אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, התנגדויות במכירה, לשכנע את עצמי ללמוד, ללמוד למכור, טיפים למכירות, איך לשכנע את האשה, לשכנע בחורות, nlp בחינם, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, NLP אימון אישי, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע גבר להביא ילד, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, ייעוץ מנהלים, איך לשכנע עובדים, לשכנע את אשתי, NLP תת מודע, להתראיין לטלוויזיה, ניתוח רטורי, nlp גישת, איך לשכנע את בעלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות של לקוח, איך לשכנע את הבוס, לימוד nlp, אסטרטגיות שכנוע, לשכנע עובדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, יצירת עוגנים nlp, NLP למאמנים, התנגדות לקוח, nlp לחינוך ילדים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP סרטונים, טיפול בהתנגדות, nlp השפעה על אחרים, ללמוד nlp,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:30איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
האם איש מכירות חייב לשקר כדי להצליח למכור?

אליעד כהן מסביר שכדי להבין האם איש מכירות חייב לשקר, יש להפריד בין שני מצבים: מצב שבו המטרה היא להטעות ולרמות את הלקוח במודע, לבין מצב שבו מדובר במכירה אמיתית ואיש המכירות מעוניין להציג את המוצר בצורה ישרה, אך עדיין מצליח למכור.

במצב הראשון, בו המוכר מעוניין לרמות את הלקוח, ברור שעליו לדעת לשקר באופן משכנע, משום שאם הוא לא יודע לשקר בצורה בטוחה ומשכנעת, הלקוח ירגיש את חוסר הביטחון והמכירה לא תתבצע. לדוגמה, אם המוכר מוכר מוצר מסוג אחד, אבל אומר ללקוח שמדובר במוצר אחר, הוא חייב לדעת לשקר בצורה בטוחה, אחרת הלקוח יזהה את ההטעיה ויסרב לקנות.

האם אפשר למכור בלי לשקר כלל?

אליעד מסביר שגם כאשר מדובר במוצר אמיתי שהמוכר אינו מתכוון להטעות לגבי פרטיו הבסיסיים, עדיין ישנו אלמנט מסוים של שקר בתהליך המכירה. הוא מדגיש שכל עסקה בעולם מתבצעת על בסיס ההנחה שללקוח תהיה יותר תועלת מנזק, אבל האמת העמוקה היא שבכל מוצר או עסקה קיימים יתרונות וחסרונות באופן שווה לחלוטין. למרות שלעיתים נראה שיש מוצרים שבהם היתרונות מובהקים יותר, בפועל, אם בוחנים לעומק ובאופן אובייקטיבי לחלוטין, מגלים שבכל מוצר היתרונות והחסרונות שווים.

כאן נכנס לתמונה מה שאליעד מכנה "שקר יחסי". הכוונה היא לא שקר שבו מציגים מידע כוזב לחלוטין, אלא שקר שנובע מכך שהמוכר מציג יתרונות יחסיים כאילו הם מוחלטים. למשל, אם המוצר טוב וגם לא טוב ללקוח באותה המידה, המוכר לא יכול לומר ללקוח "המוצר הזה טוב אבל גם רע באותה מידה, " כי אז הלקוח יתקשה לקבל החלטה וכנראה לא ירכוש את המוצר.

למה צריך להגזים בערכם של היתרונות כדי למכור?

אליעד כהן מדגים את הרעיון של מכירה על ידי דימוי של מטבע: כל מטבע הוא חצי שחור וחצי לבן. אם המוכר יתעקש לראות תמיד את שני הצדדים, הוא לא יצליח למכור. כדי להצליח, עליו לבחור צד אחד בלבד ולהציגו כמוחלט: להסתכל על הצד הלבן ולהציגו כלבן בלבד, ולהסתכל על הצד השחור ולהציגו כשחור בלבד. כך הוא יכול לשכנע את הלקוח שלמוצר יתרון משמעותי. זהו סוג של שקר יחסי, אך הוא הכרחי לסגירת העסקה.

