אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בזמן מכירות בטלפון ✔איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, יועץ תקשורת, התנגדות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדות קניה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, אוטוסוגסטיה, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, NLP להורים, התמודדות עם התנגדויות קניה, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע לקוחות, ללמוד nlp, NLP לימוד באינטרנט, איך לשכנע את הבעל, NLP התניה, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, לשכנע בעל לעוד ילד, לשכנע אנשים, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, NLP הסבר, טכניקות nlp, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, כלים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, זוגיות nlp, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, לשכנע את חברה שלך, להשפיע על התת מודע, התמודדות עם התנגדות לקוח, nlp גישת, NLP סוגסטיה, NLP טיפול בדיכאון, יכולת שכנוע, איך לשכנע אנשים בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות במכירות, לשכנע אמא,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:25איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להפוך חיסרון ליתרון בשכנוע מכירתי?

במהלך הרצאה זו, אליעד כהן דיבר על השיטות השונות שבהן ניתן למכור מוצר שיש בו חיסרון, תוך כדי הצגת החיסרון כיתרון בעיני הלקוח. הוא הציע שיטה בה, כאשר ללקוח יש התנגדות או שאלה לגבי החיסרון במוצר, יש ליצור קשר בין החיסרון לבין היתרונות של המוצר, כך שיתקבל רושם שהחיסרון הוא תנאי הכרחי להשגת היתרון.

השלב הראשון בהצלחה בשיטה הזו הוא להבין מהם היתרונות המרכזיים של המוצר, ולהבין אילו יתרונות הלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן יש לחפש קשר סיבתי בין החיסרון לבין היתרון שהלקוח רוצה, כך שיתקבל המראה שהחיסרון בעצם נדרש כדי ליהנות מהיתרון.

דוגמה לכך מביא אליעד כהן מתוך המציאות, כמו השיח על מיסים גבוהים במדינת ישראל. כאשר אדם שואל מדוע המיסים כה גבוהים, התשובה היא כי המיסים נדרשים לשם ביטחונו של האזרח. כלומר, המיסים הם חיסרון שנוצר עבור יתרון שמספק ביטחון מדאעש, חמאס ואיראן. הכוונה כאן היא להציג את החיסרון כ"מחיר" שצריך לשלם עבור יתרון הרצוי.

ואולם, אליעד כהן מזהיר כי לא תמיד הקשר בין החיסרון לבין היתרון הוא באמת נכון. ייתכן שהכספים שנגבים במיסים אינם באמת מוקצים לביטחון, או שאי לכך עלויות המיסים הן תוצאה של ניהול לא נכון של המשאבים.

בהתאם לכך, כהן מציע כיצד הלקוח יכול להיזהר מפני מניפולציות בשכנוע מכירתי. הלקוח צריך לשאול את עצמו:

- האם היתרון שאותו הוא מקבל אכן קיים במציאות, או שהוא מוגזם?

- האם הקשר בין החיסרון ליתרון הוא הכרחי, או שמא מדובר בטריק לשכנוע?

- האם יש אפשרות לקבל את היתרון ללא החיסרון הזה?

כהן מסביר כי הלקוח יכול להימנע ממניפולציות אם הוא שואל את השאלות הנכונות ומבין אם החיסרון שהוא משלם עבורו באמת הכרחי.

לסיכום, אליעד כהן מציין כי שיטת "החיסרון לטובת היתרון" היא כלי עוצמתי בשכנוע, אך על הלקוח להפעיל שיקול דעת ולוודא שהחיסרון שהוא מקבל אכן מוצדק, ושיתרון שהוצג לו הוא אכן אמיתי, ולא מניפולציה בלבד.
איך ניתן למכור מוצר עם חיסרון ולהפוך אותו ליתרון?

כאשר מוכרים מוצר עם חיסרון, יש צורך לדעת כיצד להתמודד עם שאלות הלקוח ולשכנע אותו שמדובר בעסקה משתלמת. אחת השיטות היעילות לכך היא ליצור קשר בין החיסרון ליתרון שיש במוצר, כך שהחיסרון ייראה כהכרחי להשגת היתרון הרצוי.

