אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות במכירות ✔יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות במכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, לשכנע בחורה להתאהב בך, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, טיפים לטיפול בהתנגדות לקוח, nlp לימוד בחינם, לשכנע את המנהל, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירות, שכנוע עצמי, לשכנע חולה נפש לקבל טיפול, nlp לאנשי מכירות, לשכנע גבר, להתראיין בטלוויזיה, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, טיפול בשיטת nlp, להצליח במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך לשכנע את חברה שלי, סודות ה nlp, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, NLP המלצות, לשכנע אבא, NLP מטרות, להתמודד עם התנגדויות מכירות, לשכנע אנשים בטלפון, ללמוד nlp באינטרנט, לשכנע אנשים, טיפים לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, לשכנע אנשים בכל דבר, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה, איך לשכנע את חברה שלך, מודל לטיפול בהתנגדויות לקוח, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, NLP מכירות, מומחה שיווק, NLP אימון אישי,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
איך לענות ללקוח שאומר "יקר לי" במכירות?

כיצד ניתן להתמודד עם לקוח שמביע התנגדות ואומר "יקר לי"? קיימות דרכים רבות לטיפול בהתנגדויות במכירות, ואחת הדרכים היעילות היא שימוש בשיטת החזרת השאלה ללקוח עצמו. כאשר לקוח אומר שהמוצר או השירות יקר עבורו, כדאי מיד לשאול אותו שאלה פשוטה אך ממוקדת: "האם הכי חשוב לך זה המחיר?".

ברוב המקרים, הלקוח ישיב תשובות מגוונות, אבל השיטה דורשת לחזור שוב על אותה שאלה בניסוחים מעט שונים, כדי להוביל את הלקוח להבנה עצמית. לדוגמה, ניתן לשאול אותו שוב ושוב: "האם הדבר החשוב ביותר עבורך הוא המחיר?", "האם מה שמעניין אותך הוא רק שהמוצר יהיה זול?", "האם אתה מעוניין רק בעלות נמוכה, או שיש דברים אחרים שחשובים לך?". בשלב זה, יש להקצין את הרעיון במכוון כדי להביא את הלקוח לתגובה שמשרתת אתכם.

מהי שיטת ההקצנה לצורך נטרול התנגדות המחיר?

כאשר משתמשים בשיטת ההקצנה, למעשה לוקחים את המשפט "יקר לי" ומובילים אותו למצב קיצוני של אבסורד. למשל, שואלים את הלקוח באופן ברור וישיר: "חשוב לך רק שהמוצר יהיה זול? כל מה שאתה רוצה זה רק מחיר נמוך? לא אכפת לך מאיכות או מדברים אחרים?". בדרך כלל, בשלב זה הלקוח ירגיש צורך לומר שלא, ושלא רק המחיר חשוב לו, אלא גם דברים נוספים. בשלב זה, הלקוח בעצמו מציין את הדברים שלמענם הוא מוכן לשלם יותר, גם אם הם יקרים יותר.

ברגע שהלקוח עונה בצורה מפורטת, הוא למעשה סיפק בעצמו את הנימוקים שיעזרו לך להצדיק את המחיר הגבוה. לדוגמה, אם הלקוח אומר: "לא, המחיר זה לא הכל, חשוב לי איכות, אמינות, שירות טוב או זמן אספקה מהיר", התשובה המתבקשת היא: "אתה יודע למה המחיר שלנו יותר יקר? בדיוק בגלל איכות גבוהה, אמינות, שירות מצוין וזמן אספקה מהיר, שאותם לא תוכל למצוא במוצר זול יותר".

איך להשתמש בדברי הלקוח כדי להצדיק מחיר גבוה?

לאחר שהלקוח סיפק לך רשימה של תכונות או פרמטרים של המוצר שחשובים לו מלבד המחיר, אתה למעשה משתמש במילים שלו כדי להסביר לו מדוע המחיר הגבוה מוצדק. לדוגמה, אם הלקוח ציין שחשובה לו מאוד האיכות של המוצר, תוכל להסביר לו בדיוק כיצד המוצר שלך מציע איכות גבוהה באופן משמעותי מהמתחרים הזולים. אם הוא ציין שחשוב לו לקבל שירות לאחר המכירה או אחריות, תוכל להסביר לו כיצד השירות או האחריות שאתה מספק טובה ואיכותית יותר, ומצדיקה את ההפרש במחיר.

השיטה מבוססת על כך שבאופן לוגי, ברגע שמקצינים את הטענה של הלקוח (לדוגמה, "חשוב לך רק המחיר?"), הלקוח בעצמו יגלה שהטענה הזו לא נכונה, ואז הוא מציג את ההיפך - את הדברים שכן חשובים לו. מכאן אפשר להשתמש בדיוק בנקודות הללו על מנת להצדיק מחיר גבוה יותר.