אם איש המכירות היה תמיד רואה את היתרונות והחסרונות במידה שווה, הוא לא היה מצליח לסגור עסקאות, משום שכל החלטה היא למעשה איזון מושלם בין טוב לרע. לכן, במובן מסוים, גם איש מכירות ישר לחלוטין יימצא במצב שבו הוא חייב להדגיש יתרונות ולהצניע חסרונות, אחרת לא יוכל להתקדם בתהליך המכירה.

האם דווקא מי שנצמד לאמת תמיד משקר לעצמו?

אליעד מחדד נקודה מעניינת נוספת, שבה דווקא מי שמתיימר להיות "איש אמת" ולראות תמיד את היתרונות והחסרונות באופן שווה, בעצם משקר לעצמו. ההסבר לכך הוא שלמרות שנראה לנו הגיוני שבכל דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה, מי שמעמיק בנושא יגלה שבאופן מוחלט, בכל דבר יש גם רק יתרונות וגם רק חסרונות. למרות שזה לא נשמע הגיוני, אליעד מציין שכל צד בפני עצמו הוא אמיתי לחלוטין, ולכן אפילו אדם שרואה תמיד את שני הצדדים כאילו הם שקולים, עדיין עושה סוג של שקר.

הסיבה לכך היא שאם אדם היה נצמד לאמת עד הסוף, הוא היה מגלה שגם להגיד שצד אחד בלבד הוא נכון, זו אמת מוחלטת. כלומר, עצם ההיצמדות לאמת במובן המוכר לנו, גם היא סוג של שקר, משום שהיא לא רואה את התמונה השלמה של המציאות.

למה כל עסקה מכילה שקר באופן בלתי נמנע?

כדי למכור, איש המכירות חייב להסתיר חלק מהחסרונות של המוצר או לפחות לא להדגיש אותם בצורה שווה ליתרונות. אליעד כהן מסביר שאם המוכר היה מראה ללקוח באופן אובייקטיבי את כל היתרונות והחסרונות במידה שווה, הוא היה יוצר מצב שבו הלקוח אינו יכול לקבל החלטה, משום שאין יתרון ברור למוצר.

כדי לאפשר קבלת החלטה ולהניע לפעולה, חייבים להתמקד ביתרונות בצורה מוגזמת, וזו למעשה מהות השקר היחסי. השקר הזה, לפי אליעד, הוא לא רק הכרחי למכירה אלא גם לקיום התנועה בעולם. אם היינו מודעים תמיד באופן מלא ושווה ליתרונות ולחסרונות של כל פעולה, לא היינו עושים שום פעולה כלל.

אליעד מסיים ומדגיש שיש לראות מעבר למובן הפשטני של השקר. השקר הנדרש במכירה אינו שקר במובן הרע של המילה, אלא שקר יחסי שמאפשר לאדם לפעול בעולם ולהתקדם קדימה.
האם איש מכירות חייב לשקר כדי למכור?

השאלה המרכזית היא האם איש מכירות צריך לדעת לשקר כדי להצליח במכירה. אם המטרה היא להטעות את הלקוח או לשקר לו במודע - למשל, למכור לו מוצר אחד ולספר לו שמדובר במוצר אחר - אז אכן, איש המכירות חייב להיות שקרן מיומן. חוסר ביטחון בשקר עשוי לגרום ללקוח לזהות את ההטעיה ולסרב לרכישה.

האם אפשר למכור בלי לשקר?

אם איש המכירות מוכר מוצר אמיתי ואינו רוצה להטעות את הלקוח, האם בכל זאת עליו לדעת לשקר? התשובה לכך מורכבת. עסקה נסגרת כאשר הלקוח מאמין שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. אולם, ניתוח אובייקטיבי לחלוטין של כל עסקה יגלה שבכל מוצר יש גם יתרונות וגם חסרונות באופן שווה. אם נצמדים לאמת המוחלטת ומציגים ללקוח את כל היתרונות והחסרונות באופן שווה, למעשה אין סיבה לרכוש את המוצר. לכן, כדי שתתבצע עסקה, איש המכירות נדרש להציג את היתרונות כחשובים יותר מהחסרונות, גם אם בפועל הם שווי ערך.

