אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע? ✔יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע?, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות, nlp לאנשי מכירות, nlp טריקים, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, קורס nlp, להתמודד עם התנגדויות קניה, איך למכור יותר, טיפול בהתנגדויות במכירה, הגדלת המכירות, ייעוץ פוליטי, להתמודד עם התנגדות לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע מישהו ללכת לטיפול, לשכנע אנשים בטלפון, ייעוץ תקשורתי, התמודדות עם התנגדויות מכירה בטלפון, NLP הרצאות, שיטות nlp, סדנאות nlp, NLP שפת גוף, טיפול בהתנגדות מכירה, אומנות הנאום, ללמוד nlp בחינם, ללמוד רטוריקה, התנגדות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות, ניתוח תוכן של טקסטים, אוטוסוגסטיה, לדעת לשכנע, NLP הנחות יסוד, איך לשכנע אנשים לבחור בך, NLP ביקורת, לשכנע משקיע, איך לשכנע את הבוס, טקסט טיעוני,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
איך לפתח עסק וסטארטאפ מצליח?

כשהיזם פותח עסק או סטארטאפ, עליו להבין כי הוא לא רק יזם, אלא גם משקיע. כל פעולה שהוא מבצע בתחום הפיתוח דורשת השקעת זמן וכסף. אם הוא משקיע שעות רבות במפיתוח המוצר או טכנולוגיה, עליו להבין שזמן זה כסף. במקרה כזה, אם הוא לא משקיע במשהו אחר, הוא למעשה משקיע את הזמן שבו יכול היה להרוויח כסף במקום אחר. חשוב להבין שההשקעה היא לא רק במובן הפיזי של כסף, אלא גם בהשקעת זמן ומאמץ.

מה המשקיע שואל לפני שהוא משקיע?

משקיעים יתמקדו בעיקר בשאלות שהן קריטיות להחזר ההשקעה שלהם. השאלות הנפוצות הן: כמה כסף יושקע, מהי הערכת הזמן להחזר ההשקעה, מה הסיכון הקיים בהשקעה, והאם יש לו אלטרנטיבות אחרות שיכולות להניב תשואה גבוהה יותר. חשוב לדעת מראש איך משקיע ישיב את השאלות האלה. יזם שלא יודע כיצד לענות על השאלות הללו מעלה את הסיכון להיכשל, כיוון שהוא לא מבין את עקרונות היסוד של השקעה.

האם רעיון טכנולוגי לבדו מספיק?

הרבה יזמים טועים לחשוב שהרעיון הטכנולוגי לבדו מספיק כדי להצליח. הסיבה לכך היא שיש אלפי פטנטים שנרשמו ולא הפיקו רווח כלשהו. מה שחשוב הוא לא רק רעיון טוב, אלא גם יכולת למכור אותו, לנהל את העסק, ולשלוט בתהליך השיווק והמכירות. יזמים צריכים לדעת כיצד להפיק את המקסימום מהרעיון שלהם ולהבין את החשיבות של פיתוח עסקי ושיווק. אי לכך, הדרך להצלחה לא רק כוללת טכנולוגיה מצוינת אלא גם הבנה רבה בתחום השיווק, הניהול העסקי, והכנה לתוכנית עסקית מוצלחת.

איך להפוך את הרעיון לעסק רווחי?

הדרך להפוך רעיון עסקי לרווחי היא לא בהכרח על ידי המצאת טכנולוגיה מדהימה, אלא על ידי פיתוח כישורים עסקיים. זקוק לדעת כיצד למכור את המוצר שלך, איך לגייס לקוחות, איך לנהל משא ומתן, איך לתמחר את המוצר בצורה אופטימלית, ולהכין תוכנית עסקית שתוכל להציג למשקיעים. על יזמים לדעת לחשוב כמו משקיעים: עליהם לשאול את עצמם אם הם באמת יכולים להחזיר את ההשקעה בתוך פרק זמן סביר.

איך לפתח את הכישורים העסקיים?

