אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!

תמונה ללא תיאור

תמונה ללא תיאור

תמונה ללא תיאור
ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, nlp techniques, NLP שפע, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע בוויכוח, ללמוד nlp באינטרנט, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, nlp מטפל, nlp לימוד חינם, ניתוב לשוני פיזיולוגי, לשכנע את עצמי לא לאכול, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, NLP לימודים, להתמודד עם התנגדות מכירה בטלפון, NLP מה זה, לשכנע מישהו להפסיק לעשן, איך לשכנע לקוח, שיפור כושר שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, התנגדויות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, nlp מדריכים, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, nlp עוגנים, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, לנסח טקסט משכנע, מומחה שיווק, איך לשכנע את המורה, איך לשכנע גבר להיות איתך, שיטות מכירה, מהו nlp, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, ללמוד nlp בחינם, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירה בטלפון, סוגסטיה עצמית,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור
15:48איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה?

בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן מסביר, שהמטרה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב לא באמצעות עצם המכירה, אלא על ידי תחושה שהחסרונות שהוא חווה מתמלאים על ידי המוצר שהוא קונה. לדוגמה, כאשר לקוח מגיע לסוכנות מכירת רכבים ואומר "אני רוצה לקבל מידע על האוטו הזה", המוכר החכם יגיד לו "אני אתן לך פרטים על האוטו", ולא "רכב", למרות שלכאורה מדובר באותו דבר בדיוק. זאת מפני שהלקוח בחר להשתמש במילה "אוטו", ולכן השימוש במילה אחרת עלול להרחיק אותו מהתחושה הסובייקטיבית שהמוצר הוא בדיוק מה שהוא מחפש.

דוגמה נוספת היא כאשר לקוח אומר "אני מחפש רכב לנסיעה לטיול". במקרה כזה המוכר צריך להשתמש בדיוק באותן המילים, "רכב לנסיעה לטיול", ולא להחליף את המילים למשהו כמו "רכב כיפי לטייל". ההבדל כאן הוא שבשימוש במילים אחרות, הלקוח צריך לבצע פעולה נוספת של מחשבה, לשאול את עצמו האם המוצר שהוצג אכן עונה על מה שהוא מחפש. הפעולה הזו מיותרת, ולכן שימוש מדויק במילים של הלקוח מייעל את תהליך המכירה.

מתי לא מומלץ להשתמש במילים של הלקוח?

למרות היתרונות הברורים בשימוש במילים של הלקוח, ישנם מקרים בהם זה עלול להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם הלקוח אומר "אני מעוניין לקנות", יכול להיות שעדיף שהמוכר לא יחזור על המילה "מעוניין", אלא דווקא ישתמש במילים חזקות יותר כמו "צריך" או "חייב", כדי להגביר את תחושת הדחיפות והצורך לקנות.

עוד דוגמה לכך היא כאשר הלקוח משתמש במונחים שעשויים להקטין או להמעיט מערך המוצר. אם הלקוח אומר "אני מחפש משהו סביר במחיר סביר", והמוצר שנמכר הוא ברמה גבוהה משמעותית, עדיף שהמוכר לא יחזור על המילה "סביר", אלא יציג את המוצר במילים שמביעות איכותו הגבוהה כמו "מוצר הרבה יותר טוב ממה שחשבת".

מה קורה כאשר הלקוח מתאר מוצר בצורה שלילית או לא מדויקת?

אליעד כהן מציין מצב נפוץ שבו הלקוח מתאר את מה שהוא מחפש בצורה לא אידיאלית או שלילית, כמו למשל "אני מחפש משהו שיעבוד רוב הזמן", בעוד שהמוצר עובד באופן מושלם כל הזמן. במקרה זה, חשוב לא לחזור על התיאור שהלקוח השתמש בו, כי זה יכול לפגוע בתדמית המוצר. במקום זאת, יש לומר ללקוח "המוצר הזה עובד כל הזמן", ולהראות לו בכך את הערך המוסף שלו.

עם זאת, לפעמים אפילו שימוש בחלק מהמילים שהלקוח בחר יכול להיות בעייתי, מכיוון שהוא עלול ליצור אצל הלקוח אסוציאציה למילים השליליות שבהן הוא השתמש. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא מחפש "רכב שלא יעשה כאבי גב", עדיף לשנות את התיאור לחיובי יותר כמו "רכב נוח במיוחד".

מה עושים כשהלקוח לא סגור על עצמו?

לעיתים הלקוח אינו בטוח שהוא רוצה את מה שהוא עצמו תיאר, למרות שהשתמש במילים מסוימות. אליעד כהן מסביר שהלקוח יכול לומר שהוא רוצה מוצר מסוים (א'), אבל בתוך תוכו הוא בעצם רוצה משהו טוב יותר (ג'). במקרה כזה, שימוש מדויק במילים שלו עלול דווקא להניא אותו מרכישה. לכן, במצבים כאלו מומלץ להציג את המוצר מעט אחרת, להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו.

אם הלקוח עדיין מהסס לאחר שהמוצר הוצג לו מחדש בצורה מחמיאה יותר, אפשר אפילו להציג את המוצר כולו כאילו מדובר במשהו חדש לגמרי, ובכך לגרום ללקוח להרגיש שמדובר במוצר שונה וטוב יותר מזה שהוא תיאר בתחילה.

מה המסקנה על השימוש במילים של הלקוח בתהליך המכירה?

המסקנה החשובה של אליעד כהן היא שהכל תלוי בהקשר הספציפי של המכירה. באופן כללי, שימוש במילים של הלקוח עדיף כי הוא מייצר ראפור והזדהות. אך צריך להיות מודעים למילים בעייתיות או למצב בו הלקוח אינו בטוח בעצמו. במקרה כזה, עדיף לשכתב את תיאור המוצר כדי להציג אותו בצורה הטובה ביותר ולהגביר את הסיכוי שהלקוח ישתכנע לקנות.

