אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות במכירות בטלפון ✔טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות במכירות בטלפון, התמודדות עם התנגדות מכירות בטלפון, איך לשכנע את עצמי לא לאכול, להתמודד עם התנגדות במכירה, NLP טראומה, מטפל nlp, הכנה לראיון בטלוויזיה, פרסומות, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירות, איך לנתח טקסטים, להתמודד עם התנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע טוב, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה, NLP עוגן, NLP להורים, לשכנע משקיע, התמודדות עם התנגדויות מכירות, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, מכירות, לשכנע אמא, NLP וסוגסטיה, טיפים למכירות, סודות ה nlp, NLP שכנוע, טכניקות לטיפול בהתנגדות במכירה, דרכים לשכנע, איך לשכנע לקוח לקנות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירות בטלפון, לשכנע את עצמך, שיטות לטיפול בהתנגדות של לקוח, nlp לאנשי מכירות, התמודדות עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, טכניקות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, לשכנע למכור, מודל לטיפול בהתנגדות במכירה, אסטרטגיות משא ומתן, לשכנע את המורה,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, לעיתים קרובות ניתקל בהתנגדויות מצד הלקוח. התנגדויות אלה יכולות לכלול תגובות כמו "המוצר יקר לי", "הוא לא מתאים לי", "אני צריך להתייעץ עם מישהו אחר" ועוד. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירה, אלא מופיעות גם בסיטואציות יומיומיות אחרות, כגון חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג, או אפילו בעבודה. אליעד כהן מציע דרכים להתמודד עם התנגדויות אלו בצורה נכונה ויעילה. התהליך כולל שלושה שלבים מרכזיים: הבנת ההתנגדות, בדיקת האמת מאחוריה, ומציאת פתרון נכון ומדויק.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר אדם או לקוח מציג התנגדות, השלב הראשון הוא להקשיב היטב ולנסות להבין את כוונתו האמיתית. לדוגמה, אם לקוח אומר "המוצר יקר לי", עלינו לברר מה המשמעות של "יקר" עבורו. האם מדובר במחיר שהלקוח לא יכול לשלם? או אולי הוא חושב שהמוצר לא מצדיק את המחיר? עלינו להבין את הקריטריונים שבהם הוא משתמש כדי לקבוע שהמוצר יקר.

דוגמה נוספת היא כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים". במקרה כזה, השאלה החשובה היא מה הסיבה לכך? האם יש לו סיבה אמיתית לחוסר הרצון? או שמא זו פשוט חוסר מוטיבציה רגעי? לפני שנגיב, עלינו להבין את ההתנגדות בצורה מעמיקה.

השלב השני: לבדוק מה האמת

לאחר שמבינים את ההתנגדות, השלב הבא הוא לבדוק עד כמה ההתנגדות מבוססת על אמת. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, האם באמת הוא לא יכול לקבל החלטה לבד? האם זו דרך מנומסת לסרב מבלי להתעמת? כאשר מדובר בילד שאומר "לא בא לי להכין שיעורים", עלינו לבדוק אם החוסר רצון הזה מצדיק את אי ביצוע המשימה. האם זה באמת אומר שהוא לא צריך להכין שיעורים? האם חוסר הרצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?

לסיכום, בשלב זה עלינו להבין אם ההתנגדות באמת מבוססת על מציאות או שמא מדובר בטענה שאין לה בסיס.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר למצוא פתרון מתאים. הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד הוא יתבסס על ההיגיון שמאחורי ההתנגדות.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל מהמוצר, להשוות למוצרים דומים, או להציע אלטרנטיבות שמתאימות יותר לצרכיו. אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להסביר לו את ההשלכות של אי - ביצוע המשימה, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת ומאתגרת יותר.

