אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות במכירות בטלפון ✔איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות במכירות בטלפון, איך למכור, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה, לשכנע את המנהל, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות בטלפון, מדריך אישי, השפעה סמויה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה, לשכנע את הבנק, מודל לטיפול בהתנגדויות של לקוח, שיטות nlp, להתמודד עם התנגדויות במכירה בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע אישה, שתילת מחשבות, כלים לטיפול בהתנגדויות במכירות בטלפון, דמיון מודרך nlp, איך לכתוב טקסט משכנע, יכולת שכנוע, nlp עוגנים, התמודדות בראיון, לשכנע מורה, שיפור יכולת הדיבור, איך לגרום לאנשים, nlp בחינם, שתילת מחשבה, להתמודד עם התנגדויות מכירות, לימודי רטוריקה, מיומנות מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, התנגדות מכירות, איך לשכנע את הבוס, שיטות לשכנע, שיווק, לשכנע פירוש, לשכנע ללכת לפסיכולוג,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
איך למכור מוצר בצורה נכונה?

מכירת מוצר בצורה נכונה היא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של היתרונות והחסרונות של המוצר, כמו גם יכולת להתמודד עם התנגדויות הלקוח בצורה אמפתית ומשכנעת. אליעד כהן מציין שהשיטה הרווחת גורסת כי אם אתה מאמין במוצר שאתה מוכר, תוכל למכור אותו בצורה טובה. אך יש כאן עוד רבדים שדורשים התבוננות נוספת.

האם רק האמונה במוצר מספיקה למכור אותו?

תיאוריה אחת טוענת שאם אתה מאמין במוצר, תוכל למכור אותו בצורה מיטבית. כלומר, אם תשתמש במוצר ותהנה ממנו, אתה תוכל לשדר את יתרונותיו בצורה אמיתית ומשכנעת. עם זאת, המצב האמיתי הוא שונה מעט. מי שמוכר את המוצר בצורה הטובה ביותר הוא אדם שמכיר את כל צדדיו של המוצר - את היתרונות וגם את החסרונות. אדם כזה יכול להתמודד עם התנגדויות הלקוח ולהגיב בצורה מושכלת ומעוררת אמון.

החשיבות בהכרת חסרונות המוצר

בכדי למכור מוצר בצורה אפקטיבית, חשוב להבין את חסרונותיו. כשאתה רואה רק את היתרונות של המוצר, אתה עשוי להתעלם מהחששות וההתנגדויות של הלקוח. הלקוח, לעומת זאת, לא עיוור לחסרונות - הוא רואה אותם ויכול להימנע מרכישת המוצר אם לא תתמודד עם ההתנגדויות שלו. אם תוכל להבין את החסרונות של המוצר, תוכל להתמודד עם ההתנגדויות בצורה חכמה ומבוססת, תוך שדרוג האמפתיה שלך כלפי הלקוח.

השלב הראשון - הכנה והתבוננות

לפני שאתה מתחיל למכור את המוצר, עליך לבחון את כל היבטיו - היתרונות והחסרונות כאחד. שאל את עצמך שאלות כמו:
  • מהם החסרונות של המוצר?
  • מדוע לקוח עשוי להימנע מרכישתו?
  • מה ההתנגדויות שיכולות לעלות מצד הלקוח?
  • למה הלקוח יעדיף לקנות מוצר מתחרה?
לאחר שבחנת את המוצר מכל זוית, תוכל להתקדם לשלב הבא, שהוא טיפול בהתנגדויות הלקוח.

איך להתמודד עם התנגדויות הלקוח?

לאחר שהבנת את החסרונות של המוצר, עליך להיערך לתגובה על התנגדויות. אליעד כהן מציע שבמקום להתעלם מהחסרונות, תמצא דרכים להסתכל עליהם כיתרונות יחסיים. תנסה להפוך כל חסרון שמצאת למשהו שאפשר להתמודד איתו בצורה אמפתית ומשכנעת.

יישום הגישה גם בתחומים אחרים

הגישה הזו אינה מוגבלת למכירת מוצרים בלבד. היא ניתנת להחלה גם כשמדובר בשכנוע כלשהו. כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו אחר, אין זה מספיק לחזור על הטענות שלך שוב ושוב. במקום זאת, כדאי להתבונן ולהבין מה עשוי להיות לא נכון בטיעונים שלך, באילו תחומים ניתן להטיל ספק, ואילו התנגדויות אפשריות עשויות להתעורר.