אליעד כהן ממליץ לקונים עצמם להיות ערניים ולהיזהר ממוכרים שמציגים את המוצר בדיוק במילים שבהן הם השתמשו, כי לא תמיד זה אומר שהמוצר באמת מתאים להם. כלומר, שימוש במילים של הלקוח יכול להיות טריק שמטרתו לגרום לקונה להרגיש שהמוצר בדיוק תואם את הצרכים שלו, אף שזה לא תמיד נכון.
איך למכור נכון? שימוש במילים של הלקוח בתהליך המכירה

המטרה של מכירה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, כלומר, למלא את החסרונות שהוא מרגיש שיש לו, ולכן כשמוכרים לו מוצר או שירות, חשוב להקפיד להשתמש בשפה שהוא מבין ומתחבר אליה. תהליך המכירה צריך להיעשות בצורה שבה הלקוח מרגיש שהמוצר שממולא את הצרכים שלו. הלקוח, בסופו של דבר, לא מחפש את המוצר עצמו אלא את מה שהמוצר מספק לו - פתרון לחסרונותיו.

כיצד להשתמש במילים של הלקוח?

למשל, אם הלקוח מגיע למקום מכירת רכבים ואומר שהוא מעוניין ב"אוטו", ולא ב"רכב", יש להקפיד להשתמש במילה "אוטו" ולא "רכב". אפילו אם מדובר באותו דבר, המילים עשויות לשדר תחושות שונות אצל הלקוח. אם הלקוח מבקש רכב "לטיול", על המוכר להימנע מלומר "רכב כייפי לטיולים" ולהשתמש במילים שהוא בחר - "רכב שמתאים לנסיעה לטיול".

החשיבות בשימוש במילים של הלקוח היא בהפחתת הצורך של הלקוח לבצע חישוב עצמי ולהבין אם המוצר מתאים לו. אם הוא אומר "אני רוצה רכב לנסיעה לטיול", על המוכר לא להכביד על המחשבה של הלקוח ולהגיד "הנה הרכב שמספק את הצורך שלך לנסיעה לטיול".

מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות?

לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא "מעוניין" במוצר, כדאי לשדר לו תחושת דחיפות ולהשתמש במילים כמו "חייב" במקום "מעוניין". זה יכול לשדר לו את הצורך במוצר באופן יותר ברור ולהגביר את הסיכוי שהוא יחליט לרכוש.

כמו כן, אם הלקוח אומר שהוא "מחפש משהו סביר" ושם הדגש על המחיר, אבל המוצר שמוכרים לו הוא הרבה יותר טוב מכך, יש להימנע מלהשתמש במילה "סביר" ולהציע את המוצר במילים שיביעו את איכותו הגבוהה, לדוגמה: "המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב".

מתי לא להשתמש במילים של הלקוח?

לפעמים יש מקרים בהם השימוש במילים של הלקוח עשוי להחמיר את מצב המכירה. אם הלקוח אומר "אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן" והחברה מוכרת מוצר שעובד כל הזמן, עדיף לשדר ללקוח את הייחודיות של המוצר ולהגיד לו שהמוצר עובד "כל הזמן" ולא רק "רוב הזמן".

הבעיה בשימוש במילים של הלקוח במקרה כזה היא שהתיאור של המוצר עשוי להיות בעייתי, ויכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר אינו טוב כפי שהוא רוצה.

האם תמיד כדאי להשתמש במילים של הלקוח?

ההמלצה הכללית היא להשתמש במילים של הלקוח, אך לעיתים יש לבחון את ההקשר ולוודא שהשימוש במילים שהלקוח בחר לא פוגע במוצר או בתהליך המכירה. אם הלקוח מציין ביטוי שיכולים להיות לו קונוטציות שליליות, כדאי לשקול לשכתב את המילים ולספק תיאור שמחמיא למוצר.

שיקוף והזדהות עם הלקוח

חשוב ליצור קשר עם הלקוח בצורה כנה ולשדר לו שאתם מבינים את הצרכים שלו. שימוש במילים שמתארות את המוצר בצורה שדומה למה שהלקוח ביקש יעזור לו להתחבר אל המוצר, אך יש לשים לב שהמילים שהלקוח השתמש בהן באמת מתארות את המוצר בצורה נכונה.

אם הלקוח לא סגור על מה שהוא רוצה או לא בטוח אם הוא מתאר את הצרכים שלו בצורה נכונה, השימוש במילים אחרות ומחמיאות יכול להוביל לתוצאה חיובית יותר.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של מכירה בעצם המטרה שלו היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, ומה גורם ללקוח להרגיש טוב? כשממלאים לו את החסרונות שלו. שימו לב מה שעושה טוב ללקוח זה לא שאנחנו מוכרים לו את המוצר שלנו מה שעושה טוב ללקוח זה בעצם שהחסרונות שהוא חושב שיש לו הם מתמלאים לו באמצעות המוצר שהוא קונה.

ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמה סטנדרטית בנאלית נגיד שלקוח בא למקום מרכז מכירות של כלי רכב והוא אומר "שלום רציתי לברר פרטים לגבי האוטו הזה" שימו לב לאוטו אפשר להגיד אוטו אפשר למכור לו רכב, נגיד לצורך העניין שהוא קרא לזה אוטו הוא לא קרא לזה רכב עכשיו אם המוכר הוא לא מקצועי אז המוכר יגיד לו "אוקי אני אתן לך פרטים על הרכב הזה", אם המוכר ממש מקצועי המוכר יגיד לו "אני אתן לך פרטים על האוטו הזה" למה? כי הלקוח רצה לקנות אוטו הוא לא רצה לקנות רכב. למרות שלכאורה זה אותו דבר אבל אף על פי כן בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח הוא מחפש אוטו הוא לא מחפש רכב.

