אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון ✔איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
שכנוע, מכירות, שיווק, איך לשכנע, NLP, להשפיע על אנשים, משא ומתן, לנאום, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך לשכנע בחורה, NLP הפסקת עישון, לשכנע סבא, לשכנע לקנות מוצר, NLP טיפול בחרדה, לשכנע אנשים לבחור בך, מסר שיווקי, לשכנע מישהו לקנות, יועץ פוליטי, nlp מזה, איך לשכנע בעל לעוד ילד, כלים לטיפול בהתנגדות מכירה, לשכנע את אבא, איך לשכנע את הבוס, טיפים לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה, nlp חינם, שיטות לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, שיטות לטיפול בהתנגדות בשיחת מכירה בטלפון, שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירות, טיפים לטיפול בהתנגדויות קניה, לשכנע אנשים בטלפון, אוטוסוגסטיה, טיפים לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירה בטלפון, התמודדות עם התנגדויות במכירה בטלפון, להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירות, לשכנע לקוחות לקנות, להתמודד עם התנגדויות במכירות, מודל לטיפול בהתנגדויות בזמן מכירות, NLP טכניקות, מיומנויות שכנוע, איך לשכנע בוויכוח, טכניקות לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, למכור יותר, להתמודד עם התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון, כלים לטיפול בהתנגדויות בתהליך מכירות, NLP תקשורת,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
11:41איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
מהו העיקרון המרכזי לשכנוע במכירות ושיווק?

העיקרון המרכזי שמוצג בהרצאה הוא שיש יותר פוטנציאל ואפשרויות תיאורטיות מאשר מה שמתרחש בפועל. כלומר, תמיד קיימת כמות עצומה של אפשרויות שאותן ניתן לדמיין, הרבה מעבר למה שקורה באמת במציאות. לדוגמה, בחדר אחד ספציפי יכולה להיות כמות עצומה של רהיטים, חפצים או אנשים שהיו יכולים להיות בו, אך בפועל יש רק מספר מוגבל של פריטים.

העיקרון הזה מתייחס לעובדה שכאשר אנו מנסים לשכנע מישהו, אנו יכולים לנצל את התפיסה הזו של "פוטנציאל" כדי להגדיל את סיכויי ההסכמה.

איך אנחנו יכולים להשתמש ב"פוטנציאל" בשכנוע ומכירות?

ההסבר של אליעד כהן מראה כי כאשר אנו מנסים לשכנע אדם במשהו, יש סיכוי שהוא יגיד "לא". לדוגמה, אם נשאל שאלה ישירה כמו "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?", התשובה עשויה להיות שלילית. לעומת זאת, אם נשאל "האם יכול להיות שאתה תרצה לקנות את המוצר?", המוח של האדם יגיב בקלות רבה יותר, מכיוון ש"יכול להיות" מציין פוטנציאל רחב יותר מאשר התחייבות או ודאות. השימוש במילים כמו "יכול להיות" מאפשר לאדם להרגיש כי הוא לא מחויב לתשובה חדה ומוחלטת, ובכך מקטין את ההתנגדות.

מדוע כדאי להשתמש בשפה של "אפשרות" ולא בשפה של "מחויבות"?

כאשר משתמשים בשפה של "יכול להיות" במקום בשפה מוחלטת של "זה כך", אנחנו מאפשרים לאדם לחשוב על האפשרויות השונות מבלי להרגיש שהוא נדרש להחלטה ברורה מיידית. לדוגמה, במקום לשאול "האם הדירה הזאת מתאימה לך?", עדיף לשאול "האם יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך?". השאלה הזו פותחת אפשרויות נוספות ומפחיתה את ההתנגדות הפוטנציאלית.

מהו השימוש של "יכול להיות" מול ילד שלא רוצה לעשות שיעורים?

כשהילד אומר "אני לא רוצה לעשות שיעורים", ניתן לשאול אותו בצורה פחות חדה ומחויבת "יכול להיות שאתה תרצה לעשות שיעורים?". השימוש ב"יכול להיות" במקום בשפה ישירה מצמצם את תחושת הלחץ ומגביר את הסיכוי שהילד יסכים למהלך.

מה ההבדל בין "מחויב" ל"אפשרי" בשפה של שכנוע?

במילים מחויבות, האדם צריך להתחייב למשהו שהוא קיים או בוודאות יקרה ("האם זה ככה?"), בעוד שבשפה של "אפשרי", האדם לא נדרש להחליט באופן מוחלט על משהו שיתגשם ("האם יכול להיות שזה ככה?"). הידע על פוטנציאל מאפשר לאדם להרגיש יותר פתוח ואוהד, מה שמגדיל את הסיכוי להסכמה.

איך נוכל להשתמש ב"יכול להיות" כדי להימנע מהתנגדות?

המשמעות היא שכשאנחנו מציעים פוטנציאל ולא מחויבות, אנחנו מביעים אמפתיה לחששות של האדם. לדוגמה, במקום לומר "זה מתאים לך", אפשר לומר "זה יכול להתאים לך". בכך אנחנו מכירים בכך שמא יש דברים שיכולים להפריע ולהתנגד. זה יוצר תחושת אמפתיה והלקוח לא מרגיש שמכבידים עליו בהתחייבות.

מתי לא נכון להשתמש ב"יכול להיות"?

