אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה העברת מסרים לתת מודע ✔NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, העברת מסרים לתת מודע, איך לשכנע את, תכנות התת מודע, אימון אישי למנהלים, איך לשכנע את הילד, NLP פחדים, טיפים לטיפול בהתנגדות של לקוח, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה בטלפון, טיפול בהתנגדות, NLP סוגסטיה, הכנה לראיון, איך אפשר לשכנע אנשים, לנתח טקסטים, לשכנע לקוחות, מודל לטיפול בהתנגדות מכירה, ספרים nlp, כלים לטיפול בהתנגדות לקוח, שיפור יכולת הדיבור, לשכנע אנשים בטלפון, איך לשכנע אשה להתחתן, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, לשכנע אנשים, NLP הנחות יסוד, nlp להורדה, שיטות לטיפול בהתנגדות לקוח, מטפל אישי, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה, NLP ומכירות, התמודדות עם התנגדויות של לקוח, מודל לטיפול בהתנגדות של לקוח, התנגדויות מכירות, nlp techniques, לשכנע את החברה, השפעה על התת מודע, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, NLP למטפלים, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:29NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע?

במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר של קור. האותיות היו מעוצבות כך שנראו כאילו הן קפואות, עם צורת אותיות שמזכירה קוביות קרח. זה היה המאמץ להמחיש את המסר לא רק דרך הטקסט, אלא גם דרך צורת האותיות.

לפי אליעד, כל צורה של פונט במוח מעוררת אסוציאציות. לדוגמה, האותיות המפורסמות בפרסומת למשקה קר עשויות להזכיר קוביות קרח או קרח שנשבר, וזה היה מכוון להעביר תחושת קור. הוא הסביר כי מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו למובחן יותר דרך הצורות והצבעים.

לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא גם יכול לשמש כדרך למשוך תשומת לב, כמו כאשר הפונט לא עוקב אחרי קו ישר אלא מציג פיזור לא סימטרי של האותיות. זה יכול לשדר את המסר כי מדובר במשהו לא סטנדרטי, דבר שיכול למשוך את הצופה ולהשאיר רושם חזק יותר.

שיחה נוספת שהתפתחה בין אליעד למאזין עסקה בהשפעה של עיצוב הפונט על רכישת מוצר. אליעד הסביר כי לעיתים העיצוב של האותיות יכול להוביל לרגשות שמובילים לפעולות, כמו רכישת המוצר. לדוגמה, לעיתים יש מותגים שמשתמשים בפונטים בעלי צורות חדות כדי להעביר תחושה של חדה ודיוק, בעוד שמותגים אחרים עשויים לבחור פונט עגלגל כדי להשרות תחושת רוגע. כל צורת פונט מתקבלת בצורה שונה במוח ומעוררת תחושה שמתחברת למסר.

באופן כללי, אליעד הסביר כי כל פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם על הרגש והתחושה של הצופה, וזה לא תמיד נמצא במודעות ישירה אלא בתת המודע.
הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה שאתה דיברת איתי בפרסומת מה היא מזכירה לך בצורה? אולי קוביות קרח אולי פה אולי שם, וזה היה פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור.

זאת אומרת בעצם מנסים להעביר לך את המסר של הקור גם דרך הצורה של האותיות, זאת אומרת אומרים לך "זה קר זה הכי קר" אבל לא רק כי אומרים לך "זה הכי קר" רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא.

ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את זה בקו ישר הם כתבו את זה ככה כאילו זה הולך ככה.

אליעד: אתה מבין זה מתחבר לך מה שאמרתי?

ש: כן בא נראה אם זה גם מתחבר העניין הזה.

אליעד: כי זאת צורה של קוביות קרח.

ש: תסתכל זה נראה כאילו ככה זה לא הולך זה על קו ישר, הם עשו את זה כאילו לא סימטרי.

אליעד: תראה קודם כל זה אולי משהו אחר זאת סיבה אחרת, זה אולי כדי להגיד לך שזה לא סטנדרטי כדי למשוך את תשומת ליבך לא בהכרח שזה קשור לזה, אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות.

ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה אמור לדמיין קרח.

אליעד: לא השאלה אני דיברתי ספציפית.

ש: לא על הקווים.

אליעד: הקווים לא בהכרח יכול להיות שהקווים עשו את זה בצורה כזאת.

ש: לא התכוונתי לאלה.

אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר?

ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד.

אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה.

ש: זה נראה כשיש שברים זה קרח וקרח אחד מהסימנים זה שברים.

אליעד: כן כאילו כמו קרח כזה כמו נגיד קוביות, כן כמו קרח נשבר או מנופץ או משהו כזה. לפעמים האותיות יוצרות לך סוג של תחושה, תראה המסר מועבר גם בצורה טקסטואלית זאת אומרת אם אני אגיד לך את מה שכתוב אתה תבין אותו דבר אבל אם אתה רואה את זה זה מעביר לך עוד מסר. עכשיו המסר מועבר לך בצורה ויזואלית ולכן אמרתי פעם שלהגיע למפגש יש לזה את היתרונות שלו כי אתה גם רואה כשאני מדבר איתך וזה לא רק שומע, נגיד מה שאפשר עד כמה שאפשר אבל יש לזה יתרונות כי אתה כאילו מפעיל את כל החושים בעניין.