איך הופכים חיסרון ליתרון בשכנוע מכירתי?

השלב הראשון הוא לזהות מהם היתרונות המרכזיים של המוצר ומהם היתרונות שהלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן, יש ליצור קשר סיבתי בין החיסרון הקיים ליתרונות שהלקוח רוצה, כך שנראה שהחיסרון הוא למעשה תנאי הכרחי לקבלת היתרון.

מהי דוגמה מהמציאות לשכנוע מסוג זה?

ניקח לדוגמה את נושא המיסים הגבוהים במדינת ישראל. כאשר אדם מתלונן על כך שמיסוי הכנסה, דלק ונדל"ן גבוה מאוד, ניתן להציג זאת כך:

"אתה רוצה ביטחון? אתה רוצה לחיות במדינה מוגנת? אתה יודע למה המיסים כל כך גבוהים? כדי לממן את הביטחון שלך מפני טרור, חמאס ואיראן".

בדרך זו יוצרים אצל האדם תחושה כי המיסים הם קורבן הכרחי למען ביטחונו האישי, גם אם בפועל לא כל הכסף אכן מוקצה למטרות אלו.

האם הקשר בין חיסרון ליתרון תמיד נכון?

חשוב להבין שלא תמיד הקשר הזה נכון במציאות. גם אם מסבירים שהמיסים הגבוהים נועדו לביטחון, אין זה אומר שכל הכסף אכן מוקדש לנושא הזה. ייתכן שחלק ממנו מופנה לתחומים אחרים, לניהול כושל או להוצאות מיותרות. לכן, כאשר מוצג קשר בין חיסרון ליתרון, יש לבדוק האם הקשר באמת הכרחי או שהוא רק כלי שכנועי.

איך שיטה זו מיושמת בתחומים נוספים?

שיטה זו לא מוגבלת רק למכירות, אלא ניתן למצוא אותה גם בתחומים אחרים, כגון דת ופוליטיקה. למשל, כאשר אדם חווה אירוע שלילי, נאמר לו שזה "לטובה" או ש"אלוהים הציל אותו ממצב גרוע יותר". אך אם אלוהים הוא כל יכול, מדוע לא מנע את האירוע מלכתחילה? כך נוצרת הצדקה מלאכותית לקושי שחווה האדם.

איך הלקוח יכול להיזהר משכנוע מניפולטיבי?

כאשר מוצג חיסרון כמחיר הכרחי ליתרון, יש לשאול:

- האם באמת אי אפשר לקבל את היתרון בלי לשלם את מחיר החיסרון?

- האם הקשר בין החיסרון ליתרון הוא באמת מחויב המציאות או שהוא רק דרך לשכנע אותי להסכים לחיסרון?

- האם היתרון שמציגים לי אכן קיים במציאות או שהוא מוגזם / מפוברק?

מסקנה: איך לזהות מניפולציה בשכנוע?

שיטת "החיסרון למען היתרון" היא כלי עוצמתי בשכנוע, אך על הלקוחות להיות מודעים אליה ולשאול שאלות קריטיות. לעיתים, חיסרון מוצג כהכרחי למרות שיש דרכים לקבל את היתרון גם בלעדיו. על הצרכן לבדוק אם הקשר בין חיסרון ליתרון אמיתי או שהוא מניפולטיבי בלבד.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות והשאלה היא כזאת איך למכור מוצר עם חסרונות, מהרגע נגיד שמוכרים איזה מוצר ולמוצר יש איזה חיסרון בהנחה שצריך להציג ללקוח את החיסרון, הלקוח שואל על החיסרון הלקוח שואל "למה יש חיסרון כזה וכזה?" וכו' ברגע שמגיעים לכזאת סיטואציה מהי הדרך להתמודד עם זה. אז יש המון דרכים להתמודד עם זה ועכשיו אני אציין את אחת הדרכים להתמודד עם הצגת חיסרון של מוצר ללקוח וזה הולך ככה.