כשהלקוח כבר מוכן להיכנס לעסקה והוא מחפש סגירה, השימוש ב"יכול להיות" עלול להחמיר את הספקות ולגרום לו לחזור אחורה. במקרה כזה עדיף להשתמש בשפה מחויבת כדי לשמור על תחושת ודאות.

מה הקשר בין "יכול להיות" לבין פרסומות?

בדוגמה מהפרסומת למערכת בטיחות ברכב, במקום לומר "המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים", אומרים "המערכת הזאת תציל לך את החיים". השימוש ב"יכול להיות" היה מקטין את האפקטיביות של המסר, כי אז הצופה היה שואל את עצמו אם זה אכן נכון.

איך להתגונן מהמניפולציה של "יכול להיות"?

עלינו להיות מודעים לכך ש"יכול להיות" לא מבטיח את המציאות, אלא מציין רק אפשרות. אם מישהו מציע לנו משהו כ"יכול להיות", זה לא בהכרח מבטיח את הדבר בפועל. יש להבדיל בין מה ש"יכול להיות" למה שבאמת קורה.

מה הקשר בין שכנוע בעסקים לבין טקסטים דתיים?

בהקשר דתי, לדוגמה כאשר אומרים "יכול להיות שאתה תיכנס לגיהנום", מתברר שגם "יכול להיות" שזו לא האמת. ההשתמשות ב"יכול להיות" יוצרת מניפולציה רגשית, כאשר האדם לא תמיד מבין שהאפשרות קיימת יחד עם האפשרות ההפוכה.

למה חשוב להבחין בין "אפשרי" ל"מחויב"?

חשוב לשים לב האם אנחנו עוסקים בפוטנציאל (אפשרי) או במציאות המוחלטת (מחויב). דיבור ברובד של פוטנציאל עשוי להקל על האדם להסכים, בעוד דיבור ברובד של מחויבות מציב אותו מול התחייבות מוחלטת.
מהו העיקרון המרכזי שלפיו יש יותר פוטנציאל ואפשרויות מאשר דברים בפועל?

שאלה: מה בעצם נאמר לגבי הרעיון שיש תמיד יותר אפשרויות מאשר מה שקורה בפועל?

תשובה: ההסבר הוא שכאשר מסתכלים על כל סיטואציה, תמיד יש מגוון עצום של דברים שיכלו לקרות או להיות קיימים, וזאת הרבה מעבר לכמות המוגבלת של הדברים שמתרחשים בפועל. לדוגמה, בחדר אחד ספציפי יכולה להיות כמות עצומה של רהיטים, חפצים או אנשים שבאופן תיאורטי "יכולים" להיות שם, אבל בפועל יש רק מספר מוגבל של פריטים באותו חדר.

איך הרעיון של "אפשרות" ו"פוטנציאל" מתקשר לנושא של שכנוע ושיווק?

שאלה: מדוע חשוב לדעת שיש יותר אפשרות תיאורטית מאשר ביצוע בפועל כשמנסים לשכנע אדם במשהו?

תשובה: בעת שכנוע או מכירות, לעתים חוששים שהלקוח או האדם שמולנו יגיד "לא" באופן נחרץ. כאשר שואלים שאלה ישירה במחויב, לדוגמה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?", קיים סיכוי ברור לתשובה שלילית ישירה. אך אם משתמשים בשפה של פוטנציאל, לדוגמה "האם יכול להיות שאתה תרצה לקנות את המוצר?", אז מבחינת המוח של האדם קל יותר להסכים לפוטנציאל ולהגיד "כן", מפני ש"יכול להיות" פותח טווח אפשרויות רחב יותר מאשר "זה בטוח ככה?".

מדוע כדאי להשתמש בהגדרת "אפשרות" ולא בהגדרה מוחלטת כאשר חוששים מ"לא" מוחלט של הלקוח?

שאלה: איך הניסוח של "יכול להיות" במקום "זה ככה" עוזר למנוע התנגדות של הלקוח?

תשובה: כשאומרים לאדם "זה יכול להתאים לך?" במקום "זה מתאים לך?", בעצם נותנים מקום לכך שאולי זה גם לא יתאים, ובכך מראים אמפתיה לספקות או חששות. בגלל ההיגיון שפוטנציאל הוא גדול מהמציאות בפועל, יש לאדם קלות לענות "כן, זה יכול להתאים" יותר מאשר "כן, זה מתאים" באופן ודאי. ה"כן" לפוטנציאל קורה ביתר קלות, מפני שהאפשרות לא שוללת ב - 100% את ה"לא".

איך משתמשים ברעיון של "יכול להיות" כדי למכור דירה?

שאלה: מהו ההבדל הפרקטי בשכנוע בין להגיד "האם הדירה מתאימה לך?" לבין "האם יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך?"?

תשובה:
  • כאשר שואלים "האם הדירה הזאת מתאימה לך?", האדם עלול מיד לבחון האם כרגע בפועל היא מתאימה לו, ולהיתקל בספקות או בהתנגדויות. אז הוא עשוי פשוט להשיב "לא" ולהתבצר בעמדה זו.
  • לעומת זאת, כששואלים "האם יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך?", יוצרים שפה של אפשרות פתוחה. המוח מגיב באופן פחות שלילי, כי הוא לא נדרש להתחייב בוודאות, אלא רק לשקול אפשרות. כך הסיכוי לתשובה "כן, יכול להיות" גבוה יותר, ואז נוצר חיבור ראשוני חיובי למכירה.
איך הרעיון עובד בדוגמה עם ילד שלא רוצה לעשות שיעורים?

