אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון ✔זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, איך להשפיע על התת מודע, איך לכתוב טקסט, nlp שינוי, איך לשכנע את המנהל, איך לשכנע את המפקד, NLP הרצאות, מודל לטיפול בהתנגדויות מכירות, לשכנע אנשים לקנות מוצר, לשכנע אנשים לעשות מה שאתה רוצה, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, טכניקות לטיפול בהתנגדות לקוח, אימון nlp, כלים לטיפול בהתנגדות במכירה, איך לשכנע אנשים לתרום, התנגדות מכירה, כלים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, איך לשכנע אשה להיות איתך, NLP טיפים, לשכנע אנשים להגיד כן, איך לשכנע את בן הזוג, להתמודד עם התנגדויות מכירות, מודל לטיפול בהתנגדות במכירות, כלים לטיפול בהתנגדויות מכירה בטלפון, איך לשכנע אשה לחזור, NLP דוגמאות, לימודי nlp, איך לשכנע את חברה שלי, nlp גישת, לשכנע בעל לעוד ילד, טיפים לטיפול בהתנגדויות בשיחת מכירות, ייעוץ אישי לפוליטיקאים, מודל לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לנצח בוויכוח, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון, טקטיקת מכירות,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לזהות את עיקר ההתנגדות של הלקוח. דהיינו, כיצד באפשרותך לדעת, מהי הסיבה האמיתית להתנגדות של הלקוח. כי לפעמים הלקוח נותן סיבות שונות להתנגדות שלו. ועליך לדעת מהי הסיבה העיקרית והמרכזית והחזקה ביותר, שבגללה הלקוח מתנגד לביצוע העסקה.

ובנוסף, עליך להיות מסוגל להבחין, מתי כל הסיבות שהלקוח נותן, הן רק סיבות כיסוי, שבאותו להסתיר ולכסות על הסיבה האמיתית, שאותה הלקוח לא מגלה. שאז ממילא עליך להמשיך לחפש את הסיבה האמיתית. רק שלשלם כך עליך לדעת שעדיין לא מצאת אותה. כי לפעמים איש המכירות מטפל בהתנגדות של הלקוח, ועל פניו נראה שהלקוח באמת משחרר את ההתנגדות שלו, ואעפ"כ העסקה לא מתבצעת.

כי לפעמים הלקוח מסרב לבצע את העסקה, למרות שנראה שטיפלת בהתנגדות שלו. וזה משום שהלקוח משקר, ולא אומר מה באמת מפריע לו. ואיש מכירות טוב, יודע לזהות מתי הלקוח לא אומר את הסיבה האמיתית שלו, וכך ממילא הוא יודע לנסות להתמקד בגילוי הסיבה האמיתית, כדי שהוא יוכל להתמקד לשחרר אותה.

והדרך העיקרית לדעת ולזהות את הסיבה העיקרית של ההתנגדות של הלקוח, מתוך הסיבות שאותן הלקוח אומר, היא על ידי זה שאתה בודק, עם איזו סיבה הלקוח הכי מזדהה. ז"א שהלקוח עצמו מציג סיבות שונות. ומי שהוא איש מכירות מעולה שיש לו "שמיעה טובה", אז הוא יודע לשמוע, עם איזו סיבה מתוך הסיבות שהלקוח אמר, עם איזו סיבה הלקוח הכי הזדהה. ולפעמים איש המכירות יודע "לשמוע", שהלקוח לא באמת מזדהה עם אף אחת מהסיבות שאותן הוא אמר. ואז איש המכירות יודע, שהלקוח לא באמת חשף את הסיבה האמיתית להתנגדות שלו.

וכיצד איש מכירות מוצלח, יודע לזהות את רמת ההזדהות הרגשית של הלקוח, עם הסיבות שאותן הוא עצמו מציג? תשובה: על ידי זה שהוא יודע לשים לב, לשימוש במילים שבהן משתמש הלקוח, לתיאור סיבת ההתנגדות שלו. ועל ידי זה שהוא יודע לשים לב, לאינטונציה / שפת הגוף של הלקוח. והוא יודע לזהות, היכן הלקוח עצמו משדר שהוא עצמו לא באמת מאמין למה שהוא עצמו אומר.

והדרך לדעת מתי הלקוח עצמו לא מאמין למה שהוא עצמו אומר, היא על ידי זה שבודקים עד כמה הלקוח מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה עובדתית / מוחלטת / אובייקטיבית. ועד כמה הוא מדבר על הסיבות של ההתנגדות שלו, בצורה של פירוש / יחסי / סובייקטיבי.