אותו דבר לדוגמה נגיד שיש מילה שיש לה שתי משמעויות נגיד שיש אפילו צורה לא נכונה לקרוא למוצר הזה והלקוח מבחינתו זה מה שיש לו בראש ברגע שמדברים איתו בשפה אחרת במילים אחרות זה יותר מתרחק אצלו החוויה של מילוי החיסרון שלו באמצעות המוצר שאותו רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד אומר "אני רוצה לקנות רכב לנסיעה לטיול" צריך להגיד לו "הרכב הזה יהיה לך טוב לנסיעה לטיול" לא להגיד לו לדוגמה לא להגיד ללקוח "הרכב הזה יהיה לך כייפי לטייל בו", "הרכב הזה יהיה לך כייף איתו לנסיעה לטיול", מה הוא אמר הוא אמר שהוא רוצה נסיעה לטיול או שהוא אמר לטייל? אמר נסיעה לטיול למה תגיד לו לטייל תגיד לו נסיעה לטיול.

תן ללקוח את מה שהוא ביקש להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח יותר מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל עדיף להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח כביכול מרגיש יותר הזדהות, הוא מרגיש בעצם שהוא עצמו רוצה את המוצר. מה זאת אומרת? אם נגיד הלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" נניח ואז המוכר אומר לו "אוקי יש פה רכב שמאוד טוב לטיולים", לכאורה אין פה שום בעיה אבל מה הבעיה? שהלקוח אמר "אני רוצה רכב לטייל בו" ואז המוכר אמר "יש פה רכב שהוא טוב לטיולים" ואז המוח של הקונה צריך לעשות פעולה של חישוב להגיד "רגע אם הוא טוב לטיולים אז אני יכול לטייל בו".

יפה את הפעולה הזאת אנחנו מנסים לחסוך מהראש של הקונה ולכן אם הלקוח "אני רוצה רכב לטייל בו" אז אנחנו נגיד לו "יש פה רכב שיהיה לך נוח לטייל בו, הנה יש פה רכב שהוא טוב בשביל לטייל בו", לא להגיד "הנה רכב שטוב לטיולים" למה כי אז המוח של הלקוח צריך לעשות עוד פעולה ויש בזה נושא שלם. בין כך ובין כך מה שאני רוצה להוסיף עכשיו זה דווקא את ההפך של מה שאמרתי קודם, מה שאני רוצה להגיד שזה לא תמיד נכון זה לא כלל ברזל שצריך להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם דווקא יכולים להיות מושגים בעיתיים לצורך המכירה.

נגיד שהלקוח אמר "אני מעוניין לקנות ככה וככה" הוא לא אמר "אני צריך לקנות", הוא לא אמר "אני חייב לקנות" אמר "מעוניין" אז אם לדוגמה אנחנו נגיד ללקוח נשתמש במילה הזאת "מעוניין" בתהליך המכירה "אוקי אז הרכב שאמרת שאתה מעוניין לקנות הוא 1.. 2.. 3" לדוגמה מהיבט מסוים זה טוב מהיבט אחר אנחנו רוצים למחוק בראש של הלקוח את המילה "מעוניין". אני סתם נתתי כדוגמה "מעוניין" אבל העיקרון היה שאנחנו נגיד נרצה לגרום ללקוח לחשוב שהוא חייב לקנות את הרכב לא שהוא רק מעוניין לקנות את הרכב. אוקי מה אני מנסה לומר? אני מנסה לומר שלפעמים בתהליך של מכירה הלקוח נגיד לדוגמה לא יודע להסביר מספיק טוב את מה שהוא רוצה ברמה שגם הלקוח עצמו מבין שהוא לא הסביר את זה מספיק טוב או נגיד שהלקוח משתמש בכל מיני מילים שהן מתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה למוצר.

נגיד שהלקוח אומר "אני מחפש איזה משהו סביר לבית, אתה יודע אני מחפש איזה משהו במחיר סביר" או משהו כזה נניח, עכשיו מה לעשות שהמוצר הזה הוא הרבה יותר טוב מאשר סביר ואז לדוגמה במקרה כזה עדיף דווקא לא להשתמש במושג של הלקוח ואת המילה שהוא ציין לגבי המוצר שלנו למחוק אותה. מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר עדיף להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש של הלקוח את הפעולה שהוא צריך לשאול את עצמו "האם המוצר הזה מתאים לי", למה? כי מה אמרת שאתה רוצה יפה זה מה שזה עושה. אוקי זה מהיבט אחד אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר שעדיף להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? אני חוזר ומסביר עוד פעם יש מילים שהן יכולות להיות בעיתיות שהלקוח עצמו מרגיש שהמילים שלו לא מדויקות לדוגמה ואז אם המוכר משתמש במילים של הלקוח, הלקוח עצמו לא מאמין במוצר בגלל שהוא חושב שעצמו לא תיאר מספיק טוב את מה שהוא רוצה לקנות.

לדוגמה או נניח נגיד שהלקוח עצמו הציג תיאור בעייתי כלשהו תיאור שמבטא נגיד חסרונות במוצר, נגיד הוא אומר "אני מחפש משהו שיעבוד לי רוב הזמן" אז לא להגיד לו "הנה יש לך פה מוצר שיעבוד לך רוב הזמן" כי המוצר הזה עובד כל הזמן למה להגיד לו רוב הזמן, אז להגיד לו "אדוני יש לך פה מוצר שעובד כל הזמן". עכשיו מהיבט מסוים זה חיסרון כי הוא אמר שהוא מחפש מוצר שיעבוד לו רוב הזמן ואז אם אנחנו נגיד לו כל הזמן אז המוח של הלקוח עושה חישוב אם זה עובד כל הזמן כל שכן שזה עובד רוב הזמן, אוקי אבל אף על פי כן אם אנחנו נגיד ללקוח רוב הזמן יכול להיות שהלקוח לעצמו יגיד "עזוב אני לא רוצה את המוצר הזה" למרות שהוא אמר שמספיק לו מוצר שיעבוד רוב הזמן אבל בתוך תוכו הוא לא שלם עם זה הוא דווקא מחפש מוצר שיעבוד כל הזמן לדוגמה.