מדוע מכירה מחייבת "שקר יחסי"?

איש מכירות צריך לדעת "לשקר" לא במובן של הטעיה גמורה, אלא ביכולת שלו להציג דברים יחסיים כאילו הם מוחלטים. אם המוצר מכיל גם יתרונות וגם חסרונות, והמוכר יהיה מודע מדי לחסרונות, הוא עלול להימנע מסגירת העסקה. עסקה מתבצעת כאשר לקוח משתכנע שיש יותר יתרונות מחסרונות, אך האמת האבסולוטית היא שכל דבר מכיל את שניהם באופן שווה. לכן, כדי שתהליך המכירה יצליח, איש המכירות מוכרח "להגזים" בערכם של היתרונות.

איך איש מכירות מתמודד עם אמיתות יחסיות?

המכירה דורשת מאיש המכירות לראות את המציאות בפרספקטיבה מסוימת - להדגיש יתרונות ולהמעיט בערך החסרונות. אם למשל מוצר הוא גם טוב וגם לא טוב ללקוח, והמוכר יציין את שני הצדדים במידה שווה, הוא עלול לא להצליח לסגור את העסקה. היכולת "לשקר" כאן משמעותה להתמקד בצד החיובי ולהציגו כמוחלט. כך למעשה איש מכירות מוכרח להסתכל על צד אחד של המטבע ולהציגו ככולו שחור או לבן, אחרת הוא עלול לשתק את עצמו בתהליך המכירה.

האם היצמדות מוחלטת לאמת היא שקר בפני עצמו?

פרדוקסלית, גם מי שנצמד אך ורק לאמת ומשתדל לראות תמיד את שני הצדדים, משקר לעצמו. מי שמעמיק בנושא יבין שבכל דבר בעולם קיימים גם רק יתרונות וגם רק חסרונות - תלוי בפרספקטיבה. לפיכך, אדם שמקפיד לראות תמיד את היתרונות והחסרונות במקביל, עושה זאת מתוך תפיסה חלקית של המציאות ולא מתוך הבנה אמיתית שלה.

האם אפשר למכור בלי להסתיר את החסרונות?

ברוב המקרים, תהליך מכירה בנוי על הצגת היתרונות והסתרת החסרונות - לא בהכרח בצורה של הטעיה מודעת, אלא מתוך דגש על מה שחשוב להבליט ללקוח. כל מוצר או שירות מכילים יתרונות לצד חסרונות, אך כאשר איש המכירות בוחר להדגיש את היתרונות ולמזער את החסרונות, הוא למעשה עוזר ללקוח לקבל החלטה. אם היה מציג את כל המידע באובייקטיביות מוחלטת, הלקוח היה מתקשה לקבל החלטה, שכן כל עסקה היא שוות ערך בין חיובי לשלילי.

לסיכום, האם כדי להצליח למכור צריך לשקר?

בהיבט מסוים, כן. לא במובן של שקר מזיק או הונאה, אלא בכך שאיש המכירות מוכרח לראות את המציאות בפרספקטיבה מסוימת. הצגת היתרונות כאילו הם מכריעים יותר מהחסרונות היא הכרחית למכירה, גם אם מדובר ב"שקר יחסי". בלעדי זה, איש המכירות עלול למצוא את עצמו מהסס ולא מסוגל לשכנע. העולם בנוי על תנועה, על דחיפה קדימה, ואם היינו תמיד רואים את כל ההשלכות באור שווה, לא היינו זזים לשום מקום.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר, לענות לשאלה הבאה האם איש מכירות צריך לדעת לשקר, האם איש מכירות צריך להיות שקרן, האם איש מכירות צריך להרגיש בנוח לשקר, האם איש מכירות צריך לשקר? אז התשובה היא כדלקמן בהנחה שהולכים לשקר את הלקוח ובהנחה שרוצים לשקר את הלקוח, לדוגמה נגיד מוכרים ללקוח מוצר מסוים ובפועל מספרים לו שזה מוצר אחר בהנחה שזה מה שרוצים לעשות, רוצים לדפוק את הלקוח לרמות אותו לשקר אותו במקרה כזה כמובן שאיש מכירות צריך לדעת לשקר, אוקי כי אם הוא לא יודע לשקר אז הוא ישדר חוסר ביטחון ללקוח והלקוח לא ירצה לקנות את המוצר.

