אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, לשכנע אשה לחזור, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, ייעוץ לאישי ציבור, התמודדות עם התנגדות במכירה בטלפון, לשכנע גבר לחזור, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, ניתוח טקסטים, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, NLP עיגון, כלים לטיפול בהתנגדות קניה, לשכנע את ההורים, איך לשכנע את הילד, סודות ההשפעה, טיפול זוגי nlp, לשכנע שוטר, להעביר מסר תת הכרתי, איך לגרום למישהו, לשכנע את החברה, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, NLP מאמרים, NLP לימוד באינטרנט, איך למכור יותר טוב, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, ניתוב לשוני פיזיולוגי, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות של לקוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, לשכנע בת זוג, NLP טיפול, לשכנע גבר להביא ילד, איך לשכנע בנים, לשכנע את בעלי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך להתמודד עם מריבות ובעיות מול הבוס?

הרבה אנשים מתמודדים עם בעיות במקום העבודה, כאשר אחת הסוגיות הנפוצות ביותר היא כיצד לדבר עם הבוס או המנהל, במיוחד כשהוא נתפס כשתלטן, מעצבן או קשה. אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו כיצד אפשר להתמודד נכון עם מצבים כאלו, דרך ניתוח מקרה אמיתי של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה.

איך להגיב כשהבוס כועס על משהו שאמרתם?

אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מנתח היא מה לעשות כאשר הבוס מתרגז בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות "הייתה חסרה לה" באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת כהתגרות וכחוסר התחשבות. אליעד מסביר כי הבוסית לא נפגעה מהכוונה הטובה, אלא מהדרך שבה הדברים נאמרו בפומבי, תוך התעלמות מרגישות מסוימת שנובעת מסכסוך פנימי בין הבוסית למנהלת השנייה.

הפתרון שאליעד מציע הוא קודם כל לבדוק את הסיטואציה לעומק. הוא אומר כי לפני שמחליטים איך להגיב, צריך לוודא שהבנתם נכון את מה שקרה. במקרה הזה, העובדת ניזונה משמועות של מנהלת אחרת שטענה שהבוסית כועסת עליה. אליעד מחדד שלא תמיד חייבים להניח את הגרוע מכל, וייתכן כי הדברים הגיעו אליה בצורה מעוותת. לכן חשוב להמתין, לשמוע באופן ישיר מהבוסית האם היא בכלל כועסת, ורק לאחר מכן להגיב בהתאם.

מה המשפט האידיאלי לומר לבוס שכועס?

אליעד כהן מדגיש שכאשר כבר מגיעים לשיחה מול הבוסית הכועסת, כדאי לפתוח בצורה עדינה וחכמה, לא בצורה של התנגשות. משפט אידיאלי יכול להיות לדוגמה: "אני מבינה שהייתה אי הבנה ואני מצטערת שזה התפרש כך". המשפט הזה מראה שאתם מבינים את הצד של הבוסית, אבל לא מודים באשמה של ממש. הוא גם מציע להבהיר שהכוונה הייתה חיובית, כמו למשל: "רק רציתי שהיא תרגיש טוב כי ידעתי שאבא שלה חולה, זו לא הייתה כוונה לפגוע או להתריס נגדך".

איך נכון לנהל שיחה עם בוס עצבני או שתלטן?

אחת ההנחיות החשובות שאליעד כהן נותן היא להבין מה הבוס רוצה לשמוע. לפעמים הבוס דווקא רוצה שיכירו בכעס שלו ויתנצלו, ולפעמים הוא רוצה דווקא שיסתרו אותו כדי להרגיש יותר בנוח. כדי לדעת איך נכון להגיב, אליעד מציע לשים לב לתגובת הבוס לאחר המשפט הראשוני שלכם. אם הוא נכנס למגננה או ממשיך לתקוף, סימן שלא אמרתם את המשפט שהוא ציפה לשמוע. במקרה הזה, אפשר לשנות כיוון ולהגיד משפט כמו: "אני יכולה להבין למה את מרגישה ככה".