ולכן אם אנחנו נגיד נשתמש בביטוי שהלקוח אמר "אני מחפש מוצר שיעבוד לי אפילו רוב הזמן, משהו שיחזיק x זמן" והמוצר הזה מחזיק פי מאה, נגיד והוא אומר "אני מספיק לי אחריות לשנה" אבל במוצר הזה יש אחריות לעשר שנים אז אנחנו נגיד לו "אדוני המוצר הזה יש לך עליו אחריות לעשר שנים לא לשנה" דווקא נשתמש במושגים אחרים. עכשיו בקיצור בשורה התחתונה יהיה צריך לשים לב שיש לפעמים ביטויים שהלקוח משתמש שאנחנו לא נרצה לתאר בהם את איך שהלקוח תיאר את המוצר את השירות את מה שזה לא יהיה אנחנו דווקא נרצה לשכתב לו את המילים הבעייתיות האלה במילים אחרות.

עכשיו מסקנה לכאורה שאפשר להסיק לכאורה, אז מה המסקנה הכי טובה שאפשר להסיק ממה שהסברתי עכשיו? שלכאורה הדבר האידיאלי הוא פשוט לבדוק איזה מילים הלקוח דיבר שטובות ופשוט להשתמש בהם, איזה מילים הלקוח דיבר שהראה לנו שהן לא טובות ולהחליף אותן בביטוים אחרים טרמינולוגיות אחרות או מה שזה לא יהיה, לכאורה זאת המסקנה שהיא כמובן נכונה אבל כמובן היא גם לא נכונה באופן מוחלט, ולמה? כי לפעמים יש מצבים שבהם אם אנחנו נשתמש אפילו בחלק מהמילים שבהן הלקוח השתמש אסוציאטיבית רגשית אנחנו נחבר אותו לשאר המילים שעלו לו בראש שאנחנו רוצים שהוא ישכח אותם.

זאת אומרת נגיד שהלקוח תיאר את המוצר הוא אמר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." אמר תיאור מסוים של המוצר אז אנחנו לכאורה הגרסה הראשונה אומרת אז תגיד לו "יש לי פה מוצר שיש בו א.. ב.. ג.. ד.." בדיוק מה שהוא אמר זה מה שיש במוצר בהנחה שיש את זה במוצר כמובן, התוספת שהוספתי אחר כך אומרת אבל תשים לב שה - ב' ו - ג' יש להם בעיה בצורת ניסוח כי הניסוח הזה הוא ניסוח שלישי דווקא המוצר שלנו יותר טוב מאיך שהלקוח הציג אותו או שאנחנו גם יכולים להציג את המוצר בצורה יותר טובה מאשר איך שהלקוח תיאר את מה שהוא מחפש ולכן לכאורה מה המסקנה המתבקשת שאת א' ו - ד' שהלקוח תיאר את זה טוב אנחנו נשתמש ב - א' ו - ד' אבל ב' ו - ג' שהלקוח תיאר את זה לא טוב בעינינו אז אנחנו בעצם נחליף את זה למונחים אחרים מונחים יותר טובים יותר מחמיאים למוצר.

אבל גם זה לפעמים בעייתי למה? כי אם אנחנו נשתמש ב - א' וב - ד' בשני התיאורים שהם כביכול מחמיאים למוצר עדיין מאחר שהשתמשנו בדיוק במילים שהלקוח השתמש בהן קודם אז חווייתית רגשית אנחנו חיברנו אותו גם למילים שהוא הזכיר ב - ב' ו - ג' ולכן לצורך העניין יש מצבים שאם לקוח מישהו רוצה לקנות איזה מוצר והוא תיאר את המוצר בצורה בעייתית, נגיד שהבן אדם הזה לא יודע שהטכנולוגיה השתנתה והוא בא לקנות משהו ישן אבל המוצר הזה טוב פי אלף ממה שהוא מחפש ואם אנחנו נגיד גם רוצים כפול כסף ממה שהוא חשב שהוא רצה לשלם מלכתחילה, למה כפול כסף? כי המוצר הזה גם הוא טוב פי אלף ממה שהוא רצה לקנות אבל אם אנחנו נשתמש בחלק אפילו, יכול להיות מצב שבו אם נשתמש אפילו בחלק מהמושגים שבהם השתמש הלקוח קודם אז חווייתית רגשית הוא בעצם מחובר למה שהוא קודם חשב על המוצר והוא בעצם לא מבין שמדובר בכלל במוצר בדבר אחר שהוא הרבה יותר טוב ממה שהוא רצה לקנות.

ולכן שימו לב אם בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים שהלקוח השתמש בהן ואם הבנו שבעצם יש ביטויים שבהם הלקוח משתמש או תיאור או מה שזה לא יהיה שלפיהם עדיף לא להשתמש בו, למה כי זה בעייתי ועדיף לנו דווקא לשכתב את מה שהלקוח דיבר נגיד שהלקוח אומר סתם כדוגמה "אני מחפש רכב נוח" עדיף להגיד לו "יש פה רכב מאוד נוח" אנחנו משכתבים את מה שהוא אמר מהמילה "נוח" למילה "מאוד נוח", נניח אוקי או נגיד שהלקוח "אני מחפש רכב שאני לא אסבול בו, אני מחפש רכב שלא יעשה לי כאבי גב" נניח, עכשיו למה לא לדבר בצורה פוזיטיבית למה להגיד לו "הנה יש לך פה רכב שלא תסבול", מה זה "רכב שלא תסבול בו" שתהנה בו. אוקי אבל צריך לשים לב כי זה כאילו ניסוח בעייתי זה ניסוח שמקטין כי מה אנחנו נמכור לו מוצר כי אתה לא תסבול בו?

