אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בתהליך מכירות ✔לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בתהליך מכירות, NLP סדנא, טיפול ב nlp, איך לשכנע אנשים לבחור בך, אסטרטגיות משא ומתן, התנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות במכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות במכירה, NLP לימודים, איך לשכנע אנשים לתרום, טיפים לטיפול בהתנגדויות לקוח, זיהוי טריקים לשכנוע בטקסט, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה בטלפון, איך להשפיע על התת מודע, איך לשכנע אנשים בטלפון, לשלוט בתת מודע, שיטות לטיפול בהתנגדות מכירות, לשכנע את הלקוח, nlp פסיכולוגיה, כלים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, NLP המלצות, לשכנע אשה לחזור, שיטות לשכנע, NLP הרצאות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירות בטלפון, NLP הסבר, לשכנע בחורה להתאהב בך, ללמוד לשכנע, לשתול מחשבות, לשכנע גבר להיות איתך, איך לשכנע גבר, טיפים לטיפול בהתנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירה, שיטות לטיפול בהתנגדות במכירות בטלפון, להתכונן לראיון,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
וכאן נדבר על עניין של שכנוע וטיפול בהתנגדויות. גם ברמת לקוח בודד וגם ברמה שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בך. ונסביר ברגע שאתה מנסה לשכנע בן אדם להסכים איתך, ויש לאותו בן אדם המון התנגדויות, באיזו התנגדות שלו, אתה אמור להתמקד. ואם אתה מנסה לשכנע קבוצה של אנשים, לדוגמה פוליטיקאי שמנסה לשכנע קבוצה של אנשים לבחור בו, במי מהאנשים הוא אמור להתמקד ואיזה מסרים הוא אמור להעביר.

ונדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר, של פוליטיקאים בתקופת בחירות, שמנסים לשכנע קבוצה של אנשים, לבחור בהם, להצביע להם וכיו"ב. ונדבר על טעות שגורמת לאדם שמנסה לשכנע את הקבוצה של האנשים, לא להצליח להשיג את המטרה שלו, למרות שהוא נותן את הנאום הכי משכנע ואת ההרצאה הכי משכנעת וכולי.

והדבר הזה יכול לקרות לדוגמה, כאשר הנואם שמנסה לשכנע את האנשים, לא יודע להתמקד בקהל היעד הנכון של האנשים שאותם הוא צריך לשכנע כדי שהוא יצליח להשיג את המטרה שלו. ובמקום זה, הוא בוחר להתמקד באנשים שקל לו לשכנע ולא באנשים שאותם הוא צריך לשכנע, כדי שהוא ייבחר.

לדוגמה: נניח שאתה עושה מצגת ל 10 אנשים שבסופה צריכים להחליט האם לבחור בהצעה שלך או לא. ונניח שאתה יודע מראש, עוד לפני העברת המצגת, כי מתוך 10 האנשים שאתה הולך לדבר בפניהם, מתוכם 5 מסכימים איתך ו 5 לא מסכימים איתך. אז כיצד עליך להתכונן למצגת שלך בפני אותם האנשים? מי קהל היעד שלך, שאליו אתה אמור לדבר בהרצאה שלך, כדי שבסופו של דבר יבחרו בך?

אז טעות אפשרית יכולה להיות, לעשות את מה שקל לך. דהיינו, לעשות מצגת מהממת, שתדבר על היתרונות של מה שאתה עושה, ושהיא תחזק עוד יותר את הדעה של 5 האנשים שהם כבר בעדך, שעכשיו הם יהיו עוד יותר בעדך. הבעיה בגישה הזו היא, שאתה פועל בשיטה של לשכנע את המשוכנע. ובסוף המצגת שלך, אתה בעצם גרמת לאנשים שכבר היו בעדך, להיות עוד יותר בעדך.