סיכום

הדבר החשוב ביותר כאשר אנו נתקלים בהתנגדות הוא לא לנסות מיד למצוא את התשובה או מה להגיד, אלא להבין קודם כל את הבעיה לעומק. אחרי שנבין מה באמת נאמר, נוכל לבדוק אם ההתנגדות מבוססת על אמת, ואז למצוא את הפתרון המדויק ביותר למצב.
איך להתמודד עם התנגדויות מכירה?

כאשר אנו מנסים למכור מוצר או רעיון, פעמים רבות נתקל בהתנגדויות מצד הלקוח, בין אם מדובר במחיר, בגודל, בצורך בהתייעצות עם אדם נוסף, או בסיבות אחרות. למעשה, התנגדויות אינן מוגבלות רק למכירות - הן קיימות גם במצבים יומיומיים כמו חינוך ילדים, תקשורת עם בני זוג ועוד. לכן, חשוב לדעת כיצד להתמודד איתן בצורה נכונה.

השלב הראשון: להבין מה הלקוח באמת אומר

כאשר מישהו מביע התנגדות, הדבר הראשון שיש לעשות הוא להקשיב היטב ולנסות להבין מה הוא באמת אומר.

אם לקוח אומר "זה יקר לי", עלינו לברר:
  • מה המשמעות של "יקר" עבורו?
  • מה התקציב שלו?
  • מה התועלת שהוא מצפה לקבל מהמוצר?
  • לפי אילו קריטריונים הוא קובע שהמוצר יקר?
אותו הדבר נכון גם במקרים אחרים. אם הילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • למה לא בא לו?
  • האם יש לו סיבה מוצדקת?
  • האם הוא מבין את המשמעות של אי - הכנת שיעורים?
בקיצור, לפני שמגיבים, יש להבין את ההתנגדות לעומק.

השלב השני: לבדוק מה האמת

אחרי שהבנו את ההתנגדות, עלינו לבדוק עד כמה היא מבוססת על אמת.

אם לקוח אומר שהוא צריך להתייעץ עם אשתו, אפשר לבדוק:
  • האם באמת הוא לא יכול להחליט לבד?
  • האם זו דרך מנומסת לסרב בלי להתעמת?
  • האם הוא באמת צריך אישור ממישהו אחר?
כאשר ילד אומר "לא בא לי להכין שיעורים", יש לבדוק:
  • האם באמת זה שהוא לא רוצה אומר שהוא לא צריך?
  • האם חוסר רצון הוא סיבה מוצדקת לאי - עשייה?
  • מה הנחות היסוד שמובילות אותו לאמירה זו?
רק כאשר נבין את האמת שמאחורי ההתנגדות, נוכל לגשת לטיפול בה.

השלב השלישי: מציאת פתרון נכון

לאחר שהבנו את ההתנגדות ובדקנו את האמת שמאחוריה, קל יותר להתמודד עם המצב.

הפתרון יהיה שונה בהתאם לסיטואציה, אך תמיד יתבסס על ההיגיון שמאחורי הדברים.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, ניתן להסביר לו את הערך שהוא מקבל, להשוות למוצרים דומים, או לבדוק האם יש דרך להתאים את ההצעה לצרכיו.

אם הילד מסרב להכין שיעורים, ניתן להראות לו את ההשלכות של אי - הכנת שיעורים, או למצוא דרך להפוך את המשימה למעניינת יותר.

לסיכום

הדבר החשוב ביותר בהתמודדות עם התנגדויות הוא לא לנסות ישר למצוא מה להגיד, אלא להבין את הבעיה לעומק.