שאלה: איך אפשר ליישם את המניפולציה של "יכול להיות" מול ילד שאומר "אני לא רוצה לעשות שיעורים!"?

תשובה: במקום לומר לילד בצורה מוחלטת "לך תעשה שיעורים עכשיו!", אפשר לשאול אותו "תגיד, יכול להיות שאתה תעשה שיעורים עוד מעט? יש סיכוי שתרצה לשבת על זה?". באופן הזה, הילד פחות מרגיש שהכריחו אותו, כי רק הציגו אפשרות. המוח שלו יכול להסכים לכך שיש סיכוי שיעשה זאת, ואז הוא אומר "כן, אולי יש סיכוי". מרגע שאמר "כן, אולי", מתפתחת פתיחות גדולה יותר לבצע את הפעולה.

מהי המשמעות של "מחויב" מול "אפשרי" בשפה של שכנוע?

שאלה: מה ההבדל בין שאלת "האם אתה בטוח שזה ככה?" (מחויב) לבין "האם יכול להיות שזה ככה?" (אפשרי)?

תשובה:
  • כששואלים מחויב, המשמעות היא לשאול אם זה קורה "בוודאות" או "כבר בפועל". זו שאלה הדורשת התחייבות ונעילת תשובה מסוימת.
  • כששואלים אפשרי, פונים רק לאפשרות התיאורטית, כלומר, "אולי" או "עלול" לקרות. האדם יכול להסכים שהדבר "עלול" לקרות יותר בקלות מאשר להסכים שהוא "קורה" או "כבר קיים".
כיצד המניפולציה של "יכול להיות" מאפשרת ליצור אמפתיה להתנגדות הלקוח?

שאלה: למה הלקוח מרגיש יותר בנוח לומר "כן" כשמנוסחים ברובד של אפשרות?

תשובה: כששואלים "יכול להיות שזה יתאים לך?" מסתתרת הכרה בכך שגם "יכול להיות שזה לא יתאים". זה גורם ללקוח להרגיש שיש התחשבות בספקות שלו, כלומר, מביעים הבנה שגם קיימת אפשרות של חוסר התאמה. הלקוח מרגיש שאיננו נדחף באגרסיביות, ולכן נוטה יותר לשתף פעולה ולומר "כן, יכול להיות שזה יתאים לי".

מתי לא נכון להשתמש בביטוי "יכול להיות" משום שהוא עלול להחליש את המכירה?

שאלה: באיזה מצב "יכול להיות" דווקא לא מועיל למכירה אלא מזיק?

תשובה: כשברור שהלקוח כבר נמצא בנטייה חיובית חזקה, כלומר, סביר שיגיד "כן" מוחלט, עדיף להשתמש בשפה מחויבת של "זה מתאים לך?" ולא בשפה של "יכול להיות?" כי זו מחזירה את הלקוח למחשבה של "יש גם סיכוי שלא". לדוגמה, אם אדם כבר בטוח שהוא רוצה לחתום על עסקה, ושואלים אותו "יכול להיות שאתה רוצה לסגור?", הוא עלול פתאום להתחיל לפקפק ולחשוב "רגע, למה הם אמרו יכול להיות? אולי זה לא טוב בשבילי?".

איזו דוגמה מפרסום של מערכת מצילת חיים ממחישה את השימוש ב"מחויב" במקום "אולי"?

שאלה: מה היתה הדוגמה מהפרסומת למערכת בטיחות ברכב ואיך היא מאירה את הנקודה?

תשובה: בפרסומת טוענים "המערכת הזאת תציל לך את החיים". הם לא אומרים "המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים", למרות שבפועל אין ודאות מלאה לכך. אם היו אומרים "אולי תציל לך את החיים", היה אפשר גם לחשוב "אז אולי היא תהרוג אותי?". כי אם יש רק אפשרות שהיא תציל, קיימת גם אפשרות שהמערכת דווקא תגרום לסיכון גבוה יותר, למשל אם הנהג סומך על אמצעי הבטיחות ונוהג בחוסר זהירות. לכן בפרסומת משתמשים במחויב "תציל לך את החיים" כדי להישמע חד משמעיים וחזקים יותר.

כיצד אפשר להתגונן ממניפולציה של "יכול להיות"?

שאלה: מה כדאי לזכור כשמישהו אומר "יכול להיות" בצורה שיווקית?

תשובה: תמיד לשים לב ש"יכול להיות" לא בהכרח אומר שזה קורה בפועל. לעתים מנסים לגרום לנו להסכים בדברים שהם רק ברובד האפשרי, ואז מתרגמים את ההסכמה לזה שבפועל אנו מסכימים למשהו ממשי. לדוגמה, "יכול להיות שאתה רוצה לקנות את המוצר?", "כן, יכול להיות" - זה לא אומר "כן, אני רוצה לקנות בפועל". צריך להבדיל בין "אולי" ל"בטוח".

מה הקשר בין "יכול להיות" לבין טקסטים דתיים והפחדה מגיהנום?

שאלה: כיצד הדוגמה של "אולי אלוהים יכניס אותך לגיהנום" ממחישה את העניין?