אבל מה עם האנשים שהם לא בעדך? האם דיברת אליהם? האם התמקדת בהם? האם ניסית לתת להם מענה? האם ניסית לגרום גם למי שלא בעדך, להיות בעדך? האם חשבת על זה שבסופו של דבר, המטרה היא שיבחרו בך ברוב קולות, ושלכן אתה צריך להתמקד במי שלא רוצה לבחור בך ולא במי שכן רוצה לבחור בך?

ניקח לדוגמה פוליטיקאי שרץ לבחירות, ובטעות הוא חוזר שוב ושוב רק על המסרים שמחזקים את הבייס שלו. דהיינו, הוא כל הזמן מתמקד בלהעביר מסרים, שמחזקים את מי שבכל מקרה כבר יצביע עבורו. ואז יתכן שהוא לא יזכה בבחירות, כי כדי לזכות, צריך רוב. דהיינו, צריך שאלו שלא רוצים לבחור בך, שגם הם ירצו לבחור בך.

ולכן הגיוני לומר, שאם אתה רץ לבחירות, אתה צריך להתמקד בלהעביר מסרים, לאלו שלא בטוח בעדך ולאלו שאולי כן תוכל לשכנע אותם לבחור בך. דהיינו, קח את כל קבוצת האנשים שאמורים להחליט אם תיבחר או לא. ותחלק אותה נניח ל 3 קבוצות. לאלו שבטוח יבחרו בך, אלו שבטוח לא יבחרו בך ואלו שאולי יבחרו בך. ואת עיקר המסרים שלך, תמקד באנשים שאולי יבחרו בך ולא באלו שבטוח יבחרו או בטוח לא יבחרו בך.

ומה זה אומר, להתמקד באנשים שאולי יבחרו בך? תשובה: הכוונה היא, שעליך להבין שקהל היעד של המסרים שלך, הוא האנשים שמתלבטים אם לבחור בך או לא לבחור בך. ועליך להגדיר ולדעת, מהם המסרים הספציפיים שאתה צריך להעביר לקבוצת האנשים שמתלבטים האם לבחור בך, בהתאם לדברים שמטרידים את קבוצת המתלבטים ובהתאם לדברים שהגיוני שתגיד לאותם אנשים, כדי לשכנע אותם.

ואיך לדעת מה בדיוק המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך והאם לבחור בך? תשובה: זה נושא אחר של שכנוע ושל העברת מסרים.

אבל כמו שאמרתי, ההתמקדות שלך כאשר אתה מעביר הרצאה / נאום / מסע בחירות / מצגת משקיעים וכיו"ב, צריכה להיות בהתאם למטרה הסופית, שתיבחר. וזה אומר להתמקד במי שאולי תוכל לשכנע אותו ולא במי שבכל מקרה בעדך.

ואחדד: לא תמיד המסרים שגורמים לאנשים שבכל מקרה אוהבים אותך ובכל מקרה יצביעו לך, לא תמיד המסרים שגורמים להם להצביע לך, אלו אותם המסרים שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים האם להצביע לך. כי לפעמים המסרים שאתה צריך להעביר לאלו שאולי ירצו להצביע לך, הם שונים מהמסרים שאותם אוהבים אלו שבכל מקרה יצביעו לך.

דהיינו, זאת תהיה טעות לחשוב, שאם רעיון X גורם לאנשים לרצות להצביע לך בכל מקרה, הרי שזה אותו המסר שאתה צריך להעביר לאנשים שמתלבטים.