כי מי שישים לב יראה, כי כאשר האדם מדבר על עובדות, אז הוא מדבר בצורה אחת. לדוגמה: האדם אומר "יורד עכשיו גשם". וכאשר האדם מדבר על פירוש, הוא מדבר בצורה אחרת. לדוגמה: "נראה לי שהולך לרדת היום גשם". ואם מדובר על יום גשום באמת, אז האדם יאמר "קח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". ואם מדובר ביום שבו רק אולי יהיה גשם, אז האדם יאמר "כדאי שתיקח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". או לדוגמה שהאדם יאמר "אני חושב שכדאי שתיקח מטריה, כדי שלא ירד עליך גשם". או שהאדם יאמר "אולי ירד גשם, אז תיקח מטריה" וכיו"ב.

והרעיון שהאדם משתמש במילים מסוימות, כדי להעביר מסרים שונים. ולכל מילה שהאדם אומר, יש לה משמעות. ואיש מכירות טוב באמת, הוא יודע להקשיב לכל המילים שהלקוח אומר, והוא יודע להקשיב למילות הקישור של הלקוח, והוא יודע לזהות, האם הלקוח הציג את ההתנגדות שלו בצורה סובייקטיבית, כגון לדוגמה "אני חושב שאין לי צורך במוצר הזה". או לדוגמה האם הלקוח צמצם את ההתנגדות שלו, כגון לדוגמה "אני...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות לשכנוע אנשים, שכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, שיטות מכירה, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פסיכולוגיה הפוכה, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לפטר את הלקוחות איש מכירות מעולה לקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית למה המוצר יקר? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? אנשי מכירות רובוטיים לעשות ייסורי מצפון ללקוח יכולות השכנוע וההשפעה של ברק אובמה להתמקד בכאב של הלקוח איך לתת הנחה ללקוח? מסמך שיווקי לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך חבר של הלקוח לגרום למישהו בתור חבר איזה מוצרים לא למכור? האם להמשיך לעשות שיווק? הלקוח תמיד צודק לגרום ללקוח לרכוש את המוצר חסרונות מוצר חשיפה בשיווק אורגני להסכים עם לקוח האם ניתן לשכנע כל אחד? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח לגרום למישהו להודות שניצחת איזה שיטת שכנוע עדיפה? נטישת לקוחות לגרום למישהו לא להתאהב במישהו שכנוע מניפולטיבי איזה צרכי לקוח לא לאתר? לגרום לאיש מכירות איך לתכנן שיווק? חומר שיווקי דיגיטאלי באיזו התנגדות לקוח להתמקד? להציע ללקוח אפשרויות גרועות להסכים עם לקוח בצורה נכונה שכנוע מוסווה סיבות למה הלקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו לשקר ללקוח לבקש בקשה משכנעת קריירה במכירות לנסח משפט משכנע איתור הצרכים של הלקוח קושי לשכנע לקוח שמח לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח לעשות את הלקוח מאושר לשדר מקצועיות מול לקוח להתעקש עם לקוח מה רע בהצבת יעדי מכירות? הכאב החדש של הלקוח איך לשכנע לקוח לקנות ממך? שיווק לשוק חדש לגרום למישהו להאמין ברעיון לשכנע את הבוס להעלות לך את המשכורת למה הלקוח לא רוכש? איך לגרום למישהו לתת? לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים איך למכור כשאתה לא במיטבך? בחירת מילים מול לקוח אנשי מכירות אנושיים משפך שיווקי רחב מרגיש שהמוצר יקר ללמוד להיות תותח מכירות רצונות במשא ומתן לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר לקבל הנחה על מוצר לרכוש כושר שכנוע איך למכור מוצרים? להצליח למכור בלי לשקר שאלות של הכאב של הלקוח לתאם פגישה פיזית עם הלקוח מומחה לתת מודע למה לתת הנחה ללקוח? איזה מגוון מוצרים להציע ללקוחות? פחד לדבר עם לקוח התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל תקשורת בין אישית עם לקוח מכירות באינטרנט לגרום למישהו להגיע יחסי אמון למכור את עצמך ביוקר התמודדות עם בוס כלקוח האם כדאי ללמוד nlp? איש מכירות מתחיל פחד למכור לקוחות מרוצים איפה ללמוד שיווק? אסטרטגיות שיווק לקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון איך ליצור צורך ללקוח? השפעה שלילית התנגדויות מכירות בטלפון מקצועיות בעיני לקוח מוצר חדש לגרום למישהו להיות בעדך איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? לשכנע עובד ללקוח למכור לעצמו תכנים למשפך שיווקי שיווק פרובוקטיבי עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא השפעה, מומחה מכירות, טיפים בתחום התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9688 שניות - עכשיו 26_11_2025 השעה 15:21:33 - wesi28