מה שבעצם צריך לעשות זה לבדוק איזה יתרונות יש במוצר מתוכם אפילו לבדוק איזה יתרונות אנחנו חושבים שהלקוח הכי אוהב במוצר הזה ואז מה שצריך לעשות זה לנסות להמציא / למצוא, זאת אומרת למצוא או להמציא קשר סיבתי בין החיסרון שיש במוצר לבין היתרונות שיש במוצר בפרט היתרונות שהלקוח מאוד רוצה אותם וכאשר הלקוח שואל "למה יש את החיסרון הזה והזה?" אז מה שצריך לעשות או ברגע שמציגים את החיסרון הזה ללקוח, אז מה שצריך לעשות זה להציג ללקוח את החיסרון כאילו החיסרון הזה הוא נועד בשביל היתרון שהלקוח רוצה.

לדוגמה נגיד אני אתן עוד פעם דוגמה מנושא של בחירות נגיד במדינת ישראל שיעור המס הוא מאוד גבוהה המע"מ מאוד, גבוהה מיסים ישירים מיסים עקיפים, מהדלק מאוד גבוהה מנדל"ן מאוד גבוהה כל המחירים מאוד גבוהים ואז בן אדם שואל "למה זה כל כך גבוהה, מה הסיבה שזה כל כך גבוהה?" ואז אומרים לו "מה אתה רוצה אתה רוצה לחיות? ואתה רוצה למות? אתה לא רוצה, אתה רוצה שדאע"ש יתקפו אותך? אתה רוצה שחאמסטן יחפרו לך מנהרה מתחת לבית אתה לא רוצה נכון? אתה רוצה לחיות. יפה אתה יודע למה המס כל כך גבוהה? כדי להגן עליך מהחמאס המס מגן עליך מהחמאס".

אוקי זה מה שהם רצו הם אמרו "אתה יודע למה מחירי הדיור יקרים? צריך כסף, אתה גם צריך כסף? נגן עליך מהחמאס, אתה יודע למה זה וזה יקר? כי צריך כסף, את הכסף שלך צריך למי צריך אותו? בשביל להן עליך מאיראן מהגרעין האירני" וכו'. בקיצור לקחו איזה משהו שהבן אדם רוצה אותו יתרון ובעצם אמרו לאנשים "אתה יודע למה יש את החיסרון? בשביל היתרון, עכשיו מה אתה מעדיף אתה מעדיף שלא יהיה את החיסרון הזה ואז לא יהיה לך גם את היתרון הזה? מה אתה רוצה אתה רוצה של יהיה לך מס הכנסה מאוד גבוהה ואז החמאס יבוא אליך הביתה וירצחו אותך? אתה לא רוצה כזה דבר נכון? יפה עכשיו אתה תשלם מס גבוהה בשביל שהחמאס לא יפגעו בך".

עכשיו מה האמת מה הלוגיקה פה שעומדת מאחורה? זה בא ניקח חיסרון שיש ניקח יתרון שיש, נבדוק שהבן אדם הוא רוצה את היתרון הזה יותר מאשר שהוא רוצה את ההפך של החיסרון ואז ניצור התניה בין שני הדברים נגיד לו הסיבה שיש את החיסרון הזה זה בשביל היתרון הזה. אבל מה האמת האם זה באמת ככה? האם בהכרח יש בכלל את היתרון הזה? האם באמת לא חופרים כרגע מנהרות? יכול להיות שעדיין חופרים מנהרות, האם באמת כל הכסף של המס הגבוהה לצורך העניין הולך כדי לטפל בבעיות הביטחון האם זאת באמת האמת או שהמס גם הולך לכל מיני מקומות גם שלא קשורים בכלל לביטחון? גם זה יכול להיות וגם מהחלק שהולך לביטחון נגיד "כן הנה תקציב הביטחון הוא כזה וכזה" אבל בתוך תקציב הביטחון עצמו כמה חלק הולך למשכורות של אנשים וכמה הולך נגיד לחיילים עצמם, כמה הולך לאביזרי לחימה עצמם? גם שמה יש איזו בעיה.