ובעומק של העניין, מה שנכון לגבי איך לשכנע קבוצה של אנשים, נכון גם לגבי איך לשכנע בן אדם אחד. לדוגמה נניח שאתה רוצה לשכנע לקוח לרכוש ממך, הרי שאתה צריך לדעת מהן התנגדויות הלקוח שאתה רוצה לשכנע. ועליך לדעת להתמקד לאו דווקא בלחזק אצלו את הסיבות שבגללן הוא כן רוצה לקנות ממך, אלא עליך לדעת לזהות את השיקולים שלו, שאותם אולי כן תוכל לפצח כדי לשכנע אותו לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שלקוח מתלבט האם לרכוש ממך מוצר X. ונניח שיש ללקוח 10 שיקולים האם לרכוש ממך או לא לרכוש ממך את המוצר. אז לצורך העניין אפשרי לעשות את החלוקה הבאה. קבוצה אחת של שיקולים, תהיה השיקולים שיש ללקוח לרכוש ממך, שהוא כבר משוכנע בהם לרכוש ממך. קבוצה שניה של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח לא לרכוש ממך, שיקולים שכנראה לא תוכל לשכנע בהם את הלקוח לשנות את דעתו. קבוצה נוספת של שיקולים, תהיה השיקולים של הלקוח שלגביהם הוא מתלבט, האם כן או לא לרכוש ממך, שיקולים שיש ללקוח ספק לגבי הרכישה.

ועליך כמובן להתמקד בשיקולים שלגביהם הלקוח בספק האם לרכוש ממך ולא להתמקד רק בלנסות לחזק אצל הלקוח את השיקולים שבכל מקרה הוא רוצה בגללם לרכוש ממך.

לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור רכב ללקוח. והלקוח רוצה את הרכב כי הוא יפה, אבל הוא בספק אם הוא יהיה לו נוח. ובנוסף הלקוח לא רוצה לרכוש את הרכב, בגלל המחיר שלו.

הרי שיש לנו כאן 3 שיקולים שונים. יש את השיקול שהרכב יפה, שהוא שיקול בעד הרכישה. יש את השיקול של המחיר, שהוא נגד הרכישה. ויש את השיקול של הנוחות של הרכב, שהוא הספק שיש ללקוח האם לרכוש את הרכב או לא.

אז איש מכירות לא מקצועי, ילך להיכן שקל לו ויחזור שוב ושוב ללקוח על השיקול של תראה כמה הרכב יפה, כדי לחזק אצל הלקוח את הרצון שלו לרכוש את הרכב. אבל בשיטה הזאת, הלקוח עדיין בספק, בגלל הכאב של הלקוח שהוא חושב שהרכב לא מספיק נוח, בנוסף על המחיר היקר של הרכב.

ולכן איש מכירות מומחה, ידע לזהות את הנקודה המרכזית שבה הוא צריך להתמקד, כדי לגרום ללקוח לקנות. ובמקרה הנ"ל, הנקודה תהיה העניין של הנוחות של הרכב. שהיא לא בהכרח נקודת החוזקה של הרכב והיא גם לא בהכרח הסיבה המרכזית שבגללה הלקוח רוצה את הרכב מלכתחילה, אבל בהחלט שהיא הנקודה שבה צריכים להתמקד עם הלקוח, כדי לגרום לו לקנות את הרכב.

ושוב, איש המכירות המתחיל, עשוי לחזור שוב ושוב על היתרון המובהק של הרכב, ועל הסיבה שבגללה הלקוח רוצה לרכוש את הרכב. או שהוא ינסה בכלל לטפל בהתנגדות המחיר, שיש ללקוח ביחס לרכב. אבל איש המכירות המקצועי, ידע לזהות, שהוא בכלל צריך להתמקד במשהו ספציפי, שהוא עניין הנוחות של הרכב, כדי לגרום ללקוח לרכוש.

נסתכל על תהליך קבלת החלטה, כעל מאזניים. מספיק גרם 1 יותר בצד 1, כדי לגרום להחלטה להתקבל לצד כלשהו. ולפעמים כדי להטות את המאזניים לצד אחד, לא צריך בשביל זה משקולות גדולות, אלא מספיק גרם 1 ספציפי, שצריך להוסיף לצד אחד יותר מאשר לצד השני. ובהקשר שלנו, צריך לדעת לזהות היכן מסתתר הגרם הזה ולדעת היכן להתמקד מול הלקוח, או מול קבוצת האנשים. ולא תמיד הגרם הבודד הזה, הוא דווקא נקודת החוזקה שלך. יתכן שאתה בכלל צריך להחליש קצת התנגדות ספציפית כלשהי, ובאופן אוטומטי, הלקוח ירצה לרכוש ממך והאנשים ירצו לבחור בך.