סיכום

לסיכום, אם אתה רוצה למכור מוצר בהצלחה, אל תתמקד רק ביתרונותיו. עליך להבין את חסרונותיו ולטפל בהתנגדויות הלקוח בצורה מכובדת ומבוססת. כשאתה משלב את האמונה במוצר עם מודעות לחסרונותיו, תוכל למכור אותו בצורה אפקטיבית יותר.
איך למכור מוצר בצורה נכונה?

כאשר אתה רוצה למכור מוצר, עליך לחשוב על כמה היבטים חשובים. ישנה תיאוריה שאומרת שאם אתה תאמין במוצר, תוכל למכור אותו בהצלחה ללקוח. כלומר, אם אתה משתמש במוצר, נהנה ממנו ורואה כמה הוא טוב, תוכל לשכנע לקוחות לרכוש אותו. אך האם זה באמת מספיק?

מי יכול למכור מוצר טוב יותר?

אדם שמאמין במוצר או אדם שלא מאמין בו? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שמי שמאמין במוצר יוכל למכור אותו טוב יותר. אך למעשה, מי שמוכר את המוצר בצורה הטובה ביותר הוא אדם שגם מאמין במוצר וגם מכיר את חסרונותיו.

החשיבות של הכרת חסרונות המוצר

אם אתה רואה רק את היתרונות של המוצר, יהיה לך קשה למכור אותו. הסיבה לכך היא שהלקוח רואה לא רק את היתרונות אלא גם את החסרונות. כאשר אתה לא מכיר את חסרונות המוצר, לא תוכל להבין את ההתנגדויות של הלקוח ולא תהיה אמפתי לחששותיו.

לפני שאתה מוכר מוצר, עליך לשאול את עצמך:
  • מהם החסרונות של המוצר?
  • מדוע הלקוח עשוי להימנע מרכישתו?
  • אילו התנגדויות הלקוח עשוי להעלות?
  • מדוע כדאי ללקוח לבחור במוצרים מתחרים?
כאשר אתה מודע לחסרונות של המוצר, תוכל להתמודד עם ההתנגדויות של הלקוח בצורה טובה יותר. השלב הבא הוא ללמוד כיצד לטפל בהתנגדויות של הלקוח ולענות על חששותיו באופן משכנע.

איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות?

לאחר שהבנת את החסרונות של המוצר, עליך לחשוב כיצד ניתן לטפל בהם ולהפוך אותם ליתרונות יחסיים. אם לאחר ניתוח החסרונות והיתרונות, אתה עדיין מאמין שהמוצר טוב ושווה רכישה - תוכל למכור אותו בביטחון מלא.

יישום הגישה גם בתחומים אחרים

גישה זו נכונה לא רק למכירת מוצרים אלא גם לכל סוג של שכנוע. כאשר אתה מנסה לשכנע מישהו, אין זה מספיק לחזור שוב ושוב על הטיעונים שלך. במקום זאת, נסה להבין מדוע ייתכן שטיעוניך אינם נכונים, מה הספקות שניתן להעלות ומהן ההתנגדויות האפשריות.

