לא טוב ולא רע, או גם טוב וגם רע, איך אתה יכול להחליט אם לדחוף את עצמך למקום שתחשוב שזה יותר טוב, או למקום שזה יותר רע.

בנאדם צריך ללמוד את הדברים האלה, בנאדם צריך ללמוד איך נוצרים רצונות? למה יש אנשים שרוצים דבר אחד ויש אנשים שרוצים דבר אחר? למה הרצונות של הבנאדם מתחלפים? במה תלויים הרצונות שלו? למה רצונות של אנשים משתנים? איך זה שבנאדם פתאום רוצה משהו יותר, אח"כ הוא רוצה אותו פחות? למה אנשים חושבים שדברים מסוימים נכונים, ודברים מסוימים לא נכונים? לפי מה אנשים מחליטים מה האמת ומה שקר? למה יש אנשים שבטוחים בדברים מסוימים ולא בטוחים בדברים אחרים?

אוקי? ללמוד את הדברים האלה. את אלה הדברים שאותם צריך ללמוד. איך עובד המוח של אנשים? איך אנשים מבינים דברים? איך אנשים חושבים על דברים? למה לפעמים דברים עושים לאנשים טוב? לפעמים דברים עושים לאנשים רע? ולהתמחות בנושא הספציפי הזה.

מי שרוצה לדעת למכור, לדעת לשכנע, צריך להתמחות בזה, בלהיות מסוגל לקחת דבר שאנשים חושבים שהוא רע, שהוא עצמו אפילו חושב שהוא רע ולשכנע את עצמו שזה טוב. לקחת דבר שהוא חושב שזה טוב ולשכנע את עצמו שהוא רע. ולקחת דבר שהוא חושב שזה נכון ולשכנע את עצמו שזה לא נכון. או לקחת דבר שהוא לא נכון ולשכנע את עצמו שזה כן נכון. או לקחת דבר שהוא גם נכון וגם לא נכון ולשכנע את עצמו שזה גם נכון וגם לא נכון, שזה רק נכון, שזה רק לא נכון.

בקיצור, בנאדם צריך להתמחות בדברים האלה, לקח דבר שאתה חושב שיש לו חסרונות, לראות מה היתרונות שלו. דבר שיש לו יתרונות, מה החסרונות שלו? לקחת דבר שיש לו חסרונות ולשכנע את עצמך שהחסרונות שלו הם עצמם יתרונות. לקחת דברים שאתה חושב שהם יתרונות ולשכנע את עצמך שהיתרונות הם עצמם חסרונות. אוקי?

זה הדברים שבנאדם צריך ללמוד. ברגע שבנאדם יודע להפוך חסרונות ליתרונות, יתרונות לחסרונות, ברגע שבנאדם יודע לקחת מחשבה שאומרת: "זה לא משנה" ולהפוך את זה ל"כן משנה", או, מחשבה שאומרת "זה משנה, זה משנה" לטוב ולרע, ולהפוך את זה ל" אהה... זה לא משנה", לקחת דברים שנראים הגיוניים ולהפוך אותם ללא הגיוניים, לקחת דברים שנראים לא הגיוניים ולהפוך אותם לכן הגיוניים.

אוקי? ברגע שבנאדם לומד את הדברים האלה, שאותם אני במקרה מלמד, או במקרה ניתן ללמוד אותם ממני, מי שירצה, ינסח את זה איך שהוא רוצה, ברגע שבנאדם לומד את הדברים האלה, ממילא אח"כ כשהוא רוצה למכור משהו, לשכנע משהו, להעביר מסר, מה שזה לא יהיה, הוא יודע איך זה עובד, זה לא בהכרח אומר שהוא ירצה לממש את האופציה לשכנע, הסברתי כבר במקרים אחרים, במקומות אחרים, למה יכול להיות שמישהו יודע למכור והוא לא ירצה למכור לך, למה מישהו יכול לשכנע אותך והוא לא ירצה לשכנע אותך, כי יש גם רכיב של בחירה חופשית לדוגמה.

בנאדם שיודע את כל סודות השכנוע, ברמה העקרונית הוא יכול לשכנע כל אחד בכל דבר ואז ממילא, כל האנשים שסביבו הופכים להיות רובוטים, עבורו, כי הוא יכול לשכנע אותם, אז זה כמו רובוט שאתה לוחץ לו בכפתור והוא עושה את מה שאתה רוצה, ולכן לדוגמה יש שיקול של: "לא רוצה לשכנע אותו, אני רוצה שהוא יעשה את זה מעצמו", יש שיקול של אקראיות, בנאדם לא רוצים לפעמים לשלוט בדברים, הוא רוצה שדברים ישלטו בו. יש המון המון שיקולים ועניינים.

אבל, בין כך ובין כך, כל נושא של שכנוע, מכירות, שיווק, פרסום, כל הדברים האלה, הדרך הנכונה באמת ללמוד אותם, היא לא באמצעות כל מיני בתי ספר לNLP, בתי ספר למכירות... זה לא הכיוון הנכון, עוד פעם, יכול להיות שזה יותר טוב שבנאדם שלא דובר עברית, שילך ללמוד בכיתה א' עברית, אוקי, אבל זה לא באמת, בנאדם שלומד עברית בכיתה א', זה לא באמת הופך אותו ליודע עברית.