לסיכום: כאשר אתה רוצה שיבחרו בך, עליך לדעת להתמקד במי שבספק האם לבחור בך ולא להתמקד במי שבטוח ירצה לבחור בך. ובהתאם לכך, להכין את המצגת / הרצאה וכולי. וכאשר אתה רוצה לבצע תהליך מכירה, עליך להבין ולדעת להיכן למקד את ניסיונות השכנוע שלך, לא בהכרח במה שיותר קל לך לשכנע, אלא במה שיותר הגיוני להתמקד בו, כדי לסגור עסקה.

אז איך להתכונן להרצאה ואיך להכין הרצאה? איך לגרום לאנשים לרצות להצביע לך? איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך? בטוח נכון שאל תנסה לשכנע את המשוכנע ואל תעשה טעויות של פוליטיקאים מתחילים. כן תדע לעשות הגדרת קהל היעד, דהיינו, לדעת מי קהל היעד שלך, ותדע לעשות את בחירת קהל היעד שלך שאליו אתה רוצה לכוון את המסרים שלך. וככה תוכל לשכנע את הקולות הצפים על ידי זה שתתמקד בקהל היעד של הקולות הצפים וככה תגרום בסופו של דבר, לרוב האנשים לבחור בך ולהצביע לך.
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
...שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
...האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שכבר יש לו את המוצר הזה / מישהו אחר כבר ישיג לו את המוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? הוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה: האם הלקוח באמת חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר מתאים לו / הוא צריך עוד מידע על המוצר הזה? איך אני בטוח בזה? אולי הלקוח לא חושב כך בדיוק, אלא רק רוצה לראות איך אני אגיב? אולי הוא גם חושב שהוא לא סגור על זה שהמוצר...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
...חושב שבכל מקרה כדאי לו לבצע את העסקה, למרות שיש לך את כל המידע גלוי בפניך. ומנקודת המבט הזו, המחשבה של הלקוח שאתה כאיש מכירות ממליץ לו לרכוש את המוצר, מנקודת המבט הזו המחשבה הזו יותר חזקה, דווקא אחרי שהלקוח אומר את הבעיה שלו, אתה כמובן לא נותן לה שום פתרון כי אין לך שום פתרון, אבל אתה עדיין אומר ללקוח, שלדעתך כדאי שהוא ירכוש את המוצר. ומנקודת המבט הזו, הדעה שלך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר, היא הרבה יותר חזקה. ובקצרה, אם הלקוח שואל את עצמו, האם דעתך כאיש מכירות שכדאי לו לרכוש את המוצר, האם היא לוקחת...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
...הדרך לטפל בהתנגדות היא בעצם על ידי שמחזקים דווקא את הצד השני, אנחנו לפעמים אם אנחנו נשים עוד בלמה הוא כן רוצה ממילא זה יתגבר על הסיבות שהוא לא רוצה למרות שלא בהכרח טיפלנו בסיבות שהוא לא רוצה. לדוגמה נגיד שיש מוצר והמוצר הזה נגיד לא תואם את הצרכים של הלקוח הוא אומר אני רוצה מוצר שולחן ברוחב שני מטר והשולחן הזה ברוחב מטר שמונים נגיד יכול להיות שזה לא מתאים, אז אפשרות אחת בא ננסה להבין למה הוא רוצה שני מטר הוא רוצה שני מטר כי ככה וככה ואז נשכנע אותו שזה לא באמת משנה שזה שני מטר גם מטר שמונים הוא מספיק...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...את המטרה שלך, אז בהחלט עליך לשאוף לנטרל את ההתנגדות לפני שהיא עלתה. יחד עם זאת, לא תמיד אתה יודע איזה התנגדות יעלה הלקוח. ולא תמיד אתה יודע מהי התגובה הטובה ביותר להתנגדות שלו. ולכן אתה לא אמור באופן כללי מראש לטפל בכל ההתנגדויות האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו. בנוסף, יש מצבים שאתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שהוא התנגד לך, כדי שהוא ירגיש שהוא לא מסכים איתך מיידית, אלא משחק את המשחק שהוא מתנגד לך. ורק...