יזמים צריכים לדעת את השאלות שמשקיעים ישאלו, וכן את דרכי השיווק והתמחור של המוצר שלהם. עליהם להבין את שוק הלקוחות שלהם, את המתחרים, ואת סיכויי ההצלחה של המוצר. בנוסף, אם הם אינם בקיאים בניהול, עליהם לשקול להוסיף שותף עם רקע בניהול עסקי או ללמוד את התחום בעצמם.

מה המשקיע רוצה לדעת?

משקיע ידרוש לדעת כמה כסף הוא יצטרך להשקיע, מתי הוא צפוי לקבל את ההשקעה חזרה, כמה הוא יוכל להרוויח, והאם יש אלטרנטיבות אחרות שיכולות להניב לו תשואה גבוהה יותר. זהו תהליך שדורש להבין את הפוטנציאל הכלכלי של העסק לא רק מבחינת טכנולוגיה אלא גם מבחינת ניהול, שיווק, מכירות והחזר השקעה.

תשומת לב לעלות אלטרנטיבית

יזמים צריכים להבין כי כל זמן שהם משקיעים בעסק, הם בעצם משקיעים כסף. זמן זה עלות אלטרנטיבית, כלומר, כל שעה שבה היזם לא עובד במשהו אחר, מייצרת עלות שיכולה להיות מוגדרת כהפסד. זמן, בדיוק כמו כסף, צריך להיחשב כהשקעה שנבדקת ביחס לתשואתה.

שיתוף פעולה ויכולת לפתח את הידע העסקי

אם היזם לא בקיא בניהול, שיווק או ניהול עסקי, עליו לשקול לצרף שותף עם רקע בתחום או ללמוד את התחום בעצמו. שותפות עם אדם שמבין בניהול, שיווק או פיתוח עסקי יכולה להגדיל את הסיכוי להצלחה משמעותית.
איך כדאי לחשוב כשמקימים עסק וסטארט - אפ חדש?

כשמישהו רוצה להקים עסק, לעשות סטארט - אפ או לחתור לאקזיט, כדאי לזכור שהאמת היא שהוא לא רק יזם, אלא גם משקיע. המשמעות היא שכל פעולה של פיתוח העסק, כולל הזמן והמשאבים, היא השקעת כסף לכל דבר. במקום לחשוב רק על הרעיון הטכנולוגי המבריק או על הפטנט הייחודי, צריך להבין שהמטרה הסופית היא להחזיר את ההשקעה ולהרוויח.

למה חשוב לדעת מראש מה המשקיע ישאל?

כל משקיע, בין אם מדובר בקרן השקעות גדולה או משקיע פרטי, יתמקד בעיקר בשאלות הנוגעות להחזר ההשקעה שלו: כמה כסף יושקע, תוך כמה זמן ייתכן שיוחזר הסכום, מה הסיכוי שהעסק יצליח, וכמה הוא ירוויח ביחס לאלטרנטיבות שיש לו. אם יזם אינו יודע לענות על השאלות הללו מראש, או אינו מבין אותן לעומק, יש סיכוי גבוה שהסטארט - אפ ייכשל. בנוסף, כאשר חברה גדולה (כמו גוגל לדוגמה) תגיע לרכוש את המוצר, היא תשאל את אותן השאלות לגבי הסיכוי להרוויח וכמה הזמן שיידרש לפני שמחזירים את ההשקעה.

האם רעיון טכנולוגי לבדו מספיק כדי להצליח?

יש מיליוני פטנטים רשומים ברחבי העולם שלא הפיקו עבור הממציא שלהם שום רווח. הסיבה לכך היא שרעיון מבריק או מוצר גאוני אינם מבטיחים הצלחה עסקית. כדי להרוויח באמת, צריך גם יכולות שיווק, יכולות ניהול, תוכנית עסקית, מציאת שותפים נכונים, יכולת למכור את המוצר ובסופו של דבר להחזיר את ההשקעה וליצור רווח.