ונניח שכל הכסף לחיילים עצמם נניח שכל הכסף של המס הולך לחיילים עצמם אבל אם באמת זה מנוהל נכון ואולי בעצם אם המלחמה הייתה מנוהלת אחרת או המלחמות היו מנוהלות אחרת יותר בנחישות או יותר בהתפשרות, יכול להיות שאם מדינת ישראל הייתה לדוגמה נגיד ניקח ממבצע "צוק איתן" יכול להיות שאם מדינת ישראל הייתה נכנעת לחמאס ביום הראשון היינו חוסכים את העלות של המלחמה מצד שני גם יכול להיות שאם מדינת ישראל הייתה "משמידה" או נלחמת מה שהיא עשתה ב50 יום אחרי 50 ימים הייתה עושה אותו ביום הראשון או ביום השני זה גם היה חוסך כסף למשק. אוקי זאת אומרת גם אם נאמר שכל הכסף הלך לביטחון עדיין יכול להיות שצריך כל כך הרבה כסף לביטחון בגלל התנהלות כושלת ויכול להיות שהמס הוא גבוהה לא בגלל הביטחון אלא בגלל ההתנהלות הכושלת שלא יודעת לנהל את הביטחון גם זה יכול להיות.

בין כך ובין כך הלוגיקה פה היא די פשוטה, הלקוח רוצה לקנות את המוצר ואז הוא אומר לך "למה יש חיסרון כזה וכזה, למה זה ככה וככה?" תבדוק איזה יתרון יש תגיד לו "זה בשביל היתרון הזה והזה", האם זה באמת בשביל היתרון הזה? תמציא איזו סיבה למה זה בשביל היתרון הזה, האם בשביל היתרון שיהיה את היתרון הזה האם מחויב שיהיה את החיסרון הראשון כאילו? לא בהכרח מחויב. אז ככה מהצד של המוכר מה שהוא צריך לעשות זה ברגע שהוא מציג חיסרון תגיד להגיד "אתה יודע החיסרון הזה הוא בשביל יתרון כזה וכזה, אתה יודע למה ככה וככה? לטובה" כמו שזה המשפט נגיד בדת יש גם את השיטה הזאת בדת, מה אומרים? נגיד בן אדם שבר את הרגל "אתה יודע למה שברת את הרגל? הייתה לך סכנת מוות ואלוהים הציל אותך כי אם לא היית שובר את הרגל אז היית הולך עושה את זה ואת זה והיית נהרג, אז מה אתה רוצה אתה רוצה להיהרג? לא, עדיף לך כבר לשבור את הרגל נכון? יפה", הוא אמר "כן תודה רבה ששברו לי את הרגל".

"אבל מה האמת אלוהים הוא כל יכול נכון אז מה הוא לא היה יכול גם להציל אותי מהמוות וגם לא לשבור לי את הרגל, מה הוא לא היה מסוגל הוא היה חייב לשבור לי את הרגל כדי להציל אותי מהמוות?". יש את כל המקרים האלה שבן אדם אומר "וואו תראה איזה נס בדיוק נדפק לי פה ופה ובזכות זה ניצלתי מזה ומזה, תראה איך אלוהים אוהב אותי" אבל אם הוא כל כך אוהב אותך למה לא סידר לך בלי להידפק פה ופה ועדיין להציל אותך משמה, אין אפשרות כזאת? ולכן יש פה גם את הצד של המוכר שהוא יכול לנסות לקמבן או לשכנע באמצעות להסביר שהחיסרון הוא תמורה ליתרון גדול יותר וגם את הצד של הקונה שצריך לשים לב שלא מרמים אותו. כאשר אומרים לך, בן אדם רואה איזה חיסרון ואומרים לו "אתה יודע למה יש את החיסרון הזה? בשביל זה וזה" ואתה צריך לשאול אותו "רגע האם אין שום אפשרות בעולם לקבל את היתרון הזה בלי לשלם את החיסרון הזה?".