אבל מה שכן צריך לשים לב שאם משתמשים אפילו בחלק מהמילים שהלקוח השתמש קודם לפעמים עלול להיווצר מצב שבו הלקוח חווייתית עדיין יהיה מחובר למילים השליליות שהוא קודם תיאר בהן את המוצר ואז דווקא זה בסופו של דבר יכול לגרום לו לא לקנות את המוצר למרות שהוא אמר שזה מה שהוא מחפש, כי יכול להיות שהוא לא סגור על עצמו והוא לא באמת בטוח שהוא רוצה דווקא לקנות את המוצר הזה ולכן צריך לשים לב שאם נגיד לדוגמה משתמשים במילים של הלקוח והלקוח מהסס או בכל זאת לא רוצה לקנות את המוצר או לא בטוח שהוא רוצה לקנות את המוצר צריך לשים לב שלב ראשון אולי הלקוח הציג את המוצר בצורה לא מספיק מחמיאה אולי אנחנו יכולים להשתמש במילים אחרות שונות קצת, שימו לב שונות קצת שבהן אנחנו נציג את המוצר בצורה הרבה יותר מחמיאה ואז הלקוח כן ירצה לקנות את המוצר.

אם גם זה לא עובד אז צריך לשים לב אולי אפשר להציג את כל המוצר כולו בצורה שונה לגמרי כאילו מדובר פה על מוצר חדש ואז למכור את זה ללקוח, להגיד לו "תקשיב מה שאתה מחפש אין לנו בחנות" למרות שיש לנו את זה בחנות "ואנחנו בעצם נמכור לך מוצר חדש", כאילו חווייתית לשדר לו שזה בעצם מדובר על מוצר אחר מאשר מה שהוא רצה לקנות. ולמה מה מהות העניין? מהות העניין היא כי לכאורה אם הלקוח אמר "אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.." תגיד לו "הנה א.. ב.. ג.. ד.." והוא קנה מה אכפת לנו איך הוא התנסח אבל העניין הוא פשוט אם היינו בטוחים במאה אחוז שהלקוח שאמר "אני רוצה לקנות א.. ב.. ג.. ד.." אם הוא יחשוב שיש מולו "א.. ב.. ג.. ד.." הוא יקנה את זה תגיד לו "אדוני יש פה א.. ב.. ג.. ד.. קח תקנה" הוא קנה שלום לישראל, מה הבעיה? הבעיה היא שיכול להיות שהלקוח אומר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." זה מה שהוא אמר שהוא רוצה אבל בתוך תוכו הוא לא בטוח שהוא רוצה את זה, למה? כי יש בזה חסרונות והחסרונות האלה לפעמים באים לידי ביטוי בצורה שבה הלקוח תיאר את המוצר.

ולכן לדוגמה אם אנחנו דווקא נשתמש נזדהה נגיד ללקוח "תקשיב מה חיפשת? הנה זה פה" דווקא יכול להיות שזה יגרום לו לא לרצות לקנות את המוצר הזה, למה זה יגרום לו לרצות לא לקנות את המוצר הזה? לכאורה אמרנו לו "מה חיפשת א'? הנה א' " אבל לא כשהוא אמר שהוא רוצה לקנות א' הוא התכוון להגיד בתוך תוכו הוא רצה משהו יותר טוב מ - א' רק הוא לא ידע איך להסביר את עצמו או שהוא מסיבה כזו או אחרת אמר "אני רוצה א' " והוא בכלל לא בטוח שהוא רוצה את א' הוא רוצה ג' בכלל. ולכן אם הפשט אומר, אם התפיסה הבסיסית אומרת "תקשיב אם הוא אמר שהוא רוצה א' מה אתה אומר לו יש פה ג'? תגיד לו יש א' אל תנסה להתחכם" אבל זה רק אם אנחנו בטוחים שהוא באמת רוצה לקנות את א' שאנחנו באמת בטוחים שבראש שלו אם הוא חושב שיש פה א' הוא קונה אותו.

