אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה השפעה ✔שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, השפעה, דיאטת nlp, חוקים בהשפעה ושכנוע, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שאלות בראיון, טיפול nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP סרטונים, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות, לשכנע בטיעון, להתמודד עם התנגדות בשיחת מכירות בטלפון, שיפור יכולת הדיבור, לשכנע את האקס לחזור, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירה, איך לשכנע עובדים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, NLP הסבר, איך לשכנע טוב, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, NLP טיפים, להשפיע על תת המודע, NLP להורים, טיפול ב nlp, טיפים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את בן הזוג, לנסח טקסט משכנע, איך לשכנע בחור, טכניקות מכירות, ייעוץ מנהלים, שתילת מחשבות, NLP הרצאות, ניתוח טקסט טיעוני, איך למכור מוצר,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
וכאן אבאר עוד טריק ועוד דרך ושיטת שכנוע. ואבאר כיצד באפשרותך להחליש את הרעיון ואת הדעה של הצד הנגדי ושל היריב שלך, ולחזק את הדעה ואת הרעיון שלך.

והדרך להחליש רעיון כלשהו, היא על ידי זה שמדגישים ומבליטים את נקודות התורפה שלו, שהם החלקים הסובייקטיביים שיש ברעיון. והדרך לחזק רעיון כלשהו, היא על ידי חיזוק והדגשת הרעיונות האובייקטיביים, שיש באותו הרעיון.

ואסביר, כל רעיון בעולם וכל דעה בעולם, אפשר לחלק אותה לעובדות אובייקטיביות ולפירושים סובייקטיביים. ועובדות אובייקטיביות בהקשר הזה פירושו, החלקים של הרעיון שנתפשים כעובדות אובייקטיביות שכולם מסכימים עליהן / שקל יותר להסכים איתם ולהזדהות איתם. והפירושים הסובייקטיביים של הרעיון, בהקשר הזה פירוש, החלקים של הרעיון, שנתפשים כפירושים סובייקטיביים ואישיים בלבד, ושקשה יותר להסכים איתם / שלא כולם מסכימים איתם.

ומי שיתבונן היטב יראה, כי הרעיונות והדעות השונות, מורכבות גם מעובדות אובייקטיביות וגם מפירושים סובייקטיביים. ואנשים, הרבה יותר קל להם להזדהות וליצור הזדהות עם עובדה אובייקטיבית, מאשר להזדהות עם פירוש סובייקטיבי.

וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך להעצים ולהדגיש את נקודות התורפה ואת נקודות החולשה שלו. שהן הפירושים הסובייקטיביים שיש באותו הרעיון. שזה בעצם אומר, שעליך לחפש איפה בתוך כל הרעיון שאתה רוצה לשלול אותו, איפה בתוכו יש חלקים שהם רק פירושים אישיים, ושלשומע הרבה יותר קל להבין שזה רק פירוש אישי וסובייקטיבי אך זה לא עובדה אובייקטיבית.

וכאשר אתה רוצה להחליש רעיון כלשהו, הדרך לכך היא על ידי זה שאתה מדגיש ומבליט את הפירושים הסובייקטיביים שיש בו, ועל ידי זה שאתה יוצר תחושה שכאילו כל הרעיון עצמו, הוא רק נקודת מבט סובייקטיבית בלבד. כי לקחת עובדה אובייקטיבית ולומר עליה שהיא רעיון סובייקטיבי בלבד, זאת כמובן בעיה. כי אנשים לא יקבלו את זה. ולכן אפשר לקחת את נקודות התורפה של הרעיון, שהוא הפירושים הסובייקטיביים, החלקים של הרעיון שיותר קל לשכנע שהם רק סובייקטיביים ופירושים אישיים בלבד. ועליך ליצור את הרושם, כאילו כל הרעיון כולו, הוא כולו רק סובייקטיבי ופירוש אישי בלבד.

וכאשר אתה לוקח רעיון כלשהו ורוצה להחליש אותו, אז עליך ליצור רצף של החלשות של אותו הרעיון. דהיינו, עליך ליצור רושם חזק מאוד אצל השומעים, שההתייחסות שלהם כלפי אותו הרעיון, תהיה כאילו זה רק רעיון סובייקטיבי בלבד, שהוא אינו מחויב אלא רק אפשרי בלבד.

ז"א עליך לגרום לאותם השומעים, להרגיש תחושה של חוסר אמון, כלפי אותו הרעיון. ואת יצירת חוסר האמון כלפי אותו הרעיון, אפשר לעשות על ידי זה שאתה מדגיש ומעצים את החלקים של הרעיון, שבהם הכי קל לאנשים להטיל ספק. שאלו החלקים של הרעיון, שהם אינם עובדות אלא הם רק פירושים אישיים בלבד.