תשובה: זו דוגמה שרואים לעתים כשהמסר הוא "יכול להיות שאם לא תעשה דבר מסוים תישלח לגיהנום", אך למעשה "יכול להיות" אומר גם ש"יכול להיות שלא" או "יכול להיות בדיוק ההפך". משתמשים באפשרות כדי להפחיד או לשכנע, אבל אין הוכחה וודאית. כך אפשר לנצל את הרעיון של "אולי" בשביל לייצר פעולה, בזמן שהצד השני עשוי לשכוח שאם "יכול להיות" אז גם "יכול להיות שלא".

למה חשוב לשים לב אם מדברים ברובד הממשי או ברובד של האפשרות?

שאלה: מה צריך לזכור כדי לא ליפול לשכנוע מוגזם או לספק שעלול לבלבל?

תשובה: צריך לזכור שמי שאומר "זה יכול לקרות" לא בהכרח אומר "זה בטוח קורה". כלומר, פוטנציאל הוא לא מציאות. כשמישהו משתמש בניסוח אפשרי, הוא מנצל את ההבדל הזה כדי לגרום לנו להסכים יותר בקלות. אנחנו צריכים לדעת לזהות זאת ולא להיאחז באשליה שפוטנציאל שווה מציאות.

שורה אחרונה: שלא יעבדו עלינו ושנדע להבדיל בין מה ש"יכול להיות" לבין מה ש"באמת מתקיים".
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע שיווק מכירות וכו', וזה הולך ככה בגדול בעולם שלנו יש יותר פוטנציאל ואפשרויות מאשר דברים בפועל, מה זאת אומרת לדוגמה נגיד ניקח חדר יש יותר אפשרויות מה יכול להיות בחדר ויש יותר פוטנציאל לכמות הדברים שיכולים להיות בחדר מאשר כמות הדברים שנמצאים בחדר בפועל לדוגמה יש אפשרות שיהיה בחדר זה וזה אבל בפועל יש בחדר זה וזה זה הכל.

ולכן שימו לב עוד פעם לעיקרון העיקרון הולך ככה יש יותר פוטנציאל ויותר אפשרות תיאורטית מאשר כמות הדברים שנמצאים בפועל. עכשיו איך לוקחים את זה לנושא של שכנוע? מאוד פשוט כאשר לדוגמה נגיד רוצים לשכנע מישהו במשהו ואנחנו יודעים שיכול להיות שהוא יגיד לנו לא, דהיינו, אם אנחנו חושבים שהוא יגיד לנו כן אז דווקא במקרה כזה עדיף לא להשתמש בזה כי זה יכול דווקא להחליש את המכירה תכף תראו מה הכוונה. אז אם יש לנו מחשבה שאולי הוא יגיד לנו לא אז במקום לשאול אותו את השאלה בצורה ישירה וממשית כשיש סיכוי גדול שהוא יגיד לנו לא במקום זה אנחנו נשאל אותו את השאלה בצורה של פוטנציאל ואז יש יותר סיכוי שהוא יגיד לנו כן.

לדוגמה נגיד שרוצים למכור למישהו דירה אז במקום לשאול אותו "האם הדירה הזאת מתאימה לך?" במקום זה לשאול אותו "האם הדירה הזאת יכולה להתאים לך, האם יש אפשרות שהדירה הזאת תתאים לך, האם אתה יכול לראות את עצמך שהדירה הזאת טובה לך?". שימו לב להבדלים כשאומרים לבן אדם "האם הדירה הזאת מתאימה לך?" זה כמו לשאול אותו "האם בפועל כרגע הדירה הזאת מתאימה לך?" יכול להיות שהיא תהיה מתאימה ויכול להיות שהיא לא מתאימה, יכול להיות שיש לו ספק ואז הוא יגיד "לא היא לא מתאימה" אבל אם שואלים את הבן אדם "תגיד יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך, תגיד הדירה הזאת יכולה להתאים לך, יש אפשרות שהדירה לא תתאים לך?" בעצם דיברנו בצורה של אפשרי ולא מחויב.

מחויב זה בעצם להגיד "האם אתה בטוח שזה ככה?" ואפשרי זה בעצם להגיד "האם יכול להיות שזה ככה". עכשיו כששואלים בן אדם "תגיד יש אפשרות שככה וככה?" יש יותר סיכוי שהוא יגיד כן מאשר שהוא יגיד לא, למה כי אפשרות יש יותר מאשר כמות הדברים שקורים בפועל. אוקי אז העיקרון היה עוד פעם די פשוט אנחנו רוצים ליצור הסכמה עם מישהו ויש חשש שמא הוא יגיד לא שמא הוא יסרב אז פשוט דוחפים את הרעיון שאנחנו רוצים למכור באמצעות האפשרות. נגיד אומרים לילד "לך תעשה שיעורים", "לא רוצה לעשות שיעורים", "תגיד יכול להיות שיבוא לך לעשות שיעורים כאילו יש מצב שאתה הולך לעשות שיעורים?", "יש מצב? כן, יכול להיות ש...".

עכשיו אני לא בהכרח אומר שלגבי השיעורים ככה צריך להגיד את זה לילד אבל בגדול הנושא הוא די פשוט המוח יותר קל לו להגיד כן ברובד של פוטנציאל אחר כך המניפולציה מתבצעת שברגע שבן אדם אמר "כן האמירה יכולה להתאים לי", "הנה אמרת שהיא מתאימה לך" אבל הוא לא אמר שהיא מתאימה לו הוא רק אמר שהיא יכולה להתאים לו. אוקי שימו לב כל בן אדם שישאל את עצמו פשוט יעשה טסט שישאל את עצמו "מה אתה יותר בטוח שבחדר אין פיל או שבחדר לא יכול להיות פיל?", דוגמה "בחדר אין פיל, בחדר לא יכול להיות שיש פיל" מה יותר בטוח? יותר בטוח שכרגע אין לא שלא יכול להיות, יכול להיות הכל יכול להיות.