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...אומר, המוצר יקר לי. עליך לשאול את עצמך, האם בעצם זא שהלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר. כאשר, רק יקר פירושו, שהלקוח חושב שמכל צד שלא נסתכל על הדבר, המוצר יקר, וזהו! שאין שום אפשרות שהלקוח כרגע תוך כדי שהוא אומר שהמוצר יקר, שהוא לא חושב שהמוצר רק יקר. אלא הוא חושב שהמוצר הוא רק יקר וזהו. לעומת זאת, גם יקר פירושו, שהלקוח אומנם אומר שהמוצר יקר, אבל הוא לא באמת חושב שהמוצר הוא אך ורק יקר. אלא גם כרגע תוך כדי שהלקוח אומר לך שהמוצר יקר, הוא תוך כדי זה לא בטוח בכך במאה אחוז שהמוצר יקר, הוא לא סגור...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...היא בעצם מחלישה את הכוח של אותו הדבר. כי סיבות צריך לתת, רק לדבר שנכונותו מוטלת בספק. כי לא צריך להסביר, את מה שבטוחים בו. אבל כן צריך להסביר, את מה שלא בטוחים בו. וכאשר מבקשים מהלקוח להסביר את סיבת ההתנגדות שלו, בעצם מראים לו שההתנגדות שלו היא לא מחויבת, אלא שהיא תלויה בסיבות כלשהן. וכנל, מדובר על לקוח שלא נותן סיבות להתנגדות שלו. שאז בקשת הסיבות, מחלישה את ההתנגדות שלו. וצריך לשים לב, לכך שהסיבות לא יחזקו את ההתנגדות שלו כנל. ואת כל זה עושים, על ידי פיתוח מיומנויות מכירה ויכולת שכנוע, על ידי לימוד...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ואינטואיציה, של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו, כדי לסגור עסקה אחרת עם לקוח אחר. דהיינו, שלטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר...
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
...את המענה המוקדם למאולץ מדי. אם נותנים ללקוח תשובות מוכנות מראש לכל השאלות האפשריות, הוא עלול לחשוד שהמוכר חושב עבורו ולפעמים זה אף עלול לגרום לחוסר אמון. במקרים מסוימים עדיף לחכות שהלקוח ישאל בעצמו ואז לתת מענה, ובמקרים אחרים ניתן לשלב את התשובות כחלק טבעי מהשיחה. שלב רביעי: יצירת בסיס רעיוני חזק כדי לשכנע לקוחות ביעילות, כדאי לא רק לספק תשובות לשאלות, אלא גם לבנות בסיס רעיוני שיעזור לשכנע אותם כשהם ישאלו שאלות נוספות. לדוגמה, במקום להגיד רק שהרכב בטיחותי, אפשר להציג מראש נתוני בטיחות, מחקרים והמלצות...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...את הדרישות המדויקות שלו? 1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה מסוימת ולגלות את הסיבה האמיתית לבחירתו. 2. הצגת חלופות - לאחר שהבנו את המהות שמאחורי הצורך, ניתן להציע מוצרים או תכונות אחרות שיספקו את אותה המטרה. 3. הדגשת יתרונות אחרים - יש להראות כיצד המוצר מספק את הצורך של הלקוח בדרכים שונות, גם אם הוא אינו עונה במדויק לכל הדרישות. 4. שינוי תפיסת הלקוח - אם הלקוח מתעקש על דרישות מסוימות, ניתן להראות לו שמה שחשוב באמת הוא המהות, ולא בהכרח הדרך שבה חשב להשיג אותה. כיצד היגיון זה תקף גם לחיים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע בצורה נכונה, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לדעת באיזו התנגדות מכירה להתמקד? באיזו התנגדות לקוח להתמקד? איך להתכונן לנאום? איך להכין מצגת? לשכנע את המשוכנע, טעויות של פוליטיקאים, יעוץ פוליטי, הגדרת קהל היעד, מי קהל היעד שלך? בחירת קהל היעד