אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע עובדים? ✔תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, איך לשכנע עובדים?, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, כושר שכנוע ושינוי עמדות, NLP תקשורת, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, תשובות לשאלות בראיון, לשכנע את עצמי לא לאכול, NLP דימוי עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP אומנות הפיתוי, שכנוע עצמי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, מודל לטיפול בהתנגדויות במכירה, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, NLP מדריך, התמודדות עם התנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, לשכנע את חברה שלי, טקסט טיעוני, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, להתמודד עם התנגדויות קניה, איך לשכנע בחורות, טיפים לטיפול בהתנגדות מכירה, התנגדויות במכירה, מטפל אישי, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, מיומנות מכירה, לשכנע אנשים להגיד כן, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, יכולת לשכנע, כלים לטיפול בהתנגדות מכירות, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע חברים לצאת, לשכנע בעל, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים?

בהרצאה זו מסביר אליעד כהן כיצד לתגמל עובדים כאשר תוצאות העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד כאשר התוצאה הסופית אינה תלויה רק בו, אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים.

אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של העובד. יש לנתח את הפעולות והמשימות שהעובד עושה ולברר לעומק באיזו מידה התוצאות אכן תלויות רק בו, ובאיזו מידה הן מושפעות מגורמים חיצוניים. אליעד מציע דוגמה של שני עובדים שתוצאות עבודתם תלויות אחת בשנייה, למשל עובד שאחראי על הבאת מים ועובד שאחראי על הבאת מלט, כאשר שניהם אחראים ביחד על ייצור בטון. אם אחד מהם לא יעשה את חלקו, העבודה של השני תיפגע ולא תהיה תוצאה סופית.

האם כדאי לתגמל עובדים על פי התוצאה הכוללת או רק על חלקם האישי?

אליעד מציין כמה גישות אפשריות לפתרון בעיה זו:
  • גישה ראשונה היא לתגמל את העובדים על פי התוצאה הסופית בלבד. כלומר, לומר לעובדים: "אני משלם לכם רק לפי התוצאה הסופית (הבטון שיוצר) ". בדרך זו, כל עובד יהיה בעל אינטרס לדאוג שהעובד השני יבצע את עבודתו כראוי. אליעד מדגיש שהבעיה בגישה זו היא שהעובדים יכולים להרגיש חוסר צדק, כי הם יגידו "למה אני צריך להיות תלוי בעובד אחר?".
  • גישה שנייה היא לתגמל כל עובד בנפרד על החלק שבאחריותו בלבד. הבעיה בגישה זו היא שעובד יכול לבצע את חלקו, אבל אם הצד השני לא עשה את חלקו - העבודה תיכשל בסופו של דבר. העובד הראשון ירגיש מתוסכל כיוון שהעבודה לא הושלמה, ולמעשה הוא עשה את שלו לשווא.
  • גישה שלישית, שאליעד מציע כאפשרות הטובה ביותר, היא שילוב של שתי הגישות הקודמות: העובד יקבל תגמול הן על החלק שהוא אחראי עליו באופן אישי, והן על התוצאה הסופית הכוללת. בדרך זו, העובד ירגיש שיש לו אחריות אישית אבל גם יהיה לו תמריץ לדאוג שהעובדים האחרים יפעלו כראוי.
כיצד להתנהל כאשר העובדים אינם משתפים פעולה בגלל אגו?

אליעד מוסיף עוד הסבר ואומר שאחת הבעיות המרכזיות באי שיתוף פעולה בין עובדים נובעת מבעיות של אגו וממשחקי כוח. במקרים כאלה, הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה.

אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או להעניק תגמולים כספיים נוספים כדי לפתור קונפליקטים, הוא למעשה ייצור מצב שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי.

מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן?

דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות:
  • להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור.
  • ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על ידי המנהל שמעל שניהם.
  • לבנות מערכת של פיקוח שתמנע מראש את חוסר הסנכרון...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע עובדים?, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, איך לשכנע עובדים?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לקוח ששואל מה המחיר לגרום למישהו להיות מחויב אמונות בתת מודע איך לסרב ללקוח? יש ללקוח ספק רציונאלי להיות יועץ של הלקוח למכור משהו בראיון עבודה שיפור ביצועי קמפיין שיווקי האם להביא לקוחות חדשים? למכור יעוץ למשכנתאות מחיר מכירה של מוצר לעצור לקוח לשכנע את הלקוח לחזור אליך לגרום למישהו להודות למכור את עצמך לעובדים שלך לגרום למישהו לאהוב את איך שאת נראית לגרום למישהו להפסיק לאהוב אותך איך להתחמק משאלה של לקוח? טיפים לשיווק מוצר עם המון ביקוש איזה שיטת שכנוע עדיפה? לגרום ללקוח לקנות שוב לגרום למישהו להתאהב בך בדייט לקוח אידיאלי לשכנע ילדים לאכול פירות וירקות שיטות לשכנוע לקוחות מניפולציות של המוח להציג ללקוח אפשרויות להכיר את שפת הלקוח הכנסת עיזים למשא ומתן לגרום למישהו להרגיש חייב לך הצגת היתרונות ללקוח לשכנע מישהו להיות חבר הוצאות השיווק והמכירה לגרום למישהו להעריך אותך להיות nlp master practitioner למתג מוצר יקר מניפולציות של יועצים לגרום ללקוח לא להסתיר מידע לשקם אמון תת מודע או מודע האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו תלונות של לקוחות בגוגל איך לא לאבד את האמון של הלקוח? סוגסטיות ליצור את חומרי השיווק המתאימים איך לרכוש מוצר יקר? מה הלקוח חושב על המתחרים? אפשרויות אחרות של הלקוח להניע עובדים למכור להיות החבר הכי טוב של הלקוח למה מוצר יקר? לתת תשובה שלילית ללקוח התנגדות מכירות בטלפון להציג ללקוח מוצר לדוגמה לדבר ללקוח בשפה שלו למכור למישהו רעיון סודות התת מודע יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות איך לדבר עם לקוח בשפה שלו? לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב רצון לשכנע למכור מוצר לא מוגמר אסטרטגיות במשא ומתן פרובוקציות בשיווק איתור צרכי לקוח לבנות תהליך שיווק איך מנהלים משא ומתן? איך ללמוד למכור? השקעה בשיווק לטווח רחוק פיתוח מיומנויות ראפור להתמודד עם מניפולציות לשכנע מישהו ללכת לטיפול איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? התנגדות הלקוח איך להשפיע על עצמך? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים למכור ללקוח ולא לעצמך הסרטון השיווקי הראשון שלך לקוח מבטל פגישה להסביר את המחיר ללקוח למה לגרום ללקוח? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? מה זה משפך שיווקי? מוצרי יוקרה לקמצנים איך נכון להרגיש עם קושי למכור? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות? לרכוש את המוצר נישה שיווקית ליצור אמון עם האקסית לימוד nlp לגרום למישהו לרצות להסכים ניהול מלאי מוצרים לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? פגישה פיזית עם לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, מאמן עיסקי, לשתול מחשבות בתחום איך לשכנע עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3750 שניות - עכשיו 17_11_2025 השעה 19:43:23 - wesi28