למה שיטת ההקצנה עובדת במכירות?

שיטת ההקצנה עובדת כיוון שהיא יוצרת אצל הלקוח מצב שבו הוא בעצמו מבין שלא המחיר הוא הנושא היחיד שמשפיע עליו בהחלטת הרכישה. כאשר מבליטים את האבסורד שבטענה שהמחיר הוא הדבר היחיד החשוב, הלקוח באופן טבעי נוטה להציג את האלטרנטיבות ולהסביר מה כן חשוב לו. מרגע זה, קל הרבה יותר להסביר ללקוח מדוע המוצר שלך שווה את המחיר הגבוה יותר, ולהתגבר על ההתנגדות באופן טבעי וללא עימות.

השימוש בטכניקה זו יעיל במיוחד במכירת מוצרים יקרים, או כאלה המתחרים מול מוצרים זולים יותר בשוק. זו דרך מצוינת להעלות ערך ולהתמודד בהצלחה עם לקוח שמתלונן על המחיר.
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות במכירות, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, התנגדויות במכירות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות מכירה, האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע מישהו לסלוח לגרום למישהו להקשיב לך לשדר מקצועיות ללקוח בעקבות תהליכי השיווק ליצור אמון בשיחה להתחבר עם הלקוח לשכנע לקוח לרכוש את המוצר להפיץ חומרי שיווק לקוח חצוף איך לשכנע הורים? הרצון הפנימי של הלקוח מוצר זול ופחות טוב אסטרטגיות של משא ומתן להשפיע על צרכנים רצון לקבל מהלקוח למה ראפור רע? לגרום למישהו לרצות אותי להיות היועץ של הלקוח למכור גם מוצרים גרועים שכנוע לקוחות לזהות את התנגדות הלקוח להתמודד עם לקוח ששואל בעד ונגד nlp שכנוע עצמי באמצעות שכנוע הסביבה לשכנע מישהו לספר לראיין עובדים במכירות לגרום למישהו לשכנע שמשהו למכור באינטרנט לשדר ללקוח שאתה מקצועי יתרונות וחסרונות של שיטות שיווק איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? איך לא לאבד את האמון של הלקוח? נסיגה במשא ומתן לאהוב מוצר אסטרטגיית שיווק טובה אתה איש מכירות פגישה פיזית עם לקוח טכניקת שיווק שאלה סגורה של לקוח לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית לגרום למישהו לרצות להיות חבר שלך איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? עדויות של לקוחות לתת ללקוח למכור לך אומן מכירות שיחה עם לקוח מוצר מחויב לתת ללקוחות שירות בחינם מתי להכין חומרי שיווק? להסתכל על המוצר מנקודת המבט של הלקוח ניגוד אינטרסים מול לקוח מניפולציות של מאמנים איך להציג הנחה על מוצר? לעבוד עם לקוח משוגע לשכנע אותי ליהנות למכור האם להמשיך בפיתוח המוצר או למכור את המוצר? שיפור מחלקת מכירות שיווק בחינם למה המוצר זול? למכור ללקוח ביטול עסקה של לקוח אחר ביטחון עצמי למכור את עצמי לקוח שלא עומד בהסכמים מנהל כאיש מכירות המטרה של השיווק חוקי שכנוע מוצרים ברמה גבוה איך להבין את צרכי הלקוח? לגרום למישהו לומר לך כן לעניין לקוחות שיווק שותפים להשפיע על הבוס לגרום למישהו לא לשכוח אותך לגרום למישהו להעריך דימויים של הלקוח איך לשכנע אישה? בקשה משכנעת לשכנע מישהו לשתף לשכנע אקסית להתגעגע אליך לסרב ללקוח איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? למה הלקוח מעדיף להתכתב? טיפים למכירות באינטרנט להתעשר מתחום המכירות לבחור חברת שיווק לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות לגרום למישהו להתגעגע אליך להסביר את המחיר ללקוח לשכנע אישה לחשוב עליך מניפולציות של רבנים לשכנע ילד לסדר את החדר לגרום למישהו להקשיב להערות שלך ליצור סנכרון עם לקוח לדבר עם לקוחות עמלת מכירות של המוכר מי הלקוח האידיאלי שלך? תלונות של לקוח להכין חומר שיווקי לגרום למישהו לא להתנגד לעבוד עם לקוחות בעיתיים עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא לשכנע, קואצ'ר, קאוצינג בתחום התנגדויות במכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8750 שניות - עכשיו 27_11_2025 השעה 05:05:58 - wesi28