אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע אנשים? ✔כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע אנשים?, התמודדות עם התנגדות לקוח, להתמודד בראיון, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע בראיון, NLP טיפול בחרדה, NLP תקשורת, ספרים nlp, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, התנגדות לקוח, לשכנע את אמא, NLP עיגון, איך למכור, לשכנע בחורה לשכב איתך, יועץ פוליטי, nlp להורדה, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע אנשים בטלפון, דיבייטינג, איך לשכנע את הבוס, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע את הבעל, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, מיומנויות מכירה, ספר nlp, nlp לצפייה, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, לשכנע למכור, לשכנע בת זוג, איך לשכנע, סודות ה nlp, NLP למאמנים, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
38:12כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום?

אליעד כהן מסביר תופעה מוכרת מתחום הכלכלה ההתנהגותית דרך דוגמה מעניינת: נעשה סקר שבו הציעו לאנשים שתי אפשרויות של קפה - קפה איכותי יותר וקפה איכותי פחות. בשלב הראשון הציעו את הקפה הטוב ב - 2 שקלים ואת הקפה הפחות טוב בשקל אחד בלבד. אנשים רבים הסכימו לשלם את השקל הנוסף כדי לקבל מוצר איכותי יותר, כי עבורם הערך של הקפה הטוב הצדיק את ההשקעה הכספית.

בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני כן היו מוכנים לשלם יותר עבור האיכות. אליעד מדגיש שהתוצאה הזו לכאורה לא הגיונית, שכן לפני רגע הם העריכו את הקפה הטוב בשווי גבוה יותר.

אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף בלבד, אלא משהו עמוק יותר: התחושה הרגשית של "לקבל משהו בלי להתאמץ". כשאדם מקבל מוצר בחינם, הוא מקבל "אקסטרה" תחושה של זכייה, של ניצחון על המערכת ושל "מגיע לי". לדוגמה, אדם שעובד קשה במשך כל היום ושומע כל הזמן ביקורות ("אתה לא מספיק טוב", "אתה לא מתאמץ מספיק") מקבל במוצר החינמי סוג של פיצוי רגשי. התחושה הזו מקזזת את תחושת המאמץ והלחץ שהוא חווה לאורך היום. במילים אחרות, לא מדובר רק בכסף אלא בתועלת רגשית סמויה - זה כמו לקבל בונוס של תחושת ערך עצמי גבוהה יותר, של "מגיע לי משהו בלי מאמץ".

האם תמיד אנשים יעדיפו מוצרים בחינם על פני מוצרים בתשלום?

אליעד מדגיש שאין זה נכון לומר שאנשים תמיד מעדיפים מוצרים בחינם. הוא מסביר שזה תלוי מאוד בהקשר ובמשמעות שהאדם מייחס למושג "בחינם". לפעמים דווקא אנשים יעדיפו מוצר שעולה יותר כסף כדי לא להיחשב כמי ש"אוכל חינם". למשל, אם לאדם מסוים אמרו בעבר שהוא "אוכל חינם" והוא לא רוצה שיתפסו אותו כך, הוא יעדיף דווקא לשלם כדי לחזק את התדמית שלו כאדם עצמאי ולא תלותי. לכן ההחלטה לקחת מוצר בחינם או בתשלום אינה אוטומטית, אלא תלויה בגורמים רגשיים, חברתיים ואישיים רבים.

בנוסף, הוא מסביר שאנשים לפעמים יעדיפו לקנות מוצרים אפילו אם הם לא חינמיים, אם ההנחה נראית "גדולה מספיק", כגון הנחה של 90%. במקרה כזה, התועלת הרגשית שלהם היא בתחושה שניצלו הזדמנות מיוחדת, שהצליחו להשיג יתרון מיוחד, וכך התחושה הטובה היא זו שמכריעה את הכף ולא המחיר עצמו בלבד.

למה אנשים מעדיפים סבל קצר וחזק לעומת סבל ארוך וחלש?

אליעד כהן מציג סיפור נוסף, של אדם שעבר תאונה והיה צריך להסיר תחבושות בבית חולים. לאחיות הייתה דילמה האם להסיר את התחבושות במהירות ובכאב עז, או לאט יותר בכאב מתמשך אך קל יותר. אותו אדם גילה במחקר שאנשים העדיפו דווקא את הכאב המתמשך, כי באופן כללי אנשים יעדיפו כאב מתמשך וקל על כאב קצר וחזק.

אליעד מדגיש שגם כאן יש לקחת בחשבון את ההקשר והפרמטרים האישיים. יש אנשים שדווקא יעדיפו כאב קצר וחזק כדי לסיים עם זה מהר, ויש כאלה שיעדיפו כאב מתמשך כי הוא מרגיש פחות טראומטי. לכן, אין תשובה אחת מוחלטת, והדבר תלוי במרכיבים אישיים רבים.

הוא מציע שהפתרון הטוב ביותר הוא לשאול את האדם מה הוא מעדיף, כי כאשר האדם בוחר, הוא מרגיש שהוא שולט במצב, וזה מקטין עבורו את הכאב הרגשי ואת תחושת חוסר האונים.

איך להתמודד עם החלטות קשות מבלי לפגוע באחרים?

