אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהי? ✔יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע מישהי?, להתמודד עם התנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע אשה להתחתן, יועץ פוליטי, ללמוד דיבייטינג, התמודדות עם התנגדויות במכירה, איך ליצור הזדהות, ייעוץ מנהלים, זיהוי מסרים תת הכרתיים, nlp קורס, שיטות מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, nlp מטפל, מיומנות מכירה, שיטת nlp, אסטרטגיות שכנוע, nlp בחורות, טיפול בהתנגדות במכירה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות, לשכנע סבתא, NLP שיטת, לשכנע בחורה, מומחה שיווק, טיפול בהתנגדות מכירה, איך לשכנע אשה להיות איתך, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות, לשכנע גבר להתחתן, nlp לצפייה, ניתוח טקסטים, התמודדות עם התנגדויות לקוח, לשכנע את חברה שלי, התמודדות עם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע את, לשכנע את חברה שלך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
למה חשוב לנהל נכון תשלומים לספקים לפי דן אנד ברדסטריט?

אליעד כהן מסביר בהרצאתו על ניהול עסקי, על החשיבות של ניהול נכון של התשלומים לספקים, תוך התמקדות בדירוג של חברות על ידי חברת דן אנד ברדסטריט. לדבריו, דן אנד ברדסטריט מדרגת חברות על פי פרמטרים שונים, כאשר אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא אם החברה מעכבת או משלמת בזמן לספקים. ההסבר מדגיש כי כאשר חברה מדורגת ככזו שמעכבת תשלומים, היא מסתכנת בפגיעה משמעותית בדירוג העסקי שלה, דבר המשפיע על האמינות שלה מול לקוחות וספקים בעתיד.

איך להציג עיכוב תשלומים בצורה שלא תפגע בדירוג העסק?

אליעד מפרט שיטות כיצד ניתן להציג עיכובי תשלומים באופן שלא יזיק באופן חמור לדירוג החברה. הוא מסביר שהעניין אינו שחור ולבן: חברה יכולה לעכב תשלום באופן חד - פעמי או בצורה שיטתית. העיכוב יכול להיות קצר או ארוך, יכול להיות חלקי או מלא, ויש משמעות אם הוא נעשה בהסכמה או ללא הסכמה עם הספק. לדבריו, הסבר כמו "תקלה במערכת המחשוב" או "טעות אנוש חד - פעמית" מתקבל באופן סלחני יותר מאשר דפוס של עיכוב תשלומים לאורך זמן.

הוא מדגים זאת בצורה מפורטת:
  • אם חברה מעכבת באופן שיטתי את כל התשלומים לספקים, ללא הודעה מוקדמת וללא הסכמה, הדבר נתפס בצורה החמורה ביותר ופוגע קשות בדירוג שלה.
  • אם העיכוב הוא חד - פעמי, נקודתי או אקראי, ויש לכך הסבר מנומק (לדוגמה: "מערכת המחשוב קרסה"), הפגיעה בדירוג תהיה נמוכה יותר.
  • אם הספק היה מודע מראש לעיכוב, או שהדבר היה מתואם איתו מראש, הדבר נתפס כפחות בעייתי ואפילו סביר.
  • אם רק חלק קטן מהתשלומים עוכבו, או שהעיכוב הוא קצר מאוד (לדוגמה שבוע בלבד), הפגיעה בדירוג תהיה מינורית.
אליעד מציין גם את האפשרות להפנות את האחריות לסיבה חיצונית או לנסיבות שאין לחברה שליטה עליהן, מה שלדבריו עשוי להקטין את הפגיעה בדירוג של דן אנד ברדסטריט.

מהי הטכניקה להעברת האחריות בעיכוב תשלומים?

אליעד מציג טכניקה נוספת לשכנוע, הנקראת "העברת האחריות", לפיה החברה יכולה להציג את העיכוב כמשהו שאינו תלוי בה. לדוגמה, ניתן לטעון שהספקים עצמם לא סיפקו את המוצר בזמן או שהלקוח של החברה לא שילם בזמן, ולכן החברה נאלצה לעכב את התשלום לספקים שלה. כך, לפי אליעד, החברה מצליחה להפוך את המצב הבעייתי לפחות שלילי בעיני דן אנד ברדסטריט.

כיצד אפשר לשפר דירוג עסקי לאחר בעיית תשלומים?

