אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהו? ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע מישהו?, לשכנע אשה לחזור, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP שפת גוף, להתמודד עם התנגדויות במכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות, התמודדות עם התנגדויות לקוח, NLP למאמנים, לשכנע אנשים לקנות מוצר, ייעוץ תקשורתי, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה בטלפון, איך לשכנע לקוח לקנות, אומנות הראיון, איך לשכנע אישה, איך לשכנע מישהו, דמיון מודרך ו nlp, טכניקת nlp, איך למכור רעיון, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, לשכנע בת זוג, איך לשכנע בוויכוח, ניתוח טקסטים, תשובות לשאלות בראיון, nlp השפעה על אחרים, איך לשכנע אשה להיות איתך, ניתוב לשוני פיזיולוגי, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, NLP טיפול, מכירות, מומחה במכירות, NLP הפסקת עישון, לשכנע את החברה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדות במכירות, לשכנע מישהו לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מישהו?, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע מישהו?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בחורה להתאהב לשכנע מישהו לעזוב כת להצליח לשכנע איך לשכנע את הלקוח? להסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחות לספק מוצר ללקוחות לשכנע נשים שימוש במילים של הלקוח פחד של לקוח המשמעות של הצעת מחיר ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית לגרום למישהו להיות בטוח איך לא לדפוק לקוח? התנגדות אמיתית של הלקוח להתאים מוצר פרזנטציה משכנעת איפה ללמוד nlp ושכנוע? איך מודדים קמפיין שיווקי? לתעדף את הכנת חומרי השיווק לקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו למכור בכיף ליצור ללקוח תחושת החמצה מוצרים גרועים תחושה של הזדהות איך לדעת מי הלקוח האידיאלי? טיפים לשכנוע לקוחות צריך או רוצה מול לקוח לשכנע מישהו לעשות משהו רצון של לקוח לסחוט לקוחות לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לקבוע יעדי מכירות האם הגיוני למכור מוצר בהפסד? למכור מוצר אחר למכור משהו לשכנע בעל עסק מניפולציות אמיתיות איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מסרים לתת מודע מי צריך עוד לקוחות? לשכנע מישהו להתרחק לשכנע מישהי לשכב שיווק ומכירות לאבד לקוחות בגלל חוסרים במלאי זיהוי כאב של הלקוח להתמחות במכירות אימון שיווקי ניגוד אינטרסים בין השיווק לבין המכירות למכור יותר... מניפולציות רוחניות להציג את המידע ללקוח מניפולציות של בנימין נתניהו שיווק עסקים שכנוע ברמת הפוטנציאל לגרום ללקוח לומר כן לקוח שהשאיר פרטים באתר למכור את המוצר לקרוא ללקוח בכינוי חיבה התאמה של המוצר ללקוח לגרום למישהו לרצות לתת לך איך לענות ללקוח? לקוח שקודם כל רוצה לשכנע בדעה נגדית איך לרכוש לקוחות? האם אפשר למכור? השכנוע של ביבי לפרט בהצעת המחיר ללקוח ללמוד על שתילת מחשבות לענות מראש להתנגדויות של הלקוח איך לשכנע מישהו לאהוב אותך? לתת ללקוח למכור לך על מה הלקוח צריך לחשוב תמחור של מוצר לגרום למישהו להתאהב בי לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח למכור מוצר קשה למכירה מה הלקוח חושב שהוא צריך? תמחור מוצר האם אתה יודע איך להסביר ללקוח? מקצועיות בעיני הלקוח הבעת הזדהות עם התנגדות השיווק כתוצאה של המכירות להקטין את עלויות השיווק לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לשכנע שיש סיבה ללמוד להיות כריש מכירות ערך אובייקטיבי של מוצר לגרום למישהו להפסיק להטריד אותך קושי לשכנע לעמוד בעומס מכירות איש מכירות לא מקצועי לעזור ללקוח להחליט שיווק לטווח רחוק מהי התנגדות הלקוחות? שיטות השכנוע של ביבי איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? תת מודע או מודע לקוח ביטל את העסקה לשכנע מישהו להפליל עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, שיפור מכירות, לשכנע בתחום איך לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8906 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 02:15:07 - wesi28