אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע מישהי? ✔ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע מישהי?, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, שיטת ה nlp, מודל לטיפול בהתנגדות לקוח, שינוי עמדות, NLP ספר, nlp תרגול, NLP לימוד עצמי, התנגדות לקוח, NLP פחדים, שיטת nlp, איך לשכנע גבר להביא ילד, NLP עוגן, טיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירה בטלפון, שיטות nlp, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, מאמן אישי, אסטרטגיות מכירה, לשכנע בטיעון, NLP למאמנים, להתמודד עם התנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מכירות, NLP ומכירות, לשכנע בחורה לשכב איתך, אומנות הראיון, מטפל nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, הבסיס למכירות nlp, NLP טיפול, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, NLP לימוד באינטרנט, ראפור, מודל לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:38ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת?

אליעד כהן מסביר שיש חשיבות גדולה לדעת מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שואל שאלה מסוימת. אנשים רבים נוטים להגיב לשאלות באופן אוטומטי, מבלי לבחון לעומק את כוונת השואל. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך "מתי אתה חוזר הביתה?", תגובה אינסטינקטיבית תהיה פשוט לתת לו שעה מדויקת. אבל אליעד מציע דווקא להאט ולבחון את הכוונה האמיתית מאחורי השאלה.

איך לזהות את הכוונה האמיתית מאחורי שאלות?

אליעד מציע שכאשר מישהו שואל שאלה, לפני שעונים בצורה אוטומטית, כדאי לשאול את עצמך למה הוא בכלל שאל את השאלה הזאת. למשל, במקרה שבו אדם שואל "מתי אתה חוזר הביתה?" - השאלה עשויה להסתיר מגוון כוונות. אולי הוא פשוט דואג לך, או שהוא רוצה לתכנן משהו בהמשך. אבל לפעמים האדם ששאל אינו מודע לסיבות האמיתיות שגרמו לו לשאול. לכן חשוב לעצור לרגע ולבדוק, מדוע בדיוק הוא שאל, או לפחות להבין מה אנחנו מניחים לגבי הסיבה שהובילה לשאלה.

איך לשאול אדם על הכוונה שלו בלי להישמע תוקפני?

אליעד מדגיש שכששואלים אדם למה הוא שאל שאלה, חשוב לעשות זאת בצורה נעימה ולא בצורה שעלולה להיתפס כתוקפנית. הוא נותן כמה דוגמאות פרקטיות:
  • ניתן להשיב תשובה כללית ומעורפלת כמו "אני עוד לא יודע, אפשר לשאול למה אתה שואל?" וכך לעודד את האדם להסביר את עצמו יותר בפירוט.
  • אפשר להוסיף שאלת הבהרה נעימה כגון "אתה שואל כי אתה רוצה לתכנן משהו להמשך?" או "חשוב לך לדעת מתי בדיוק אחזור?"
בשתי הדוגמאות הללו, השואל לא מרגיש מותקף או שהוא חייב להצטדק, אלא מקבל הזדמנות נעימה להבהיר את עצמו.

מדוע אנו מניחים הנחות אוטומטיות לגבי כוונות של אחרים?

אליעד מתאר כיצד אנשים מגיבים לשאלות מתוך ההנחות שלהם, בלי לבדוק אותן באמת. לדוגמה, אדם שמרגיש אשמה על משהו שעשה, יכול להניח שכל שאלה תמימה של האחר נועדה "לתקוף" אותו או לחשוף את אשמתו. לדוגמה, אם אשתך שואלת אותך "היית בסופר?" ואתה מרגיש שאולי לא מילאת אחר הבקשה שלה, אתה מיד עשוי לחשוב שהיא מבקרת אותך, אפילו שהכוונה שלה היתה פשוטה ותמימה לחלוטין. אליעד מדגיש שחלק מהמיומנות לנהל שיחה אפקטיבית היא לזהות את ההנחות שאנחנו עושים באופן אוטומטי ולבדוק אותן לפני שאנחנו עונים בצורה שתיצור קונפליקט.

מה לעשות כשאתה מרגיש שמישהו תוקף אותך בשאלה?

אם אתה מרגיש ששאלה מסוימת מטרתה לתקוף אותך, אליעד ממליץ לבדוק מיד את התחושה הפנימית שלך. כלומר, לזהות מה אתה באמת מרגיש, ואז להפריד בין עובדות לבין פרשנויות. למשל, אם מישהו שואל אותך "היית בסופר?", ואתה מיד מרגיש אשמה או חוסר נעימות, תשאל את עצמך: "מה גרם לי להרגיש את הרגש הזה? האם האדם שאל שאלה פשוטה או שאני משליך על השאלה כוונות נסתרות?" כך ניתן למנוע תגובה מוגזמת ולנהל את השיחה בצורה יותר רגועה ומודעת.

איך להתמודד עם הרגלים אוטומטיים בשיחות?

אנשים רבים מגיבים לשאלות מתוך הרגל או דפוסים ישנים. אליעד נותן דוגמה של אדם שיש לו נטייה להרגיש מותקף כי בעבר היו סיטואציות שהותירו אצלו טראומה, וכך כל שאלה נתפסת כאיום. הוא נותן דוגמה הומוריסטית של אדם שהיה בשבי, וכל שאלה שמופנית אליו נתפסת מיד כניסיון לחקור אותו. אליעד מסביר שכדי להתגבר על ההרגל הזה, צריך לתרגל מודעות: בכל פעם ששאלה מעוררת אצלך תגובה חזקה, עליך לבדוק מיד מדוע הרגשת כך, ולהפריד בין המציאות לבין ההנחה שאתה עושה.

