אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הגדלת מכירות ✔הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, הגדלת מכירות, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, nlp הפרעות אכילה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, לימודי nlp, לשכנע חברה, להתמודד עם התנגדות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, NLP טראומה, התמודדות עם התנגדויות במכירות בטלפון, פסיכוקיברנטיקה, שיטות לשכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, ללמוד nlp באינטרנט, תשובות לשאלות בראיון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, NLP, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP התניה, nlp בחורות, סודות התת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות בטלפון, nlp לחינוך ילדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, דמיון מודרך nlp, ניתוח טקסט טיעוני, כיצד לשכנע אנשים, איך לשכנע את בעלי, טכניקות לטיפול בהתנגדויות לקוח, איך לשכנע את עצמי ללמוד, NLP דמיון מודרך, איך לשכנע מישהו, סדנאות nlp, כושר שכנוע, לשכנע בנות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות?

כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש.

לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה "יחידת תאורה". אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע לחנות או ישאל אתכם: "שלום, אני מעוניין לרכוש יחידת תאורה". במקום זאת, הוא ישתמש בשפה טבעית ופשוטה יותר עבורו ויגיד משהו כמו: "שלום, אני רוצה לקנות מנורה" או "אני מחפש גוף תאורה". מבחינת הלקוח אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו.

מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית?

הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו.

לדוגמה, כאשר לקוח אומר לכם "אני רוצה גוף תאורה" ואתם ממשיכים לדבר איתו במונחים של "יחידות תאורה", נוצר מצב של חוסר תיאום בין העולם שלכם לעולם שלו. הלקוח עלול להרגיש לא מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו.

לכן, במקום לחשוב בכמה "יחידות תאורה" מכרתם, עליכם להתחיל לחשוב בכמה "גופי תאורה" מכרתם. שינוי קטן זה של המושגים משפיע ישירות על הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוח, ויוצר חיבור טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה.

איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה?

כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל שהלקוח ירגיש מובן יותר, כך הוא ייטה לסמוך יותר עליכם וירגיש שאתם באמת מנסים לעזור לו, ולא רק לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי.

למשל, אם אתם מספקים שירות של "הגדלת מכירות לעסקים", אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של "שיפור ביצועים עסקיים" או "הגדלת רווחיות", מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש שאתם מדברים בשפה שלו, בשפת הצורך שלו, ובכך הוא יותר פתוח לשמוע ולהבין את התועלת של השירות שאתם מציעים לו.

האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק?

ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה.

אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו.

לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל?

כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם "כיצד הלקוח מגדיר את מה שהוא מחפש?" ונסו להשתמש בהגדרה הזו בדיוק. ודאו שאתם והלקוח שלכם מדברים על אותו דבר בדיוק, השתמשו במונחים שהלקוח משתמש בהם, והקפידו על תקשורת ברורה, פשוטה וישירה. פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך.
שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח

שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, עליכם להתרגל לחשוב במונחים של הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא לכך שאנחנו, כבעלי עסק, מתייחסים למוצרים ולשירותים שלנו בשפה הפנימית של הארגון. לכל מוצר או שירות יש שם מקצועי, מונח עסקי או טכני שמבטא תהליך כלשהו. אולם, הלקוח רואה את הדברים אחרת - הוא אינו חושב במונחים שלנו, אלא במונחים שלו. למעשה, הוא לא קונה את מה שאנחנו חושבים שאנחנו מוכרים לו, אלא את מה שהוא עצמו תופס ורוצה לקנות.

החשיבות של התאמת השפה לשפת הלקוח

ניקח דוגמה: נניח שאנחנו מוכרים יחידת תאורה. בעסק שלנו אנו עשויים לכנות את זה "יחידת תאורה", כי כך אנו רגילים להתייחס לזה במונחים מקצועיים. אבל הלקוח, כשהוא מחפש את המוצר הזה, לא יגיד "אני רוצה לקנות יחידת תאורה", אלא יאמר "אני מחפש מנורה" או "אני רוצה גוף תאורה".

לכן, אם ברצוננו לשפר את תהליך המכירה, עלינו לאמץ את צורת החשיבה של הלקוח. כלומר, במקום למדוד כמה "יחידות תאורה" מכרנו, נכון יותר למדוד כמה "גופי תאורה" מכרנו - משום שכך הלקוח עצמו מגדיר זאת.

למה זה חשוב?