ויותר מזה, אם בטעות זה שהציג את הרעיון, בטעות או במזיד, לקח פירוש אישי שלו, והציג אותו כעובדה אובייקטיבית, עליך להדגיש ולהראות, כיצד נעשה כאן ניסיון לרמות את השומעים. וכיצד אותו מציג רעיון, רצה (= להפוך את האפשרי למחויב) לרמות את השומעים. וזה כמובן כדי ליצור חוסר אמון של השומעים, כלפי אותו הרעיון.

וכמובן שגם כאן צריך לעשות את זה בחוכמה. כי אם תדגיש יותר מידי שחלק כלשהו של הרעיון הוא רק אישי וסובייקטיבי בלבד, הרי שבכך בעצם אתם גורם לשומע להתחיל לבדוק כל חלק של הרעיון, האם הוא עובדה אובייקטיבית או פירוש סובייקטיבי. ואז ממילא יכול להיות שהוא ישים לב יותר טוב, לעובדות האובייקטיביות, שאתה רוצה שהוא יתייחס אליהן כאל פירושים סובייקטיביים בלבד.

ועל ידי זה שנוצר אצל השומעים חוסר אמון כלפי אותו הרעיון, על ידי זה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: השפעה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, השפעה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איזה חומר שיווקי חייבים להכין? אין לקוחות להוזיל את המוצר למכור מוצר לא רווחי ליצור ראפור איש מכירות טוב למכור את המוצרים של הלקוחות שלך איך לגרום ללקוח לקנות ממך? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? איך יוצרים ראפור? לשמור על אווירה טובה עם לקוח מי הלקוח האידיאלי שלך? המשמעות של לתת הנחה ללקוח תזמון הצגת המחיר ללקוח לשכנע את עצמך לא לעשן לשכנע מישהו לא לענות לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים רמות מניפולציה הגדלת אמון של לקוח הכנת חומרים שיווקיים לשכנע בעלי תפקידים להתייחס לבוס כאל לקוח לשכנע ילד להאמין זיהוי שיטות שכנוע איך לעשות מניפולציות רכישה? האם לתת הנחה ללקוח? שיווק ממומן למה המוצר לא מתאים ללקוח? טיפול בלידים של לקוחות שיווק פרובוקטיבי הדרכת מנהלי מכירות לשכנע לקוח לומר כן לגרום למישהו לא להיות תלותי בך יכולת לשכנע אנשים לגרום למישהו להיות בעדך ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות לתת ללקוח אפשרות מרגיש לא בנוח למכור לגרום למישהו להעריץ אותך לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות למה לקוח אחר? איך למכור מוצר? לשכנע מישהו להגיע לטיפול להציע ללקוח אפשרויות גרועות לרכוש את אמון הלקוח איפה ללמוד nlp ושכנוע? להשפיע על צרכנים החומר השיווקי הראשון לספק ללקוח שירות השקעה בשיווק לטווח רחוק לאבד לקוח לבנות תהליך שיווק למכור כשאתה בלחץ למכור על הנייר לשכנע בחורה להרגיש שחסר שלם עם המוצר הרצון הפנימי של הלקוח יצירת חומר שיווקי למכור בלי מצב רוח להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות שירות לקוחות לקוח מאוכזב של המתחרים לפתח קריירה במכירות מתי לא לעשות שיווק? לשכנע אותה שאתה צודק הפצת חומרי שיווק לשכנע אנשים להאמין בך מבוא ל nlp תזמון של שכנוע אפיון צרכים עם הלקוח לקוח שרוצה לבטל עסקה לשכנע מישהו לדבר טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים מה הלקוח חושב על העסק? לשכנע חולה נפש למצוא לקוחות חדשים איש המכירות הכי טוב השפעה על תת המודע של הלקוח שיווק קורסים תחושת אמון להוביל לקוח לשכנע מישהו להרגיש לא בנוח תהליך מכירה ללקוח השכנוע של ברק אובמה לשכנע מטופלים להמליץ עליך לשלוט בתת מודע איך לשכנע ילד? למה לא לעשות ראפור? לגרום למישהו להביא ילדים לשכנע מישהו להודות שניצחת nlp בעבודה מחזור מכירות להתאים את התשובה ללקוח שימוש במילים של הלקוח תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה להשפיע על עובדים להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה תורת המשחקים איפה לומדים לשתול מחשבות? הכנת פרסומת שיווקית עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, אימון עיסקי, לקוחות בנושא השפעה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9492 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:13:57 - wesi28