איך למנוע תגובות לא נכונות כתוצאה מהנחות שגויות?

אליעד מציע לקחת את הזמן לחשוב לפני שעונים, כדי למנוע תגובה לא נכונה המבוססת על הנחות שגויות. הוא מציע לשאול את עצמך: "האם הסיפור שאני מספר לעצמי על מה ששאלו אותי נכון, או שזה פירוש שלי?" למשל, אם מישהו שאל אותך למה איחרת, אל תמהר להמציא תירוצים. קודם תשאל את עצמך, האם בכלל הכוונה שלו היתה להאשים אותי, או שהוא שואל רק מסקרנות פשוטה?

למה אנשים נוטים להתנשא או להיות יהירים בשיחה?

אליעד כהן מסביר שיהירות או התנשאות בשיחה מתרחשות כאשר אדם מניח מראש שהוא מבין את הסיטואציה יותר טוב מהאחר. אדם יהיר לא מרגיש צורך לשאול שאלות הבהרה או לבדוק את ההנחות שלו, כי הוא בטוח שההבנה שלו נכונה. לכן, כדי לגרום לאדם יהיר להכיר בכך שהוא מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו.

איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך?

אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. רק לאחר שהאדם ירגיש שאתה מבין אותו באמת, הוא יהיה מוכן להקשיב לעצה שלך ולכבד את דבריך.
  1. חלק 1
  2. חלק נוכחי 👈2
חלק 1
חלק 1
...מדויקת. אליעד כהן מדגיש שבחירת הדרך צריכה להיעשות לפי מהות השאלה ומהות המושג. לפעמים צריך דווקא לשאול בחזרה למה אתה שואל?, ולברר את כוונת הצד השני לעומק כדי למנוע אי - הבנות. לדוגמה, אליעד נותן מצב שבו מישהו שאל מה זה יהירות? אם יש כמה פירושים שונים ליהירות, כדאי לבדוק מה האדם השואל התכוון, כדי שהתשובה תהיה מדויקת ככל האפשר. אם האדם אומר מה שאתה חושב שזה, הוא יוצר מצב לא ברור. עדיף להתעקש ולבקש הגדרה יותר מדויקת, או לתת כמה אפשרויות ולברר לאיזו מהן התכוון השואל. מהי יהירות ואיך אפשר להוכיח לאדם...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע מישהי?, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, איך לשכנע מישהי?, כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להשפיע על הבוס לקנות מאנשי מכירות למכור על הנייר אימון למכירות האם להביע הזדהות? אסטרטגיית שיווק טובה לא לפחד לכתוב הצעת מחיר ללקוח יחסי לקוח ומוכר מה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ראיון עבודה לסמנכל מכירות לעבוד במכירות בקלות השפעה על המודעות של הלקוח לגרום ללקוח למכור לך את עצמו לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו טיפים לשכנוע לקוחות תוכן שיווקי מקצועי השפעה על אנשים הפצת תכנים שיווקיים מקצועיים שיחה עם הלקוח טעויות במשא ומתן לשכנע את המראיין טקסט משכנע שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח למכור עם ביטחון עצמי למכור סמים שכנוע בדרך השלילה צרכי לקוח טיפול בהתנגדות לקוח שינוי עמדות ומכירות לקבל אנרגיה למכור לשכנע ילד לאהוב משהו איך לשכנע את האקסית? תורת המשא ומתן לעשות כסף ממכירות לשכנע לקוח להרגיש טוב צרכי הלקוח לאהוב את הלקוחות שלך אומנות השכנוע הצגת מחיר ללקוח לצורך קמפיין שיווקי מתנגד לרכישת מוצר להישמע חכם בעיני הלקוח תת מודע או מודע איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? הנחה על מוצר ניתוח תהליכי שכנוע זיהוי כאב של הלקוח לא יכול למכור איך למכור משהו? אין לקוחות ניהול משא ומתן עם עובדים מה התת מודע חושב? איך לתגמל אנשי מכירות? מבוי סתום עם לקוח לגרום למישהו לא לרצות לדבר איתך לגרום למישהו להרגיש רע עבורך למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? לשכנע אנשים בעלי סמכות לשכנע ילד למה לא לתת הנחה ללקוחות? שכנוע שכלי לשדר ללקוחות סודות השכנוע של ביבי נתניהו תוכן קידום מכירות שיטות לשכנוע לקוחות טיפול ב nlp מתי למכור בהפסד? לקוח רע לענות ללקוח שמבקש הנחה אסטרטגיות לניהול משא ומתן לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות למכור שירותי עיצוב פנים לייעץ ללקוח טוב במכירות לשכנע מישהו להתעניין הוצאות שיווק ומכירה האם תמיד צריך לעשות שיווק? לשכנע אקסים לרצות אותך לעטוף מוצר יצירת אמון עם הלקוח לקוחות רעים לפגוש לקוח חומרי שיווק עקיף תוכנית של הכנת חומרי שיווק למכור בלי מצב רוח תקציב שיווק להעביר ללקוח חומר מקצועי לענות ללקוח כמה זה עולה חשיפה ללקוחות לשכנע מישהו לרצות ללמוד תיעדוף משימות של איש מכירות לגרום למישהו להיות בעדך לשכנע מישהו לא לענות לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם טעויות בלתת הנחה ללקוח שיטת מכירות מנצחת פחד מהחמצה של לקוח חוסר הבנה מול לקוח שיקוף של הלקוח תקשורת שכנועית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מכירות, טיפים, אימון מכירות בנושא איך לשכנע מישהי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0586 שניות - עכשיו 22_11_2025 השעה 17:52:39 - wesi28