זה אולי נראה כמו פרט קטן, אך יש לכך חשיבות רבה. כאשר אנו חושבים במונחים שונים מאלה של הלקוח, אנו עלולים למצוא את עצמנו מדברים איתו בשפה שלנו ולא בשפה שלו, מה שעלול להקשות עליו להבין את הערך של המוצר שאנו מציעים. במקרה כזה, תהליך המכירה עלול להיפגע, משום שהלקוח ירגיש פחות מחובר או אפילו לא יבין לחלוטין את ההצעה שלנו.

כאשר אנו מדברים בשפה של הלקוח, קל לו יותר להבין את הצעת הערך שלנו, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה. לדוגמה, אם אנו מציעים "שירות הגדלת מכירות", אך הלקוח מחפש "שיפור ביצועים עסקיים", עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו.

מתי כן כדאי להשתמש בשפה המקצועית שלנו?

כמובן שיש מקרים שבהם עדיף דווקא לגרום ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ערך מוסף. עם זאת, כברירת מחדל, עדיף להתחיל לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ורק לאחר יצירת חיבור, אפשר להציג בפניו את השפה המקצועית שלנו - בהתאם לצורך.

לסיכום, אם תתאימו את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח במכירות.

למידע נוסף על עולם המושגים של הלקוח, כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד למכור בצורה חכמה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: הגדלת מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, הגדלת מכירות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טיפים לאיש מכירות לגרום למישהו לרצות לעשות סקס רק איתך טעויות בתכנון יעדי מכירות איזה חומרי שיווק להכין? שכנוע בפרסום אנשי מכירות טובים להתמחות במכירות להיות רע ללקוח nlp בעבודה מה לענות ללקוח שאומר? תסריט שיחה יוצאת ללקוח לגרום למישהו לספר את האמת למנוע מהלקוח לומר שהוא צריך לחשוב על זה... לטפל בהתנגדויות של לקוח למה להשקיע בלקוחות? איך לשכנע דתי? יכולות שכנוע להתמודד עם קושי למכור לגרום למישהו לחשוק בך לשכנע מישהו לא ליהנות לקוח ששואל לשכנע מישהו לחשוב עליך הלקוח מתנגד למחיר לגרום לעובדים למכור לנמק את ההנחה ללקוח למכור בגוגל חוסר שכנוע נקודת המבט של הלקוח הצגת מחיר ללקוח למכור מוצר יקר ביחס למתחרים לשכנע לקוח לעבוד איתך טעויות בניהול משא ומתן משא ומתן על שכר בראיון עבודה יצירת אמון עם לקוח מתי איש המכירות שלך מרוויח יותר ממך? טעויות בשיווק התנגדויות בשיחת מכירות מלאי מוצרים לא מאמין במוצר מניפולציה על מישהו איך לעבוד במכירות? מחשבות מניפולציות מומחי nlp התאמת המכירה ללקוח להיראות כמו איש מכירות לגרום למישהו להבין מה זה פחד כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? לקוח כועס לקוח שהכי חשוב לו המחיר פחד ממכירות לנסח משפט משכנע איך לשכנע אותו? לגייס סמנכל מכירות להיות מומחה מכירות מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? שיווק חכם למדוד את איכות השיווק לסחוט לקוחות שיווק באמצעות תכנים מקצועיים באיזה סדר להכין חומרי שיווק? לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה האם אתה יודע איך להסביר ללקוח את התמחור? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך למכור כשאתה לא במיטבך? לא אוהב למכור איבוד לקוחות יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק להתמודד עם לקוח עצבני שיטות nlp לבקש עוד כסף מלקוחות איזה מוצר לייצר? התאמת סגנון המכירה למוצר למכור ללקוח הראשון לגרום למישהו להעריץ הרגשה של אמון חוסר ראפור זיהוי מניפולציות בטקסט שפת גוף של לקוח לגרום למישהו לאהוב תרתי משמע בשכנוע להתפשר במשא ומתן להסביר שוב ושוב את אותם הדברים ללקוחות איך לעשות ראפור? טכניקת שכנוע לשכנע מישהו להקשיב איך להשיג לקוחות? לפנות ללקוח בשמו הפרטי זיהוי טכניקות שכנוע לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות לשכנע מישהו לדבר איתך בכנות לשכנע מישהו לא להבדיל סרטון שיווקי פרובוקטיבי לענות ללקוח ששואל מה המחיר כנסי מכירות לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה לתאר ללקוח את המוצר לשכנע אישה לחשוב ערך מוצר להתעקש מול לקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפים, פרסומות, שינוי עמדות בתחום הגדלת מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3438 שניות - עכשיו 15_11_2025 השעה 23:06:11 - wesi28