כי יש שתי דרכים, שימו לב, להגיע למסקנות של איך למכור: דרך אחת היא נגיד מלמטה למעלה: עושים 'יאללה בא נעשה מחקרים, מה שעובד בממוצע, זה מה שעובד, תעשה את זה'.

אבל, יש דרך אחת שהיא מלמעלה למטה, מה זה אומר? 'בא תראה את התמונה המלאה, בא תבין באופן כללי איך נוצרים רצונות, בא תבין באופן כללי, איך נוצרות מחשבות, בא תבין באופן כללי איך נוצרות אמונות, בא תבין באופן כללי למה אנשים מאמינים בכך או אחרת? בא תבין מהם האמונות העמוקות ביותר של בני האדם? בא תבין האמונות העמוקות ביותר של בני אדם, מה האמונות העמוקות עוד יותר מהם? בא תבין מה האמונה הראשונה של כל בני האדם בעולם? בא תבין למה זאת האמונה הראשונה? בא תבין למה בני אדם מאמינים בזה? בא תבין האם זה תלוי בהם או לא תלוי בהם? בא תבין איך אמונות משתנות? בא תבין איך רצונות משתנים? בא תבין איך רצונות נוצרים? בא תבין איך מחשבות נוצרות? איך רגשות נוצרים? איך משנים רגשות? איך מחליפים רגשות?

תבין את כל הדברים האלה וכשתבין את כל הדברים האלה, כל השאר זה כבר משחק ילדים, כי מה הבעיה? מה אתה רוצה, שהוא יאהב את זה? בסדר, תשכנע אותו, רוצה שהוא לא יאהב את זה? תשכנע אותו, זה לא בעיה.

אם רוצים, זה לא בעיה. הבנתם? אז, כל אחד יכול למכור וכל אחד יכול לשפר את יכולת המכירה שלו באמצעות זה שהוא יחקור את הנושאים הספציפיים האלה. אתה הנושאים של השכנוע העצמי, את הנושא של טוב ורע, את הנושא של: למה דברים מסוימים הם טובים? למה דברים מסוימים רעים? למה בנאדם חושב שדבר מסוים הוא אמת ודבר אחר הוא שקר וכו' וכו'...

אז, שלא יעבדו עליכם! בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לשכנע?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום למישהו לשנוא משהו מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? ערך מוצר לשכנע מישהו לרצות ללמוד לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות יעד של מכירות פגישות פיזיות עם לקוחות לקוח חושש לעשות טעות ולהפסיד כסף לשכנע ילד להאמין להשפיע על עצמך איך לרמוז ללקוח? למכור משהו בראיון עבודה מערכת יחסים עם לקוחות לשכנע תת מודע מלאי מוצרים איך לגרום למישהו ליהנות לתת? ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות לשכנע בחורה לרצות לשכב התנגדות מכירות פגישה פיזית עם לקוח פחד במכירות לבקש בקשה משכנעת אווירה של אמון לגרום למישהו לא לפחד לדבר איתך מתי להוציא את המוצר לשוק? להתקבל לסמנכל מכירות לגרום למישהו לא להתמכר אליך איך לגרום למישהו לתת? מניפולציות שיווק לגרום למישהו לא להסתיר לגרום ללקוח לרכוש ממך מוצר של המתחרים איך לא לדפוק לקוח? לשכנע מישהו להתגעגע אליך מסע שיווקי מה זה nlp? מומחה לשכנוע למדוד את ביצועי מנהל השיווק לשכנע מישהו לסלוח לך לשכנע מישהו לשכוח מישהו מה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים דיבייט הבעת הזדהות עם ההתנגדות לגרום למישהו להגיד את האמת התאמת מוצר לקוח לא סוגר עסקה שיחה משכנעת להציג ללקוח הנחה על מוצר למכור לעובדים את התפקיד שלהם שיטות שכנוע למתקדמים מניפולציה פנימית איך למכור ביותר כסף? לקוח מבקש בקשה לא סבירה לשדר מקצועיות מול הלקוח תוכן קידום מכירות משפך מכירות ביטול פגישה על ידי לקוח לשכנע מישהו להשיב איך אנשים משתכנעים? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לשמר לקוח? משבר אמון אחרי בגידה למה הלקוח אומר יקר לי? יתרונות מוצר שיטה לשתילת מחשבות לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך טיימינג של שכנוע לתת הצעת מחיר ללקוח מוצרים באיכות בינונית למכור נכס ליצור ראפור להישחק במכירות לשמר לקוח רצף של אמון שכנוע סמוי לגרום למישהו לא לקנא בך להתמודד עם סירוב של לקוח לפרסם מראש את המחיר ללקוח סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה בירור צרכי הלקוח מטרות במכירות לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לגרום למישהו לא לנסות איך לא ליצור ראפור? לתמרץ את אנשי המכירות שלך ביטול עסקה על ידי לקוח לגרום למישהו לקנא אמינות של איש מכירות מניפולציות מכירה איך זה לעבוד במכירות? לתכנן קמפיין שיווקי לדבר ללקוחות שלך ראפור למכור מחיר יקר לגרום למישהו לשאול אותך שאלות למכור ביותר יקר ממי הלקוח רוצה לרכוש? טכניקות שכנוע בפרסומות אמון של לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, השפעה, מומחה במכירות בנושאי איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0781 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 15:44:51 - wesi28