לעומת זאת, אם הבוס נראה רגוע לאחר משפט הפתיחה, אפשר להמשיך ולהבהיר את הכוונות המקוריות בצורה פשוטה ורגועה, בלי לעורר מחדש את הכעס.

מה לעשות כשהבוס מתנהג בצורה פוגענית?

אליעד כהן מסביר שחשוב להבין מדוע מפרשים את התנהגות הבוס כ"רוע". אנשים נוטים להגדיר אחרים כרעים כאשר הם נפגעים מהם, אך ייתכן שהפגיעה לא הייתה מכוונת. אליעד נותן דוגמה מאירוע משפחתי, שבו אדם פירש הערה תמימה של אימו כ"רוע" כי חשב שהיא מנסה לגרום לו להרגיש אשמה. אליעד מבהיר כי חשוב לבדוק שוב ושוב האם הפרשנות שלכם אכן נכונה, והאם התגובה שלכם (להתעצבן, להיפגע, לכעוס) באמת מוצדקת. לא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לשכנע?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לקוח מפרש? קמפיינים שיווקיים כמה מוצרים? הלקוח כאיש מכירות הלקוח לא תמיד צודק לגרום למישהו להקשיב לך ניהול משא ומתן למתקדמים מה זה תת מודע? אחריות על מוצר יחסי מוכר לקוח הצגת המחיר ללקוח נשים בפרסומות לגרום למישהו לקבל ביקורת מניפולציות של מנטורים לכסף לגרום למישהו להסכים להיפרד הצלחה במשא ומתן ליצור מכנה משותף עם הלקוח התמודדות עם לקוחות קשים לגרום למישהו לנסות לשכנע אנשים אחרים לשכנע מישהו להימשך אליך מניפולציות רוחניות כריזמה במכירות פשוט למכור הצעת מחיר ללקוח מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? שכנוע למתקדמים איך למכור את המוצר ולא את עצמך? לענות ללקוח תשובה התנגדויות שירות לקוחות למכור ללקוח מוצר בהנחה לשפר כושר שכנוע לשתול מחשבות בדייט חוסר הבנה של לקוח את המחיר חיפוש לקוחות יצירת הזדהות שיטות לשינוי עמדות לתכנן מצגת ללקוחות ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות ליצור מוטיבציה לאנשי מכירות הלקוח שאתה מביא לו הכי הרבה תועלת לגרום למישהו לשנוא אדם להרוויח ממכירת מוצרים זולים מוצר מתאים טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח להיות עשיר ממכירות לשכנע אקסים לקנא ניהול מנהל מכירות הכנת מידע על מוצר לקוחות טובים לפגוש עוד לקוחות לפנות ללקוח לעשות מניפולציה על אנשים מה הלקוח רוצה? לשכנע מישהו לא לשקר מיומנויות שכנוע למה הלקוח לא סוגר עסקה? לשכנע את השופט להיראות כמו איש מכירות להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות תפקידו של מנהל מכירות איך למכור מוצר? מוצר זול מידי ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט האם nlp עובד? מניפולציות של מנטורים לשיווק השפעה על התת מודע לעזור לאיש מכירות להסביר ללקוחות אימון להגדלת מכירות לגרום למישהו לא להתמכר אליך לגרום למישהו לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו לשדר אמון ללקוח איך להסביר את המחיר החדש ללקוחות? לגרום למישהו לשכוח מישהו איך לשכנע בנקאי? לשכנע מישהו לרצות אותך לאורך זמן ביקוש למוצר לא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון הזדהות רגשית לגרום למישהו להרגיש רגש לגרום ללקוח לסגור עסקה על המקום למה לעשות שיווק? תהליכים במכירת מוצר מכירות עם AI למכור פגישה פרונטאלית לענות ללקוח שמבקש הנחה להציג ללקוח הנחה איך יוצרים ראפור? לצמצם את סל המוצרים הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה חוסר ראפור ראפור רע מומחה ל nlp משא ומתן על שכר בראיון עבודה שווי השוק של מוצר שכנוע בשלבים לקוח אקראי איך לפתח מוצר? עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, קאוצינג, אימון עיסקי בנושאי איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7500 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:56:57 - wesi28