מה בודק המשקיע לפני שהוא משקיע?

משקיע ישאל כמה כסף אתה צריך, באיזה טווח זמן הוא עשוי לקבל אותו בחזרה, מה הסיכוי להרוויח ממנו, ומהן האלטרנטיבות להשקעה. הוא ירצה לדעת מהו השוק שלך, מי הלקוחות, מהם המתחרים, ומהן הערכות הטובות והגרועות ביותר לגבי הצלחת המוצר. לדוגמה, אם תאמר שאתה זקוק למיליון דולר, המשקיע ירצה להבין מדוע לא צריך עשרה מיליון, מתי בדיוק תחזיר לו את ההשקעה ומהו הרווח שצפוי לו לעומת השקעות אחרות.

מדוע חשוב לפתח יכולות שיווק ועסקים ולא להסתפק בטכנולוגיה?

יזמים רבים חושבים שהיותם מומחים טכנולוגיים או תותחים בפיתוח מבטיח הצלחה. אבל בפועל, כדי להפוך מוצר לרווחי, נדרש הרבה יותר מרעיון מבריק. צריך לדעת איך למכור את הרעיון, איך להביא לקוחות, איך לתמחר נכון, איך לנהל משא ומתן ואיך להציג תוכנית עסקית רצינית למשקיעים.

כיצד הזמן שלך מהווה השקעה כספית?

גם אם היזם לא משקיע כסף מזומן ישירות, עצם העבודה על הפיתוח במקום לעבוד במקום אחר מייצרת עלות אלטרנטיבית. בכל שעה שהיזם משקיע בעסק שלו, הוא עלול להפסיד שכר אפשרי מעבודה אחרת. לכן, חשוב להתייחס לזמן כאל כסף, ולחשב מראש את הסיכון מול הסיכוי להחזיר את ההשקעה הזאת.

למה כדאי להוסיף שותף או ללמוד את החלקים העסקיים?

כדי להקים סטארט - אפ מוצלח, ייתכן שכדאי לצרף שותף בעל הבנה עמוקה בניהול, שיווק ופיתוח עסקי, או ללמוד את התחומים הללו בעצמך. אדם מוכשר ככל שיהיה בתחום הטכנולוגי, עלול למצוא את עצמו עם פטנט מדהים, אך בלי שום יכולת להפוך אותו לרווח כלכלי אמיתי. כדי להצליח לאורך זמן, צריך לדעת איך לנהל עסק, איך להציג אותו למשקיעים, איך לשווק ואיך למכור.

מה כדאי לעשות בפועל?