רק אחרי שנבין מה בדיוק נאמר, נבדוק את האמת שמאחורי הדברים, נוכל לתת מענה חכם ומדויק.
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפול בהתנגדויות בקבוצה, טיפול בהתנגדויות במכירות, התנגדויות בחקירה נגדית, טיפול בהתנגדויות בחינוך, טיפול בהתנגדויות עובדים, טיפול בהתנגדויות שירות לקוחות, טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות בטיפול, טיפול בהתנגדויות במכירות טלפוניות, טיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? שיטות לטיפול בהתנגדויות, מודל טיפול בהתנגדויות, התמודדות עם התנגדויות, טכניקות לטיפול בהתנגדויות, חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? איך לשכנע מישהו במשהו? איך לשכנע לקוחות?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות בכל תחום, איך להתמודד עם התנגדויות? איך לטפל בהתנגדויות בכל תחום? איך לשכנע אנשים בכל דבר? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות? איך להתמודד עם התנגדות בכל תחום? הדרכת אנשי מכירות, הדרכת טיפול בהתנגדויות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות במכירות בטלפון, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות מכירה, התנגדויות במכירות בטלפון, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לעשות מבצע ללקוח מי יודע לשכנע? לגרום למישהו להודות שניצחת ניתוח טקסט משכנע מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? בתהליך שכנוע לקוח לגרום למישהו להעריך אותך נישה שיווקית מניפולציה סיבתית מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? הקשר שבין מכירות לשיווק לשפר יכולות שכנוע להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט לדפוק את הלקוח מוצרים גרועים לקוח שלא מבין את התמחור הרגשה של הזדהות למכור דירה מוצר יוקרה איך להתחבר ללקוח? מוצרים איכותיים התמודדות עם לקוח עקשן לחזור ללקוח שהשאיר פרטים צורך של הלקוח לשכנע מצביעים להצביע מתי להיות רע ללקוח? לגרום למישהו בתור חבר לשכנע אותו שאת צודקת יצירת אמון לפטר את הלקוח אמון עם הלקוח לתאם פגישה עם לקוח איך לשכנע שיש סיבה? איך לדבר עם הלקוח? הסרטון השיווקי הראשון שלך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לנהל משא ומתן על שכר חוסר ההשפעה של ברק אובמה לעשות הרבה כסף כאיש מכירות למה הוא לא רוצה למכור? לסגור פגישה עם לקוח לשכנע את השופט בבית המשפט לשכנע אקס לחזור אליך לשכנע שיש סיבה לשכנע מישהו לא ממוקד לקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית לשכנע בחורה להתאהב בך למכור בכיף לקוחות שלא מכירים את המוצר לגרום ללקוחות לרדוף אחריך סדנא למכירות לשכנע אקסית להתגעגע אליך לגרום למישהו להגיב לבחור משרד שיווק לגרום למישהו להימשך אליך חסרונות במוצר מטרת השיווק לגרום ללקוח לא להסתיר מידע מכירות ללקוחות סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים לשכנע בחורה להרגיש שחסר שיקולים בהצגת המחיר ללקוח ליצור קמפיין שיווקי לגרום ללקוח להרגיש רע לגרום למישהו לא להאמין באמונה תפלה שכנוע מוסווה שיווק ועזרי מכירה שתילת מחשבות עצמית ראפור תקשורתי לשפר כושר שכנוע למכור בצורה אישית גיוס איש מכירות לשכנע את האדם לשכנע לקוח להסכים להיות מומחה ל nlp איך פוליטיקאים משכנעים? חומרי שיווק מקצועיים לשכנע מישהו לא לעשות משהו מוצרים אוטומטים לגרום למישהו ללכת לטפל בעצמו איך להציב יעדי מכירות? להיות איש מכירות מומחה איך להשפיע על התת מודע? שכנוע באופן מוחלט השפעה על התת מודע לעודד עובדים למכור למכור יעוץ למשכנתאות לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה סדנת מכירות לכתוב בהצעת מחיר ללקוח איך להשפיע על עצמך? למכור מוצרים באינטרנט כמה הלקוח חושב שאתה איש מקצוע? לשכנע לקוח למכור את עצמו לעשות כסף מלקוחות טובים למכור ללקוח שמח ניגוד אינטרסים בין המכירות לבין השיווק התועלת של הלקוח כמה כסף לבקש מהלקוח? לקוח חשדן עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, קאוצינג, אימון עיסקי בנושאי התנגדויות במכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9688 שניות - עכשיו 25_11_2025 השעה 13:13:52 - wesi28