יחד עם זאת בהנחה שהולכים למכור ללקוח מוצר אמיתי, זאת אומרת לא הולכים לשקר אותו לא רוצים לשקר אותו, האם במקרה כזה איש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לשקר לדעת לשקר כן או לא? והתשובה היא די פשוטה, התשובה היא כזאת בשביל לסגור עסקה העסקה נסגרת, העסקה מתבצעת הלקוח רוכש את המוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. עכשיו מי שנצמד לאמת, מי שהולך אך ורק לפי האמת הוא בעצם יראה שבסופו של דבר בכל מוצר בכל עסקה יש תמיד יתרונות וחסרונות באופן שווה, למרות שכרגע אולי יש אנשים שיגידו "מה פתאום יש עסקאות שזה ברור שיש יותר יתרונות" או "ברור שיש יותר חסרונות" אף על פי כן אני אומר שמי שיבדוק את זה לעומק יראה שבסופו של דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה.

עכשיו מה זה בעצם אומר זה בעצם אומר שמי שנצמד "לאמת", מי שנצמד לאמת יגיע למסקנה ששום עסקה לא צריכה להתבצע, למה שום עסקה לא צריכה להתבצע? כי הרעיון של עסקה שמתבצעת היא כאשר חושבים שיש יותר יתרונות מאשר חסרונות כאשר תתבצע העסקה אבל אם בן אדם נצמד לאמת ואך ורק לאמת ואת כל האמת אז מההיבט הזה אין שום טעם לעסקה כי בעסקה יש יתרונות וחסרונות באופן שווה ואז שום עסקה לא יכולה לצאת לפועל. ולכן איש מכירות צריך להיות שקרן, צריך לדעת לשקר לא במובן שהוא צריך לתת ללקוח מידע לא נכון לגבי המוצר זאת אומרת אם המוצר צהוב להגיד לו המוצר כחול זאת לא הכוונה, הכוונה היא שאיש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לשקר ולראות דברים יחסיים כדברים מוחלטים.

מה זאת אומרת? אם למוצר יש יתרונות וחסרונות והאיש מכירות ייצמד "לאמת" יותר מדי והוא יראה גם את היתרונות וגם את החסרונות יכול להיות שהוא לא יסגור את העסקה, אם המוצר נגיד גם מתאים ללקוח וגם לא מתאים ללקוח והמוכר יחשוב לעצמו בראש "כן אבל זה גם לא מתאים ללקוח" גם לא תתרחש העסקה. כל עסקה יש לה גם עלות וגם תועלת ללקוח וכפי שאמרתי בסופו של דבר מי שיאמין בזה עד הסוף יראה שבכל דבר יש גם חסרונות ויתרונות באופן שווה ולכן כדי שעסקה תתבצע מחויב במציאות באופן יחסי שצריך לשקר. למה מחויב במציאות באופן יחסי שצריך לשקר? כי בעצם צריך לומר שיש במוצר הזה יותר דברים טובים מאשר רעים עבור הלקוח ומהיבט מסוים זה שקר.