אם יש רעיון או פטנט מעניין, לפני שמתחילים להשקיע זמן וכסף בפיתוח, מומלץ לברר כיצד גורמים לו להפוך לרווחי. מהן הדרכים לשווק אותו, למי מוכרים אותו ובכמה, איך משקיעים בו זמן וכסף בחוכמה, וכיצד מציגים אותו נכון למשקיעים. אם אין את הידע הדרוש, עדיף לחפש שותף או ללמוד ולצבור ניסיון בתחומים העסקיים. כך, הסיכוי להצליח ולמנוע כישלון יגדל משמעותית.
איך לפתח טכנולוגיה? איך למכור פטנט? איך לעשות כסף מאומנות? טעויות של בעלי עסקים, טעויות של אנשי מקצוע, להפוך פטנט לכסף, להכין תוכנית עסקית, מה חשוב למשקיע? מה המשקיע רוצה? איך לעשות אקזיט? איך להקים סטארטאפ? איך להצליח בסטארטאפ? איך לנהל סטארטאפ? איך להקים סטארטאפ מצליח? איך לעשות אקזיט מסטארטאפ? למה עסקים נכשלים? איך להצליח בעסקים? איך לעשות כסף? איך לנהל עסק נכון? אימון ליזמים, אימון למשקיעים, החזר השקעה, סיכוי סיכון בהשקעות, איך להשקיע כסף? האם להשקיע כסף? השקעה כספית בחברת סטארטאפ, יזמות עסקית בסטארטאפ, לימודי יזמות, מדריך לסטארטאפים, משקיעים בסטארטאפ, למצוא משקיע לסטארטאפ, איך לעשות כסף בסטארטאפ? טעויות של סטארטאפיסטים, השקעות כספיות, מדריך למשקיע בסטארטאפ, יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, יעוץ לסטארטאפים, קרן השקעות, המדריך ליזם, תחשוב כמו משקיע, אתה משקיע בעסק של עצמך, השקעה בחברת סטארטאפ, להקים חברת סטארטאפ, להשקיע בחברת סטארטאפ, עלות אלטרנטיבית, זמן שווה כסף, תשואה על השקעה כספית
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לטפל בהתנגדות של הלקוח פגישה עם לקוחות אין פתרון ללקוח לכתוב טקסט שיווקי איך להצליח בתפקיד איש מכירות? איך לשכנע בוס? תועלת של לקוח מהמוצר לקוח שמבטל פגישה קונפליקט עם לקוח מה התקציב של הלקוח? ניתוח שיטת שכנוע התמודדות עם התנגדויות לקוח איתור לקוחות לגרום למישהו לאהוב אותך בחזרה המוצר שלך יקר לכתוב נאום משכנע לגרום ללקוח לומר כן תכונות של מוצר לגרום ללקוח להבין את התמחור כסף לבקש על מוצר להזדהות יותר מידי הצלחה בתור איש מכירות למה הלקוח לא קונה? איך למכור את המוצר? להרשות לעצמך לאבד לקוחות למה באמת הלקוח לא רוכש? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? חשיבה חיובית במכירות השמה לאנשי מכירות ניתוח שיווקי מוצר ממשי מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע איך לבנות אמון עם לקוח? עבודה לאיש מכירות האם להציב יעדי מכירות? הצבת יעדי מכירות לשפר יכולות שכנוע לגרום למישהו לשנוא אותך האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? משפט בצורה משכנעת אוטוסוגסטיה עצמית לאהוב להתווכח עם לקוח איך לשכנע אותו? לשכנע בחור לרצות אותך טכניקות nlp לעשות איתור צרכים עם הלקוח שכנוע והעברת מסרים למה המוצר מתומחר במחיר הזה? מניפולציות של מנטורים לעסקים לשכנע אקסים לסלוח התנגדויות הלקוח חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות מניפולציות במערכות יחסים ערך ללקוח איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? התמדה לאנשי מכירות איך לשכנע בנקאי? לגרום ללקוחות לאהוב אותך לשכנע עובד לבצע מוצר טוב להשפיע על הרצון איך לגרום למישהו לשנות את עצמו? לגרום למישהו להפסיק בעיני הלקוח לקוחות רעים טיפים לשכנוע אנשים לא מתאים לעבוד במכירות למכור בשיחת טלפון טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות מלחמת המכירות חיפוש לקוחות לגרום למישהו להרגיש רע עבורך לעשות יותר כסף ממכירות לגרום למישהו להצטמצם למענך להתמודד עם חרדת מכירות הצלחה במשא ומתן מסמך שיווקי אופי של איש מכירות הכי טוב שיש איך לשכנע מישהי? איך להציג ללקוח דירה? לחפש לקוחות אחרים מה הלקוח שלך רוצה? למכור מוצר שצריך לשפר סודות ה nlp לקנות או למכור סוגסטיה ושתילת מחשבות אמון של לקוח לגרום למישהו להימשך אלי לתת הנחה ללקוח ליצור אמון אחרי בגידה אושר למכור לפטר את הלקוח לקוח לא רוצה לענות לטלפון מפורסמים בפרסומות ראפור של מנטורים טריקים בשכנוע טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח נוסחה לגרום למישהו לרצות רק אותך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא סוגסטיה, קאוצינג, רטוריקה בנושא איך לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9219 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 19:24:51 - wesi28