ולכן בעצם דוחפים דרך ה - "יכול להיות" דרך הרובד של הפוטנציאל דרך הרובד של האפשרות דרך זה בעצם דוחפים. עכשיו כפי שאמרתי בהתחלה צריך לשים לב להשתמש בזה רק במקרה שחושבים שהלקוח הולך להגיד לא או שיש סיכוי שהוא יתנגד, למה? כי אם לדוגמה נגיד אנחנו חושבים שזה מתאים ללקוח ואנחנו נגיד לו "תגיד לי יכול להיות שאתה רוצה שנסגור את העסקה הזאת?" והוא כבר רצה לסגור את העסקה הזאת זה דווקא גרוע כי זה עוד יכול להחליש אותו, הוא רצה לחתום על העסקה ועכשיו שאלנו אותו "תגיד אז אוקי אז מה אתה אומר זה יכול להתאים לך העסקה הזאת?" ואוטומטית הבן אדם שומע "יכול להתאים?" הוא אומר "רגע למה הוא אמר לי זה יכול להתאים מה זה לא מתאים?".

היה צריך להיות "תגיד לי העסקה הזאת מתאימה לך?", "כן מתאימה לי" אבל ברגע שאמרנו לו "תגיד לי העסקה הזאת יכולה להתאים לך אתה תרצה לחתום?" לא טוב, למה לא טוב? כי בעצם החלשנו אותו הוא כבר היה ברובד של המחשבה שלו ב - "זה מתאים" ועכשיו העברנו אותו אחורה ל - "זה יכול להתאים" כי ה - "יכול להתאים" זה בעצם להגיד לו "זה גם יכול לא להתאים". שימו לב המשפט שאומר "זה יכול להתאים" מכיל בתוכו "אבל זה גם יכול לא להתאים", המשפט שאומר "זה מתאים" הוא לא מכיל בתוכו את ה - "לא מתאים" כי אמרנו "זה מתאים". "בחדר יש פיל, בחדר אין פיל" אם "יש אז לא אין" אם "אין אז לא יש" אבל "בחדר יכול להיות" גם יכול להיות שלא.

ולכן עוד פעם כשאנחנו חושבים שהלקוח אולי יביע התנגדות או יש סיכוי שהוא יביא התנגדות אחת הדרכים להתמודד עם זה היא על ידי שאנחנו מתנסחים בצורה שמכילה את ההתנגדות שלו, יכול להיות שהוא לא ירצה לעשות את הדבר ואז אנחנו אומרים לו "תגיד לי יכול להיות שכן תרצה לעשות ככה וככה?" זה לא אומר שלא יכול להיות שלא אמרנו רק "יכול להיות", יכול להיות שכן? אוקי אז יכול להיות שהוא יגיד שכן ויכול להיות שהוא יגיד שלא אבל אם הוא לא רוצה לעשות את הדבר ואנחנו נגיד לו "אוקי אז אתה עושה את הדבר?", "לא אני לא עושה את הדבר אני לא רוצה לעשות אותו", למה? כי כשאמרנו לו דיברנו איתו במחויב דיברנו איתו בשחור ולבן לא ברובד של פוטנציאל אלא ברובד של ממשי בעצם לא גילינו אמפתיה להתנגדות שלו כשאמרנו לו "אוקי אז הדירה הזאת מתאימה לך?" בעצם לא גילינו אמפתיה להתנגדויות שלו כלפי הדירה.

כי בתת מודע הבן אדם אומר לעצמו "מה זאת אומרת אם הדירה הזאת מתאימה לי מה עם כל הדברים שהיא לא מתאימה לי? לא היא לא מתאימה לי, מה המוכר לא חושב גם על הצדדים שהיא לא מתאימה לי העסקה הזאת שהדירה הזאת לא טוב לי?" לעומת זאת אם אנחנו אומרים ללקוח "תגיד לי הדירה הזאת יכולה להתאים לך?" מהיבט מסוים הלקוח כאילו אומר "מה הוא גילה כלפי אמפתיה כשהוא אמר לי יכול להתאים לי זה בעצם שהוא מכיר בכך שזה גם יכול לא להתאים לי אז הוא גילה כלפי אמפתיה ואז אם הוא גילה כלפי אמפתיה אז הוא אוהב אותי, הוא אוהב אותי הוא רוצה לעשות לי טוב, רוצה לעשות לי טוב אני גם רוצה לעשות לו טוב, רוצה לעשות לי טוב אוהב אותי, אני רוצה לחשוב שהוא אוהב אותי כי אז אני אוהב את עצמי וכו' ולכן גם אני רוצה לעשות לו טוב ולכן אני אסכים איתו, ולכן אני אגיד לו כן זה יכול להתאים לי".