לסיכום

אם אתה רוצה למכור מוצר בהצלחה, אל תתמקד רק ביתרונותיו. בדוק גם את חסרונותיו, הבן את ההתנגדויות של הלקוח, למד כיצד להתמודד איתן, ושדר אמינות ואמפתיה. כאשר תשלב בין אמונה במוצר לבין מודעות מלאה לחסרונותיו, תוכל למכור אותו בצורה משכנעת ואפקטיבית יותר.
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, ... לכך שהאדם לא רצה להבין יותר לעומק היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה ... הבנה מעמיקה של נקודת המבט שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ... אותו מאיתנו . הבנה מעמיקה של שני ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? אז הנושא הוא איך ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... שיווק שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח התנגדויות קשות לקוח קשה לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק צודק? וכיצד אפשר לגרום לאדם לשנות את עמדתו ... איתך, עליך לשאול אותו, למה הוא אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך. זא אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח לחשוב שהוא אולי כן רוצה את המוצר שלך, וגם לא צריך לשאול אותו למה הוא לא ... לשאול אותו, למה אתה אומר שאתה בשום פנים ואופן לא תקנה את המוצר הזה. בדוגמא הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה את השאלת למה בהתחלת המשפט. וזה בעצם גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא לא רוצה את המוצר. ואז כאשר תת המודע של הלקוח, שומע את המשפט של למה הוא לא ... מחוייבת, להתנגדות אפשרית בלבד. וכך גם ניתן לעשות ברמת כל רעיון ורעיון, בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים לשכנע מישהו לחשוב בצורה כזו או אחרת. ונסכם: הדרך לגרום לאדם לשנות את עמדתו מקצה אחד לקצה הנגדי, היא כדלקמן. נקודת ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את ... סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח , היא על ידי זה שהופכים את ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
התנגדויות לקוח טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה ... הזה?. והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא ... ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את ... דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של ... לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את ... שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר ... (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב ... בתוך המילים מה הסיבה. ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ... להטיל ספק גם בסיבות עצמן. כדי לגרום להתנגדות של הלקוח להתבטל. או על כל פנים, להפוך להיות התנגדות סובייקטיבית במקום ... והמסר הכללי הוא, שכאשר רוצים להחליש דעה והתנגדות של לקוח, צריך לגרום לו להטיל ספק במה שהוא אומר. כי הטלת הספק, דהיינו, ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. זא אם הלקוח אומר לדוגמא אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמא הלקוח אומר המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא מקור הכוח של ההתנגדות שלו. ויש לדעת ולהבין, שכל רעיון שואב את כוחו, מהסיבה שעליה הוא נשען. וכאשר חוזרים על הסיבה שהלקוח הסביר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר. וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ההתנגדות שלו, אבל רצוי מאוד ... וההבהרה שלי כאן, היא לא מה לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם אתה מוכרח לחזור אחרי ... שלו היא התנגדות מחוייבת. דהיינו, שהוא ירגיש בטעות, שכאילו ההתנגדות שלו, היא עובדה ברורה בשטח, בלי שום אפשרות לערעור. כי ברגע שמצמידים להתנגדות של הלקוח, את הסיבה להתנגדות, זה בעצם אומר, שההתנגדות היא רק התנגדות אפשרית, בגלל סיבה כלשהי. אבל היא לא התנגדות מחוייבת שאינה צריכה סיבה, אלא היא כן צריכה סיבה. וברגע שמשמיטים את ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמא שהלקוח אומר אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר. שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר. או לדוגמא לקוח שאומר, המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית וכיוב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו חוסר מקום בבית וכיוב. וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה. ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. זא שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר מהסיבה שאותה ... והמסר שלי הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח , נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח. ואם ברצונך להחליש את ההתנגדות של הלקוח , עליך להחליש אצל הלקוח, את הסיבה שבגללה הוא מתנגד למוצר שלך. ואת זה אתה יכול לעשות, על ידי זה שאתה מוצא סיבה אחרת משכנעת לכך שהלקוח ...
נקודות תורפה / התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך להשפיע? איך למכור?
... תורפה התנגדויות לקוח - איך למצוא את נקודות התורפה של הלקוח? דיבייטינג - איך למצוא את נקודות התורפה של היריב שלך? איך לשכנע אנשים? איך לשנות עמדות? איך ...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לזהות את עיקר ההתנגדות של הלקוח. דהיינו, כיצד באפשרותך לדעת, מהי הסיבה האמיתית להתנגדות של הלקוח. כי לפעמים הלקוח נותן סיבות שונות להתנגדות שלו. ועליך לדעת מהי הסיבה ... רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפכ העסקה לא ... שהוא יוכל להתמקד לשחרר אותה. והדרך העיקרית לדעת ולזהות את הסיבה העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה ...
NLP / סוגסטיה - מיקום הרעיון בציר הזמן - איך להחליש רעיונות? איך לחזק רעיונות? איך לשכנע אנשים? איך למכור יותר? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? דיבייטינג / רטוריקה
... ונניח לדוגמא שהלקוח אומר לך שאין לו כסף כדי לרכוש את המוצר. ונניח שאתה צריך מסיבה כזו או אחרת לחזור על ההתנגדות של הלקוח . אז במקום לומר ללקוח אתה אומר ...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
... ישיר שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג רטוריקה מכירות וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על אנשים ואיך באפשרותך לשכנע אנשים, באמצעות זה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות במכירות בטלפון, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, פסיכולוגיה הפוכה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדויות במכירות בטלפון, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא שיפור מכירות, אימון מכירות, מומחה מכירות בנושא התנגדויות במכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4058 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 01:25:08 - wesi28