אליעד משתמש בדוגמה מתכנית "הישרדות", בה אדם נאלץ להדיח מישהו אחר מהמשחק. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת מבלי לפגוע ברגשות האחרים היא להציג את ההחלטה כאילו היא מקרית, למשל על ידי הטלת מטבע או בחירת מספר באופן אקראי. כשמישהו חושב שהבחירה נעשתה באקראי, הוא פחות נפגע ברמה האישית, כי הוא מבין שאין כאן פגיעה מכוונת נגדו. הטכניקה הזו יכולה לעזור גם בתחומים אחרים בחיים, כמו בתחום הרפואי או בתחום העבודה, שבהם צריך לקבל החלטות לא פשוטות שיכולות לפגוע ברגשות הזולת.

למה מדענים לא שואלים "למה" ומפספסים את ההבנה האמיתית של התופעות?

אליעד כהן מסביר שבעיה נפוצה במחקרים מדעיים ובכלכלה התנהגותית היא שהחוקרים מתמקדים בתופעות ולא שואלים "למה" התופעות האלה מתרחשות. כשחוקרים רק תופעה בלי לשאול "למה", הם מקבלים תשובות שטחיות ולא מדויקות. לעומת זאת, אם החוקרים היו שואלים "למה", הם היו מגלים גורמים עמוקים וסיבתיים יותר. לדוגמה, אם היו שואלים למה אנשים אוהבים מוצרים בחינם, הם היו מבינים את הגורמים הרגשיים והחברתיים מאחורי ההתנהגות הזו, ולא רק את התוצאה הסופית. הוא מדגיש שחקירת ה"למה" היא זו שמאפשרת להבין לעומק ולהימנע משגיאות והנחות שגויות.

לסיכום, אליעד כהן מציג הסברים מעמיקים ומפורטים לתופעות מתחום הכלכלה ההתנהגותית והפסיכולוגיה של הצרכנים, ומראה שהבנת ההקשר הרגשי והחברתי מאחורי קבלת ההחלטות היא המפתח להבנה אמיתית של ההתנהגות האנושית.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע אנשים?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להיות תותח מכירות יצירת הזדהות מוצר בחנות אמנות השכנוע למכור את שיחת המכירה איך למכור בלי מצב רוח? אסטרטגיות משא ומתן בירור צרכי הלקוח רצונות במשא ומתן איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? למה לגרום ללקוח? להתאים את המוצר לגרום ללקוחות חדשים להגיע לעסק באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? שיחה יוצאת ללקוח לגרום למישהו לא למות איך המוצר יעזור ללקוח? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לא לדפוק לקוח? לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר תחושת אמון איך לשכנע אקס? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? לתת סיבה להנחה ללקוח מוצר לא מספיק טוב לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי תגמול לפי המכירות טעויות של מנהלי שיווק ומכירות nlp master מניפולציות חברתיות סודות השכנוע של המנטורים למכור ללקוח מוצר גרוע למכור nlp טכניקת שיווק איך ליצור סוגסטיה? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? איש מכירות צריך להיאבק בלקוח איך לשכנע אנשים לחשוב? אימון אנשי מכירות לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח איך להציג ללקוח הנחה? איך לשכנע? איך לגרום ללקוח לחזור? למכור את המוצר הטוב ביותר תחרות אנשי מכירות לשכנע אנשים שאתה חכם איך לא להזדהות? השפעה על אנשים לקוח לא סומך על עצמו איך לפנות ללקוח בשיחת טלפון? התאמת המוצר לצורך של הלקוח איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? איך לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת? למכור משהו בראיון עבודה המניפולציה של הפחד מניפולציות על לקוחות חסרונות במוצר להציע ללקוח מחיר בטלפון אפשרויות בחירה גרועות ללקוח הנחה על מוצרים לגרום למישהו לא לחשוד למה קשה לי למכור את עצמי? מה פרופיל הלקוח הבא שלך? לגרום ללקוח להתמכר לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לגרום ללקוח להרגיש איתך בנוח? איש מכירות עם אופי גרוע איך לרכוש את אמון הלקוח? מניפולציות של אליעד כהן להצליח למכור ללקוחות שכיר שעובד במכירות לשכנע מישהו שיש לו בחירה מתעניין במוצר לשמור על הסכמה עם לקוח לשכנע מישהו להודות שניצחת איך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? מבוא ל nlp שכנוע באופן מוחלט טכניקות לשכנוע טעויות של שכנוע לשכנע אישה לאהוב nlp לימודים לקוחות שרוצים לרכוש ממך שיטת מכירות נקבע מחיר של מוצר צורכי הלקוח איך להביע הזדהות עם ההתנגדות? לשכנע אדם אחר לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים איך להשתפר בתור איש מכירות? איך לשכנע את עצמך להרגיש טוב? לשכנע מישהו לא לריב התנגדויות במכירות למכור בשיחת טלפון הרגשה של הזדהות שימוש בשם של הלקוח איך להתראיין למשרת איש מכירות? לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך איך ראפור עובד? להתעקש מול לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה בשיווק, דמיון מודרך, שיפור מכירות בנושאי איך לשכנע אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 4.5176 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 07:37:13 - wesi28