אבל לפעמים הוא אומר "אני רוצה לקנות א' " הוא לא באמת רוצה את ה - א' הזה הוא רוצה שיגידו לו "אדוני א' אין יש ג' " הוא רוצה משהו יותר טוב מ - א'. אוקי ולכן בשורה התחתונה התשובה לשאלה האם עדיף להשתמש במילים של הלקוח היא שלפעמים עדיף ולפעמים לא עדיף והכל תלוי בהקשר ובעניין. ומהצד של השומע הצד של הלקוח אם הוא רוצה שלא ירמו אותו הוא צריך לשים לב לטריק הזה שעושים אנשי מכירות, הרבה פעמים בן אדם בא לקנות מוצר והוא אומר "אני רוצה א.. ב.. ג.. ד.." ואומרים לו "הנה יש פה א.. ב.. ג.. ד" בדיוק אפילו באותם מילים והוא אומר "בדיוק מה ששאלתי הוא אמר שיש" אבל אדוני הוא אמר שיש כי הוא השתמש במילים שלך זה שהוא השתמש במילים שלך זה עדיין לא אומר שזה מה שאתה מחפש, יכול להיות שזה מוצר אחר יכול להיות שהמוצר לא בדיוק תואם את מה שאתה מחפש אבל פשוט בגלל שהצגת את זה בצורה מסוימת לכן אותו מוכר מציג לך את זה באותה צורה שאתה כלקוח הצעת שאתה רוצה לקנות את זה אבל עדיין זה לא אומר שזה באמת מתאים לך. אז שלא יעבדו עליכם.
📌לחץ כאן להצטרף לחברים באתר + ליהנות מהתכנים המלאים + לקבל גישה חופשית ללא כל הגבלה, לעוד מעל 10,000 שעות של תכנים מלאים לחברים באתר 👈לחץ כאן למידע נוסף...
איך לשכנע מישהואיך לשכנע אנשיםאיך לשכנע לקוחותאיך לשכנע לקוחאיך לשכנע ילדאיך לשכנע ילדיםאיך לשכנע מישהו לאהוב אותךאיך לשכנע את הלקוחאיך לשכנע בחורותאיך לשכנע נשיםאיך לשכנע עובדאיך לשכנע עובדיםאיך לשכנע מישהיאיך לשכנע בחורהאיך לשכנע אישהאיך לשכנע את הילדאיך לשכנע בחוראיך לשכנע את עצמיאיך לשכנע את עצמךאיך לשכנע מישהו לעשותאיך לשכנע מישהי לרצותאיך לשכנע מישהו לאאיך לשכנע בחורה לרצותאיך לשכנע אישה לרצותאיך לשכנע אחריםאיך לשכנע לקוח לקנותאיך לשכנע מישהו להסכים איתךאיך לשכנע מישהו לעשות משהואיך לשכנע מישהי לרצות אותךאיך לשכנע את האקסאיך לשכנע אישה לרצות אותךאיך לשכנע בחורה לרצות אותךאיך לשכנע אותוnlp איך לשכנעאיך לשכנע את הלקוח לקנותאיך לשכנע מישהו לסלוח לךאיך לשכנע אנשים לחשובאיך לשכנע את הבוסאיך לשכנע לקוחות לקנותלדעת איך לשכנעללמוד איך לשכנעאיך לשכנע לקוח לרכושאיך לשכנע מישהו לאהוב משהואיך לשכנע מישהו לא להתאבדאיך לשכנע מישהו לא לפחדאיך לשכנע מנהלאיך לשכנע מצביעיםאיך לשכנע ילד לעשות שיעורי ביתאיך לשכנע משקיע🔍הצג עוד...
מה דעתך ומה אתה חושב? הגב כאן...
איך לשכנע?: תכנים נוספים בנושא איך לשכנע? ועוד...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... לגרום למישהו ל... איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע אישה? איך לשכנע אישה לרצות? איך לשכנע אישה לרצות אותך? איך לשכנע אנשים? איך לשכנע אנשים אחרים? איך לשכנע אנשים לחשוב? איך לשכנע את איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע את ההורים? איך לשכנע את הילד? איך לשכנע את הילד שלי? איך לשכנע את הלקוח? איך לשכנע את השופט? איך לשכנע את התת מודע? איך לשכנע את עצמי? איך לשכנע את עצמך? איך לשכנע את עצמך להאמין במשהו? איך לשכנע את עצמך לרצות? איך לשכנע את עצמך לרצות משהו? איך לשכנע באמצעות הומור? איך לשכנע בחור? איך לשכנע בחורה? איך לשכנע בחורה לרצות? איך לשכנע בחורה לרצות אותך? איך לשכנע בחורות? איך לשכנע בצורה נכונה? איך לשכנע בראיון בתקשורת?
איך לשכנע מישהו ללכת לטיפול? איך לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו? איך לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג? איך לשכנע מישהו לקבל עזרה? איך לשכנע חולה נפש לקבל טיפול? איך לשכנע מישהו לקבל טיפול? איך להביא אדם לטיפול? כיצד מביאים אדם לטיפול? איך לשכנע מישהו לטפל בעצמו? לא מוכן ללכת לטיפול, מתנגד ללכת לטיפול, נגד טיפול, לא רוצה טיפול, מתנגד לקבל עזרה, מסרב לקבל עזרה
איך לשכנע מישהו ללכת לטיפול? איך לשכנע מישהו ללכת לטפל בעצמו? איך לשכנע מישהו ללכת לפסיכולוג? איך לשכנע מישהו לקבל עזרה? איך לשכנע חולה נפש לקבל טיפול? איך לשכנע מישהו לקבל טיפול? איך להביא אדם לטיפול? כיצד מביאים אדם לטיפול? איך לשכנע מישהו לטפל בעצמו? לא מוכן ללכת לטיפול, מתנגד ללכת לטיפול, נגד טיפול, לא רוצה טיפול, מתנגד לקבל עזרה, מסרב לקבל ... לא מכיר בכך שהוא צריך או רוצה טיפול. והשאלה היא, איך לשכנע מישהו ללכת לטיפול? והתשובה לכך היא, שאם ברצונך לשכנע מישהו ללכת לטיפול, עליך לשאול את עצמך, למה לדעתך אותו אדם, ...
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
... שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמה מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, מכך שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם אפילו עבור מי שחי כל חייו לבדו במדבר, בלי חברת בני ... את סודות השכנוע, יצמחו לו מכך תועלות רבות. ואחת מהתועלות שיכולות לצמוח לאדם שילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ידע איך לשכנע אנשים אחרים, בדעות שונות. כי האדם, כל הזמן נמצא באינטראקציה עם אנשים אחרים. ורצוי מאוד לאדם שילמד ושידע, איך הוא יכול לשכנע אנשים אחרים, להסכים עם דעתו ולחשוב כמו מה שהוא ... אנשים לחשוב, כפי מה שהוא רוצה שהם יחשבו. כך, שהתועלת הראשונה שתצמח לאדם מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שהוא ילמד איך לשכנע אנשים לחשוב, איך שהוא רוצה שהם