זאת אומרת שהניסוח שדיבר ברובד של הפוטנציאל הוא מכיל את ההתנגדות של הלקוח הוא נותן ללקוח להרגיש אמפתיה כלפיו וכן את ההתנגדות שלו ואז בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לנו כן אבל כפי שאמרתי קודם אם הלקוח כבר נעול על ה - "כן", הוא כבר נמצא ברוב שהוא חושב שכן ופתאום אנחנו נדחוף לו "אתה יכול יש אפשרות ש... ?" אז אוטומטית המוח גם שומע את ה - "יש אפשרות שלא", אוקי ואז זה דווקא יכול להחליש את העסקה ולכן צריך לשים לב מתי לדבר ככה ומתי לדבר ככה. עכשיו אני רק אתן לכם סתם דוגמה מאיזה פרסומת שרצה עכשיו הפרסומת הולכת ככה יש איזו מערכת שמצילה חיים מערכת הגנה לרכב, אוקי שמשדרת אם הרכב מתקרב למשהו היא מצפצפת שהבן אדם כאילו ישים לב שהוא לא יעשה תאונה.

ואז איך הולכת הפרסומת "המערכת הזאת תציל לך את החיים", עכשיו מה האמת המערכת הזאת תציל לך את החיים או המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים, מה הם עשו אם אומרים "המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים", "לא משנה רק אולי תציל לי את החיים בא נגיד המערכת הזאת תציל לך את החיים" אבל מה האמת שהמערכת הזאת לא רק שלא בטוח שהיא תציל לך את החיים אלא רק אולי תציל לך את החיים, אלא שאם הם היו אומרים את האמת שהמערכת הזאת אולי תציל לך את החיים אז אוטומטית קופצת למוח של הלקוח המחשבה "רגע אז אולי היא גם תהרוג לי את החיים", למה שמערכת להצלת חיים יכולה להרוג בן אדם איך זה יכול להיות? כי בגלל שהוא אומר "יש לי מערכת מצילת חיים" אז הוא ייסע בפחות זהירות זאת אומרת הוא סומך על המערכת מצילת החיים שתציל אותו ואז הוא יעשה תאונה עם מערכת המצילה חיים גם זה יכול להיות.

הרבה פעמים כשבן אדם יש לו יותר מדי אביזרי בטיחות אז דווקא הוא סומך על אביזרי הבטיחות ואז הוא נוסע עוד יותר מסוכן ואז הוא נוסע כשהוא לא יכול לנסוע כי הוא אומר "יש לי מערכת בטיחות היא תציל אותי" ואז דווקא מערכת ההצלה הבטיחות כביכול הרגה אותו. זאת אומרת לקחו את המשפט "המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים" או "תגדיל את הסיכוי שתציל לך את החיים" הפכו אותו ל - "המערכת הזאת תציל לך את החיים", "מי אמר שהיא תציל אולי היא רק תציל". אוקי ולכן שימו לב למשחק בנושא של "יכול, יכול להתאים, אתה יכול לרצות את זה, זה יכול להסתדר לך זה יכול זה וזה" לבין "זה מתאים לך, זה מסתדר לך", בין אם מדברים באפשרי בין אם במחויב אם שואלים את השאלה ברובד של פוטנציאל "האם זה רק יכול?" לבין אם שואלים את זה בממשי "האם זה באמת ככה?".

עכשיו איך בן אדם יכול להתגונן מהמניפולציה הזאת בן אדם פשוט צריך להיות מודע לזה נגיד כששואלים בן אדם "תגיד לי זה יכול להסתדר לך ככה וככה?", "כן זה יכול להסתדר אבל איך שזה יכול להסתדר זה עדיין לא אומר שזה מסתדר" כי השאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" והשאלה "האם יכול להיות שתרצה לקנות את המוצר" זאת לא אותה שאלה, למרות שאם הלקוח נמצא בחנות ואומרים לו "תגיד לי אז אתה רוצה לקנות, תגיד לי אז אתה רואה אפשרות שאתה קונה את המוצר הזה?" לכאורה בשתף הדיבור זה נראה אותו דבר "הוא שאל אותי אם אני רוצה לקנות את המוצר", לא אבל הוא שאל אותך "האם יכול להיות ש... האם יש אפשרות ש... האם אתה רואה שיכול להיות שהמוצר הזה מתאים לך" הוא לא שאל את זה בדיוק בצורה ישירה הוא שאל את זה בצורה קצת עקיפה.

