אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהו? ✔ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע מישהו?, איך לשכנע אנשים לתרום, NLP תרגילים, זוגיות nlp, להתמודד עם התנגדויות בזמן מכירה בטלפון, nlp הפרעות אכילה, התמודדות עם התנגדות מכירה, קורס דמיון מודרך, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, nlp לימוד חינם, טכניקות nlp, טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את, איך לשכנע לקוחות, איך לשכנע אנשים לבחור בך, NLP המלצות, לשכנע בחורה לצאת איתי, טכניקות לטיפול בהתנגדות מכירות, טיפול בשיטת nlp, NLP מכירות, טיפול אישי, להתראיין לטלוויזיה, nlp לימוד בחינם, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, הצלחה בשכנוע, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע אשה להתחתן, לשכנע בנות, סדנת מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, מודל לטיפול בהתנגדות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע את הבנק, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע את הילד, לשכנע בנים,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:38ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת?

אליעד כהן מסביר שיש חשיבות גדולה לדעת מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שואל שאלה מסוימת. אנשים רבים נוטים להגיב לשאלות באופן אוטומטי, מבלי לבחון לעומק את כוונת השואל. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "מתי אתה חוזר הביתה?", תגובה אינסטינקטיבית תהיה פשוט לתת לו שעה מדויקת. אבל אליעד מציע דווקא להאט ולבחון את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה.

איך לזהות את הכוונה האמיתית מאחורי שאלות?

אליעד מציע שכאשר מישהו שואל שאלה, לפני שעונים בצורה אוטומטית, כדאי לשאול את עצמך למה הוא בכלל שאל את השאלה הזאת. למשל, במקרה שבו אדם שואל "מתי אתה חוזר הביתה?" - השאלה עשויה להסתיר מגוון כוונות. אולי הוא פשוט דואג לך, או שהוא רוצה לתכנן משהו בהמשך. אבל לפעמים האדם ששאל אינו מודע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לשאול. לכן חשוב לעצור לרגע ולבדוק, מדוע בדיוק הוא שאל, או לפחות להבין מה אנחנו מניחים לגבי הסיבה שהובילה לשאלה.

איך לשאול אדם על הכוונה שלו בלי להישמע תוקפני?

אליעד מדגיש שכששואלים אדם למה הוא שאל שאלה, חשוב לעשות זאת בצורה נעימה ולא בצורה שעלולה להיתפס כתוקפנית. הוא נותן כמה דוגמאות פרקטיות:
  • ניתן להשיב תשובה כללית ומעורפלת כמו "אני עוד לא יודע, אפשר לשאול למה אתה שואל?" וכך לעודד את האדם להסביר את עצמו יותר בפירוט.
  • אפשר להוסיף שאלת הבהרה נעימה כגון "אתה שואל כי אתה רוצה לתכנן משהו להמשך?" או "חשוב לך לדעת מתי בדיוק אחזור?"
בשתי הדוגמאות הללו, השואל לא מרגיש מותקף או שהוא חייב להצטדק, אלא מקבל הזדמנות נעימה להבהיר את עצמו.

מדוע אנו מניחים הנחות אוטומטיות לגבי כוונות של אחרים?

אליעד מתאר כיצד אנשים מגיבים לשאלות מתוך ההנחות שלהם, בלי לבדוק אותן באמת. לדוגמה, אדם שמרגיש אשמה על משהו שעשה, יכול להניח שכל שאלה תמימה של האחר נועדה "לתקוף" אותו או לחשוף את אשמתו. לדוגמה, אם אשתך שואלת אותך "היית בסופר?" ואתה מרגיש שאולי לא מילאת אחר הבקשה שלה, אתה מיד עשוי לחשוב שהיא מבקרת אותך, אפילו שהכוונה שלה היתה פשוטה ותמימה לחלוטין. אליעד מדגיש שחלק מהמיומנות לנהל שיחה אפקטיבית היא לזהות את ההנחות שאנחנו עושים באופן אוטומטי ולבדוק אותן לפני שאנחנו עונים בצורה שתיצור קונפליקט.

מה לעשות כשאתה מרגיש שמישהו תוקף אותך בשאלה?

אם אתה מרגיש ששאלה מסוימת מטרתה לתקוף אותך, אליעד ממליץ לבדוק מיד את התחושה הפנימית שלך. כלומר, לזהות מה אתה באמת מרגיש, ואז להפריד בין עובדות לבין פרשנויות. למשל, אם מישהו שואל אותך "היית בסופר?", ואתה מיד מרגיש אשמה או חוסר נעימות, תשאל את עצמך: "מה גרם לי להרגיש את הרגש הזה? האם האדם שאל שאלה פשוטה או שאני משליך על השאלה כוונות נסתרות?" כך ניתן למנוע תגובה מוגזמת ולנהל את השיחה בצורה יותר רגועה ומודעת.

איך להתמודד עם הרגלים אוטומטיים בשיחות?

