אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהו? ✔איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע מישהו?, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, לשכנע מישהו לקנות, מניפולציה, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול זוגי nlp, איך לשכנע את חברה שלי, כלים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, מיומנויות שכנוע, NLP עקרונות, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, nlp חינם, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, דרכים לשכנע אנשים, שיטת nlp, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, איך למכור רעיון, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות, ללמוד nlp, איך לשכנע את בעלי, לשכנע את עצמי לא לאכול, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, הזדהות רגשית, לשכנע אנשים בכל דבר, התמודדות עם התנגדויות מכירות בטלפון, nlp מטפל, לשכנע משקיע, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות, התנגדות מכירה, יכולת שכנוע, להתמודד עם התנגדויות במכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע את חברה שלך, nlp טכניקה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:58איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר.

הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין.

המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם כל בהסכמות על פרטים קטנים כמו סוג הדירה או מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח.

כיצד למנוע התנגדות בעסקה?

כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה.

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול "למה?" יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן להתקדם בהסכמות הגדולות. אם לא, חשוב להימנע מלחץ על הלקוח ולהשאיר את הדיון פתוח יותר, כך שהלקוח יוכל לשקול את ההצעה מבלי להרגיש שהסיטואציה מאולצת.
איך למכור ללקוח ולמנוע התנגדות?

אחת מהטעויות השכיחות של אנשי מכירות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה שהלקוח יסכים לקנות אותו, אך לעיתים נגרם קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך.

מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית?

הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד. הסכמה חלקית, מצד שני, היא כאשר הלקוח מסכים על חלק מהפרטים, אך לא על כולם. לדוגמה, הוא יכול להסכים לגור בבניין מסוים, אך לא בהכרח בקומה שצוין. הטעות הגדולה היא לנסות להשיג הסכמה מלאה לפני שנשיג הסכמות חלקיות.

מהי הדרך הנכונה למכור?

במקום לנסות להשיג הסכמה מלאה מיידית, חשוב להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות. לדוגמה, אם אנחנו רוצים למכור חופשה לסין, תחילה עלינו לשכנע את הלקוח שהוא רוצה לצאת לחופש, ואז לשכנע אותו לבחור destination מסוים. רק לאחר שהלקוח הסכים לכל ההסכמות הקטנות, ניתן לשאול אותו האם הוא מסכים עם העסקה כולה. כך נמנע מהלקוח ליצור התנגדות כבר בשלב מוקדם.

איך למנוע התנגדות בעת מכירה?

כאשר מבקשים מהלקוח להסכים להסכמה מלאה לפני שמגיעים להסכמות קטנות, תיגרם התנגדות מיידית. זה יכול להסתיים בכך שהלקוח יגיד "לא", או שהדיון יסתבך. הדרך הנכונה היא לשאול את הלקוח קודם כל על ההסכמות הקטנות ולהתקדם מהן לעבר ההסכמה הגדולה. אם הלקוח לא מסכים להסכמות הקטנות, לא כדאי להתעקש על ההסכמה הגדולה, כי זה רק ייצור התנגדות.

מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים?

אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, במקום לשאול אותו "למה?", יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הוא עדיין לא הסכים להן. חשוב להבין על אילו דברים הוא מתנגד, ולהתחיל לשאול את עצמנו מהן הנחות היסוד הבסיסיות שהלקוח צריך להסכים להן כדי שההסכמה הגדולה תהיה אפשרית. אם נוודא שהלקוח מסכים גם לפרטים הקטנים, אפשר יהיה להתקדם בהסכמה הגדולה.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות שעושים לפעמים אנשי מכירות והטעות היא כדלקמן בסופו של דבר כשמוכרים ללקוח מוצר או כשמנסים למכור ללקוח מוצר מה שבעצם רוצים זה שהוא יסכים לקנות את המוצר, דבר הכי גרוע שיכול להיות כאשר מנסים למכור ללקוח מוצר הוא שהוא פשוט יתנגד לרכישת המוצר ולכן מה שבעצם קורה זה שלפעמים יש אנשים מוכרים שיוצרים את הקונפליקט עם הלקוח בלי שהם יהיו חייבים ליצור את הקונפליקט עם הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא שהרבה מאוד פעמים כשבאים למכור מוצר לאיזה לקוח באים לשכנע אותו לבצע את העסקה, לסגור את העסקה מה שזה לא יהיה בעצם ניתן לקחת את הדבר שאנחנו רוצים שהלקוח יסכים עליו, אוקי וניתן לעשות את זה להפוך את זה להסכמה חלקית והסכמה מלאה.