שלך, איך להכין נאום? איך להתכונן למסע בחירות? לשכנע אנשים מתלבטים, איך להעביר חוג בית? לשכנע את הקולות הצפים, איך לגרום לאנשים לרצות לבחור בך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בתהליך מכירות, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות לשכנוע אנשים, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדויות בתהליך מכירות, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע בחורות שאני רוצה איך לגייס סמנכל שיווק? סמנכל מכירות המוצר הכי גרוע אמון של לקוח מה זה עיזים במשא ומתן? איך להגיע ליותר לקוחות? למכור מוצר אחרי שלקוח לא רצה אותו לשכנע מישהו לרצות להקשיב איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום למישהו שמכור לכדורגל בשבת? איך לנסח מכתב משכנע? מסרים לתת מודע שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע מה לענות ללקוח שאומר? לכתוב מסרים שיווקיים לשחק עם התת מודע מסר סמוי לתת מודע איך מוכרים ללקוח? אסטרטגיית שיווק לפרסם חומרי שיווק nlp למכור מנהלי שיווק איך לשכנע מישהו לענות? להצליח בעסק בלי למכור איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? למכור גם מוצרים פגומים איך לגרום למישהו לרצות להסכים? איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? יצירתיות בראיון עבודה לאיש מכירות לשכנע מישהו לשנוא אותך לשכנע עובד בעבודה הרגשת זרות עם לקוח למכור ללקוח מוצר איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? שכנוע אקראי איך לשכנע אותה? אנשי מכירות רובוטיים שאלות של לקוח בתהליך רכישה למה מוצר עולה מחיר מסוים? איך לזהות את סוג הלקוח? לשכנע מישהו לאהוב איך למכור את עצמי? איך לשכנע אקס? איך למכור למרות שקשה? טריקים בשכנוע שפת גוף של לקוח מתי להיות רע ללקוח? איך למכור בלי לתת הנחה? להיות מנהיג משכנע אני צריך למכור להכיר את הלקוחות שלך חבר של הלקוח איך לגרום למישהו להצביע לך? מוצר עם חסרונות מה צריך כדי להיות איש מכירות? איך לגרום ללקוח להאמין בך? מתי להציג ללקוח? להגדיל את כמות המוצרים איפה כדאי ללמוד nlp? לקוח ששואל בטלפון לקוח מתעקש לקבל מחיר איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? אמון להציג מראש את המחיר ללקוח איש מכירות צריך להיאבק בלקוח איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה? איך לשכנע לקוח לרכוש? לקנות את המוצר מה הדרך למכור משהו? הגדלת כמות לקוחות מחיר למוצר חרדה של איש מכירות תוכנית של הכנת חומרי שיווק האם לקרוא ללקוח בכינוי שלו? להסתיר חסרונות של מוצר לדבר עם התת מודע ליצור הזדהות רגשית איך להצליח למכור? תוכן שיווקי שחיקה בעבודת מכירות להצליח למכור ללקוח התנגדויות של לקוח איך להתחיל משא ומתן? למכור את המוצר הכי גרוע למכור קרח איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? שאלות של סינון ראשוני של הלקוח הערך האמיתי של המוצר למכור מוצר בלי מצב רוח איך לשכנע בחורה לשכב איתך? לקוח שמבקש הנחה התנגדות במכירות לקוח שואל שאלות למה שלקוחות יבואו דווקא אלי? למה לעשות שיווק? כדאיות ייצור מוצר לקוחות אקראיים להתעשר מעבודה במכירות חשיבות המבנה של מסע הלקוח עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, אוטוסוגסטיה, לשכנע בנושא התנגדויות בתהליך מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.6406 שניות - עכשיו 11_10_2025 השעה 08:06:18 - wesi28