בהמשך, אליעד כהן מסביר שאם כבר נוצרה בעיית תשלומים מול הספקים והדבר דווח לדן אנד ברדסטריט, ניתן לנקוט בכמה צעדים כדי לשפר את המצב:
  • להציג בפני החברה מידע חיובי כמו צמיחה עסקית, גידול בהכנסות או נתונים פיננסיים חיוביים אחרים, ובכך לאזן את הרושם השלילי שנוצר עקב העיכובים.
  • להסביר בצורה מפורטת שהעיכובים היו נקודתיים ולא מערכתיים.
  • להראות צעדים ממשיים שנעשו כדי למנוע מקרים דומים בעתיד, כגון שינוי שיטת התשלום או ייעול מערך הגבייה.
  • להבהיר שהעיכובים לא נבעו מחוסר יכולת או חוסר רצון לשלם, אלא מאילוצים חיצוניים או אירועים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, דירוג חברות, חברת דן אנד ברדסטריט, שכנוע אנשים, ניהול משא ומתן, תשלום לספקים, טכניקות שכנוע, איך לשכנע מישהו? שכנוע בעסקים, שכנוע עסקי, שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מישהי?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, איך לשכנע מישהי?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איש מכירות אוטומטי השכנוע של ברק אובמה nlp למכירות להחליש את ההתנגדות של הלקוח לשכנע בחור לאהוב פחות איך לומדים nlp? לגרום ללקוח להאמין לך חוקיות שכנוע אנשים לקוח לקוח שלא רוצה לקנות שיווק עצמי בפייסבוק לגרום למישהו להצטמצם למענך מוצר אפשרי איך לענות ללקוח כמה זה עולה? לשכנע את האקסית מוצר פרימיום הסבר של איש מכירות בעל פה שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים התנגדויות במשא ומתן לשכנע עובדים להקשיב אינטונציה של לקוח יצירת הזדהות עם הלקוח להכיל התנגדות של לקוח מוצר באיכות בינונית איך למכור את מוצר גרוע? להכשיר איש מכירות אנשי מכירות מתחילים התמודדות עם לקוחות קשים איך לשכנע לקוח לקנות? לספק מוצר ללקוחות לגרום למישהו לענות לך כן איך לטפל בהתנגדות לקוח? לקוחות מאוכזבים להתאים את המכירה לצרכי הלקוח ניתוח סיבתיות ומכירות המניפולציה של הפחד למה לקוח אחר? לשכנע ילד לאהוב משהו המוצר הכי גרוע הלקוח האידיאלי שלך צריכת מוצרי יוקרה יצירת ערך ללקוח שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק ביטחון עצמי של איש מכירות לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח עזרה לאנשי מכירות לגרום למישהו ברעיון מסרים בתת מודע בעד nlp לשכנע מישהו לחזור מניפולציות של אליעד כהן ליצור אמון עם האקס למכור את עצמך ללקוח למכור בכתב לשכנע לקוח שמח לשכנע מישהו לעזוב כת לנהל משא ומתן על המחיר בתוך התת מודע להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות לשכנע אנשים לאהוב אותך מילים שיווקיות מתי להציג את המידע ללקוח? בניית אמון עם לקוח לקנות את המוצר מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? שיווק למתחרים לשכנע מישהו להגיד לך להתמודד עם דחייה של לקוח לגרום למישהו להצביע למפלגה הדרכת מכירות לאנשי מכירות מה צריך כדי לדעת למכור? לספק ערך ללקוח שכנוע בפרסום לעשות מניפולציה על אנשים טיפול בתלונות של לקוחות מוצר זהה בדיוק למוצר שלך לשאול את הלקוח שאלות התאמה לגרום ללקוח להסכים למכור מוצר יקר נטישת לקוחות אושר למכור מניפולציות בקריאת מחשבות עלות של מוצר פרסום חומרי שיווק שיווק סמוי להפיץ חומרי שיווק להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק לשכנע ילד להכין שיעורים לשכנע מישהו לחשוב שהוא טועה אופי של איש מכירות הכי טוב שיש למכור ללקוח יותר טוב מתחילים למכור המוצר יקר לי איך לשתול מחשבה? לאהוב להתווכח עם לקוח לתאם פגישה פיזית עם הלקוח למכור ידע פחד של לקוח מה לדרוש במשא ומתן? מניפולציות טובות עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה מכירות, קואצינג, רטוריקה בנושא איך לשכנע מישהי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2617 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 16:40:15 - wesi28