לדוגמה נגיד שבן אדם רוצה לקנות דירה באיזה בית נגיד באיזה בניין אוקי חדש מקבלן יש את כל הדירות בבניין, עכשיו מה אנחנו רוצים בסוף מה איש המכירות רוצה? הוא רוצה שהלקוח יגיד לו "כן אני רוצה לגור בדירה הזאת והזאת, בדירה הזאת והזאת בקומה הזאת והזאת בוא נחתום עכשיו תגיד לי מתי אפשר להיכנס לדירה" זה מה שאיש המכירות רוצה. עכשיו אפשר להגדיר שההסכמה המלאה אם נגדיר את זה אז בעצם יש לנו הסכמה מלאה על מה שאנחנו רוצים בסוף שיקרה, זאת אומרת שהסכמה מלאה מתארת את מה שהמוכר רוצה שהלקוח יסכים איתו בצורה מלאה על כל מה שהמוכר רוצה שהלקוח יקנה זה נקרא הסכמה מלאה.

יחד עם זאת יש דבר שנקרא הסכמה חלקית, מה זאת אומרת הסכמה חלקית? הסכמה חלקית פירושה החלקים של ההסכמה המלאה. לדוגמה נגיד שהלקוח הסכים הסכמה מלאה לגור בבניין בקומה 6 בדירה מספר 22 נניח, אוקי אם אנחנו בעצם ניקח את ההסכמה המלאה הזאת שלו אנחנו בעצם נראה שההסכמה המלאה הזאת מורכבת מהמון הסכמות קטנות קודם כל הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה הוא הסכים שהוא רוצה לקנות דירה בבניין הזה מהקבלן הזה, לגור פה לגור פה בבניין הזה לגור בדירה בגודל כזה, הסכים לעוד המון פרטים שכולם ביחד הביאו אותו להסכים להסכמה מלאה שהיא לגור פה בדירה הזאת בקומה הזאת בבניין הזה והזה וכו'.

ולכן הרבה מאוד פעמים כאשר מוכר בא למכור מוצר מה שהוא עושה, הטעות שהוא עושה היא שהוא מנסה להשיג הסכמה מלאה לפני שיש לו הסכמה חלקית, זאת אומרת הלקוח בכלל עוד לא בטוח שהסכימו איתו על כל מיני דברים בסיסיים שצריך להסכים והוא כבר אומר לו "טוב בוא נסכים עכשיו על הדירה הזאת והזאת", נניח לצורך העניין אבל הבן אדם עוד לא הסכים איתך על הדברים הבסיסיים מה אתה רוצה ממנו הסכמה מלאה ואז הוא אומר ללקוח "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" ואז הלקוח אומר לו "לא זה לא מתאים לי" ובזה נגמר הדיון או ובזה מסתבך הדיון. למה מסתבך הדיון? כי או שנגמר הדיון כי הלקוח אמר "לא מתאים לי" או שמסתבך הדיון כי בעצם כבר הלקוח לא הסכים איתך עכשיו אתה צריך לנסות לבדוק "טוב אז למה אתה לא מסכים איתי?", "כי ככה וככה", "אז בוא נסכים קודם על זה" וזה כמובן טעות.

למה? כי למה להגיע עם הלקוח למצב של הסכמה, למה להגיד ללקוח "תסכים איתי הסכמה מלאה ואז או שהוא לא יסכים או שאחר כך נצטרך להסכים איתו על ההסכמות החלקיות ומראש אפשר לוודא שיש הסכמות חלקיות. עכשיו לפעמים אם אנחנו רוצים למכור מוצר ללקוח ונגיד שזה מוצר שצריך להסכים הרבה הסכמות לפני שמסכימים להסכמה המלאה הזאת ולפעמים דווקא אם אנחנו כן נבוא ללקוח ונתחיל לעבור איתו דבר דבר יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא זה לא מתאים, אתה יודע הסעיף הזה והזה לא נראה לי לא רוצה לחתום על החוזה" ולכן לפעמים דווקא כן כדאי לקפוץ ישר להסכמה המלאה, נגיד לו "בוא תסכים איתי הסכמה מלאה" הוא יגיד "טוב בסדר" למה כי הוא לא שם לב לאיזה דבר כזה או אחר.