אנשים רבים מגיבים לשאלות מתוך הרגל או דפוסים ישנים. אליעד נותן דוגמה של אדם שיש לו נטייה להרגיש מותקף כי בעבר היו סיטואציות שהותירו אצלו טראומה, וכך כל שאלה נתפסת כאיום. הוא נותן דוגמה הומוריסטית של אדם שהיה בשבי, וכל שאלה שמופנית אליו נתפסת מיד כניסיון לחקור אותו. אליעד מסביר שכדי להתגבר על ההרגל הזה, צריך לתרגל מודעות: בכל פעם ששאלה מעוררת אצלך תגובה חזקה, עליך לבדוק מיד מדוע הרגשת כך, ולהפריד בין המציאות לבין ההנחה שאתה עושה.

איך למנוע תגובות לא נכונות כתוצאה מהנחות שגויות?

אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: "האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי?" למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה?

למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה?

אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא מבין את הסיטואציה יותר טוב מהאחר. אדם יהיר לא מרגיש צורך לשאול שאלות הבהרה או לבדוק את ההנחות שלו, כי הוא בטוח שההבנה שלו נכונה. לכן, כדי לגרום לאדם יהיר להכיר בכך שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו.

איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך?

אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. רק לאחר שהאדם ירגיש שאתה מבין אותו באמת, הוא יהיה מוכן להקשיב לעצה שלך ולכבד את דבריך.
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
חלק 1
...שבה האדם מנסה להסתיר תחושות של חוסר ערך או חוסר ביטחון עצמי. למשל, אדם שנכשל בעסק שלו ואינו מוכן להקשיב לעצות של אחרים, לא בהכרח חושב שהוא טוב יותר מהם, אלא פשוט מנסה לשכנע את עצמו שהוא לא כישלון. אם רוצים לעזור לו, צריך לדבר איתו ברמה הכללית על תפיסת החיים שלו, לאו דווקא לתקוף את ההתנהגות הספציפית שנחשבת יהירה. אליעד מציע שכשמישהו מתנהג ביהירות, כדאי לעזור לו לקבל את עצמו ללא תנאי, וכך הוא יוכל להודות בטעויות ולהקשיב לאחרים בלי להרגיש מושפל או מאוים. כשאדם אוהב את עצמו בצורה כזאת, קל לו יותר לקבל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מישהו?, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע מישהו?, דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שכנוע אנשים, האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מתחרים של מוצר אנשי מכירות מרמים לקוחות שיווק ממומן איך להשיג מכירות? מבצעים ללקוחות לדפוק לקוח יצירתית במכירות לשכנע ללמוד איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? שכנוע ישיר או שכנוע עקיף לא יודע לשכנע מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? התמודדות עם לקוחות בעייתיים עיצוב מוצר לתכנן מצגת ללקוחות איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות הלקוח הכי טוב שלך לשכנע מטופלים להמליץ עליך ראיון עבודה כאיש מכירות לתת יעוץ ללקוח לשכנע בחורה לשכב מאמני מכירות לגרום למישהו לרצות ללמוד ללקוח אין כסף איך לתת הנחה ללקוח? מאמצי שכנוע ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות שיווק לא יעיל למכור בלי מצב רוח למה אני לא מצליח למכור? לשכנע מישהו לאהוב רק אותך להתיידד עם לקוח איך להתחמק משאלה של לקוח? סוגסטיות איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק למכור שירות חדש החזר כספי ללקוח מסרים של קמפיין שיווקי איזה ניסוח יותר משכנע? אופי של איש מכירות לשכנע מישהו לא לעשות משהו איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? ליצור הרמוניה עם לקוח לשכנע מישהו ברעיון למה קשה למכור? בעיית תקשורת עם הלקוח לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו תכנות התת מודע לקוחות שרוצים מחיר זול איך להעלות את רמת הוודאות של הלקוח? לומר ללקוח רק את האמת הדרכת אנשי מכירות שטח טיפול בלקוחות קורס למכירות תהליכי קבלת החלטה של הלקוח לקוח ממש לא מבין את התמחור לגרום למישהו להתייחס אליך יפה למכור ללקוח את המוצר לגרום ללקוח להיות מרוצה איך מבצע משפיע על הלקוח? לקוחות עם דרישות מוזרות ניהול משא ומתן למתקדמים לא רק למכור את המוצר למכור ללקוח מטבח לגרום למישהו להירגע לשכנע לקוח לקנות איך למדוד את איכות השיווק? מתי למכור ללקוח? שיווק יוצר ביקוש לשכנע מישהו לסלוח איך הלקוח שלך חושב? איך למכור מוצר גרוע? לברר את צרכי הלקוח מעורבות רגשית מול לקוח אימון מכירות לאנשי מכירות לשכנע מישהו להגיד לך שיווק באופן כללי לקוח שואל שאלות הזדהות רגשית ללמוד שיווק לשכנע מישהו לא לשקר איך למכור מוצרי יוקרה? מה המוצר נותן ללקוח? הצגת מחיר ללקוח להוריד עומס מאיש המכירות לשכנע אקס להתגעגע תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? יצירת הזדהות לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון מאפיינים טכניים של מוצר לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף לשכנע מישהו לרצות אותך לדבר בשפה עממית עם הלקוח יכולת לשכנע עלות מוצר למכור ללקוח עצוב לידים של לקוחות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון עיסקי, אוטוסוגסטיה, שכנוע בנושא איך לשכנע מישהו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.3750 שניות - עכשיו 28_10_2025 השעה 02:17:17 - wesi28