יחשבו וכולי. והתועלת הנוספת שיכולה לצמוח לאדם מכך שהוא ילמד את סודות השכנוע, היא, שברגע שהאדם לומד את סודות השכנוע, אז ממילא הוא מפתח גם כושר שכנוע עצמי, והוא לומד איך לשכנע את עצמו. כי הרבה פעמים האדם מבין, שאם הוא יחשוב בצורה כלשהי, אז החיים שלו יהיו טובים יותר, ושאם הוא יעשה כך או אחרת, אז החיים שלו יהיו טובים יותר. ולפעמים, אין לאדם מספיק ... את חוקי השכנוע, אז ממילא הוא יודע להתמודד עם מצבים, שיש לו בהם חוסר מוטיבציה עצמית וחוסר חשק לעשות דברים. והוא לומד איך לשכנע את עצמו, בעזרת שכנוע פנימי עמוק, לעשות דבר כזה או אחר. כי גם בתוך האדם עצמו, יש כל מיני דעות שונות. והאדם יכול ללמוד ולדעת, איך הוא יכול לשכנע את עצמו לחשוב בצורה כלשהי ולפעול בדרך כלשהי. וזה על ידי הבנת המנגנון של חוקי השכנוע באשר הם, שמהם אפשר לדעת, גם איך לשכנע אנשים אחרים, וגם איך לשכנע את עצמך (אוטוסוגסטיה עצמית). כך, שיש כאן שתי תועלות. והראשונה היא, שהאדם לומד איך לשכנע אנשים אחרים. והשנייה היא, שהאדם לומד איך לשכנע את עצמו, לחשוב, איך שהוא רוצה לחשוב, ולעשות את מה שהוא רוצה לעשות. והאדם לומד, איך הוא יכול ליצור אצל עצמו מוטיבציה פנימית, ואיך הוא יכול להגדיל את יכולת ההנעה העצמית שלו, ... כאשר הוא עצמו, מנסה לעשות על עצמו מניפולציה. כי לפעמים, האדם מטעה גם את עצמו. וברגע שהאדם לומד טכניקות שכנוע, ולומד איך לשכנע את עצמו ואיך לשכנע אנשים, אז ממילא הוא יודע לזהות, כאשר מופעלת עליו טכניקת שכנוע כלשהי. והוא יודע להטיל בה ספק, ולהיזהר ממנה. ולפעמים, יש אנשים שמפעילים על האדם טכניקות שכנוע, גם בלי שהם ... כדאי ללמוד את חוקי השכנוע ולדעת אותם על בוריים ולעומקם. כי זה מביא לאדם המון תועלות. והתועלות הן: 1 - האדם יודע איך לשכנע אנשים אחרים, לעשות ולחשוב את מה שהוא רוצה שהם יחשבו ויעשו. 2 - האדם יודע גם איך לשכנע את עצמו, לחשוב ולעשות את מה שהוא רוצה לחשוב ולעשות. 3 - האדם יודע גם איך לא להשתכנע מאחרים ואיך לא לעבור שטיפת מוח, ואיך לעמוד בלחץ חברתי ובלחץ סביבתי, ואיך לא לתת לאחרים ...
אתה לא חייב - אתה יכול. אתה לא צריך - יש לך אפשרות. איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? איך לטפל בהתנגדות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך, על משהו שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות? איך לגרום למישהו לא לפחד ממשהו שהוא מפחד ממנו?
... לא חייב - אתה יכול. אתה לא צריך - יש לך אפשרות. איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? איך לטפל בהתנגדות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך, על משהו שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות? איך לגרום למישהו לא לפחד ממשהו שהוא מפחד ממנו? וכאן אבאר עוד גישה, לאיך באפשרותך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה ...
🔔 הרשם לקבל עדכוניםערוץ WhatsAppערוץ YouTubeהקבוצה Facebook
ספרים מומלצים עבורך!
תמונה ללא תיאור
תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי
איך לשכנע מישהו שאפשר להשתנות? איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? איך לשכנע שאנשים משתנים? איך לעשות מניפולציה על מישהו? שיטת שכנוע, איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? גנטיקה, רצון חופשי איך לשכנע אדם שהוא יכול להשתנות? ... ולשפר את חייהם, מתוך הבנה עמוקה יותר של מנגנוני החשיבה שלהם. שכנוע ושיטות שכנוע בחירה חופשית שינוי אישי והתפתחות זוגיות ותקשורת הבנת מנגנוני חשיבה איך לשכנע מישהו שהוא יכול להשתנות? אם ... לשאול: תמיד היית ככה? או מאז שנולדת ככה?. אם הוא יגיב בהסכמה, כלומר, כן, מאז שנולדתי ככה, ניתן להמשיך לשאול אותו אם הוא בטוח שהוא לא יכול להשתנות. כיצד לשכנע אותו שיכול להשתנות? השלב ...
תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור
איך ללמוד לשכנע? להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע
איך ללמוד לשכנע? להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע
... להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע מהי הדרך האמיתית לפתח יכולת שכנוע מלאה? אליעד כהן מסביר שהיכולת לשכנע אדם אחר היא מיומנות מורכבת התלויה ביכולת שלך לשכנע את עצמך. אם נתקלת פעם במישהו שלא הסכים ... אותו או לא. אבל בפרט שבשביל להצליח בשני דברים צריך שכל, המפתח להכל הוא שכל, אם היה לך מספיק שכל היית יודע איך לשכנע אותו והיית יודע איך להסכים על זה שהוא לא משוכנע, זה אותו דבר. בסוף המפתח לשני המהלכים הוא אותו, הפתרון הוא אותו פתרון. אם היה לך שכל והיית מבין איך זה עובד אז היית מבין איך ... אם היה לך שכל מכאן ועד הודעה חדשה גם היית יודע גם איך אתה יכול לשכנע אותו. ואם אתה אומר תראה אני לא יודע איך לשכנע אותו אבל אני יודע לקבל את זה איך שזה אז אתה לא באמת מקבל את זה כי בשביל לקבל את זה איך שזה אתה צריך שכל כל כך גדול שיכול לראות את השלמות בתוך החיסרון. אם יש לך שכל כל כך גדול ... ביחס למחויבים חיצוניים לי. אליעד: הבנו את הדבר, להסביר לך עוד פעם? לשני הדברים צריך שכל, אם אתה היית מתעמק איך לשכנע את הבן אדם לשנות מככה לככה זה היה מקדם אותך באיך לשכנע את עצמך בלהפוך דבר להיפוכו, זה אותו דבר בדיוק. עכשיו, זה לא מחויב שתשכנע אותו כי זה לא מחויב שיהיה כך או אחרת אבל מחויב שתהיה מסוגל לשכנע אותו. בסוף אתה יכול לבחור מה בא לי ...
תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
... לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו לאכול בריא? אליעד כהן מסביר כיצד לשכנע אנשים לעבור לתזונה בריאה יותר, במיוחד כאשר מדובר בשינוי הרגלי תזונה כמו מעבר לתזונה פליאוליתית (תזונת האדם ... אומר שהוא אוכל בריא, אך בפועל הוא אוכל מזון מעובד או בשר מטוגן עם הרבה מלח, השאלה שתשאל היא איך הוא יודע שהאוכל שהוא אוכל בריא. איך לשכנע מישהו על ידי דוגמה אישית? אליעד מציין שדוגמה אישית, כמו הפסקתי לאכול בשר ואני מרגיש הרבה יותר טוב, לא בהכרח ... ולהסיק מסקנות אישיות. הדרך האמיתית לשכנוע היא להנחות את האדם לערוך ניסוי אישי ולא להסתמך על דעות לא מבוססות או מניפולציות. איך לשכנע מישהו לאכול בריא? מהי תזונת פליאו? האם בשר מזיק לבריאות? איך לשכנע לשמור על תזונה בריאה? האם מלח מזיק לבריאות? איך לגרום למישהו להתחיל לאכול בריא? אליעד כהן מסביר כיצד לשכנע אנשים לעבור לתזונה בריאה יותר, ומדגיש את הקושי בשכנוע, במיוחד כאשר מדובר בשינוי הרגלי תזונה כמו מעבר לתזונה ... מהטלת דעות אישיות כאמת מדעית חד - משמעית. רק דרך זו יכולה לייצר שכנוע אמיתי וארוך טווח, המבוסס על אמת ולא על פחד או מניפולציה. איך לשכנע מישהו לאכול בריא? מהי תזונת פליאו? האם בשר מזיק לבריאות? איך לשכנע לשמור על תזונה בריאה? האם מלח מזיק לבריאות? ...
תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
מבוא לשכנוע, איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד לשכנע? איך לא להשתכנע? שכנוע ובחירה חופשית, איך להתגונן משכנוע? לשכנע את עצמך, מתי לא לשכנע? להתגונן ממניפולציות, NLP, לדעת לשכנע
... מגבלותיה ולהיות מודעים לכך שגם מומחים צריכים להכיר היטב את האדם שמולם ואת צרכיו כדי להצליח בשכנוע. לסיכום - מדוע כדאי ללמוד את נושא השכנוע? לדעת איך לשכנע אחרים כשיש צורך. לדעת מתי לא לשכנע כדי ... להתגונן מפני מניפולציות? מתי כדאי לא לשכנע אחרים? למה אנשים לומדים את נושא השכנוע? הרבה אנשים מעוניינים ללמוד את נושא השכנוע מפני שהם רוצים לדעת איך לשכנע אנשים אחרים בחיי היומיום. לדוגמה, אדם ... טיפים לחיזוק מוטיבציה ושכנוע עצמי שלום לכולם הפעם אני רוצה להסביר שני דברים שיכול לתת לבן אדם הנושא הזה של, הוא לומד את כל הנושא של שכנוע ושיווק ואיך לשכנע ואיך עובד המוח ואיך המוח משתכנע וכו. אוקי ... את האנשים שסביבו לשכנע אותם בכל מיני רעיונות להסכים איתו לעשות דברים מסוימים וכו וכשבן אדם לומד את הנושא הזה של שכנוע אז כמובן שהוא יודע יותר טוב איך לשכנע. אוקי ויש כמובן גם את ההיבט הנוסף שממנו ... את הרעיון לשמור על הבריאות כדי שהרעיון הזה יתגבר יותר מהרעיון שאומר אל תשמור על הבריאות. אוקי ככה שבנושא של שכנוע כשלומדים שכנוע אז גם לומדים איך לשכנע אנשים אחרים וגם בן אדם יכול אחר כך להשתמש ... את זה אני מעדיף להיות אמיתי להגיד את מה שאני מרגיש וכו בלי לנסות לשכנע אף אחד, אז בשביל מה בן אדם כזה בן אדם כזה שואל בשביל מה אני צריך ללמוד איך לשכנע. אז יש פה כמה וכמה היבטים קודם כל לפעמים ... חושב ככה ולמה המוח חושב אחרת וכו בשביל לדעת לשכנע ובשביל לדעת לא לשכנע אנשים אחרים וגם הוספתי קודם שגם בן אדם שלומד את הנושא של שכנוע יודע גם איך לשכנע את עצמו כשהוא צריך כי הרבה פעמים בן אדם ... יכול להפעיל את זה על עצמו באופן מודע כשהוא רוצה וכו. אוקי ולכן מי שישים לב למה שאמרתי יש פה הרבה מאוד תועלות בללמוד את הנושא של השכנוע גם לדעת איך לשכנע אחרים גם לדעת איך לא לשכנע אחרים, גם לדעת ...
תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך?
איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? איך לשכנע את הפקיד? איך לשכנע אנשים בעלי סמכות? איך להשפיע על אנשים חזקים? איך ליצור התניה לצורך שכנוע? איך לתת ערך למישהו? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לשכנע אנשים לתת לך את מה שאתה רוצה? כדי לשכנע אנשים לתת לך את מה שאתה רוצה, אליעד כהן מסביר שחשוב ... של ערך עצמי, ולא מתוך כפייה או לחץ. איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים בעלי סמכות? איך ליצור התניה חיובית בשכנוע? איך לתת לאנשים להרגיש ... איך לגרום למישהו להרגיש טוב עם עצמו? איך לשכנע פקידים? איך לשכנע בירוקרטים? איך לשכנע את הבנקאי? איך לשכנע את הבוס? איך לשכנע בעלי תפקידים? איך לשכנע שוטר? איך לגרום למישהו להרגיש חזק? טעויות בשכנוע, שיטות שכנוע, איך לגרום למישהו לתת לך את מה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
תמונה ללא תיאור
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

תמונה ללא תיאור
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לשכנע?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

תמונה ללא תיאור
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

💖💖💖
האתר עוזר לאלפי אנשים מידי יום!
גם את/ה מוזמנ/ת - לתרום ולסייע כפי יכולתך!
מידע נוסף כאן...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שכנוע, דיבייטינג, למכור בנושא איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 04:37:58 - wesi28
נגישות