אבל אף על פי כן יש הרבה מאוד מקרים שבהם אי אפשר ואסור מההיבט שרוצים לשכנע ולמכור ללקוח, מההיבט הזה אסור לבקש מהלקוח להסכים הסכמה מלאה למה כי הוא עוד לא בשל בכלל להסכמה מלאה קודם כל צריך להסכים איתו על הסכמות חלקיות. כשבאים לשכנע מישהו במשהו קודם כל צריך לפני שמשכנעים אותו לטוס לסין, קודם כל בוא תשכנע אותו שהוא רוצה לטוס, בוא תשכנע אותו שהוא בכלל רוצה לצאת לחופש, בוא תשכנע אותו שהוא לא כל כך אוהב את העבודה שמגיע לו חופש הוא צריך חופש, במיוחד הוא יכול לקחת חופש באיזה בית מלון שיהיה בית מלון בחו"ל וכו' ואחר כך לשכנע אותו לטוס לסין לנופש. אי אפשר יש להגיד לו "טוב אתה רוצה לטוס לסין לנופש?", "לא אני לא רוצה לטוב לסין לנופש" למה כי הוא עוד לא הסכים על הדברים הבסיסיים.

ולכן הרבה מאוד פעמים כשרוצים לשכנע מישהו צריך לשים לב שאם יש חשש סביר שהוא לא הולך להסכים למה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף אז לא צריך ללחוץ יש להגיד לו שיסכים עם מה שאנחנו רוצים שהוא יסכים בסוף כי זה דווקא יצור את ההתנגדות, זה דווקא יצור תוצאה הפוכה אם נגיד לו "בוא תסכים" לפני שהוא התבשל לפני שהלקוח התבשל אז או שזה יגרום לו להגיד "לא מסכים" ובזה נגמר הדיון או שזה יגרום לו להביע התנגדות ואז נצטרך להתחיל מהתחלה לבדוק "למה אתה לא מסכים בא נתחיל לעבור סעיף סעיף". ולכן מראש צריך לקחת את ההסכמה המלאה גם אם הבן אדם צריך לשאול את עצמו "מה הרעיון שאני רוצה לשכנע את הבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לבקש מהבן אדם השני, מה הדבר שאני רוצה לגרום לבן אדם השני לעשות?" לקחת את הדבר הזה ולפרק אותו לחלקים קטנים, "אוקי בשביל שהוא יעשה את זה ואת זה הוא צריך להסכים לזה ולזה" קודם כל בא נראה שהוא מסכים לדברים הבסיסיים.

בלי זה אין בכלל טעם להמשיך את הדיון קודם כל להשיג הסכמה קטנה, המהות של מה שאני מציע עכשיו ממליץ היא קודם כל תשיג הסכמות קטנות כאשר כל ההסכמות הקטנות הוסכמו עכשיו ההסכמה הגדולה מתבקשת מאליה, "עכשיו זה טוב אז איפה חותמים? חותמים פה" סגרנו את הדיון. אבל אם קופצים מהר מדי להסכמה הגדולה הרבה פעמים מפסידים את כל העסקה בגלל שנוצר קונפליקט, ואני אחדד כי אם מישהו אומר "אין בעיה אז אני אגיד לו בוא תחתום ואז הוא יגיד אני לא רוצה ואז אשאל אותו למה אתה לא רוצה, ואז נבדוק על מה הוא לא מסכים ואז נלך ונעבור סעיף סעיף", זאת טעות למה כי כבר נוצרה תחושה של חוסר הסכמה שהיא מקשה על סגירת העסקה.

כפי שהסברתי בפעם אחרת אם יש תחושב של חוסר הסכמה באוויר גם אם בסוף זה יתאים ללקוח יש יותר סיכוי שהוא יגיד לא כי כבר נוצרה תחושה של אי הסכמה, כבר הוא חושב שהולכים לדפוק אותו. כמובן שיש מקרים שבהם אם אנחנו יותר מדי נכנס לפרטים של ההסכמות הקטנות אנחנו בסוף נפסיד את ההסכמה הגדולה כי הלקוח בעצם יגלה מה לא מתאים לו בפרטים הקטנים, זאת אומרת אם נגיד למישהו "תראה אם אתה בטוח שככה ואתה בטוח שככה אז ככה וככה" יכול להיות שהוא יגיד "לא אני לא רוצה את זה, אני לא בטוח שככה וככה" ולעומת זאת אם אנחנו נגיד לו "טוב אז בא תעשה ככה וככה" הוא יגיד "יאללה בא נעשה ככה וככה" דווקא את הדבר הגדול. ולכן כל מקרה לגופו אבל אף על פי כן באופן יחסי ברגע שרוצים להביא בן אדם להסכמה גדולה צריך להתחיל עם הסכמות קטנות ולא לקפוץ מהר מדי להסכמה הגדולה כי אז ייווצר קונפליקט גדול מדי.