ולכן כפי שאמרתי קודם איש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לקחת דבר יחסי ולראות אותו כמוחלט, לקחת את המטבע שהוא חצי שחור וחצי לבן להסתכל על הצד השחור שלו ולהגיד יש פה מטבע שחור, להסתכל על הצד הלבן ולהגיד יש פה מטבע לבן. כי אם איש מכירות תמיד יראה את שני הצדדים בכל דבר הוא לא יכול למכור כי בכל דבר יש יתרונות וחסרונות באופן שווה, אין שום משמעות לעסקה. העסקה כל עסקה בעולם מתבצעת כשיש קצת שקר, מה זה השקר? שלוקחים תועלת יחסית ואומרים "יש פה יותר טוב מרע בעסקה הזאת". אוקי ולכן כפי שאמרתי קודם אז אם רוצים לשקר את הלקוח לרמות אותו אז ברור שאיש המכירות צריך להיות שקרן אבל בהנחה שלא רוצים לשקר את הלקוח עדיין באופן יחסי איש המכירות צריך להיות שקרן במובן שהוא בעצם לוקח תועלת יחסית ורואה אותה כגדולה מעבר למה שהיא באמת.

זאת אומרת איש המכירות צריך להיות מסוגל לראות לעצמו ולהראות ללקוח שבמוצר הזה יש יותר דברים טובים מאשר רעים עבור הלקוח שזה לא בהכרח תמיד נכון אבל אלא החיים כי אם בן אדם תמיד יראה את היתרונות והחסרונות שיש בכל דבר הוא לא יעשה שום דבר. עכשיו אני רוצה לחדד עוד דבר שמהיבט מסוים דווקא בן אדם שהוא כאילו איש אמת, איש מכירות שהוא כאילו "איש אמת" ושהוא כאילו תמיד רואה את היתרונות והחסרונות שיש בכל דבר גם הוא בעצם סוג של משקר, למה הוא סוג של משקר? כי מי שיעמיק, עוד פעם שזה דברים שהסברתי אותם בהזדמנויות אחרות ובהקשרים אחרים מי שיעמיק יראה שבסופו של דבר בכל דבר בעולם יש גם יתרונות וגם חסרונות אפילו באופן שווה אבל אני אחדד עוד פעם בכל דבר בעולם יש גם רק יתרונות וגם רק חסרונות.

עכשיו למרות שזה לא נראה הגיוני איך יכול להיות בדבר שיש בו גם רק יתרונות וגם רק חסרונות זה נושא שיחה אחר אבל בגדול בסופו של דבר גם כל אחד מהצדדים רק הוא צודק בפני עצמו, גם רק כל אחד מהצדדים הוא צודק בפני עצמו למרות שזה לא הגיוני אף על פי כן בסוף זה ככה ולכן כשבן אדם רואה את שני הצדדים והוא אומר "רגע אני חייב להיצמד לאמת, אני רואה את שני הצדדים" מהיבט מסוים הוא משקר כי אם הוא היה נצמד לאמת עד הסוף הוא היה רואה שגם להגיד שרק צד אחד צודק גם זאת אמת. ויותר מזה ואם אנחנו רוצים להקצין את זה עוד יותר אז מי שיחקור את הנושא הזה של אמת ושקר שכבר הסברתי אותו במקומות אחרים יראה שבסופו של דבר עצם ההיצמדות לאמת גם היא סוג של שקר כי בעצם בן אדם מבדיל בין אמת לשקר וגם זה לא בהכרח בטוח וכו' וזה הוסבר במקומות אחרים.