כי אם יש אפשרות לקבל את היתרון בלי לשלם את החיסרון זה בעצם אומר שהחיסרון הוא לא מחויב החיסרון הוא לא הכרחי, לא הכרחי לשלם את החיסרון בשביל היתרון. אז שמי שמוכר לכם יתרון "כפיצוי" לחיסרון לא בהכרח שהוא בעדכם יכול להיות שהוא בכלל דופק אותכם, יכול להיות שגם היתרון בכלל לא נכון ואפילו אם הוא נכון זה לא אומר שהחיסרון בכלל הכרחי יכול להיות שאין קשר בין החיסרון לבין היתרון, יכול להיות שהיתרון וגם לא צריך בכלל את היתרון הזה ויכול להיות שהחיסרון בכלל יכול להימנע בלי קשר. אז שלא יעבדו עליכם.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדויות בזמן מכירות בטלפון, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לגרום ללקוח להבין את המחיר ניהול משא ומתן עסקי היכרות עם לקוחות לגרום למישהו להיות חבר הרגשה של הזדהות לאהוב לעבוד במכירות למה לא כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? איך לשכנע אנשים לחשוב? האם nlp עובד? לקוח לא קונה ממך להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוח בניית אמון עם לקוח מוצר ללא מתחרים למכור מוצר זול איך להפחיד את הלקוח? ליצור התניה לצורך שכנוע ליצור משפך שיווקי מכתב בצורה משכנעת התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון לקוחות מתלוננים באינטרנט למה הלקוח לא קונה? לשתול מחשבות לאקס לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש שפת הלקוח לגרום למישהו לעזוב כת איפה ללמוד nlp? איפה ללמוד איך להשפיע על אנשים? לדבר עם לקוח לעטוף מוצר לשכנע מישהו לומר לך את האמת מחיר שוק של מוצר להוזיל את המוצר לשכנע אקס לחזור שנאה לאיש מכירות איך למכור ביוקר? לתת ללקוח סוגסטיה עצמית אין למוצר שלי מתחרים זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח לרכוש כושר שכנוע אימון מכירות לאנשי מכירות לקוחות רעים טיפול בהתנגדויות לקוחות תהליך של יצירת חומרי שיווק למכור גם את המתחרים לחזור ללקוח שהשאיר פרטים כדאיות ייצור מוצר לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה שכנוע טכניקות שיטות תגמול לסוכני מכירות איך לטפל בהתנגדות לקוח? לשכנע מישהו לא להתנגד שיווק אורגני לקוחות משמיצים בפייסבוק לאבד לקוח איך מראיינים אנשי מכירות? עולם הדימויים של הלקוח לקוח מבטל עסקה צמיחת חברה בעקבות תהליכי השיווק האם להתנגד ללקוח? איך להתחבר עם לקוח? לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח לבקש כסף מלקוח משפך שיווקי גרוע איך למכור משהו למישהו? האם לתת אמון מחדש? להתאים מוצר ללקוח לשכנע מישהו להביא ילדים ניתוח רטורי לראות את הבוס כלקוח איזו חברה עושה שיווק יותר טוב? לתת אמון באנשים ניהול משא ומתן בחוסר תום לב התנצלות משכנעת לגרום למישהו לשנוא מישהו להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט להשפיע על תת המודע מה גורם ללקוח לסגור עסקה על המקום? nlp טיפולי למכור ללקוח מוצר גרוע לשכנע ילד לעשות דיאטה לגרום למישהו לא לעשן הרגשת זרות עם לקוח וודאות של הלקוח בעסקה למכור כשאתה בחרדה חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח לגרום למישהו להאמין בעצמו גורמים למחיר מוצר איפה למצוא לקוחות חדשים? להכיר את הלקוח הפוטנציאלי האפשרויות של הלקוח מסרים תת הכרתיים בפרסומות לתת ללקוח מחיר בטלפון לשכנע אקסית לא להתאהב לגרום למישהו להפליל את עצמו לשכנע אישה לחשוב עליך איך ליצור אמון באמצעות? אנשי מכירות רעים האם להביע הזדהות? ללמוד לשכנע אנשים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לקוחות, תורת המשחקים, משא ומתן בנושא התנגדויות בזמן מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1094 שניות - עכשיו 09_11_2025 השעה 14:20:54 - wesi28