ואני אוסיף עוד דבר הקשר הזה הרבה פעמים כשמישהו לא מסכים נגיד שכבר אמרנו לבן אדם משהו והוא אמר "אני לא רוצה את זה" אז מה שצריך לעשות זה במקום לשאול למה הוא לא רוצה את זה "למה הוא לא רוצה את זה, למה הוא אמר שהוא לא רוצה?" מה שצריך לעשות זה לבדוק מה ההסכמות הקטנות שאנחנו מניחים או מבינים שהוא צריך להסכים איתם כדי שהוא יסכים להסכמה הגדולה, מה הם הדברים הקטנים הבסיסיים מה הנחות היסוד הבסיסיות שהוא צריך להסכים איתן כדי שהוא יסכים איתנו על ההסכמה הסופית ולוודא שהוא בכלל מסכים להנחות היסוד הבסיסיות, מי אמר בכלל שהוא מסכים עם זה אתה אומר לבן אדם "למה ככה וככה?", "אבל מי אמר בכלל שככה וככה" כאילו הדברים היותר בסיסיים. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מישהו?, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע מישהו?, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להביא תועלת ללקוח למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? לקוח שמבקש הנחה מוצר זול לענות ללקוח כמה זה עולה מה צריך כדי לדעת למכור? לשלם על מוצר לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית צורך של לקוח יעדי מכירות להבין לקוחות השיווק עוזר למכירות השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק התנגדות במכירות בטלפון למכור ללקוח שמח ליצור ללקוח תחושת החמצה מתי הכי כדאי להציג ללקוח? לקוח לא רוצה לקנות למכור רכב מתי לעצור את השיווק? איתור הצרכים של הלקוח לשכנע מישהו לכבד חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים כולנו אנשי מכירות לקוח ממש לא מבין את התמחור שיווק סטרטאפ איך מוכרים מוצר? לשכנע מישהו לספר את האמת לא רוצה לרמות לקוח להשתכנע מתנגד למכור לפרסם את המחיר ללקוח קשה למכור מוצר יקר איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? לגרום למישהו להרגיש קירבה מבוא לניתוח nlp בקשה משכנעת חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק איש מכירות חכם ליצור הסכמה עם לקוח לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית לשכנע ילדים לאכול לקוחות משמיצים אותי באינטרנט למה המוצר יקר ללקוח? לשפר את אנשי המכירות טכניקות nlp למכור nlp התועלת של הלקוח מהמוצר לקוחות ממליצים בגוגל למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית למכור משהו בלי לשקר להתחבר עם לקוח לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים ממי לא ללמוד nlp? האם להשקיע בלקוחות? שטויות של nlp לתת ללקוחות להשתמש במוצר תכנים שיווקיים סרטון שיווקי נתינת אמון להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך ההתאמה של המוצר לצורך שלך אפיון צרכים עם הלקוח העלאת מחיר ללקוחות קיימים דרישות במשא ומתן הסוד לאנשי מכירות שיחת חולין עם לקוח טיפול בהתנגדויות מכירות הצלחה במכירות מנהל המכירות אשם מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך לפגוש לקוח? מניפולציות של יועצים עסקיים איך לשכנע ילד? להדהד מסר שיווקי מחיר שמותאם אישית ללקוח לשכנע מישהו לומר לך כן להשפיע על צרכנים כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? שיטת ראפור לעבור ראיון עבודה במכירות אנשי מכירות אחרים אמצעי שכנוע לשוניים השפעה של שילוב צבעים לקוח משלם מהות הרצון של הלקוח ללמוד דיבייט מתי למכור ללקוח? חסרונות במוצר שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים איך לעשות פרזנטציה ללקוח? לגרום למישהו לחשוב שאוהבים אותו אם ברצונך לשכנע? מתי לא לעשות שיווק? לגרום למישהו לאהוב את המראה החיצוני שלך שאלות של סינון ראשוני של הלקוח לשכנע גבר להתמודד עם התנגדויות לקוח לשכנע מישהו לחשוב כמוך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פרסומות, אימון מכירות, קואצ'ר בנושאי איך לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1406 שניות - עכשיו 23_12_2025 השעה 09:34:34 - wesi28