בין כך ובין כך כאשר לוקחים דבר שבאופן יחסי הוא נכון, זאת אומרת במוצר הזה יש יתרונות אבל יש בו גם חסרונות וכשהמוכר אומר ללקוח "בוא תראה את היתרונות" ומסתיר ממנו את החסרונות כי בכל מוצר יש חסרונות ובכל מוצר יש יתרונות אבל ברגע שהמוכר מסתיר את החסרונות ומראה את היתרונות זה בעצם מהיבט מסוים זה סוג של שקר כי למה אתה לא מראה לו גם את היתרונות, אבל מהיבט אחר בלי השקר הזה לא יהיה קיום לעולם, למה? כי כל פעולה שבן אדם עושה אם הוא מראש יודע את כל היתרונות ואת כל החסרונות הוא יראה שזה שווה וברגע שהוא יראה שזה שווה הוא לא יעשה שום פעולה כי התפיסה של יתרון וחיסרון באופן שווה מובילה את הבן אדם לכל מיני יתרונות משלה אבל מצד שני היא לא מאפשרת את התנודתיות שיש בתוך החיים שלנו ומהיבט מסוים גם היא עצמה שקר כפי שאמרתי כי גם להגיד שרק צד אחד צודק גם זה נכון. אז שלא יעבדו עליכם.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, איך לשכנע?, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתמודד עם חרדת מכירות לפטר את הלקוח לרמות לקוח לגרום למישהו ללכת לטיפול המשמעות של הצעת מחיר ללקוח איש מכירות חכם חומרי שיווק נכונים למה הלקוח מפחד להחליט? יחסי לקוח ונותן שירות איך לדעת למכור? למכור את עצמך ביוקר שאלה של לקוח בלי תשובה לגרום למישהו לעזוב כת איך ללמוד מכירות? איך לעשות מניפולציה על הלקוח? סודות ההשפעה של מנטורים להציג ללקוח את המחיר להסביר מוצר יקר עלות השיווק ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק איש מכירות כריזמטי לגרום למישהו להימשך רק אליך נגד nlp לגרום למישהו לדבר מכירות door to door nlp טכניקות איך אפשר לגרום למישהו לאהוב אותך? מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? לשכנע אנשים לחשוב שאתה חכם לגרום למישהו להיפתח קבלת החלטות של הלקוח איזה מוצרים לא למכור? משא ומתן למנהלים בכירים לשכנע מישהו לא לשקר לך טיפול בהתנגדות של לקוח לגרום למישהו לרצות סקס מוכר ללקוח להתמודד עם מצב שאני לא מצליח למכור שיטת שכנוע לשכנע אדם לשנות את עמדתו פרסומות שקרים במכירות למה הלקוח לא סומך עליך? לשכנע מישהו לא להתנגד איתור צרכי הלקוח מה זה צרכי הלקוח לאיזה לקוחות לשווק? הגדלת לקוחות איך לשכנע מישהו לא לפחד? החלטה של לקוח לגרום למישהו לא לבגוד איש מכירות מצליח למה הלקוח רוצה רק להתכתב? לקוחות עם דרישות מוזרות לשכנע אנשים טיפים העלאת מחיר ללקוחות קיימים תסריט שיחה עם לקוח שתילת מחשבות לגרום למישהו לחזור אליך חסרונות במוצר התאמת המוצר לצורך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח להשיג המלצות של לקוחות שיטות השכנוע של ביבי נתניהו בבית המשפט רצון לתת ללקוח איך לא לתת הנחה ללקוח? לשכנע את התת מודע השקעה בשיווק לטווח רחוק לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה התנגדות מכירות בטלפון החזרת אמון להשתמש בדמיון מודרך למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר שאלה של לקוח איך לעשות שיווק סמוי? לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לשנות את הלקוחות למה הוא לא מוכן למכור? למכור פריט מוצרים גרועים לקוח מתנגד למחיר איש מכירות טיפש כסף במכירות לשכנע אנשים בפייסבוק לשכנע מישהו לא להתאבד לגרום למישהו לא לחזור על טעויות מי הלקוחות הטובים שלך? שיווק תכנים מקצועיים לשכנע עובדים לשכנע את הלקוח לרכוש להביא עוד לקוחות לעסק המוצר עוזר ללקוח מבחן לאיש מכירות נקודת המבט של הלקוח חסרונות ללמוד nlp להוזיל מוצר השקעה באיש מכירות לא כל אחד יכול למכור לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות לשכנע אנשים לתת בך אמון עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עיסקי, שיפור מכירות, אימון אישי בנושאי איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0352 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:51:39 - wesi28