עכשיו מה שהתחלתי להגיד שבעצם הם מעבירים לך, הם נגיד רוצים להעביר לך שהדבר הזה הוא קר כי זאת הפסרסומת שדיברת עליה הדבר הזה הוא קר אז הם רוצים להגיד לך זה קר לא רק "זה קר" אלא גם שאם היה כתוב "זה חם" אבל התמונה מזכירה לך משהו קר. עכשיו לפעמים מעבירים לך מסרים באמצעות דברים ויזואליים זאת אומרת שנגיד יכולים להשתמש באותיות מסוימות שמשדרות רוגע הצבע שלהם יכול לשדר לך תחושה מסוימת כי במוח.

ש: זה בתת מודע.

אליעד: שלך.

ש: כן בתת מודע.

אליעד: למה שלך? כי אצלך זה בתת מודע אם היית יותר ערני זה היה במודע שום דבר לא בתת מודע הכל במודע, אתה מודע לכל מה שקורה כשאתה רואה משהו ואתה מרגיש משהו אתה יודע למה הרגשת את זה.

ש: לא אבל זה שהושפעתי מצורת אותיות בגלל זה קניתי מוצר?

אליעד: כן ברור לא אז למה קנית את המוצר לא בגלל צורת האותיות צורת האותיות השפיעה על רכישת המוצר, לפעמים נגיד יש מוצר נגיד שהאותיות הם בצורה עגולה לפעמים בצורה חדה לפעמים בצורה בולטת צורה כזאת כי כל דבר יש לו איזה משמעות יש איזה משהו.

השאלה איזה תחושה אתה רוצה לתת לבן אדם כי המוח לוקח את הצורה של האות מתחיל לנתח אותה "היא כזאת והיא כזאת" מתחיל לנתח אותה לפי זה הוא מביא לך בסוף מה הפירוש, הוא עוד נותן לך תחושה ואז התחושה מתלבשת על הטקסט ואז אתה כאילו מקבל את התוכן גם דרך הטקסט וגם דרך האפקטים הוויזואליים. הבנו?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: העברת מסרים לתת מודע, פסיכולוגיה הפוכה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, העברת מסרים לתת מודע, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
קורס לאנשי מכירות לגרום ללקוחות טכניקות שכנוע בפרסומות ערך אובייקטיבי של מוצר כל אחד יכול ללמוד למכור לשכנע ילד להכין שיעורים להציג מראש את המחיר ללקוח מה התפקיד של השיווק? הוצאת הצעת מחיר ללקוח בעיה של לקוח טיפול בלקוח מתלונן לעודד עובדים למכור לשתול מחשבות במינונים איך להשיג לקוחות? מנטורים ומניפולציות למכור סדנא לגרום ללקוחות להתחבר אליך להצליח בעסק אם אני שונא למכור למה ללמוד שכנוע? לעצור לקוחות לקוח עוזב את המתחרים הנחה משפיעה על החלטת הלקוח להתעלם מהשאלה של הלקוח טוב במכירות מוכר מוצר ביקורת על nlp לגרום למישהו להפסיק לחזר אחריך האם אתה מתאים להיות איש מכירות? למכור פריט אקראי חוק סימון מוצרי מזון להעביר נושא מול התנגדות לקוח איך הלקוח שלך חושב? לתמחר מוצר יותר יקר ניתוח התנהגות לקוחות השקעה בשיווק לטווח קצר לשכנע את הבוס לשכנע מישהי לאהוב להתיידד עם הלקוח לקוח מרוצה לקוח מתלבט להפוך את הלקוח לחבר למה קשה למכור? איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? ליצור אמון באמצעות שיווק עקיף חשיבה שלילית במכירות לבחור את הלקוחות שלך אמון הלקוחות לשפר יכולות שכנוע לתת ללקוחות להתנסות במוצר בחינם למה לא רק לאהוב את המוצר? לגרום למישהו להפליל את עצמו איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? לקבל סירוב של לקוח לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך ראפור והשפעה איש מכירות מעולה איך לגרום למישהו לרצות לתת? לשכנע מישהו לא לאהוב ללמוד לשכנע עובדים איתור צרכי הלקוח לפני רכישה מה לא טוב ללקוח אצל המתחרים? איך לעשות סוגסטיה? הסברים של איש מכירות בוס כלקוח איך לשכנע מישהו לעשות? זיהוי התנגדות הלקוח לייעל את תהליך איתור צרכי הלקוח להכיר את עולם המושגים של הלקוח להגדיל את המכירות של אנשי המכירות שלך לשכנע מישהו ליהנות לתת להגיע ללקוחות חדשים איך לא לרצות למכור? להימנע משתילת מחשבות לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמו לקוחות לא מרוצים שאלות הסינון של הלקוח הקמת מערכת מכירות לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות יחסי מוכר לקוח לימוד מכירות לימודי nlp מה המוצר נותן ללקוח? להיות מטפל ב nlp לתאם פגישה עם לקוח בטלפון למה הלקוח קונה? איך להתחבר עם לקוח? איזה חומרי שיווק? לקוחות חוזרים לגרום ללקוח לקנות אצלך לגרום למישהו להשתכנע ברעיון להתמודד עם התנגדויות לקוח הטרלה של לקוח אימון ב nlp עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח איך בונים אמון? איך נקבע מחיר של מוצר? טעויות בהעברת מסרים שיווקים לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא דמיון מודרך, הדרכת מכירות, שיווק בנושא העברת מסרים לתת מודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.3125 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 21:48:01 - wesi28