ולכן לפעמים זה דווקא מתעתע בבן אדם כי הוא מקבל מסר על פוטנציאל ובעצם בסוף הוא הולך לבצע את הפעולה בפועל. ולכן בן אדם צריך לשים לב גם כשדבר יכול להיות זה עדיין לא אומר שהוא ככה, לדוגמה סתם ניקח מהטקסט הדתי נגיד "אבל תגיד לי יכול להיות כשבסוף תמות אלוהים יכניס אותך לגיהנום?", "יכול להיות אבל גם יכול להיות שהוא יכניס אותי לגן עדן, יכול להיות גם שבדיוק הפוך שהוא דווקא אם אתה תשמור מצוות הוא יכניס אותך נגיד לגיהנום", למה שזה יהיה ככה זאת כבר שאלה אחרת לכל דבר יש איזה היגיון כלשהו למרות שיש כאלו שאומרים "אין היגיון" יש היגיון בכל דבר. אבל מה ההבדל הוא הם לא אומרים' יש כאלה מהיבט מסוים הם לא אומרים "הנה יש לי הוכחה שאם ככה יקרה ככה", "לא תראה יכול להיות שככה אז הנה בוא תתייחס לזה כאילו זה ככה" אבל זה לא אותו דבר זה רק יכול להיות. יש בין "יכול להיות שככה ויכול להיות הפוך" זה לא כמו "בטוח שזה ככה" זה לא בהכרח אותו דבר. ולכן בשורה התחתונה צריך לשים לב איך המוח מבין את הדברים האם דיברו ברובד הממשי או ברובד של האפשרות. אז שלא יעבדו עליכם.
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
...מתאים ללקוח. ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת. 2 -...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
...יודע מה הסיבות לכך? האם יש דרך לאתר את הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? האם כל הסיבות שבגללן הלקוח חושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה, האם יש דרך לראות שהן לא בהכרח נכונות? אם הייתי חייב למכור את המוצר הזה ללקוח, האם באמת לא הייתה שום דרך למכור את המוצר הזה ללקוח שחושב שהמוצר יקר לו / אין לו כסף למוצר הזה? אולי בכל זאת יש דרך כלשהי? המוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר: האם הלקוח באמת חושב שהמוצר לא מתאים לו / הוא לא צריך את המוצר? איך אני בטוח בזה? אולי...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
...שהלקוח לא ישאל את השאלה. כי אז הוא יכול להאמין שתהיה לך תשובה, אם הוא רק ישאל את השאלה. אבל אם הוא ישאל את השאלה, אז הוא כבר לא יוכל להאמין שתהיה לך תשובה שהוא מבין אותה. לסיכום: במהלך שיחה עם לקוח יש מצבים שהלקוח הולך לדבר על נושאים שאתה לא רוצה להיכנס אליהם, נושאים שאולי אין לך שום תשובה אליהם, נושאים בעיתיים, התנגדויות מכירה שאין לך שום פתרון אליהם. במקרה כזה, יש המון שיקולים מה לעשות ואיך לעשות. אבל כדאי לקחת בחשבון, שיש גם נקודת מבט, שדווקא אם הלקוח כן ידבר על הבעיה שלו, זה דווקא מגדיל את הסיכוי...
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
...יראה יתרונות גדולים יותר מחסרונות. באותה מידה, אם הוא חש שהחסרונות גוברים על היתרונות - תיווצר התנגדות. מהן שתי הדרכים העיקריות לטיפול בהתנגדויות מכירה? בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות: 1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות. 2. הגדלת הסיבות החיוביות - חיזוק והצגה טובה יותר של היתרונות, כדי להראות ללקוח שהתועלת גוברת על החסרונות. כיצד להפחית את סיבות ההתנגדות אצל הלקוח? בשיטת סילוק התנגדויות מכירה דרך הפחתת הסיבות השליליות, שואלים...
טיפול בהתנגדויות לקוח מראש, האם לטפל בהתנגדויות לקוח מראש? תזמון טיפול בהתנגדויות לקוח, איך נכון לטפל בהתנגדויות לקוח? מתי לטפל בהתנגדויות לקוח? איך לא לטפל בהתנגדויות לקוח? שיטות לטיפול בהתנגדויות מכירה
...התנגדות מסוימת ואתה יודע בוודאות שאתה אמור להגיב להתנגדות הזאת בצורה מסוימת ואתה יודע בוודאות שהתגובה שלך הזאת תעזור לך להשיג את המטרה שלך, אז בהחלט עליך לשאוף לנטרל את ההתנגדות לפני שהיא עלתה. יחד עם זאת, לא תמיד אתה יודע איזה התנגדות יעלה הלקוח. ולא תמיד אתה יודע מהי התגובה הטובה ביותר להתנגדות שלו. ולכן אתה לא אמור באופן כללי מראש לטפל בכל ההתנגדויות האפשריות. כי 1 - אתה לא רוצה לגרום ללקוח שלך לחשוב על ההתנגדויות האלו. 2 - לא בטוח שהטיפול בהתנגדות שתציג לו, שהוא אכן האידיאלי עבורו. בנוסף, יש...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
...רק יקר. אלא הוא חושב שהמוצר הוא רק יקר וזהו. לעומת זאת, גם יקר פירושו, שהלקוח אומנם אומר שהמוצר יקר, אבל הוא לא באמת חושב שהמוצר הוא אך ורק יקר. אלא גם כרגע תוך כדי שהלקוח אומר לך שהמוצר יקר, הוא תוך כדי זה לא בטוח בכך במאה אחוז שהמוצר יקר, הוא לא סגור על זה שהמוצר יקר, הוא לא חושב אך ורק שהמוצר יקר מכל היבט שהוא, אלא הוא רק חושב, שהמוצר הוא גם יקר מהיבטים מסוימים. וכאשר אתה כאיש מכירות, תשאל את עצמך, האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר, ממילא בדכ תגלה שזה אף פעם לא אך ורק מוחלט, אלא זה תמיד...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...לרצות לא לקנות ממך שום דבר. משום שאתה גורם לו להטיל ספק בעצמו, וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. וצריכים להיות מודעים לכך, כאשר גורמים ללקוח להטיל ספק בהתנגדות שלו. ויש הטלת ספק גלויה ויש הטלת ספק סמויה. והטלת ספק גלויה, היא כאשר בצורה גלויה שואלים את הלקוח, למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. שאז הלקוח רואה שבצורה גלויה מטילים ספק במה שהוא אומר. ויש לזה יתרון, לכך שהטלת הספק היא הטלת ספק גלויה. והיתרון הוא, שזה בעצם גורם ללקוח להחליש את הביטחון העצמי שלו בעצמו. כי הוא רואה שלא מסכימים איתו. אבל זה גם יכול...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
...ניתן עד אין סוף להמשיך להתעקש מול הלקוח ולכל התנגדות של הלקוח? אפשרי לנסות לנטרל את ההתנגדות של הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ואינטואיציה, של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן...
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
...שלב שלישי: איזון נכון בין מענה מראש לבין תגובה ישירה עם זאת, חשוב לא להפוך את המענה המוקדם למאולץ מדי. אם נותנים ללקוח תשובות מוכנות מראש לכל השאלות האפשריות, הוא עלול לחשוד שהמוכר חושב עבורו ולפעמים זה אף עלול לגרום לחוסר אמון. במקרים מסוימים עדיף לחכות שהלקוח ישאל בעצמו ואז לתת מענה, ובמקרים אחרים ניתן לשלב את התשובות כחלק טבעי מהשיחה. שלב רביעי: יצירת בסיס רעיוני חזק כדי לשכנע לקוחות ביעילות, כדאי לא רק לספק תשובות לשאלות, אלא גם לבנות בסיס רעיוני שיעזור לשכנע אותם כשהם ישאלו שאלות נוספות. לדוגמה...
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
...למלא את הרצון הפנימי שלו גם אם הצורה המקורית שחשב עליה אינה אפשרית. מה אפשר ללמוד מכך על השגת מטרות בחיים? השיעור המרכזי שעולה מההרצאה של אליעד כהן הוא שחשוב להבין מהו הצורך האמיתי והעמוק שמסתתר מאחורי הרצון השטחי שהוגדר. ברגע שמזהים את המהות, אפשר לראות שהמציאות או המוצר שאינם מספקים בדיוק את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי. איך להתמודד עם התנגדויות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שכנוע הצלחה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, שיטות מכירה, שכנוע אנשים, שיטות לשכנוע אנשים, פסיכולוגיה הפוכה, איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שכנוע אנשים, התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיטות לשכנוע אנשים, האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע לקוח לנהל משא ומתן על שכר למה לקוח צריך לחשוב על זה... איך למכור מוצר בעייתי? להאמין במוצר של עצמך לקוח שדופק ברז מרגיש שהמוצר יקר לשכנע ילד לאהוב חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה איפה ללמוד nlp? תוכן שיווקי פרובוקטיבי איך ליצור לקוחות חוזרים? לענות ללקוח ששואל שאלה מניפולציות של מנטורים לכסף איך לגרום למישהו להרגיש חבר שלך? ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח איך לגרום ללקוח להיות מוכן? עזרי מכירה לאיש מכירות ביבי נתניהו כאיש מכירות טכניקות של nlp איך אפשרי להיות עשיר מתחום המכירות? לגרום לאנשי המכירות למכור איך לאהוב עבודה במכירות? תמחור עסקה מול לקוחות למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? טעויות של מכירות התאמת המחיר ללקוח סודות השכנוע למתקדמים לומר ללקוח את האמת יצירת חומר שיווקי שכנוע של פוליטיקאים איך מנטור מכירות משכנע עסקים? לשכנע אנשים להאמין באיזה מילים להסביר ללקוח? איך לשכנע בוחרים להצביע לך? מוצרים לא איכותיים איך ליצור הזדהות עם לקוח? מה השווי האמיתי של המוצר? לקוח חושש לעשות טעות חוסר ההשפעה של ברק אובמה אמון אחרי בגידה התלבטות של לקוח מילוי צרכי הלקוח איך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? לקנות בזול ולמכור ביוקר צרכי הלקוח אחרי רכישה סדנא למכירות לקרוא ללקוח בשמו איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? להצליח למכור ללקוח להוביל לקוח יצירתית במכירות האם איש מכירות טוב? השפעה גלויה על המודעות של הלקוח בתור איש מכירות מה זה מכירות? לשכנע אנשים לשנות את דעתם האם לתת אמון? איך למצוא עבודה כאיש מכירות? תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך להביא עוד לקוחות לעסק למה ראפור רע? כמה לנסות לשכנע לקוח? לשכנע מישהו לרצות אותך נתינת אמון מה הכי חשוב ללקוח? תת מודע או מודע היצע וביקוש מול לקוחות איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? לגרום למישהו לריב עם מישהו היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר כמה המוצר באמת שווה? מניפולציות של גורואים לכסף לנסח משפט משכנע לפתח שיחה עם לקוחות עבודה בתור איש מכירות מניפולציות של הקורונה לאהוב מוצר שיטות ליצירת ראפור הכפשות של לקוחות ליצור אמון עם הלקוח לבחור חברת שיווק איך יוצרים שכנוע עצמי? למכור קרח לגרום למישהו להסכים איתך למה הלקוח רוצה רק להתכתב? הבעת הזדהות עם התנגדות לשכנע עובדים להקשיב לך roi שיווקי איך לא להזדהות עם מישהו? איך לשקר לקוח? למה חשוב ללקוח? מוצרי מזון לקוח מנהל מכירות הסרטון השיווקי הראשון שלך הגדלת הוודאות של הלקוח בעסקה עוד נושאים ...
האתר Convincing.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון מכירות, מניפולציות, אימון עיסקי בתחום התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Convincing.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0645 שניות - עכשיו 12_10_2025 השעה 05:40:00 - wesi28